wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ster en ups spannend morgen testen! mijn duimen draaien en de kaarsen branden!!:)

Doom tuurlijk mag je even klagen:) gelukkig houden ze het goed in de gaten en hopelijk hoef je niet te worden ingeleid!

waarom moest je aan t infuus bobo? heb ik even gemist denk?

in dd moet je toch na de tp heel veel medicijnen slikken? heb ik wellis gehoord..wat is dat allemaal?:)

2. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ster en ups.....ik duim voor jullie. ...wacht in spanning morgen op de uitslagen!

3. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ik ben gistermiddag na een razendsnelle bevalling van 4 uur bevallen van onze zoon Bendt!

4. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Doom gefeliciteerd!!!!!! Wow in 4 uurtjes das wel echt heeeel snel!! Hoop niet dat je veel last hebt van naweeën? Alles goed met jou, papa en Bendt? Meid geniet ervan, hele dikke kus! Ben super blij voor je en zo zie je maar, je paardje precies op tijd weg hihi.

Ik hoop dat ster ons blij gaat maken, want hier natuurlijk weer een negatieve test.... Alsof wij nooit is verrast gaan worden door dat tweede streepje 😥 ik ga nog een dagje door en morgenochtend nog een keer een test doen. Daarna snel stoppen en hopen dat de laatste tp in december nog gaat lukken voor het lab dicht gaat.

Ster kom op met dat goede nieuws mijn duimen draaien zo hard...

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Doom: Gefeliciteerd met jullie zoon :)!! Wat is dat snel gegaan zeg! Hoe voel je je? Leuke naam ook! Lekker genieten meid!

Ups: ah nee toch :(. Goed en slecht nieuws liggen hier helaas dicht bij elkaar... DIkke knuffel voor jou!!

Ster: en???

6. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Weer niet 😢😢😢

7. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Doom gefeliciteerd xxx

Gdv ups 😢😢😢 ik had het zo gehoopt voor ons

8. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh ster... Ik had het ook zó gehoopt.... En ons beide weer niet gelukt 😔 dikke knuffel meis! 😘

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ster en ups.....wat enorm balen dit! Had zo gehoopt dat jullie met goed nieuws zouden komen. Hebben jullie nog cryo's of weer een nieuwe poging? Sterkte meiden.

Doom, Fantastisch nieuws en ook zo snel. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, mooie naam. Geniet van je gezin.

Hier nog op de wachtbank....nog een week wachten!

10. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Nog 1 cryo over...ik ben begonnen met6 embryo's. Heb dadelijk precies 1 jaar over 1 poging gedaan. Ons zkh is gewoon open met de feestdagen dus mag meteen door met volgende cryo.
    Hopelijk mag jij ook nog door ups. Gaan we weer samen de poging in. Ik slik vandaag en morgen de medicijnen nog. Dan woensdag nog eens testen. Zal wel negatief zijn en dan stop ik met de medicijnen. Zal ik waarschijnlijk van het weekend ongesteld worden.

Spannend julia, nog 1 week. Die laatste week gaat het traagst Hoe voel je je?

11. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Ups en Ster echt onwijs klote :( dikke knuffel meidens!!

Doom gefeliciteerd! Wat is de tijd uiteindelijk snel gegaan he! Jij nu alweer een kleine, echt super leuk! Leuke stoere naam ook! Geniet ervan! Kan je het al een beetje beseffen?

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ster,bah wat kut!!!! Had het zo gehoopt gehoopt voor je..Een jaar verder en nog niets. Ik weet hoe het voelt helaas.

Ups voor jou ook heel veel sterkte! Had het ook zo gehoopt.

Doom gefeliciteerd en mooie naam!

Wij beginnen in januari weer met icsi 😊

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ster, welke medicijnen moet je slikken? Is er nog een klein kansje?
    Heftig zeg....een jaar bezig met 1 poging en nog niet het gewenste resultaat. Pfff zo oneerlijk....maar blijf hoop houden.

Ik voel me eigenlijk best goed! Wel allerlei utrogestan symptomen maar verder niks. Ben ook zo benieuwd of er nog cryo's zijn

14. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    3x per dag progynova en 3x2 per dag utrogestan vaginaal. Vandaag was dag 12. Dus kans is eigenlijk niet meer
    Spannend idd of je nog cryos hebt. Elke dag de brievenbus checken haha

Klaproos spannend in januari weer beginnen !

Bedankt meiden voor de steun xxx

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nog even een vraagje....sinds zaterdag krijg ik allemaal pukkeltjes. Op mn bovenrug, borst/hals en gezicht. Vorige keer met de ivf ook wel een een paar. Maar nu echt heel veel. Herkennen jullie dat....vind het echt vervelend.

Ja idd de brievenbus word goed in de gaten gehouden ;)

Ik krijg alleen utrogestan, niet dat andere. Verschilt misschien per ziekenhuis?

16. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Doom van harte gefeliciteerd met jullie zoon Bendt. Fijn dat de bevalling zo snel ging. Zijn jullie al weer thuis? Slaapt en eet de kleine goed? Gaat alles met jouw ook goed? Is je man nu lekker een paar dagen bij je thuis om te helpen en genieten van de kleine. Toch nog in nov. geboren. Geniet maar lekker van de kleine.

Ups and downs: O nee toch een digi knuffel en sterkte. Hopelijk heb je nog een tp in december.

Ster: ook al niet gelukt een digi knuffel en sterkte. Wel fijn dat zkh open is met de feestdagen en heb je nog een tp in december .

Julia: nog een weekje hopelijk heb je genoeg afleiding dat de week snel voorbij vliegt

Klaproos: fijn dat je eruit bent gekomen wat je gaat doen en dat het icsi gaat beginnen in januari. Veel suc6

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah nee ster en ups..had het zo gehoopt!! wat balen zeg:( gelukkig hebben jullie allebei nog een cryo hopelijk blijft deze dan eens zitten!!

Doom jeetje wat snel en alsnog in november;) alsof je het wist! wat een mooie naam! bevalling wel goed gegaan? lekker genieten van jullie gezinnetje!:)

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Doom: van harte met je flinke zoon, mooie naam trouwens

Ster en Ups: NEEEEE, ik kwam speciaal hier ff kijken voor een beetje goed nieuws van jullie beiden, maar helaas, een super gigantisch dikke knuffel meiden.

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ster: :( :(, jij ook al niet :(. Dikke knuffel!

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden daar ben ik dan weer eens sinds lange tijd. Pien sorry ik zie nu pas dat je vaker naar mij gevraagd hebt.. Wij zijn samen met klaproos van 't eerste uur he? Helaas hier nog steeds geen zwangerschap. Afgelopen week zelfs een enorme dip gehad... Een nichtje per ongeluk zwanger en een kind van m'n collega ook per ongeluk zwanger... Ik begin het steeds moeilijker te vinden. Heb daarom zp bewust een beetje gelaten voor wat het is. Hier zie ik gelukkig ook positief nieuws! Doom top zeg want een snelle bevalling! Van harte gefeliciteerd met je kleine zoon. Fantastisch nieuws.
    Pien hoe voel jij je?
    Ik ben inmiddels ook wel weer toe aan mijn tweede ivf. In januari gaan we van start. Ik vind het wel moeilijk hoor, zeker omdat m'n vriend nu na al die tijd ook een beetje begint tegen te stribbelen.. Hij ziet op tegen mijn buien door de hormonen en tegen elke keer die onverwachtse afspraken in het ziekenhuis. Ook die spanning weer..maar ja we willen er zo graag voor gaan. Komend jaar is erop of eronder voor m'n gevoel.

Deel Deze Pagina