Oh meiden, had toch écht gehoopt van een van ons ander nieuws te mogen lezen. Balen zeg. Maar jullie blijven wel doorgaan met de medicijnen tot na het weekend toch? Misschien tegen beter weten in maar dan krijg je nooit spijt... Hele dikke knuffel voor allebei!! Yaraah, wat een hoop geduld moet jij ook hebben zeg. Ook een knuffel voor jou! Pien fijn dat het zo gaat, mooi kan dat soms zijn hè als mensen zo meeleven. Jij bent wel de laatste die zich schuldig moet voelen dus snel weer vergeten dat gevoel! Doom ojee maar goed dat je overdag genoeg tijd hebt om dutjes te doen hihi. Al je klusjes klaar? Al nesteldrang Mimami jeejj daar ben je weer. Gaat goedkomen meid. Laat het nestje eerst maar lekker dik worden haha. Ik ben zelf vandaag ongie geworden dus weer beginnen met de progynova. Zondag 9 november eerste echo. Afgelopen twee keer was de eerste echo gelijk goed, dus stiekem ga ik daar weer vanuit (maar je zal altijd zien) nog een testkans in november zou wel top zijn. Al is het met 3 alweer een stuk spannender of het überhaupt tot een tp komt natuurlijk. Maar goed ben weer in de race en nu zorgen dat ik komende week wat vertrouwen opbouw in onze laatste ingevroren eskimo's 😉
Pien, fijn dat iedereen zo meeleeft en reageert! Lekker van genieten ook straks als het zichtbaar word Ik gebruik geen medicijnen, en eigenlijk nog steeds overtuigd zwanger te zijn. Vandaag wel onwijze dipdag..de spanning en onzekerheid was mij echt even teveel geworden dus zat te huilen als een klein kind op het toilet op mn werk. Gelukkig fijne collega's dus ben smiddags naar huis gegaan. Hopelijk gaat dit weekend wel snel voorbij
Ik ben weer terug van weggeweest, heb 4 maanden rust gehad om bij te komen van de 1e IVF, had er enorm ingehakt. Nu weer met frisse moed gestart aan de 2e IVF, hopelijk met een betere uitkomst Ik kom jullie dus weer vergezellen de komende periode. Pien, ik zie dat je zwanger bent, van harte gefeliciteerd! Zo ontzettend verdiend! Goed nieuws daar hou ik van op dit forum. De meiden die nog in de wachjtdagen zitten, spannend ik duim voor jullie voor ene positieve uitslag. Word er eigenlijk nog een lijstje bijgehouden?
Ik ben ongesteld geworden dus tis over en uit, ben echt kapot. Wat heeft mn lichaam mij voor de gek gehouden
Oh nee wat een teleurstelling weer Fisher , hoe je lijf je toch voor de gek kan houden.... Dikke knuffel! Ups: kop op he, je hebt er nog 3, wie weet zit daar jullie kindje wel bij! En met nog 3 in de vriezer lijkt me een tp wel reëel. En nu moet ie een keer blijven plakken!
Dag dames, hoe is het hier? Kzie allemaal nieuwe mensen in de topic. Kheb een paar maanden niet gereageerd, een rustmoment. Ik begin komende week aan mijn ivf 3 en dan ben ik ook weer van de partij.
Julia en Nijntje: welkom terug meiden! Hopelijk komen jullie gauw goed nieuws brengen, want het is nog erg magertjes hier met het goede nieuws...
Vandaag op kraamvisite geweest. Kan alleen maar huilen nu. Bah! Laat het maar gauw woensdag zijn. Nog een keer testen voor de zekerheid en dan stoppen met die medicatie. Ik weet best dat ik er geen recht op heb om ook zwanger te zijn, maar het voelt zo moeilijk soms!! Weet iemand hoe de wachttijden voor Düsseldorf zijn? Ik wil zo min mogelijk hormonen nog.
