wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah lief van jullie ja graag lijkt me toch fijner die hulsen:)

2. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    #942 ster80, 17 nov 2014
    Laatst bewerkt: 17 nov 2014
    doom nog naar 3 weken, wat spannend zeg!! ben je zenuwachtig voor de bevalling ? vind je het eng of niet ? mooie buik heb je !! ik vind je helemaal niet dik hoor!! je bent prachtig

ups, bij ons in het zkh mogen we altijd pas heel erg laat testen, bij een verse tp pas na 17 (!) dagen en bij een cryo pas na 14 dagen. maar ik ben altijd de maandag vrij, dus misschien dat ik wel op dag 12 dan ga testen, maar mijn man wil dat we pas op de woensdag testen haha
    ik heb nog 2 cryo's.... ik had er 5
    1 is niet goed ontdooit, en ik heb 1 tp kunstmatig en 1 tp natuurlijke cyclus gehad. dit wordt nu mijn 4e tp waarvan de 3e cryo tp

pien succes donderdag met het hartje luisteren, dat lijkt me zo'n byzonder moment

fisher hoe gaat het met je ?

mimami jeetje zeg wat een ellende bij de tp. heb je nu nog pijn of niet meer ?
    bij de verse tp heb ik ook heel erge pijn gehad, ze moesten een slangetje met een bocht erbij pakken en toen die erin zat kreeg ik zo'n heftige kramp dat ik heel erg hard begon te puffen en te huilen. iedereen vertelde me dat een tp geen pijn deed maar dat was dus niet zo. bij de 2e tp was ik dus heel erg bang en van de zenuwen was ik al aan het huilen in de stoel. echter deed het deze keer geen pijn.
    ik hoop voor je dat dit de laatste keer was zodat je dit niet meer hoeft te doen!
    hoe gaat het nu met je ? voel je je goed ?

klaproos wat spannend om weer te beginnen!! hopelijk heeft de pauze je goed gedaan.

girliejj wat spannend zeg, over een week de uitslag al....... ik ben aan het duimen voor je. ik gebruik trouwens ook geen inbrenghuls, ondingen vind ik dat haha

kriti ik mag er maar 1 laten terug plaatsen. officieel zit ik nog steeds in poging 1 en ik ben nog niet ouder dan 36.wat spannend dat je weer begonnen bent. heel veel succes met de onderzoeken die nog gepland staan

ego, spannend spannend spannend, woensdag wordt ik tussen 9 en half 10 gebeld of de cryo goed ontdooit en dan half 11 de tp. hoe laat wordt jij gebeld ups ?

3. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wat een lieve berichtjes allemaal meiden!!
    Zie niet op tegen de bevalling maar merk wel dat ik nachts plots wakker wordt met de zenuwen en dit niet kan plaatsen. Ik vermoed dat ik in mijn dromen er toch mee bezig ben.

Ik hoor het al het wordt voor iedereen spannende eind november/ december maand.
    ik zou zo graag willen dat het bij mij in november komt. Ik zou het voor het kindje zo leuk vinden en dan ben ik hopelijk ook weer wat mobieler met de kerstdagen. :)

Hier nog een foto van mijn fotoshoot op 34 weken. :)
    IMG_146287661873178.jpg

4. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Wauw prachtig!!!

5. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super mooie foto doom!!

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Wauw Doom supermooie foto! En wat noem jij obesitas? Ik zie er op de foto weinig van terug..

Pien,yup alweer een jaar! Tijd gaat idd snel when not having fun ;) moeilijk he om je aan te sluiten bij clubjes. Ik zou willen dat ik je kon volgen,opende ik een nieuw clubje.

Beschuitje,hoe is het met jou?

Ster,spannend weer! Ik zal voor je duimen.

Girlie,ik heb ook die hulsen,veel fijner. Maar ik heb kleine handjes haha.

Up& mimami,ik duim voor jullie!!

Kriti,hoe gaat het met jou?

