@Boboke: wel leuk dat je al zo snel een echo mag. Ego: ja ik ben aan de ene kant wel blij dat ze nog meer onderzoeken willen doen. Maar aan de andere kant denk ik dan, waarom nu pas. Ik heb voor we mochten starten al liters bloed laten prikken om alle soorten dingen te testen en nu moeten ze nog iets anders gaan testen??? En iedereen zegt tegen mij dat 7 februari er snel zal zijn, en dat is ook wel zo, maar ik word er ook niet jonger op.
Doom fijn dat alles goed gaat (op de komende krampjes na dan ) Yaraah ja ik weet wat je bedoeld. Ik vond het ook ontzettend frustrerend dat we 3 maanden moesten wachten ivm herhaalde miskramen onderzoek. Ik hoorde alleen maar het klokje tikken. Elke week is er voor je gevoel dan 1 te veel. Sterkte met wachten
willeke:hopelijk is je bms morgen goed gegroeid M676: nu lees ik eigenlijk pas dat je op spontane manier zwanger bent , de wonderen zijn de wereld nog niet uit. IK duim zo dat je een mooi oud en nieuw krijgt Ster: wanneer mag je weer op echo Yaraah: wel goed dat ze nog extra dingen gaan onderzoeken maar wel balen weet hoe je je voelt je wilt verder maar dan moet je weer wachten op de test resultaten (dit heb ik nu al een paar keer gehad) digi knuffel Ups and downs: hoe is het vandaag gegaan? Klaproos: wat vervelend dat je je nog niet goed voelt hopelijk voel je je snel beter want dan ga je met een beter gevoel de isci in (hoe moeilijk het wachten weer is) digi knuffel Lizinlondon: wat vervelend dat het resultaat zo tegenviel Hopelijk is de kleine goed gegroeid. Het kan inderdaad lang duren ik heb zelf lang protecool ik kreeg geen pil vooraf maar spuit nu vanaf 14 november arverkap en vanaf 4 dec altermon en gonal F. Je kan nooit voorspellen hoelang het duurt heb effe teruggekeken bij mijn vorige ivf had ik mijn punctie toen ik zeventwintig dagen bezig was en nu zal het als het goed is rond dag 34 zijn. Boboke: moet je nog veel makkelijke en geen zware dingen doen in je huisje dan zullen hopelijk de dagen voorbij vliegen en is het snel vrijdag voor je echo wat zal het een spannnende dagen worden. Doom: wat sneu dat bendt last heeft van krampjes Hoe gaat het met jou? Update: Gister weer een fokkelmeting gehad. Mijn baarmoeder ziet er mooi uit en heb nu 15 fokkels i.p.v 10 maar hij zei alleen ze zullen van beide kanten er een paar gebruiken. Bloedprikken ging weer niet zo goed. We moesten natuurlijk weer extra medicijnen bestellen het is goed dat ik maar in de tas keek want ze waren de averkap helemaal vergeten gelukkig hadden ze 1 ampul daar anders was het een hele doos van 50 euro ook helaas gonal gelukkig hebben ze deze ook in 300 want heb maar 100 nodig (duur 100ml want de 300 ml kost 148 euro). Moet vandaag voor de laatste keer gonal spuiten en dan morgen en maandagochtend nog averkap en dan maandag ochtend nog een keer bloedprikken hopelijk is dan alles goed en hoor ik dan dat ik maandagavond pregnyl mag spuiten en dan wo de punctie krijg. Ik voel me veel slechter dan de vorige ivf stimulatie: zitten bukken enz gaat niet echt en wordt snachts vaak wakker van . Fijn weekend allemaal
Bms was 8 dus dik genoeg!! Mocht donderdag voor de tp, maar dan heb ik een training waar ik me al heel lang geleden voor heb ingeschreven en waar ik erg naar uitkijk. Dus ik heb het een dagje verplaatst. Vrijdag dus tp, mits een van de twee overgebleven cryo's goed ontdooid natuurlijk 😉 Heel blij dat het dit jaar nog gaat lukken in ieder geval! Willeke succes morgen, misschien ook wel vrijdag tp! Reageer morgen even op de rest, bedankt voor al het duimen heeft voor nu geholpen hihi.
