wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Spannend ster en Ups
    Nijntje ik hoop dat je minimum twee toppers hebt om terug te plaatsen
    Ego: bericht gekregen van gyn dat hij er alles aan zal doen om ons morgen alsnog te zien in zijn privépraktijk. Ging dossier opvragen bij Gent. Hangt er nu alleen nog vanaf hoe lang de operatie zal duren en of er geen complicaties zijn, dan kan hij ons morgenavond nog ontvangen.

2. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat is goed nieuws yaraah! Ik hoop dat het gaat lukken morgen.

Tp is goed gegaan! De eerste is gelijk goed ontdooit dus we hebben er nog 2 over! Testdatum is 1 december. Mijn man voelt er wel wat voor om ook 14 dagen te doen... Ipv 12. Dus als ik het volhou test ik samen met jou ster!
    Verder vlekkeloos verlopen gelukkig, baarmoedermond kon ze gelukkig makkelijker vinden. Lekker middagje op de bank gebivakkeerd.

Ster ik hoop dat ook bij jou alles goed is gegaan!

Girlliej ik heb de inbrenghuls, dus stuur je je Adres in een privé berichtje?

3. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Yaraah succes morgen. Wat fijn dat je toch terecht kan

De 1e cryo is meteen goed ontdooit en is een blastocyste.
    De tp was pijnlijk. Ze moesten weer een slangetje met bocht gebruiken omdat het niet lukte . Ik kreeg heftige buikkramp. Gelukkig was het snel voorbij.
    Hele middag barstende hoofdpijn gehad en nu nog steeds.
    Lekker rustig op de bank een filmpje gekeken.
    Gelukkig is het bij jou ook goed gegaan ups! Samen op het wachtbankje :)

4. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Fijn meiden! Succes op het wachtbankje!!

5. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben er natuurlijk hélemaal níet mee bezig 😉 maar wist je al dat 9 augustus onze uitgerekende datum zou kunnen worden ster? 😄

6. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Haha ups 😚

7. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    thnx willeke

yaraah hoe was je afspraak ?

mimami en girlie wanneer mogen / gaan jullie testen ?

Nijntje wanneer krijg je de tp ?

8. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden. Ik ben zo belabberd... misselijk en down. Heb af en toe echt menstruatiepijn onderin, maar vraag me af of je met de progynova ook menstruatiepijn krijgt. Ik vind dit wachten zo vreselijk! En ik krijg die nare tp ook niet uit mn kop. Ben een beetje op aan het raken...

9. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Hè bah mimami niet leuk dat je je zo belabberd voelt. Van de prognova en utrogestan kun je vanalles voelen. Je weet niet of het zwangerschaps kwaaltjes zijn of een naderende menstruatie of bijwerkingen van de hormonen. Je kunt dus eigenlijk niet weten of je zwanger bent het blijft spannend tot de test!
    Geef de moed niet op. Nog maar 1 week en dan kan je testen

Dikke knuffel

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ster en Ups: fijn dat jullie allebei een goede tp hebben gehad! Succes op het wachtbankje!

Mimami: rustig aan meid, denk om jezelf!

All: net weer thuis van de vk: ben weer goedgekeurd en hartje van kindje gehoord :). Voorlopig weer even gerustgesteld!

11. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel wat tussen door.

Er zijn 7 embryos ingevroren hoe kan dat?
    ze zei dat ik toen 1 van 5 1 van 6 dn 7 van 7cellige had..

Gek..wij gaan zo naar de info avond in t vu even kijkwn.

12. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Hai.

Even een berichtje tussendoor. Ik weet niet helemaal meer waar iedereen zit, daarom een paar reacties op wat ik wel weet.

Doom, hoe is t? Mooi buikje!

Pien, heerlijk om te horen dat hartje toch? Fijn dat het goed gaat.

Mimami, heel voorstelbaar wat je schrijft. Ik hoop dat je goed nieuws kunt brengen waardoor die nare tp wat op de achtergrond geraakt. Wel de tijd nemen om alles te verwerken hoor!

Ster en ups, jullie op het wachtbankje als ik het goed heb?

En kriti. Jij ook weer begonnen?