Sorry als ik iemand vergeet..ben een warhoofd.

7. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL

Ik ben 1.68 en weeg op dit moment 99 kilo..
    Ik woog 89.5 voor ik zwanger werd en toen had ik dus met mijn bmi echt obesitas.
    Ik ben maar een klein grietje ik hoop ooit nog eens onder die 80 kilo te komen. Ook dat is nog te zwaar. Voor mijn lengte is 70 kilo geloof ik " normaal" maar dat is voor mij gewoon niet reëel ben altijd te zwaar geweest..

8. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wauw Doom mooie foto! Super leuk om te doen lijkt me!

Ster en ups ik duim voor jullie dat de cryos goed gaan ontdooien! En dan de spannende wachtweken weer.

Girlie voor jou ook een spannende periode zeg! Voel je al iets?

Pien ik zag dat je alweer 14 weken bent wauw wat gaat dat snel!

Ego, ik heb volgende week vrijdag de uitgangsecho en dan beginnen we in kunstmatige cyclus met de tp. Zal ongeveer half december dus daar zitten we zo natuurlijk :)
    Verder nog best wat last van mn eierstokken. Zaten 3 weken geleden wat vocht cystes en die moeten vanzelf verdwijnen afgelopen 2 weken geen last meer gehad maar 3 dgn geleden begon dat zeurderige gevoel in mn buik weer :( hopelijk voel ik dat ze aan het verdwijnen zijn :)

Rest zwaai!

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen meiden,

Pff er is heel wat afgeschreven en doordat ik het zooo druk had, heb ik niet alles kunnen teruglezen dus sorry voor de meiden die zich vergeten zullen voelen.
    Ups & Ster: ik duim voor een plakkerd bij jullie tp woensdag
    Girliej: wauw een mooie embryo in je buik. Die zal gewoon lekker blijven plakken
    Krit en klaproos: Fijn dat je ook weer van start mag
    Willeke: ook voor jou zal het snel weer half december zijn.
    Doom: mooie foto meid
    Boboke: fijn nog eens iets van jou te lezen
    Mimami: pffff wat een gedoe meid. Ik duim dat je dat de volgende 9 maanden niet meer hoeft me te maken
    Ego: gisteren telefoon gekregen van UZ Gent, onze afspraak donderdag kan niet doorgaan omdat het niet past voor de gyn. Ten vroegste over twee weken is er weer een plaatsje vrij... Ik heb een mail gestuurd naar de gyn om te polsen of we dan toch niet in zijn privépraktijk terecht kunnen, maar nog geen reactie...

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Super mooie foto Doom!

Klaproos: ik hoop dat je snel dat clubje aan mag maken, dan ben ik er bij!

11. Nijntje00

Nijntje00 Lid

26 jun 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kheb zo mijn punctie. Ook al is het de derde keer het blijft spannend. :)

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hmm ik kom aardig in je buurt.;) 1,65 en 80 kilo. Nu ongeveer 75. Heb altijd 55 gewogen of 60 maar door medicijnen enorm aangekomen. En dan al die opmerkingen met: moet je maar minder eten.

Pien,we gaan ervoor:D

Yaraah,wat stom! Ik hoop dat het je lukt een andere afspraak te plannen.

Nijntje,heel veel succes. Ga je onder narcose? Ik wel bij eerste punctie en daarna geen centje pijn. Gehad. Wel toen ik mijn THL operatie had. ( zonder narcose...)

13. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    yaraah jeetje dat is wel ff balen hopelijk kan je nog terecht!

Nijntje hoe is het gegaan? ik heb geduimd voor een mooi aantal..!

