Wat lief Girliej! Van de basisverzekering wist ik, maar ze mogen je wel weigeren voor aanvullend. ben je sinds kort overgegaan naar umc of al eerder? Heb het idee dat ze nu ineens moeilijk doen allemaal.
Super Girl! Echt heel fijn dat je deze info geeft want dan ga ik er gewoon werk van maken Vanaf nu gaan we namelijk op de kleintjes letten want ons huis is nig niet verkocht en zoals het ernaar uitziet gaan we het nieuwbouw huis wel gewoon doen dus dat zal even spannend worden met dubbele maandlasten enzo maar hopelijk krijgen we ooit een keer kijkers!
graag gedaan! er werken gewoon een hoop mensen die het niet weten bij umc gewoon via internet invullen
hoi meiden, bedankt voor jullie lieve felicitaties. Wij zitten hier op een blauwe wolk hoor !! Heb naast een mooie zwangerschap ook een goede bevalling gehad. tuurlijk was het heftig maar je bent er ook weer snel van af. Ik redden het zonder medicatie. De volgende dag geen grammetje spierpijn dat had ik eigenlijk wel verwacht dus ook dat viel me mee ! hechtingen beginnen nu wat te trekken en heb nu veel last van stuwing auw auw! met Bendt gaat alles ook goed. tot op heden een heerlijk zoet mannetje. Heeft al een aardig goed voedings ritme!
Woow echt een mooi mannetje! Zo mooi om te zien en ik wens het je van harte! Je bent een mooi voorbeeld voor ons allemaal dat het de moeite waard is! Geniet ervan en leuk dat je ons zo op de hoogte houdt!
Doom, wat een plaatje! Prachtige zoon. Hier net bericht gehad dat er geen cryo's zijn.....dit moet hem dus worden. Anders door naar ivf 3 pffff.....Lichtelijke paniek hier!
Ster, heeft de test gisteren nog ander resultaat opgeleverd? Wat zei het zkh toen je belde? Ik snap het depri gevoel, gaat het ooit nog lukken?! Maar ik hoop dat we komende maand allebei weer een cryo hebben om op te broeden... Knuffel! Fisher wat spannend! 9 januari weer verder. Goed dat je je nu toch gaat verdiepen in de verzekeringen. Een huis is ook heerlijke afleiding zeg, bij ons is het helaas van de baan. Ik sluit me aan bij de rest, wat lief die oppasdag en al helemaal bijzonder dat je man ook meedoet! Ik heb er wel over nagedacht, maar zo'n beslissing wil ik pas maken als ik uitbehandeld ben. Nijntje.... knuffel voor jou, wat ontzettend balen die negatieve test. Ik dacht nog 11 dagen na een verse tp is wel erg snel, maar helaas is dat dus niet veranderd! Vind het zo zwaar om te lezen dat je hierna niet verder gaat, kan het me zo goed voorstellen, maar ook erg rot dat dit voor een aantal van ons al realiteit wordt! Ik duim toch voor die cryo en hoop dat jij daar ook weer een beetje in kan geloven... Julia, fijn dat het best goed met je gaat! Einde komt in zicht dus het zal wel zwaarder/spannender worden. Succes deze laatste dagen en verwen jezelf maar af en toe met wat leuks/lekkers! Probeer de geen-cryo stress even los te laten... Maar het verbaasd me wel ook hoor! 7 over en geen een goed? Nou goed, het moet hem worden dus ik duim gewoon mee, heeeel hard! M676, al wat van DD gehoord? Wat rot he dat overal zelf achteraan moeten, alsof we niet al genoeg aan ons hoofd hebben! Moet echt zeggen dat sinds ik bij mijn kliniek ben dat allemaal een hele verademing is! Mimami, succes in deze natuurlijke ronde! Goed dat je voor jezelf kiest als je de medicijnen even niet kan handelen. Hoop dat je tegen de tijd van de tp weer een beetje uit je dip bent en anders kun je het hier ook altijd van je af schrijven! Kriti, natuurlijk mag je hier klagen! En zeker jij, altijd zo positief en lief voor anderen! Ben even gestopt in mijn boek, is een deel 4 uitgekomen van een serie waar ik naar uitkeek, dus nu eerst even een 'leuk relax' boek lezen. Het is ook echt een hele smak geld voor jullie, wat dat betreft hadden jullie beter hier kunnen wonen... En het duurt ook allemaal al zo lang voor je, dus een dipje is helemaal niet raar rond deze feestdagen. Gewoon een hele dikke knuffel voor jou! Oh Doom, heerlijk op zo'n blauwe wolk. En het is ook een wolk van een zoon Bendt! Heerlijk meid lekker genieten en wat een kadootje dat hij al wat ritme heeft! Hier weer redelijk uit het dal geklommen. Denk dat morgen mijn ongesteldheid doorbreekt, nu wat bruinverlies. Veel wikken en wegen over wat te doen met verzekering volgend jaar. Ik ga me niet verzekeren voor een vierder poging, nu 1 poging gehad en nog 2 te gaan, denk niet dat ik 3 pogingen in een jaar trek. Mijn man wil dat ook niet voor ons. We moeten er ook een keer een punt achter zetten natuurlijk. Maar goed zo ver is het gelukkig nog niet! En om het lot niet te tarten verzekeren we ons wel voor kraamzorg/ziekenhuisbevalling. Met veel hoop voor eind van het jaar dan maar!
