Boboke en Julia, welkom om het wachtbankje. Pien15, op pinterest hebben ze echt supermooie dingen staan. Doom, gewoon blijven schrijven. Het werkt juist positief om jouw teksten te lezen. Althans wel bij mij. Kheb net een brief gehad dat ik nog eentje in de vriezer heb. Twas egt een verassing. De arts had ons namelijk verteld daar niet op te rekenen. Mijn man moest ook echt de brief zelf lezen voordat hij het geloofde.
Ster ik hoop t ook dat ik over 2 weken goed nieuws heb. Sterker nog ik mag 7 dec al testen en dan hebben we waarschijnlijk net de eerste nacht in ons nieuwe huis doorgebracht. Dus het wordt of een goed begin of .... Ben je er al uit of je nu maandag gaat testen? Nijntje hoe gaat t nu met je buikpijn? Super toch nog een cryo! Geeft toch altijd iets meer rust vind ik.
Boboke, wat fijn dat je er 2 hebt teruggeplaatst gekregen! En ook nog 2 cryo´s, klinkt allemaal erg goed. Ster en Nijntje ook op de wachtbank, dat belooft veel goeds hopelijk de aankomende weken. Nijntje gefeliciteerd met je cryo, toch fijn om achter de hand te hebben, geeft een gerust gevoel. Van de 9 eicellen zijn er 8 bevrucht, de beste is teruggeplaatst. Morgen beoordelen ze de andere 7 embryo´s of deze ingevroren kunnen worden. Over 2 wkn krijgen we daar een brief van. Nu lekker broeden en 8 dec mag ik testen.
Julia en bobo Wat een mooie aantallen Bobo lekker dat je zo snel mag testen! ik denk ook dat er nu wel 1 moet blijven zitten of 2 ik duim voor je.. Spannend julia weet je hoeveel cellig jouw embryo was! heel veel succes met de wachtweken en ik duim natuurlijk ook voor jouw! laat de roze/blauwe wolk nu maar komen doom spannend joh de laatste weekjes! denk je dat t eerder komt of juist later? of echt geen flauw idee? Pien lekker he straks kan je het kamertje leuk inrichten ben echt benieuwd wat t word Klaproos misschien beetje stom maar wat doet een hormoonpompje? (Blond denk..??haha)
Girlie.....nee dat willen ze nooit zeggen. Snap ook niet zo goed waarom niet. Dit was de mooiste van de 8 en had netjes gedeeld. Hopelijk een plakkert deze keer. Hoe is het met jou?
Meiden wat een goed nieuws hier allemaal. Hoop bevrucht, goed nieuws met de vriezer in en 2 emmys in de buik van boboke!!! Hier dag 2 van de melding en alles zit nog binnen boord!! Wel vandaag trug gefloten door de verloskundige dat ik nu echt rustiger aan moet gaan doen. Gezien mijn lijf gaat aangeven dat het teveel word! Dinsdag had ik opeens een hoge bloeddruk en moest dus ( dat is een vast protecol met bloeddruk) naar het ziekenhuis daar urine en bloed getest en aan de ctg scan alles was goed ook toen mijn bloeddruk maar dat kon ook komen doordat ik al 3.5 uur rustig zat Vandaag weer op controle bij verloskundige maar onderdruk is wel aan het stijgen. Was nu 88 en vanaf 90 is het bij zwangerschap te hoog.. Vanavond dus even een huilbui gehad en was het even helemaal zat. Ik weet wel dat ik mijn handen mag knijpen dat ik het zo mooi heb gehad en het nu maar van korte duur is maar geestelijk is het heel frusterend en moeilijk los laten... Is moeilijk om nu zelf je lijf niet meer te herkennen en dingen uit handen te moeten geven. Vooral mijn paard vind ik erg en geeft een hoop stress gevoel. die ga ik morgen ook verhuizen naar een andere stal eerder dan gepland omdat daar wel ruimte is om mij de komende paar weken wat te helpen met hem..
