Sterkte ups!! Vol goede moed het nieuwe jaar in vrees ik.. of wellicht word december wel jouw maand!! Fisher jij komt ook dicht bij de datum nu, spannend hoor!! Ik had alleen zonder bh zeer zware borsten die ik echt moest ondersteunen. Dat gevoel was na een maandje weg en tot op heden zijn de dames nog niet gevoelig. Hier is gisteren alweer mijn verlof in gegaan. Spannend allemaal hoor komt nu wel dichtbij..
Doom heerlijk genieten van je verlof! Voor je het weet is jouw wondertje er! M676 wanneer mag jij gaan testen? Ik heb al sinds maandag een ongie gevoel en soort misselijk dat werd gister erger. Ik hoop zo niet dat mijn lichaam mij voor de gek houdt. Een week van te voren al dingen voelen lijkt mij veel te vroeg bovendien heerst de buikgriep dus voor zelfde geldt heb ik daar gewoon last van. Pff het gaat een lange week worden
Fisher, na hoeveel dagen ga je testen? Idd een lange week nog! Ik mag volgende week woensdag pas testen.
Ups: nee meid, een hele dikke knuffel voor jou. Ik snap dat je het nu even hebt gehad met die cryo's maar je moet moed blijven houden meid. Doom geniet van je verlof. Pien: jij bijna voorbij die 12 weken grens. Fisher, Mimami & M676 jullie moeten voor het goede nieuws gaan zorgen Ego: 20/11 terug naar de gyn. En nu zo snel mogelijk aan de pil, want hij wil weer hetzelfde behandelschema gaan volgen dus opnieuw met de Zoladex. Denk dat wij dus pas in januari 2015 op een punctie en tp moeten rekenen. Ahja dan heeft mijn lichaam toch de tijd om te herstellen.
hey meiden ik lees nog steeds afentoe mee maar moest even rust hebben voor mezelf Ups jeetje meid wat balen allemaal!ik snap dat je er even klaar mee bent! knuffel voor jouw!! Fisher ik hoop dat je gevoel klopt! een positieve instelling dat is goed ik duim voor je! Pien jij schiet ook al lekker op he hoe gaat t met je? kan je er al een klein beetje van genieten? Heerlijk doom nu kan je lekker nestelen spannend hoor voor je het weet hou jeje kleine man vast! Heel veel succes meiden!!
Yaraah, beetje rust kan inderdaad geen kwaad en meestal gaat de maand december zo voorbij met de feestdagen! Girl, leuk dat je nog even om de hoek komt kijken. Hoe is het met je? M676, wat laat mag jij pas testen. Je hebt twee dagen eerder een tp gehad en ik moet maandag al voor een test. Die van mij is wel een bloed test, moet jij een thuis test doen? Ik heb via whatsapp ook nog contact met iemand van een eerder forum en we hadden op dezelfde dag een tp en we gaan stiekem zaterdag al een test wagen. Ik verwacht er verder niets van maar mocht het positief zijn dan is het leuk meegenomen
Yaraah ben het ff kwijt ik lees 7 bevruchtingen is er uiteindelijk niks ingevroren? Begrijp ik hieruit dat je voor ronde 3 gaat.. Jeetje.. heel knap en veel respect als dat zo is Hoe positief je bent als mens! Girlliej idd Hoe is het met jou?? En thanks Girls ! Krijg meer onrustige nachten dus rommelt lekker zo in mijn buik haha.
Fisher, ik ga dan mss morgen al testen. Ik denk dat het expres later is om met zekerheid een zwangerschap uit te sluiten voor ik stop met progynova en utro. Girliej, leuk om van je te horen. Ben ook benieuwd hoe het met je is En boboke, jij bent al een tijdje niet 'geweest'. Hoe is het met je? En met het huis? Yaraah, zoals al gezegd, december vliegt vaak voorbij zodat het minder lang lijkt te duren.