Ster en ups morgen is jullie dag spannend hoor..ik brand mijn kaarsjes vanavond voor jullie!

ik heb eindelijk wat minder pijn af en toe nog een krampje maar niet meer zoals vorige week:) morgen weer beginnen met werken zo geen zin in(totaal niet leuk op me werk:()

14. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    #954 ster80, 18 nov 2014
    Laatst bewerkt: 18 nov 2014
    succes nijntje !!
    laat je weten hoe het gegaan is ?

bedankt voor alle succes wensen meiden, met zoveel "duimen" moet het vast wel goed komen :)

girliejj , gelukkig dat de pijn wat is afgenomen. hoeveel dagen ben je thuis gebleven van werk ?
    balen dat je niet gewoon de 2 weken van de tp niet thuis kan blijven van werk he hahaha het liefste zou ik 2 weken lekker thuis willen relaxen zonder stress

klaproos wat erg dat je zoveel bent aangekomen door de hormonen, en dan helemaal die opmerkingen over teveel eten pfffff om boos over te worden. je bent nu wel weer wat afgevallen toch ?

ups hoe lang blijf jij thuis van werk na de tp ? ik ben woensdag en donderdag vrij.
    echter wordt het op het werk vrijdag en zaterdag mega druk en staan we onderbezet..... dat is niet echt bevorderlijk voor de tp :(
    ik zit erover te denken om mezelf die dagen ziek te melden, maar ik durf dat nooit zo goed. ik voel me dan zo schuldig. maar ik weet nu al dat als ik ga werken ik heel veel stress heb en niet eens goed kan pauzeren.... wat zou jij doen ?

15. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    ze gaan vandaag (misschien wel nu ) de cryo ontdooien ..... go eskimootje go, ga maar goed ontdooien en lekker verder delen

16. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    girlleij: inderdaad af en toe ultroballen de ene keer gaat het makkelijker dan de andere keer. Passen die ballen echt in de huls ik ken alleen die in brenghulsen van de voscolar creme die of heb je echte speciale hulsen voor de ultroballen.

Pien: bijna is het zover en mag je weer even luisteren ben je nu al begonnen met het rondkijken voor kamertje enz

Doom ik hoop voor je dat je wens uitkomt en de je zoon geboren gaat worden in november (hier ook een vrouw was uitgerekend half december en de baby is gister geboren) weet niet wanneer we op kraamvisite gaan hier hebben ze namelijk een gewoonte de eerste veertig dagen blijven moeder en kind thuis zodat de baby goed aan de moeder kan hechten, alleen de de oma's komen helpen want hier heb je geen kraamhulp en moet nog bedenken wat ik ga maken waarschijnelijk een luier fiets/motor. Wat een mooie foto weer.

Willeke ik hoop voor je dat volgende week tijdens je echo kan zien dat je cystes verdwenen zijn

Yaraah wat een tegenvaller heb je een afspraak gaan en gaat hij niet door hopelijk kunnen jullie sneller terecht in zijn prive kliniek

Nijntje suc6 vandaag op maar een mooi aantal embryo vandaag en rustig aan doen vandaag

Girlliej gelukkig voel je wat beter hopelijk valt het toch wel mee morgen op je werk

Ster ook vroeg je de vraag aan ups en downs ik zou mij denk ziek melden hier mag je na de punctie twee weken niet werken (ik weet ook niet echt hoe ik dat zal moeten doen met al die medicatie die vanaf de punctie moet gebruiken) want teveel stress is niet goed voor je en als je zo voelt functioneer je ook minder kun je beter thuis blijven en na het weekend beginnen

Ups and downs en ster heel veel suc6 morgen

hier eigenlijk niet veel nieuws de ene keer voel ik de injectie meer als de andere keer en de jeukt ook soms effe meer. Verder wel hoofdpijn

fijne avond zwaai naar de rest

17. Nijntje00

Nijntje00 Lid

26 jun 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Khad 5 goede eicellen. Khoop dat er iig twee goed bevrucht worden, zodat ik er twee kan terugplaatsen.
    Voelde nauwelijks wat bij de punctie, maar toen ik opstond viel ik bijna flauw. Voel me nu gelukkig weer beter. Ik zit ook te twijfelen of ik morgen ga werken. Morgen zijn we zwaar onderbezet wat betekent dat ik extra moet stressen. Kdenk dat ik 's middags pas ga.

