Dankjulliewel ik ben zelf 25 jaar en 1.66cm mijn arts zegt dat dat eigenlijk te klein is dat ik dus meer risico loop. maargoed nu was ik in t ziekenhuis voor me punctie en dan nemen ze altijd even een lijst door met je gegevens enzo,en toen zei die zuster en 1 tp..dus ik zei huh er is ons verteld dat we dat in t vu mogen beslissen tijdens de tp?? Nou en dit werd eigenlijk een soort van afgeraden maar omdat wij doorzetten hebben ze t aangepast op t blaadje dat we er 2 mogen tp als we dat willen.. Punctie was verschrikkelijk het deed zo een zeer..uiteindelijk wel 11 eitjes en me vriend had 130 duizend zaadcellen..weten jullie hoe t kan dat het steeds slechter word?in t vu zeggen ze steeds wel het is genoeg maar hij begon met 1 miljoen Nu begonnen met de bollen en ben benieuwd naar de pijn morgen.. Woensdag moet ik bellen voor de bevruchtingen Wat gek mimami weten ze waardoor t komt wel flink balen.. Spannend bobo en nijntje.. Spannend ster dan zitten wij gelijk op t wachtbakje..
Girlliej wat rot dat je veel pijn hebt gehad! Hoe is het vandaag? Gaat het weer beter? Goed rustig aan doen he... En veel water drinken. Je had namelijk een hoop eitjes, super goed! Ik hoop op net zo veel bevruchtingen. Succes nog deze slopende uren. Hoe laat mag je bellen morgen? Blijf heel hard voor je duimen! 👍
Dankjewel ups volgens mij heb ik geen kans op overstimulatie met de hoeveelheid eitjes toch? maar sowiso iid goed drinken Ik heb nog een erg zere buik lig allen maar op de bank met een kruikje..verzuimpunt doet heel moeilijk en vind dat ik allang kan werken pff.. Morgen om 13.45 tp ben benieuwd wat ze daar zeggen heb t idee dat ik niets te kiezen heb. Ben benieuwd hoeveel er bevrucht zijn en de kwaliteit
Nee overstimulatie niet, maar wel veel eitjes dus best zwaar voor je lichaam. Wat stom dat ze vinden dat je alweer aan het werk kan. Volgens mij zijn er maar weinig die werken tussen de punctie en tp. Doe maar lekker rustig aan hoor, je wilt je toch optimaal voelen morgen. In ieder geval tp, dat is top! Hoop dat je kunt doen wat jullie zelf willen. Ben je er al uit als de keus aan jullie is? En toi toi toi voor een mooi aantal cryo's, zodat ook de brusjes vast geregeld zijn haha.
Girlliej: vervelend dat je er zo'n pijn van hebt gehad. Maar laat je niet opfokken door je werk he, ze hebben er geen verstand van, als jij je nog niet goed voelt, moet je niet gaan werken. Echt irritant dat soort werkgevers... Maar 11 eitjes is een hele mooie score! En 130.000 is zat voor ICSI natuurlijk. Wel jammer dat het terugloopt, ik weet ook niet hoe zo iets kan. Ik hoop dat je morgen heel wat mooie embryo's hebt en dat je gewoon nog mag kiezen tussen 1 of 2. Ik duim voor je!!
1 7 cellige tp was allemaal heel moeilijk ik mag er geen 2 tp anders moest ze mijn ziekenhuis bellen maar mijn arts is met vakantie dus we hopen dat deze blijft plakken
Jeetje ze hebben je blij gemaakt met een dode mus dus Waren ze alle 11 wel bevrucht of hebben ze dat niet gezegd? Nu lekker broeden ik duim weer voor je !
Nou inderdaad niet fair dat het toch weer lastig was... Maar goed laten we maar positief blijven en er vanuit gaan dat deze lekker 9 maanden blijft zitten! Mijn bms wil ook niet echt deze maand. Toevallig ook blijven hangen bij 6,5 maar de structuur was goed dus volgende week terugplaatsing. Op woensdag, ze worden dinsdag ontdooit. Was eigenlijk dinsdag, maar woensdag kwam me iets beter uit. Das het voordeel van een cryo hè haha. Bij ons is het nu nieuw dat we alleen gebeld worden als de tp níet doorgaat. Dus geen nieuws is goed nieuws. Loopt er nog iemand ongeveer gelijk met mij?
