Aw Yaraah that sucks! Knuffel meis! De terugplaatsing ging volgens de laborant volgens 'textbook' dus helemaal goed! T was als 5 cellig ingevroren en als 9cellig wondertje zit het nu in mn buik
Yaraah! Wat kl*#te! Mimami, deelt na het ontdooien door. Fijn dat de bijwerkingen meevallen. Fisher, laat het verder het textbook ook maar volgen door een mooi positieve test straks! Doom, hoe is t? Al toe aan je verlof? U&D, gelukkig voel je je weer beter.
Yaraah wat verdrietig!! Echt balen zeg. Sterkte meid, dikke knuffel voor jou... Spannend fisher, hij is al weer goed gaan delen. Duimen begint weer voor je vandaag. Wanneer is je testdatum? Mimami de cryo moet inderdaad weer verder delen ná ontdooiing. Als hij dat niet doet komt er geen tp. Dan heeft hij het bevriezen/ontdooien niet overleefd. Fijn dat je verder weinig bijwerkingen hebt en nog beter dat je je goed voelt. Wanneer 1e echo om je bms te meten? Pien je hebt gelijk dat je alles wilt voelen. Vergelijk jij het ook steeds met hoe het was toen je wel zwanger werd. Ik merk dat ik dat probeer. Toen ben ik zelfs in het Zkh geweest voor de steken die ik voelde. Dat heb ik nu niet. Geduld is een schone zaak.
Laat volgende week maar snel komen he Ups! Zou echt gaaf voor je zijn. Ik heb weleens gehad dat er tijdens ontdooien wat cellen verloren waren en dan moet het daarna inderdaad weer gaan delen voordat het teruggeplaast word.
Ups, vrijdag 31e echo voor bms. Iemand enig idee hoeveel dagen daarna de tp is? Mits het bms dik genoeg is.
Bedankt voor de lieve woorden meiden, maar ik blijf positief. De 1e poging was er geen tp, nu wel en we kunnen zwanger worden, de volgende keer gaan we het gewoon blijven. Nog even een vraagje: ik slik tarwekiemolie capsules, mag ik dit blijven doen of stop ik er best even mee? Denk er ook over om te starten met teunisbloemolie. Iemand ervaring met die dingen?
Mimami: bij ons zat daar zo'n 5 dagen tussen, maar in het weekend deden ze geen tp's, dus dan kan het ook wat langer duren. Spannend weer! Yaraah: je bent echt positief ingesteld meid, hou dat vast! Ik 1 ronde tarwekiemolie gebruikt, volgens mij hoef je dat alleen maar na de eisprong/ tp te gebruiken en voegt het voor de rest niet zoveel toe, als het al wat toevoegt.... Die andere heb ik nooit gebruikt.
Yaraah heel herkenbaar hoe je denkt! Ik was uiteindelijk ook zo blij dat ik tenminste zwanger was geweest zodat je weet dat het wel kan! Het is bij ons ook zo'n bewust proces dat je al heel vroeg weet dat je een miskraam hebt gehad andere zouden gerust kunnen denken dat ze een paar dagen overtijd zijn. Ik denk dat het veel vaker voorkomt dat vrouwen zo vroeg al een miskraam hebben maar dat blijkt niet uit de cijfers omdat ze het simpelweg niet wisten en die gedachte maakt dat ik dan zeker weet dat het echt nog wel gaat lukken!
Mimami, nog een weekje wachten dus. Hoop dat het bij jou ook goed blijft gaan met de progynova. Bij mij duurde het eerste maand nog wat langer hoor voordat het werkte. De maanden daarna was de eerste echo gelijk al goed. De tp is inderdaad afhankelijk van je zkh. Het kan al 3 dg nadat je bms goed is. Je moet dan begonnen zijn met de utro. Zou zeker gaaf zijn Fisher hihi. Voor jou ook natuurlijk. Hoe gaat het? Pien, wat en wanneer is nu jou volgende afspraak? Weten al veel mensen het? Heb je het/ga je het op een bijzondere manier vertellen? Sorry ben nieuwsgierig haha. Yaraah heb super veel respect voor jou meid. Idd als je het een keer bent geweest, hoe kort ook, geeft het toch moed. Heb geen ervaring met die pillen. Wel tarwekiemolie in huis maar niet meer gebruikt. Weet je al wat er gebeurd als je hcg volgende week laag genoeg is? Eerst afspraak, rust of?