Oh doom... Zorg goed voor julliezelf! Dat kleine mensje in jou heeft je al even nodig... Snap je frustratie helemaal en zeker met een eigen paard! Maar het is voor een goed doel al horen wij mmm-meisjes die woorden al veel te vaak... Zoals ik al zei probeer ook te genieten van de momentjes voor jezelf die je nu nog hebt. Sterkte meis! Boboke jeeeeee wat een super nieuws! Hele spannende dagen nu zeg. Uiteraard draaien de duimen weer heel hard. Julia ook goed nieuws zeg! Welkom op het wachtbankje ook! Ik wil niet eens meer weten hoeveel cellig. Ik heb al 2 keer een morula gehad maar dat zegt blijkbaar ook niks. Ik broed op alles wat ik kan krijgen haha. Wat ik écht niet snap is waarom jullie zo laat een brief krijgen van hoeveel cryo's. Ze gaan het toch morgen al beoordelen? Ik hoorde dat gelijk met de tp al. En er zijn er al 4 van de 8 goed ontdooid dus aan de kwaliteit ligt het niet. Weten jullie waarom dat verschil zo groot is? Nijntje voor jou betekent die brief dan weer een verrassing. Dat is dan weer wel leuk haha. Wanneer ga je testen? Pien ben wel benieuwd naar je moodboard haha. Lekker hoor. Geniet er maar flink van. Nog wel even geduld dus maar mooie manier om 2015 te beginnen natuurlijk! Girlliej je bent alweer lekker actief aan het meeschrijven. Gaat het een beetje meid? Knuffel! Tja ik heb echt geen idee of voorgevoel. Merk wel met het weekend in zicht dat ik het spannend begin te vinden. Geen drang om al te testen dat weer niet. Ik ga dit keer wel 2 testen doen. In de ochtend en avond. Negatief of positief. Heb al een paar keer gehoord in natuurlijke zwangerschap dat test in de ochtend nog negatief was. Of denken jullie dat dat bij ons niet zal gebeuren en onnodig is? Ster weet je al of je maandag meetest?
2 x op een dag testen is niet nodig ups. dan kan je beter maandag testen en dan bijvoorbeeld woensdag weer. zo ga ik het ook doen. woensdag moet ik ook naar de ivf afdeling bellen om te laten weten of het wel of niet gelukt is. ik heb totaal geen testdrang. zo lang ik nog niet test is er nog hoop , als ik negatief test dan ben ik bang dat ik weer in zo'n zwart gat val ik merk niks speciaals, alleen sinds 2 dagen nu heb ik erge hoofdpijn en rugpijn pffff. doom wat gebeurt er als je bloeddruk boven de 90 komt ? gaan ze dan de bevalling opwekken ?? nijntje wat goed 1 cryo julia wij krijgen ook altijd een brief thuis gestuurd met daarin het aantal cryo's. dat is eeen standaard procedure . hopelijk veel cryo's ! bobo lekker hoor bijna in je nieuwe huis thnx voor de succes wensen allemaal meiden xxx
boboke; fijn dat je geen pijn had tijdens je punctie en een mooie score. Fijn nieuws twee emmys aan boord en nog twee cryo (ik duim dat je die nu niet nodig zal hebben) nu maar goed broeden girlliej; wat balen zeg dat het niet gelukt is digi knuffel julia; ook al zo'n mooie score 9 ik lees nu 8 bevrucht fijn dat de tp goed is gegaan en nu maar lekker broeden Pien; hoop dat je de kleine snel gaat voelen zodat je wat meer kunt genieten wel leuk alvast beginnen met rond kijken voor het kamertje maar eerst mag je man zo te horen hard aan het werk in de babykamer Yaraah goed dat je hebt gemaild is alleen maar positief dat je niet hoeft te stoppen met de pil want dan kun gauw weer beginnen mimami; wat vervelend dat het niet is gelukt een digi knuffel klaproos; moeilijke beslissing je moet doen waar jij je het beste bij voelt doom; spannend hoor ben benieuwd of je nov nog haalt heb je al nestel drang je hoort toch dat zwangere vrouwen aan het einde van hun zwangerschap aan de grote schoonmaak gaan. Vervelend dat je nu wat minder voelt inderdaad rustig aan doen het zal vast wel helpen dat je je paard verhuist naar een stal waarbij ze je helpen een zorg minder. Nog effe meid de laatste loodjes wegen het zwaarst maar straks kunnen jullie je zoontje bewonderen en knuffelen ups and down spannend hoor een nieuw huisje (was jij dat nou die vorige jaar je huis opnieuw had ingericht in het vorige topic nijntje wanneer mag jij testen ster en ups and down nog effe in spanning over een paar dagen mogen jullie allebei testen hopelijk hebben jullie dit weekend genoeg