Ups super! Ik denk dat ik dan ook ongeveer een TP heb alles goed verloopt kunnen we tegelijk op de wachtbank! Ego: Ik had vanmorgen weer FM en eindelijk door naar de punctie as maandag. Vanavond gaat de Ovitrelle er in. Had nu 6 follikels groot genoeg om mee te doen! Wel wat beter dan de drie van eergisteren maar ze zei dat de eierstok toen zo hoog lag dat ze het lastig konden zien. Goed nieuws voor mij iig want ik vind zes met 1 eierstok toppie!
Liz, wat fijn, 6! Laat het maar gauw maandagavond zijn! Ups, fijn dat t gaat lukken dit jaar! Kriti, voor hou komt het ook dichterbij, fijn! Wat vervelend dat je alles zelf moet betalen zeg! Hopelijk voel je je snel beter. Doom, wat sneu voor bendt. Als je hem op z'n buikje op je arm legt en zorgt dat z'n maagje op je hand rust waardoor hij daar wat tegendruk krijgt, kan het zijn dat hij zich beter voelt. (Bij ons lukte dat alleen bij m'n man, die heeft wat groter/bredere armen 😉 Fijn dat t verder goed gaat. Boboke, fijn dat je eerder je echo hebt! Spannend is het he? Hopelijk voor ons beiden een heel goede echo, en idd, volgende maand voor alle anderen!
m676 ik heb er gewoon overheen gelezen gefeliciteerd en spontaan dat geeft toch hoop spannend hoor wanneer krijg je je eerste echo? Bobo spannend je eerste echo hoop op een heel sterk hartje misschien wel 2 Liz spannend maandag je eerste punctie het kan zijn dat er nog een paar bij groeie en anders is 6 een heel mooi aantalik ga duimen voor je! succes spannend ups ik ga voor je duimen dat ze allebei mooi ontdooien spannend kriti laat t maar snel woensdag zijn dat zal vast een hoop verlichting geven al die eitjes zitten in de weg haha! wel een heel mooi aantal yaraah ja dat is vervelend he als je moet wachten maar soms ook wel even goed want wij willen alleen maar doorgaan en je lichaam wat rust geven is ook goedwie weet met een super resultaat! Ik krijg me tp waarscheinlijk in fb moet ook wachten Fijn weekeind allemaal!
Sorry meiden dat ik even geen tijd heb om op jullie te reageren. jullie zullen vast aan mij denken als jullie straks ook net mama zijn haha tijd te kort! ! Met borstvoeding ben ik gestopt. paste niet bij mij en werd er erg ongelukkig van. ging ook moeizaam. gekloot met tepelhoedje en kolf apparaat. ik heb nu sinds een paar dagen cinnebaby daar lijkt hij het erg goed op te doen. zodra hij krampjes krijgt druppel ik dat in zijn mondje pink van mij erin en zuigen maar hier lijkt het wat mee af te zakken. met mij gaat alles goed. Wil te graag weer mijn dingen doen maar dat lukt gewoon vaak nog niet. Het is echt een marathon bevallen en je heb nu eigenlijk alleen de energie voor je baby te verzorgen en daarna houd het een beetje op. Hoop dus dat ik daarin snel weer de oude ben
Doom begrijpelijk!gelukkig heb je iets gevonden voor de krampjes! Het is altijd zo zielig!! Doe je den beetje rustig aan!!