Pien wat fijn al die positieve reacties als jij straks de kleine gaat voelen gaat de onzekerheid vast weg jeetje meiden wat balen dat t weer niet gelukt is...het is inderdaad geen groepje waarbij het lekker snel gaat..maar goed wij krijgen wel allemaal super volmaakte kindertjes wat er is lang voor gewerkt Fisher jeetje wat een domper he een hele dikke knuffel voor jouw! Julia goed dat je even je rust heb gepakt! en nu vol goede moed er tegen aan!! succes wanneer mag je beginnen? Nijntje heel veel succes met poging 3 ik doe met je mee m676 waarom heb jij er geen recht op?:O Tuurlijk heb jij er wel recht op ik gun het je van harte en hoop dat snel jullie wens uit mag komen! komt goed meis! Met mij gaat het goed wij zitten nu in poging 3 afgelope donderdag eerste echo gehad en alles zag er goed uit er lagen weer een hoop eitjes klaar dus we hopen nu met 150 eh eens wat meer eitjes te laten groeien,.want een hogere dosis mag/kan niet met lang protocol... Als ik weer zo weinig eitjes heb blaas ik het af want poging 2 sloeg natuurlijk nergens op..en dat wil ik niet nog een keer..maar wij gaan ervan uit dat 3 x scheepsrecht is dus dat het nu eindelijk eens gaat lukken dit zou betekenen dat we het met kerst tegen de familie kunnen zeggen hoe leuk! we proberen het ook een beetje geheim te houden nu we hebben het er niet echt over en als ze het vragen doen we een beetje vaag haha! Nou laat november en december nog even goede maanden worden voor ons allemaal!
heeft iemand misschien het boek de lab baby gelezen? en zo ja zou ik die kunnen overkopen/lenen? het schijnt een mooi boek te zijn maar overal is hij uitverkocht!
Hmm, bms hetzelfde als vrijdag. Dus nu dubbele progynova en dan vrijdag weer echo. Baal hier wel een beetje van.
Lieve meiden ik lees net even bij, maar wat jammer dat ik geen felicitaties mag overbrengen! Wat een teleurstelling weer... Sterkte allemaal !
pff mimami balen zeg.. ik heb het denk gemist maar wat was vrijdag je bms? Hoop dat vrijdag je bms mooi is dan kan je weer een stapje vooruit! knuffel meid!
Girliejj stuur me een pb met je adres dan kan je hem van mij lenen. Ik heb ook nog paaseitjes zoeken in het amc en koningskinderen als je wilt
Girliej, 6,6 mm de gyn van vandaag meette nog minder... Hij zei 'het gaat om milimeters, daar kan per meting verschil in zitten.
ster super lief van je! ik heb je een pb bericht gestuurd! hoeveel moet het normaal zijn? volgens mij hebben ze dat nooit bij mij gemeten? of niet verteld hoeveel mm het is.. Nou hopen dat t vrijdag perfect is!
Oh fisher meid, heb met je te doen! Kan niets anders zeggen dan dikke knuffel voor jou! Hoop dat je je snel weet ietsje beter voelt. Julia welkom terug! Goed dat je een pauze hebt genomen als dat is wat goed voelde! Hoop dat het je deze tweede poging geluk gaat brengen. Succes! Nijntje jij ook welkom terug. Derde ronde, vind je het extra spannend? Duimen beginnen vast te draaien voor je! M676 hoe is het met jou? Morgen is je officiële testdatum? Of ben je er al helemaal uit dat het niet gelukt is? Wees niet te hard voor jezelf; natúúrlijk mag je verdrietig zijn na een kraambezoek en jij hebt er zeker hartstikke veel recht op. Het is allemaal hartstikke oneerlijk en ik vind niet dat we ons over dat gevoel altijd schuldig hoeven voelen. De wereld kan toch niet van ons verwachten dat we altijd maar sterk zijn?! Girliejj jij ook weer begonnen. Tijdje geleden al die nieuwe pogingen hier. Laten we hopen dat deze ronde is wat op gaat leveren voor iedereen! Jij veel succes en hoop ook ontzettend dat je met deze eh meer succes gaat hebben. Duim dat je met kerst een grote verrassing te vertellen hebt! Mimami balen dat het niet dikker geworden is (8 mm moet het zijn girlliej). Hoop dat het vrijdag wel goed is, dan zitten we misschien niet ver van elkaar. Ik heb zondag eerste echo en afgelopen 2 keer was het gelijk goed. Misschien nu wel weer. Jij ook geen last van de progynova? Hoop het niet anders wordt een dubbele dosis erg zwaar.
Ups, zou leuk zijn om gelijk op te gaan! Ik heb tot nu toe lichte bijwerkingen gehaf. Af en toe misselijk, maar vooral moe. Zie er dus wel tegenop. Ben nu ook snotverkouden. Heb het gevoel dat mijn weerstand zo laag is, super vervelend.