Net negatief getest! Mag officieel pas woensdag testen, maar vandaag iscdag 10 na tp van cryo, dus lijkt me dat er dan iets te zien zou moeten zijn. Voel ook de ongi aankomen. Verder in januari.
Pfff m676 dat is echt klote ik had zo gehoopt dat iemand goed nieuws zou brengen deze week. Ik net ook getest (veel te vroeg) maar loop al sinds maandag/dinsdag met het gevoel rond dat ik zwanger ben en dat heb ik eigenlijk nog steeds. Test was uiteraard negatief, ik moet niet meer thuis testen doen want ik heb nog nooit positief getest ook niet toen ik wel zwanger was. Het zegt dus nog niets dus netjes afwachten tot maandag of mn ongie waarvan ik hoop van niet!
Oh no meiden! Wat een tegenvaller! Had ook zo gehoopt bij ik n ieder geval 1 van jullie een positieve test te zien...! Oktober is gewoon niet onze maand! M676 waarom pas januari? Kan je niet eerder terecht? Fischer heb je nog cryos in de vriezer? Maar misschien was je nog iets te snel met testen? In een weekend kan nog veel gebeuren!
Ja ik verwacht er ook niet veel van hoor, ik weet dat het te vroeg was. Net een beetje bloed bij afvegen en dat heb ik vaak twee dagen voor mn ongie dus ik hou er rekening mee dat het niet is gelukt en helaas geen cryo over
Oh meiden dat zijn geen leuke berichten . Het geduld in ons groepje wordt wel heel erg op de proef gesteld . Ik heb nog een beetje hoop dat het over een paar dagen alsnog positief wordt, maar ik snap jullie gevoel... En dan voel ik me haast een beetje schuldig hiero. Maar ik ken het gevoel heel goed en ik moet zeggen dat het gevoel nog steeds niet helemaal weg is. De angst voor teleurstelling zit er nog zoooo in. Ik heb het deze week op het werk verteld en kreeg erg enthousiaste reacties. Nog niet iedereen weet het, maar ik hoop dat dat vanaf nu vanzelf wel komt en dat de tam tam wat rond gaat . Ik kwam net twee kennissen tegen bij de supermarkt (ouders van een vriendin). Zij wisten ook van mijn situatie, maar nog niet dat ik zwanger was. Dus dat vertelde ik en zij kreeg gewoon de tranen in de ogen. Dat is toch mooi dat mensen zo meeleven he. Dat doet me wel goed hoor. En ik was net op kraamvisite bij een nicht van me en ik kreeg nog meer kadootjes dan dat ik meegenomen had . Zo lief! Het is goed dat iedereen maar zo enthousiast is, want dan komt het bij mij ook wat over. Hoewel ik het dus ook wel eng vindt, want ik voel die onzekerheid nog steeds en mijn omgeving niet (ze begrijpen het wel), maar die vinden het alleen maar prachtig .
M676 en fisher, balen meiden!! Hopelijk was het bij beide te vroeg! Ik heb vanmorgen echo gehad. Het is dag 12, dus wat vroeg. Bms is nu bijna 7 mm , maandag weer een echo. Hopelijk haal ik dan de 8mm. Ik ben zelf wel weer klaar voor een tp.
Pien, wat fijn dat jullie het nu met de wereld gaan delen! En jij hoeft je zeker niet schuldig te voelen. Je hebt al een lange weg achter de rug. Het is je gegund, dus geniet ervan!
Pien, wat wen fijne reacties! Ik gun het je van harte!! Fisher, bah!!! Hopelijk heb je het mis! Mimami, succes weer! Het groeit vast nog wat dikker. Ik voel zelf bijna niks. Alsof ik me heb afgeschermd of zo. Helemaal murw. Heb er even geen vertrouwen meer in. Vandaag trouwens wel voor een kennis een kraamcadeau gekocht. Sta ik daar met tranen in m'n ogen in de winkel. Dat dan weer wel, bah!