Liz: succes morgen bij de punctie, gelukkig toch nog 6 follikels! Ik hoop voor je dat het wat meevalt. Krijg je ook antibiotica i.v.m. endocystes? Ik heb ook 3 x een punctie gehad en heb 2 (kleine) endocystes in mijn linkereierstok. Verder geen endo gelukkig. Maar daarom kreeg ik dan wel ook antibiotica + wat pijnstilling via een infuus, daar werd ik dan wat dizzie van. Ik vond het alle keren wel erg meevallen. Hopelijk geldt dat ook voor jou. Yaraah: balen zeg dat je nu weer in de wachtmodus moet... en ja sommige onderzoeken vinden ze kennelijk pas nodig in een later stadium, best frustrerend natuurlijk! Maar misschien ook wel weer rustig zo rond de feestdagen. Maar goed, snap ook dat je natuurlijk zo snel mogelijk gewoon zwanger wilt zijn en dan is elke dag eigenlijk al een te veel... Hopelijk kun je nog wat geduld vinden . Ups: fijn meid dat je dit jaar nog een tp hebt! Nou ik vind dat dit 'm echt wel een keer moet worden hoor!! Duimen gaan weer aan! En ik ken dat gevoel: je bent wel blij voor een ander dat het haar wel gelukt is uiteindelijk, maar het zegt zo weinig over jou he... Ik kon wel hoop putten uit de verhalen van een ander, maar aan de andere kant geeft het jou geen enkele garantie dat het bij jou dan wel gaat lukken. En van die 'wonderverhalen' van de buurvrouw van een nicht van een vriendin... daar kocht ik ook niets voor... Klaproos: he balen dat je nog steeds niet fit bent . Het lijkt me zo dubbel, want je wilt verstandig zijn en je kansen zo optimaal mogelijk maken natuurlijk. Maar je wilt ook gewoon een keer weer verder he. Zelf denk ik dat het goed is om jezelf zo goed mogelijk te voelen (voor wat dan voor jou zo goed mogelijk is). Een paar weken voor mijn tweede IVF was ik lichamelijk ook helemaal niet tiptop en ik denk dat het die poging daarom ook geen goed gedaan heeft. Bij de derde poging voelde ik me fit. M676: hoe voel je je? Kun je het wat geloven en wat vertrouwen hebben? Oh ik weet nog hoe vreselijk onzeker ik die eerste weken was, was eigenlijk gewoon niet leuk meer. Hopelijk kan jij er wat rustiger onder zijn! Ik duim voor je dat je eind dit jaar een heel mooi kloppend hartje mag zien ! Bobo: nou de verhuizing heb je gelukkig weer achter de rug! En heel goed dat je niet getild hebt en dat je nu even je rust pakt. Straks komt er weer genoeg tijd om de boel leuk in te richten. First things first . Spannend die eerste echo! Ik had met 6 weken en 3 dagen een kloppend hartje, bij jou zal dat net wel of net niet zijn denk ik. Dus kan me voorstellen dat je voor het eind van dit jaar nog een extra echo wilt, want als je een kloppend hartje ziet, heb je grote kans dat het verder ook goed gaat! Ik hoop het zo voor je meid!! Doom: oh wat sneu voor je mannetje! Je hoort het heel vaak he die krampjes. Fijn dat het middeltje werkt. En mooi dat het verder goed gaat ! En ja voor dat je weer echt de oude bent zal nog wel een paar weekjes kunnen duren. Geef het de tijd hoor, lekker rustig aan (voor zover mogelijk natuurlijk met die kleine ). Kriti: spannend meid, het komt weer dichterbij! En al flink wat follikels dus! Kan me voorstellen dat je dat wel voelt nu. Maar wel mooi dat je een mooi voorraadje hebt. Heel veel succes!! Girliejj: hoe is het nu met jou? Jij dus ook weer in de wachtstand. Niks aan he . Hopelijk kun je wat van de feestdagen genieten! Ik vond het vaak ook wel weer een lastige periode... Vorig jaar zijn we vlak voor kerst een paar dagen naar Parijs geweest. We probeerden in die maanden dat we weer even pauze hadden altijd iets leuks te doen. Hebben jullie nog wat leuks gepland? Willeke: heb je vandaag weer fm gehad? Hoe was het nu? Hopelijk bm slijmvlies weer dik genoeg voor een volgende poging! Ster: jij ook nog voor de kerst een tp. Gelukkig dan wel wat afleiding in die dagen. Heb je nog vrij? Dat zou wel lekker zijn, kun je rustig broeden . Ik hoop zo voor je dat dit de last but nog least cryo is! Beschuitje: hoe gaat het met jou? Jullie gaan in januari er weer voor toch? Straks lekker vakantie meid, kun je even je rust pakken voor dat het circus weer begint! All: hier op zich alles prima. Voel me nog steeds goed. Slapen gaat de laatste tijd alleen wat minder, omdat ik steeds last van mijn heupen krijg als ik op mijn zij lig. En dan moet ik weer draaien omdat ik pijn krijg en ik blijf maar draaien... Morgen weer controle bij de vk. Ben benieuwd, hopelijk is alles weer in orde! Nou mocht ik nu nog iemand vergeten zijn: knuffel en een zwaai! Fijne zondag nog!
