spannend mimami ik duim voor vrijdag.. ik heb alweer bijna mijn punctie denk..als het iid genoeg eitjes zijn anders blaas ik het af *Duim duim duim* donderdag heb ik mijn 2e echo
Dankjewel voor jullie lieve reacties. Ik zit er echt even doorheen. Morgen is idd de officiële testdag, ik test natuurlijk nog en gebruik netjes de medicatie, maar geloof er zelf helemaal niet in aangezien ik al getest had en niets anders voel dan een aankomende ongi. Girliej ik duim hard voor je! Mimami, vervelend dat je niet kiplekker bent. Hopelijk is dat van korte duur! En ik duim voor je dat het bsv snel dikker wordt! Ups, zou fijn zijn als het meteen goed is zondag zeg!
Mimami dat herken ik helemaal. Hier ook verkouden moe en misselijk. Maar ach laat me dat straks maar 9 maanden lang zijn, kom maar op haha. Oh m676, sterkte morgen. Als het niet zo is zal de klap toch nog een keer komen. Knuffel! Girlliej je gaat als een speer zeg. Ik hoop voor je dat er donderdag een mooi aantal aan het groeien is. Hoe gaat het met spuiten? Je had er wat moeite mee toch? Of ben ik in de war? Succes!
ja klopt ik stimuleer vaak maar 1 week dus waarschijnlijk maandag al de punctie.. spuiten gaat de enne dag beter als de andere dag...
Fisher voor jou een hele dikke knuffel meid. Balen dat je lichaam je voor de gek gehouden heeft M676: ik hoop voor jou dat je toch nog een streepje mag zien, duimen draaien Mimami: balen dat het bms niet dikker lijkt te worden, ik hoop dat het gauw verandert ego: nieuwe job gevonden, maar moet normaal bij oude werkgever werken tot 15 januari, maar nieuwe werkgever heeft mij ook al nodig. combineer dus momenteel die twee in de hoop dat ik mijn oude werk vroeger mag verlaten.
hey meiden ik ben een tijdje "afwezig" geweest van het forum. na de laatste mislukte poging heb ik echt even tijd nodig gehad om het verdriet te verwerken. de klap kwam deze keer zo hard aan. we zijn heerlijk op vakantie geweest en ik heb afgelopen maandag een eerste gesprek gehad met een psycholoog. ik moet zeggen dat dat wel goed voelt. afgelopen maandag ben ik begonnen met 3 x per dag progynova voor weer een cryo tp in kunstmatige cyclus. als alles veloopt zoals de vorige keer dan zal ik rond 19 nov mijn tp hebben. ik heb nog 2 cryos. hopelijk ontdooit meteen de 1e goed dan heb ik er nog 1 achter de hand. ik ben nu wel weer positief en heb "zin" om te starten, maar ik ben ook heel realistisch dat ik denk dat het niet gaat lukken. al 3 mislukte terug plaatsingen gehad en 1 cryo niet goed ontdooit. dus waarom zou het nu deze keer wel lukken. ik weet dat er heel veel meiden zijn zonder cryo's en dat ik me gelukkig mag prijzen hiermee, maar ja, als ze allemaal leiden tot negatieve testen maakt het het verdriet alleen maar groter. maar nu weg met de slechte gedachtes, ik ga me weer focussen op positieviteit knuffel voor alle meiden, hopelijk heel veel goed nieuws de komende tijd xxx
girliejj ik heb de boeken op de post gedaan voor je. spannende tijden weer voor je met een punctie in het vooruitzicht. ik ga voor je duimen dat er veel eicellen gaan groeien yaraah wat leuk een nieuwe baan, gefeliciteerd m676 en nog getest vandaag ? duimen draaien, ik hoop het zo voor je mimami beterschap meid, hopelijk voel je je snel beter
Lief dankje ster.. Maar het komt goed dit word een top cryo ik ga ook alvast voor jouw duimen! Ik heb morgen me eerste echo dus hopelijk zijn het er meer als 8 anders laat ik de behandeling niet doorgaan denk.. heb wel steeds steken in me lies en als ik wakker word lijkt het alsof me hele buik blauw is dus wie weet een hoop eitjes Yaraah leuk een nieuwe baan wel even zwaar als je nu 2 banen heb ..waarom moet je tot 15 januari blijven meestal is het toch 1 maand opzeg termijn? heel veel succes met je nieuwe job! m676 ik ben ook erg benieuwd en mijn kaarsjes branden nog steeds voor je! ik hoop t zo voor je!
@M676: balen meid, dikke knuffel hoor. @Girliej: hier in België is er nu een nieuwe wetgeving. Alles werd gelijkgesteld voor arbeiders en bedienden. Dus voor mijn anciënniteit in 2013 moet ik 6 weken opzeg doen en voor mijn Anciënniteit voor 2014 moet ik nog eens 3 weken bijdoen.
Dankjewel allemaal. Zo fijn dat jullie meeleven! Vandaag alle voordelen van de huidige situatie geprobeerd te vinden. Die zijn er natuurlijk ook. Maar de handdoek in de ring gooien... Zover zijn we nog niet! Misschien neem ik even afstand van het forum om het even helemaal los te laten. Heel veel succes allemaal en ik hoop zó dat er straks niemand meer op dit forum hoeft te zijn van ons! X
m676 jeetje meis wat balen!!!dikke knuffel voor jouw! yaraah ow zo nou hopen dat je wat eerder weg mag bij je oude werkgever! Ster ik heb je boeken ontvangen super lief.. Maandag of dinsdag heb ik de punctie zaterdag een nieuwe echo en als t goed is heb ik rond de 8 eicellen rechts en 2 links dus gelukkig meer dan 4 maar goed we moeten zaterdag nog even afwachten!
Pff, bms 7 mm... Maandag weer echo. Hij wou we eigenlijk doorsturen, maar ik heb aangegeven dat ik voor optimaal wil gaan. 8 is beter, dus we gaan nog ff het weekend door.
hopelijk is het maandag goed.. tegen mij zeggen ze dat nooit alleen dat het goed is.ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe dik het van mij is.. ik heb maandag mijn punctie om 8 uur in de ochtend pff vind t wel weer spannend nu bij de gynaecoloog die ons heeft door gestuurd..