Iemand vroeg of ik morfine kreeg bij de punctie. Nee heb dat nooit gehad. Krijg een oxazepam, twee paracetamol en een diclofenac en het helpt prima.

Kga nu een dutje doen. Zzzzzzz.... :D

18. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    nijntje zag toen ik wilde afsluiten dat je al reageerd had fijn dat je nauwelijks wat voelde bij de punctie ik duim voor je dat je er twee kunt terugplaatsen wanneer wordt je gebeld en is je tp lekker rustig aan doen en inderdaad pas morgen middag naar je werk

19. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Nijntje na de punctie echt niet zo snel gaan werken hoor!! Je lichaam moet echt even herstellen voor de tp.

Ster bij ons is sinds deze maand nieuw protocol. We worden alleen gebeld als het niet doorgaat... Dus hoop dat ze niet bellen hihi. Jep onze eskimootjes zijn inmiddels opgewarmd als het goed is he spannend hoor.
    Ik ga donderdag een dagje werken en ben dan tot maandag vrij. Na een tp maak ik me daar niet zo druk om. Ze blijven ook steeds zeggen dat het gelijk blijft zitten in de baarmoeder, anders dan met een iui. Woensdag ga ik verder wel rustig aan doen. Als het echt heel druk wordt is het misschien anders. Kun je ook kiezen om 1 dag te gaan?
    Jee jij mag echt laat testen zeg... Ik ga vragen of ik bloedtest mag. Geen zin meer in turen naar dat streepje.

Ik sluit me aan bij ster super bedankt voor alle succes wensen! We gaan er het beste van maken!

Zit op de telefoon dus reageer later op iedereen maar Yaraah echt balen! Hoop dat je snel terecht kunt!

20. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo... goedemorgen... Ik ben al lekker zenuwachtig "als ze maar niet bellen". Het is net als met het slagen van je eindexamen middelbare school haha.

Mimami en Girlliej, hoe gaat het met jullie? Voelen jullie je goed? Begint de testdrang al te komen of is het nog wel even te houden? Blijf duimen hoor. Hoop dat het inderdaad een goed teken was je 'stroomschokje' Girlliej! Ik zal vanmiddag een inbrenghuls vragen... Of stuurde Pien ze al naar je op?

Kriti, voelt het nog goed, eindelijk weer begonnen? Volgende week al weer het scrappen, hoop dat dan ook gelijk blijkt dat je cyclus dag klopt. Naar verwachting nog dit jaar een terugplaatsing? Weet niet zo goed hoe lang lang protocol ook alweer is... Hoop dat je hoofdpijn snel over is.

Ster, jij wordt over een uurtje gebeld. Ook spannend zeker, met nog 2 cryo's? Bij mij wordt het de 4e cryo tp. Dat het voor ons allebei maar de laatste ronde mag worden!! Hoop dat onze emmy's vannacht lekker zijn doorgedeeld...

Die foto is écht heel gaaf Doom!! Inlijsten en naast een foto van je kleintje straks. Ben je al helemaal uit de naam trouwens?

Klaproos, pff een jaar al weer! Ik wil ook snel dit hele forum op een zwangerschapclubje. Heb het daar ook lastig mee hoor. Dat ze er dan al '5 maanden' op hebben moeten wachten. Kan ik 'niet zo goed' tegen.

Willeke, voor jou ook weer spannend. Dat dit jaar ook nog jou jaar mag worden! Hoop dat je echo goed is en je eierstokken er goed uit zien. En dan hopen dat je cryo goed ontdooit.

Yaraah hoop dat je niet echt 2 weken hoeft te wachten.

Nijntje, ik hoop dat alles goed met je gaat? Hoop dat je 5 eitjes van super kwaliteit zijn en hun best gaan doen voor je! Als je vanmiddag gaat werken; laat je niet gek maken!

Deel Deze Pagina