Thnx ups voor je reactie, jij al ongi geworden? Boboke, jij mocht testen vandaag toch? Ben zo benieuwd, duim voor je! Ik ga morgen testen, de ene keer denk ik ja gelukt....andere keer toch het gevoel van niet.....Jullie horen het!
Julia, ik kan me je gevoel voorstellen! Hopelijk helemaal niet meer nodig en is deze raak!! Boboke, mocht je testen? Ups, goed om je alvast voor het positieve te verzekeren! Je kunt altijd later nog over als je mocht willen. Wij vinden eigenlijk ook dat we er een keer een punt achter moeten zetten, maar dat lukt nog niet! Wij hebben bericht van DD en omdat er iemand is uitgevallen mogen we voor de kerst al voor een intakegesprek. Maar we hebben ook de umc verzekering aangevraagd en Girliej, jij zei dat ze DD niet meebetalen toch? Dus we hebben gekozen voor liever 2 extra pogingen in Nederland dan nog maar eentje in DD. Ik ga me eerst nog goed informeren uiteraard.
doom wat een prachtig kereltje!!! daar hebben jullie goed je best op gedaan geniet ervan meis! Julia jeetje wat balen geen cryos! dan morgen maar gewooon positief testen Bobo enn enn enn?? ik hoop t zoo! m676 ja wij hadden gebeld dat we aangenomen waren over gent en DD maar toen had ze mij een site gegeven volgens mij gewoon umczorg.nl en daar kon je buitenlandse contacten bekijken en daar stond DD niet bij het is natuurlijk ook een privekliniek..gent overigs wel dus wij maken misschien poging 5 een overstap naar gent! Wij hadden afgelopen week nog even gebeld met een valse naam naar umczorg en toen zeiden ze ook dat we ons niet konden verzekeren..toen hebben we doorgevraagd en mevr wilde niet helpen dus hebben we opnieuw gebeld...werd ons weer verteld dat wij ons er niet konden verzekeren...en toen hebben we doorgevraagd en verteld dat onze buren er ook zitten toen heeft ze het uiteindelijk nagevraagd en heeft ze excuses gemaakt me vriend heeft toen nog gevraagd hoe het kan dat hun dat niet weten..maar daar kon ze geen antwoord op geven.. Maar goed je kan je gewoon online aanmelden en als ze je nou zouden accepteren krijg je ook bericht..maar dat zit wel goed
Zoek zorgaanbieders in Vergelijk en Kies - UMC Zorgverzekering Hier kan je kijken waar ze contracten mee hebben. klik je rechts of zoek in lijst gecontracteerde zorg buitenland dan kan je het land doen dat je wilt.. en je postcode van je huis!
Hi meiden. Super druk hier met de verhuizing en we hebben ook nog geen internet. Zit nu even snel op de telefoon van mijn vriend. Ik wilde in ieder geval even laten weten dat ik positief getest heb. Echt heel blij zijn durven we niet na 3 miskramen. Voor nu duimen dat het dit keer goed blijft gaan. Sorry dat ik niet op jullie reageer. Zodra ik weer internet heb kom ik wat uitgebreider reageren. Liefs boboke
Ik zoek 'ergens' waar ik mee kan kletsen. Ik schreef in de MMM bij de endometriose dames maar daar is het zo stil en ik ben op deze site voor wat feedback en ervaringen delen etc dus hoop dat ik dan kan aansluiten...Ik start tenslotte op de valreep nog met IVF in 2014. Ik ben op 1 December begonnen met spuiten en had vandaag de eerste echo. Er waren 4 follikels van 12mm. Daar was de arts in elk geval best tevreden en denkt dat er bij de punctie vrijdag of zaterdag 6 mee zullen doen. Ik vind het allemaal erg spannend en vooral erg ongemakkelijk op dit moment. @Boboke voorzichtig van harte
BOBOKE!!! Heel spannend zeg! Wat fijn dat je positief getest hebt. Ik ga zoooooo voor je duimen dat je over een tijdje weer druk bent in je huis om een kinderkamer in te richten!! Liz, welkom hier! Spannend allemaal he? Vooral veel spuien! Dat helpt een beetje is mijn ervaring. Wat maakt het ongemakkelijk?
M676 bedankt voor je reactie. Ik ben het met je eens. Spuien helpt goed omdat je het in je eigen kringen of niet kunt delen of wel kunt delen maar mensen hebben geen idee wat je voelt of bedoeld. Heel erg lastig. Eigenlijk vind je alleen hier echte erkenning. Voor mij persoonlijk maakt de endometriose het ongemakkelijk. Ik heb veel verklevingen. Omdat mijn darmen aan elkaar groeien en mijn eierstok vast kleefde aan baarmoeder etc. Omdat nu mijn eierstok opzwelt door de follikel stimulering beweegt alles en dat is erg pijnlijk. Ben behoorlijk opgezwollen en heb veel klachten. En ik moet nog een kleine week. Ik vind het tot nu toe erg tegen vallen maar goed je gaat toch door. Fijn dat je al een kindje hebt! Maar ik begreep van meerdere meiden dat de wens voor een tweede net zo heftig kan zijn. Ik lees IVF 3 ben je daar actief mee bezig? Sorry heb niet zo ver terug gelezen.