U&D: ja heb al afspraak bij de gyn vaststaan op 20/11. We loeten toch eerst een maand wachten. Hier nog steeds geen bloed en temp. hoog, vraag mij af wanneer het zal doorzetten.
Onze beste vrienden kwamen gisteren vertellen dat ze zwanger zijn. Ik had al het vermoeden dat ze er nu ong aan gingen beginnen maar niet zo snel al. Ze zijn ook gelijk BAM de eerste keer zwanger geworden. Ik vind het echt heel leuk voor ze maar toen ze weg waren heb ik wel gehuild en heel onrustig geslapen, elke keer wakker schieten en realiseren dat ze echt zwanger is. Ik merk dat ik mij nu gelijk onzeker voel en de druk dat ik nu zwanger wil zijn is daardoor alleen maar toegenomen, bah had lekkerder geweest als het mog even een half jaartje later was ofzo...k vind zo klote als k straks nog niet zwanger ben als het kindje word geboren in mij. Lijkt mij super leuk als we snel na elkaar bevallen...fingers crossed dat het gaat lukken
Fisher, dat is heel leuk voor hun, maar zuur bericht voor jou. Hopelijk heb je een plakker en kun jij straks ook goed nieuws vertellen!
Fisher, wat dubbel hè? Begrijpen ze hoe jij je voelt? Ik duim met je mee! Yaraah, het is idd positief dat je nu weet dat je zwanger kunt worden! Hopelijk zet het nu dan maar wel snel door. Wb de olie, geen idee. Volgens mij wist doom er meer van af. Iedereen succes met wachten! Fijne zondag
Yaraah, ik hoop dat het snel doorzet. Nu je dit weet wil je er vast ook maar snel mee verder kunnen denk ik. Sterkte met wachten! Fisher wat rot voor je... Ik weet hoe het voelt, een van mijn vriendinnen is zwanger geworden toen wij al lang bezig waren en nu inmiddels van de tweede. En wij nog niet een.... Ik wil dus ook heeeel graag deze maand zodat het de pijn iets verzacht. Tja ik voel me echt hartstikke zwanger. Ik ben ineens duizelig terwijl ik dat normaal nooit ben. Ook veel hoofdlijn terwijl ik dat zelden heb. Ook misselijk maar niet in de ochtend, meestal in de avond rond het eten, dus dat klopt niet helemaal. Het enige wat ik echt mis zijn zere borsten. Die had ik de vorige keer wel heel erg. Het zou me echt verbazen als het niet zo is dinsdag. Kan mezelf ook echt niet anders inprenten zodat het niet tegen valt. Ik denk het gewoon echt. Nog twee nachtjes slapen... Hoe voel jij je Fisher?
Hihi heerlijk positief, goedzo Ups! Waarom denken dat het niet gelukt is, als het ook zomaar raak kan zijn! . Ik duim voor je meid!!
Haha dank je pien en jij bent natuurlijk het levende bewijs daarvan 😉 En wat zou er meer goed vertrouwen geven dan dat Fisher, m676 en ik in een week allemaal goed nieuws brengen? 😄
Ups, ik hoop dat je gevoel klopt! Ik vind het zo knap dat sommigen van jullie zo positief zijn! Ik kan dat niet zo goed. Hoewel ik ook vlagen heb... Dan denk ik dat het moet lukken, dat het allemaal goed komt! Ik heb al een kind, dus mijn baarmoeder kan het. Maar ja, dat is lang geleden, voor een keizersnede en kennelijk een ontsteking. En ik ben wat jaartjes ouder... Ergens dacht ik ook dat het met ivf zo gepiept zou zijn, maar dat is dus niet zo... Ik was ervan overtuigd dat ik het gemiddelde omhoog zou brengen en hoe langer ik bezig ben hoe meer ik daar aan twijfel. De tijd zal het leren...