Iedereen heeeeel veel succes, ik weet dat ik niet iedereen benoemd heb, maar dat betekent noet dat ik niet meeleef, alleen dat ik niet alles meegelezen heb ☺️

Ik word aankomende week teruggebeld en dan gaan we eind februari naar DD. Dus even niks en daarom ben ik hier ook iets minder te vinden.
    Minder hormonen en bij 2 tp's doen ze niet meteen de beste 2 maar juist een goede en een mindere. Ook hebben zij geen maximum aan het aantal eh dat je moet spuiten ter stimulatie. Nou ja, wel een maximum, maar niet de gebruikelijke 225 eh.

Weet iemand of alles vergoed wordt als je naar het buitenland gaat?

13. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Even snel: Girlliej, je hebt er 1 terug geplaatst gekregen en die van 5 zal het misschien niet hebben gered. Dan klopt het toch?

14. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee er zitten er 7 in de vriezer

1 tp van een 7 cellige
    dan hadden we nog
    1 van 5 cellen
    1 van 6 cellen
    1 van 7 cellen

Ik zou er max dus 3 in de vriezer kunnen hebben..

Ik ga morgen even bellen hoe het zit.
    ik lees morgen even alles bij
    slaaplekker!!

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen,

De afspraak gisteren bij de gyn is toch niet kunnen doorgaan. Ze laten ons nog weten wanneer we wel terecht kunnen...

16. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi meiden, sorry dat ik jullie zo verwaarloos de laatste tijd :). Het is nu nog drukker, want we gaan over 2!! weken al verhuizen. En er is nog zoveel te doen. We zijn alleen thuis om te eten en te slapen of dozen in te pakken. Tussendoor ook nog een paar ritjes naar DD dus druk genoeg :cool:.

Pien fijn dat je in ieder geval het hartje hebt gehoord. Begint t vertrouwen nu al meer te komen?

Doom succes met de laatste loodjes!

Wat een drukte op t wachtbankje :). Ster, Ups, Girlliej en Mimami heel veel succes en hopelijk een mooie roze golf dit keer.

Yaraah wat balen dat de afspraak toch niet door kon gaan. Hopelijk kun je alsnog snel terecht.

Nijntje punctie al weer gehad. Je loopt altijd net een paar dagen voor op mij ;). Waarschijnlijk vandaag de tp toch? Alvast succes op t bankje.

Kriti jij gelukkig ook weer begonnen met spuiten. Hopelijk dit keer met een goed resultaat.

Klaproos fijn dat het voor jou ook eindelijk weer gaat beginnen. Gaat t nu weer beter met je?

Beschuitje hoe gaat t met jou? Heb jij al zicht op wanneer je weer gaat beginnen?

m676 spannend om ook de stap naar DD gezet te hebben. Is het bewust pas in februari? Ik las namelijk in het DD topic dat iemand zelfs dit jaar nog terecht kon voor een intake aangezien er een nieuwe arts bijgekomen is.
    Of alles vergoed wordt ligt aan je verzekering. Je moet zowiezo eerst toestemming vragen aan je verzekering. Nu zit je natuurlijk ook nog met het probleem dat je pas gaat beginnen in 2015 en de vraag is in hoeverre de vergoedingen dan nog hetzelfde zijn als dit jaar. Heb al een paar berichten gelezen dat er flink geschrapt gaat worden in vergoeding buitenland.
    Ik zit nu midden in mijn eerste DD ervaring dus als je vragen hebt...en anders ben je ook altijd welkom in het DD-topic. Daar zijn ze ook altijd heel behulpzaam (heb er ook een tijdje meegeschreven).

Sorry als ik iemand vergeten ben :)

Nu nog even ego...Morgen heb ik de punctie. Helaas begint mijn lage amh me nog toch in te halen, heb helaas maar 5 of 6 follikels :(. Dit ondanks een dosering van 225eh puregon en 75eh menopur. Nou maar hopen dat het dan supereitjes zijn. Ben natuurlijk nu net ook snotverkouden en in DD is de punctie onder narcose dus ben benieuwd. We hebben in ieder geval aangegeven dat we er 2 terug willen laten plaatsen als er ook 2 zijn natuurlijk ;).