Doom ja ik had 4 bevruchtingen 1x5 cel 1x6 cel en 2 x7 cel Spannend ups mijn duimen draaien hopelijk ontdooid ie goed
Girliejj: nou echt heel raar hoor dat je geen keus kreeg, maar voor nu zou ik daar idd maar ff geen energie in steken, maar alleen in het broeden op je kleine emmy! Ik duim voor je! Ups: fijn dat de tp weer in zicht is! En idd handig dat je het een dagje kon uitstellen. Wie weet is over een week je bms toch ook wel weer een beetje dikker. Doom: hoe ist met jou meid? Ben je er al bijna klaar voor?
Girlliej hoezo mocht je er geen twee? Je hebt er toch voor getekend? Kwist niet dat zij dat mochten bepalen.
Geen idee mijn arts zei iid dat ik bij de 3e poging er 2 zal mogen tp misschieb niet verstandig maar het zou mogen.. Tijdens de punctie werd ons verteld dat we er maar 1 tp kregen..behalve als de kwaliteit slecht zou zijn.. En mijn arts is natuurlijj op dit moment op vakantie..maar het vu zei ook dat dit niet zomaar meer kan je arts moet toe st emming geven wel apart. Maar goed ik heb een hele mooie 7 cellige bijna doorzichtige embryo tp gekregen dus deze blijft gewoon lekker plakken
ups ik heb ook woensdag tp ook van een cryo dus dan lopen we precies tegelijk ik had vandaag echo op cyclus dag 12 en mijn baarmoederslijmvlies was al 12 dus meteen de tp ingepland girliejj wat heerlijk dat je een tp hebt gehad, nu lekker broeden, hopelijk wordt dit de topper!! pien alles goed met de zwangerschap? kun je er al een beetje van genieten ?
Lief dat je het vraagt pien! Hier gaat alles goed hoor op Veel stijfheid en gewaggel na. Laat de kleine man maar komen wij zijn er klaar voor ! En november vind ik toch net ff leuker dan december
Girlliej inderdaad, lekker broeden op die topper! En hopelijk nog 3 in de vriezer 👍 wanneer krijg je daar bericht over? Blijf in ieder geval lekker positief! Doom wát spannend nu!! Wel snel hier het nieuws brengen als je weer op internet kunt hè hihi. Durf je nog wel weg? Daar zou ik wel moeite mee hebben denk ik de laatste weten. Pak nog even je rust zou ik zeggen! Ster wat leuk! Precies tegelijk! En wat heb je een lekker dik matrasje voor je emmy, heerlijk. Zijn ze bij jou ook op dag 3 ingevroren, dus 12e dag na tp testen? Op naar woensdag in ieder geval 😊 Ja pien ik ben ook benieuwd hoe het genieten je nu afgaat? En begin je al een buikje te krijgen? Wanneer mag je weer spieken naar de kleine? Wil je weten wat het wordt over een paar weken?
Ster en Ups: leuk dat jullie straks precies gelijk lopen, spannende weken breken weer aan! Mooi nestje Ster, daar kan het in elk geval niet aan liggen! Doom: jaja je zal al flink wat meeslepen nu . Kan me voorstellen dat je nu je kindje wel wilt gaan ontmoeten, wat bijzonder moet dat zijn he! Nog eventjes geduld . Ik kan er steeds ietsje beter van genieten. En voorzichtig begint het buikje ook wat te komen . Het lijkt in het ene kledingstuk soms net wel wat meer dan in het andere, maar sinds deze week hoor ik van mensen om me heen dat ze het wel kunnen zien, en dat geeft me dan ook wel weer een goed gevoel en wat vertrouwen. Donderdag mogen we weer naar de verloskundige, geen echo, maar wel hartje luisteren. Ik denk dat we met 16 weken nog een pretecho laten doen om ook alvast naar het geslacht te kijken .
Hierbij een foto van afgelopen maandag! Ik ben gelukkig heel erg beschaafd. Ben daar erg blij mee want dat was wel mijn grootste angst gezien ik ook flink overgewicht heb ( startgewicht 89 kilo) en het ideale is ook dat het niet in de weg zit en je daardoor belemmert.. Pien leuk hoor wij hebben ook de pretecho gedaan deze was bij ons op 17 weken.
Dat is zeker een hele nette buik Doom! Ik zat net tijdens het bijlezen te bedenken dat ik wel een foto wilde zien van je buik, haha je had mn gedachten gelezen...nog eventjes en dan gewoon jouw wonder ontmoeten!