afleiding dit weekend zodat het snel maandag is en dat jullie maar een positieve test mogen krijgen. update afgelopen wo naar de gynocoloog geweest alles ging volgens schema moest ook bloed laten prikken ook werd mij tsh weer gecontroleerd volgens hem spuit nu elke dag een halve dosis moet wo 3 dec weer terug want dat gaat de medicatie veranderen moet dan gonal gaan spuiten (met een prikpen) en dan beginnen met altermon. Het scrappen van de baarmoeder heeft hij nog niet gedaan en kreeg daar niet echt antwoord op hij is altijd een ding tegelijk terwijl hij de vorige keer zei dat dit op cyclus dag vijf zal gebeuren. Het prikken gaat wat gevoeliger heb nieuwe insuline injecties gehaald en die zijn iets anders fijn weekend allemaal zwaai naar de rest veel liefs kriti
Dankje Pien, jij proberen lekker te genieten van je wondertje! Doom, heel begrijpelijk.....komt echt goed, stap voor stap, dikke knuffel! Ups, ik moest zo lachen om jou uitspraak! Heerlijk lekker nuchter! Ja zo zijn nou eenmaal de regels daar, weinig aan te doen. Ze zeiden wel dat ik me eerst op deze terugplaatsing moest richten en dan pas verder kijken! Hebben ze natuurlijk ook een punt. Ik loop graag 10 stappen vooruit, erg onhandig soms. Spannend Ups, bijna testen, ik duim me suf! Boboke, hoe voel je je? Ik heb wel nog wat gerommel en kleine steekjes in mn buik, denk dat dat nog van mn eierstokken komt. Verder merk ik nog niks...kan ook niet natuurlijk. Ster, spannend jij ook al bijna testen! Merk je al iets? Kriti jij ook weer aan het spuiten, vervelend dat de naaldjes wat gevoeliger zijn. Hopelijk doet alles goed zn werk.
in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 - 1e kindje - ivf 2 diligo - 1e kindje- ivf 1- okt beschuitje - 1e kindje Girlliej - 1e kindje - icsi 3 - Oktober mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: Boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 3 - punctie 22/11 - tp 27/11- NOD 7-12 julia1984 - 1e kindje - ivf 2- punctie 24/11 - tp 27/11 - NOD 8/12 cryo terugplaatsing: ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - tp 16/10 - testdatum 28/10 m676 - 2e kindje - ivf 2 - tp - 21/10 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje evertje - 3e kindje Pien - 1e kindje Ik heb het lijstje aangepast, willen de andere ook ff nakijken of het nog klopt.
Tja ik moet ook niet zeuren hoor zeker niet bij jullie. Voel me eigenlijk nu behoorlijk opgelaten. Ik heb tenminste een wonder in mijn buik. Wat zeik ik nou!! Maarja aard van het beestje is alles zelf beheren en controle houden en dat moet ik nu toch echt afstaan dat is verdomde lastig haha Met een hoge bloeddruk is er kans op zwangerschaps vergiftiging. Dus dan word je urine en bloed gecontroleerd in het ziekenhuis en moet je aan de ctg om te zien hoe de hartslag van het kindje loopt 30 min. Een hoge bloeddruk kan ook uitval van de nieren geven. Vaak is het niet zorgelijk maar gezien deze 2 mogelijkheden zijn ze er zeer scherp in bij zwangere dames! Met vergiftiging word je wel ingeleid, hoe mijn situatie nu is ( voel er geen klachten van) zal het denk ik geen inleiding betekenen. Vandaag ontzettend moe, was vanacht onverklaarbaar een aantal uur wakker dus hoop nu op een goede nachtrust gelukkig heb ik dat Tot op heden wel goed gehad! Voelde mij verder ook vandaag met een gevoel alsof ik ziek ga worden. ( kunnen ook tekenen zijn) gek hoor zo ben je tekenen aan het zoeken voor innesteling en zwangerschap en zo ben je tekenen aan het zoeken voor een komende bevalling Maar ik vrees met grote vrees dat november hem niet meer wordt. Dan maar na de sint hoor hihi
Kriti jij zit er ook weer middenin. Heel veel succes met de injecties en de echo's. Doom hopelijk slaap je vannacht goed. En je mag hier best even komen klagen hoor. De laatste loodjes zullen wel zwaar zijn. Julia ik merk wel wat , maar of het nou van de hormonen is of van een naderende menstruatie of van een zwangerschap weet ik niet. Ik probeer me er niet teveel op te focussen. Met jou alles goed? @all, Hoe gaan jullie om met de feestdagen ? Vinden jullie Sinterklaas vieren extra moeilijk nu je in het ivf traject zit?