Liefs Boboke

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Girliejj: 7 in de vriezer, dat is een top score!

M676: goed weer wat van je te horen meid! Dus jullie gaan ook naar DD. Fijn dat er op dit forum zoveel informatie over te vinden is he. En leuk dat je 'samen' met Bobo gaat, kun je wat ervaringen uitwisselen.
    Qua verzekering: ik heb me voor IVF 3 nog wat verdiept in m.n. zorgverzekeringen die een 4e poging vergoeden. Mijn plan was om naar Gent te gaan. Ik zou als ik jou was je goed laten informeren, want wellicht loont het wel de moeite om nog over te stappen. Je hebt in elk geval een verzekering nodig waarbij je zelf je ziekenhuis kunt kiezen en ook waar de buitenland dekking goed zit. Op zich is dit wel een goede timing want in deze periode komen de verzekeringen met hun nieuwe polis (wel weer duurder allemaal jammer genoeg...) en kun je het goed vergelijken. Sommige, of misschien wel de meeste, verzekeringen vergoeden een maximaal bedrag in het buitenland. Het is dus ook goed om te weten wat het kost in DD. In Gent was het sowieso duurder heb ik wel gezien. Hoe dan ook: heel veel succes met de overstap!!

Bobo: ha daar ben je ook weer :)! Je hebt het maar druk zeg en dan ook nog volop in behandeling. Respect hoor! Zorg je dat dat je wel wat rust neemt rondom punctie en tp? Schakel maar wat hulp in voor je huis hoor! 5-6 eitjes is niet heel veel, maar misschien zijn het wel toppers he! Hopelijk kun je 2 mooie emmies laten terugplaatsen binnenkort, ik duim voor je!!

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zo meiden, een hoop gebeurd hier in de tussentijd dat ik even niet heb meegeschreven.

M676, wij hebben ook een afspraak voor febr in DD, spannend!

Boboke, heel veel succes met de punctie, 6 is echt genoeg, zit vast een topper tussen. Gaat om kwaliteit niet om kwantiteit he!

Beschuitje, hoe is het met je?

Girlly, dat is idd wel een beetje vreemd, allemaal 2 lingen misschien haha!

Ik heb vandaag mn 2e FM gehad en heb 6 follikels, ook nog 3 kleintjes, maar die doen waarschijnlijk niet mee. Maandag heb ik de punctie!

Yaraah, balen hopelijk snel een nieuwe afspraak.

19. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    pien, wat een goed nieuws dat alles goed was bij de vk. gaat je man ook elke keer mee ?

girliejj das wel vreemd als ze zeggen dat je er 3 hebt, en dan een cryo brief krijgt met 7. kan het niet zijn dat je het gewoon verkeerd verstaan hebt ? 7 is echt goed!! dan heb je een mooi voorraadje. misschien anders even naar de ivf afdeling bellen?

m676 wat spannend dat je weer gaat beginnen en naar dd gaat. ik heb me er nooit in verdiept dus ik kan je niet helpen met vragen daarover, maar volgens mij hebben pien en boboke al goed antwoord gegeven. hopelijk helpen hun technieken en lukt het om zwanger te worden.

yaraah balen dat de afspraak niet doorging, wanneer kun je nu terecht?

boboke, inmiddels heb je de punctie nu gehad denk ik. hoe ging het meid ? hoe was de ervaring onder narcose ? heb je veel pijn? ik ga voor je duimen voor veel embryootjes, je hebt het zo verdiend na alles wat je hebt meegemaakt

julia wat spannend maandag de punctie. zie je er tegen op of valt dat wel mee ?

20. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bobo hoe ging de punctie?was t fijn onder narcose hoop dat je nu minder pijn voelt en ga duimen op heel veel mooie embryo's.

Het wachtbankje begint aardig vol te raken hopelijk hebben we allemaal goed nieuws aan t einde v het wachten...

Pien was t weer fijn om t hartje te horen..ga er maar lekker van genieten.

Spannend julia heel veel succes maandag ik ga ook voor jouw duimen!!wat krijg jij voor medicatie bij de punctie?

Deel Deze Pagina