Pien, fijn dat t goed gaat. En ook weer fijn dat je een echo hebt. Wij hebben morgen intake in DD. We konden er tussen gezet worden; eerst was t eind februari, begin maart, nu kunnen we ineens morgen al terecht! We laten het wel doorgaan. Ze zei dat ze wellicht een bloedtest of een vroege echo kunnen doen. Ik weet niet of dat zin heeft? Intussen ben ik heeeeeel onzeker, ik heb het idee dat ik veel minder voel, alleen wel kraampjes in m'n onderbuik. 31-12 hebben we de echo, mss dus morgen ook al iets.
haha Pien wat een lijst 17 weken zwanger lees ik in je banner! Wat heerlijk zeg. Ik vind het wel fijn om af en toe ook berichten te lezen van dames die het lukt dat geeft zeg maar moed!! Ik slik inderdaad inmiddels ook antibiotica voor morgen en ik heb ook twee endocystes in mijn linker en enige eierstok. Als mijn droom uitkomt wil ik die eierstok ook weg laten halen zodat de endometriose wat minder wordt. M676 dat kan ik me goed voorstellen maar je hebt verder geen directe aanleiding voor de onzekerheid? Mijn zwangere beste vriendin had het de eerste weken van haar zwangerschap ook heel erg. (na een aantal miskramen) Bij elke kramp dacht ze Oh Oh. Ik denk dat het heel natuurlijk is. Hopelijk vind je wat ontspanning en krijg je er vol vertrouwen in. En veel succes morgen met je echo! Maar krijg je nog een intake in DD terwijl je zwanger bent? (voor de zekerheid dan?). Ik ben best zenuwachtig voor morgen maar ook blij dat het klaar is. Ik las bij kristi dat zij 27 dagen ofzo bezig was dat lijkt me echt niet te doen. Ik kan al amper mn benen kruizen of op mijn buik liggen en ben er echt klaar mee! Hopelijk indd lekker van alles door dat infuus gooien. Neem straks nog voor het laatste mijn eigen pijnmedicatie met lange werking in. Fijne avond alvast en stuur snel een update. En bedankt voor al het medeleven het doet mij persoonlijk mega veel goeds!
Liz, ik denk aan je morgen! Ik heb 2x een mk (7 en 9 wkn) en 1x een bbz gehad. Vandaar m'n onzekerheid. In DD is idd voor de zekerheid. Mocht t misgaan dan kunnen we sneller verder en hoeven we niet opnieuw een datum voor intake te plannen.
M676: goh ineens morgen dus naar DD! Snap wel dat je het nu nog door wilt laten gaan. Een echo zal alleen nog niet veel meer zekerheid bieden ben ik bang. Maar goed, ze kunnen misschien wel zien of het voor de termijn er goed uitziet. Misschien kunnen ze ook in je bloed zien of je hcg mooi gestegen is. Ik denk dat dat voor nu misschien nog wel het meeste zegt. Vanaf ongeveer 6 weken zou je een hartje kunnen zien. En ja ik snap je onzekerheid maar al te goed! Het enige wat voor mij een beetje hielp was tegen mezelf zeggen dat dat niet erg was, dat die onzekerheid eigenlijk alleen maar logisch was. Ik beschouwde dat dan maar als mijn 'kwaal'. Een ander kotst de eerste paar weken een paar keer per dag, ik was onzeker . Liz: heel veel succes morgen!