Ster, spannend meid...wanneer ga jij testen? Knap als je je gedachten kan verzetten. Ik heb er nu al moeite mee en moet nog wel even. Ik heb nu al een soort ongi pijn, onduidelijk of dit nu van mn eierstokken komt of van de utrogestan. Boobs worden ook lekker gevoelig....pffff dat had ik niet gemist zeg de afgelopen maanden. Doom, precies, dan maar gewoon lekker na de sint! Het word in ieder geval een prachtig kadootje! En voel je geen zeur, omdat je ivf heb gehad betekend het niet dat je zwangerschap helemaal soepel verloopt....hoort erbij toch! Vrouwen, hormonen en af en toe even lekker klagen....haha Sinterklaas vier ik alleen bij 1 famlie, de andere gecanceld, ff geen behoefte aan zo´n kinderfeest.
Julia super hoor 8 bevruchtingen en al een toppertje teruggeplaatst. Hopelijk nog een mooi aantal cryo's. Ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn en al helemaal niet op steekjes oid te letten, dan maak ik mezelf nl helemaal gek . Ik zie t volgende week wel. Gelukkig veel afleiding met nog maar 1 week tot de verhuizing. Girlliej en Pien dank je wel Doom goed op jezelf en de kleine passen! Dan maar een stapje terug en je lekker laten verwennen. U&D ik heb ook al 2x een blasto gehad en weliswaar 1x zwanger, maar dit werd een miskraam met 6 weken. Het zegt dus allemaal niks. Inderdaad goed broeden op alles wat we krijgen . In het ziekenhuis in Nl zeiden ze ook altijd in een brief over 2 weken, maar meestal lag die al na een paar dagen op de mat . Ster begrijpelijk dat je nog niet wilt testen, zolang kun je in ieder geval nog blijven dromen. Maar je zegt dat je nu wel wat voelt dus wie weet kom je maandag op een mooie roze of blauwe wolk En vwb sinterklaas, daar hebben we gelukkig niets mee te maken aangezien er in onze familie geen kinderen zijn en mijn vriendin viert gewoon met haar gezin+familie. Kriti succes weer met al die vervelende prikken en evt bijwerkingen Ego. Vandaag het laatste ritje naar DD gehad. Moest er al om 7 uur zijn dus om 4.45 mijn bedje uit . Hopelijk zijn die infusen het antwoord. Qua huis helaas nog een kleine tegenslag...onze verwarmingsmonteur zou afgelopen donderdagavond de verwarming weer installeren, maar helaas is hij ziek. Nu hopen dat hij komende week weer beter is anders zal het wel heel koud zijn in huis zonder verwarming met vriesweer
Ik hoop dat de verwarming op tijd gemaakt is hoor bobo. Is toch niet te doen anders.... Kan je in je ski pak gaan zitten
Doom: natuurlijk mag je hier ook wel even klagen. Lijkt me ook helemaal niet leuk om op het laatst nog een hoge bloeddruk te hebben. Eenmaal zwanger is het ook niet altijd rozegeur en maneschijn . Ster: oe spannend hoor, nog eventjes! Ik ga enorm voor je duimen en dan hoop ik morgen op goed nieuws! Ook voor Ups!!! Bobo: jeetje dat was vroeg! En balen dat je nog geen verwarming hebt in het nieuwe huis. Je moet je emmie ook een beetje warm kunnen houden he .
Ik heb alleen het laatste even gelezen... Dus alvast excuses voor op wie ik niet reageer! Doom, hoge bloeddruk is erg spannend! Gelukkig wordt het goed in de gaten gehouden! Sterkte! Ster en ups, morgen testen? Ik duim en hoop op goed nieuws! Dank jullie voor jullie reacties. Ik ben nog niet veel verder wb DD maar neem de tips wel ter harte.