Succes vandaag Liz! Hoop voor je dat het meevalt! Moet nog ff uitgebreid bijlezen en reageren op iedereen! Ik heb gister weer een bms meting gehad, die was nu 7.5 dus goed. Alleen nu zat er een klein streepje vocht in dus arts wil nog even 4 dagen doorgaan met meds om te kijken of dat verdwijnt. Het was niet veel maar beter dat het gewoon helemaal weg is.. pfff Hoe kan dat nu weer! Wordt er soms zo moedeloos van! Waarom kan het niet gewoon ff een keer soepeltjes verlopen?! Woensdag weer terug dus!
Succes vandaag Liz ! Pien hier gaat het wel goed hoor. Op 29 december de uitgangsecho. Begin er wel weer steeds meer zin in de krijgen. Al zal de spanning wel blijven natuurlijk. Jeetje dat jij alweer 17 weken zwanger bent, niet te geloven! Voel je je nu wat minder onzeker inmiddels? X
Yaraah, heb je het weeeer moeten wachten een plekje kunnen geven? Snap zo goed het gevoel van dat je er niet jonger op wordt! Het betekent gewoon toch (waarschijnlijk) geen baby in 2015... Ik hoop zo met je mee voor wél een zwangerschap in 2015. Dat moet gewoon lukken! Boboke, ik snap dat je het nog niet helemaal kunt bevatten! Zal toch spannend zijn die echo vrijdag. Ik hoop dat de tijd voor je gaat vliegen en dat je snel dat kloppende hartje te horen krijgt! Klaproos, ik snap dat je er moedeloos van wordt! Ik hoop dat je óf snel beter wordt óf er gerust in kunt worden om het toch weer uit te stellen. Hoe dan ook, knuffel voor jou! Kriti, wat een mooi aantal eitjes zeg! Ik hoop dat het bloedprikken vandaag goed is en dat je woensdag de punctie hebt. Ik snap het wel dat je je slechter voelt, ik had ook 15 eitjes en kon ook amper normaal lopen en continu naar de wc... Maar erg vervelend voor je. Hou vol die laatste loodjes! Liz, ik ben heeeeel hard aan je aan het denken dat je punctie meevalt en goed verloopt!!! M676, ik snap dat je de afspraak laat staan maar het zal wel dubbel voelen. Je wilt toch niet dat het echt nodig is! Ik hoop dat ze je iets kunnen laten zien waardoor je wat minder onzeker wordt! Succes vandaag. Girlliej, bijna vakantie!!! Hihi succes nog deze week meis. Doom, jij moet ook gewoon lekker genieten! We vinden een update heel erg fijn en zeker als het een leuke update is Maar we snappen ook allemaal dat je hier niet tot in de eeuwigheid mee kan blijven kletsen... Hoop voor Bendt dat de krampjes snel over gaan! Pien, ja ik vind ook dat dit hem moet worden Hoop dat je check up vandaag weer helemaal pico bello is! Enne, ik blijf toch nieuwsgierig of je geslachtsbepaling laat doen? Willeke wat jammer! Ik hoopte dat jij ook vrijdag tp zou hebben. En vervelend dat het ene nu goed is en er dan weer wat anders blijkt. Het voordeel van de progynova is in ieder geval dat er geen 'limiet' op zit. Dus ze wachten de ideale situatie af. Hou daar maar aan vast... het optimale bedje voor je cryo! Sterkte met weer verder wachten... Beschuitje, wat super fijn om te lezen dat je er weer zin in krijgt! Hele dikke knuffel voor jou. Hier vandaag begonnen met utro. Fijn hoor Maar goed op naar vrijdag, een goed ontdooiende cryo en een plakker!
punctie was heel zwaar maar 6 eitjes uit de 6 follikels dus ben wel heel blij. Nu lekker slapen! Bedankt voor alle positieve berichtjes dat helpt zeker!