wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werking

Robijn geeft kracht en energie en werkt sterk activerend (soms te veel voor gevoelige mensen die snel overprikkeld raken). De steen activeert het hart chakra en stimuleert passie, hartstocht, motivatie, enthousiasme, spontaniteit, seksuele activiteit, een positieve houding en overvloed. Robijn maakt sterk en beschermt hierdoor tegen psychische aanvallen en mensen die energie bij je weghalen. Het bevordert een heldere, scherpe kijk, concentratie en helpt hiermee realistische doelen stellen. Lichamelijk geeft de steen ook kracht en vitaliteit en helpt tegen uitputting en apathie. Robijn werkt ontgiftend en heeft een positieve werking op de bloedcirculatie, koorts, nieren en bijnieren, de voortplantingsorganen, de milt en infectieziekten.

Robijn in zoisiet is een spirituele en vitaliserende steen. De zoisiet verzacht de eigenschappen van robijn. De steen versterkt een gevoel van individualiteit maar ook van verbondenheid. Het bevordert creativiteit en stimuleert spirituele groei en wijsheid. De steen is goed hulpmiddel bij reïncarnatie problemen omdat het contact met vorige levens vergemakkelijkt. Fysiek werkt robijn in zoisiet vitaliserend en heeft een positieve werking op vruchtbaarheid en zwangerschap, slaapproblemen, geslachtsorganen, hart en vermindert verzuring.

Ik heb een hangertje gekocht en die ga ik dragen vanaf morgen!

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ff kort, want ben niet thuis: succes morgen Girliej! Ik duim voor een goede oogst!

3. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje pien!! zenuwen heb ik..vind t weer spannend

4. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes straks Girliej! Ik duim voor een goede oogst!

5. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Succes Girliejj!

Mooie omschrijving van de robijn..ik heb een tijdje een maansteen gedragen...maar had jammer genoeg weinig effect ;)

6. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt meiden!

ik ben nu weer thuis gelukkig.. de punctie was pijnlijker als de vorige..
    Ipv 4 eitjes had ik er nu 7:D dus helemaal blij! zondag moeten we bellen of er bevruchtingen zijn!

7. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    diligo wat is de werking van een maansteen ookalweer?

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Girliej, fijn, toch nog 7! Ook dat het achter de rug is. Nu lekker rustig aan doen. Lukt dat?

9. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje m676 poeh ik was zo misselijk net van de morfine gelukkig is dat nu wat minder..maaar kan gelukkig rustig aan doen heb nog 2 weken vakantie

10. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girliej, fijn dar het achter de rug is! En 7 stuks! Ik duim voor 7 bevruchtingen!

11. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Fijn, nog 2 weken Girliej!

Vraagje, hebben jullie weleens over je hele lichaam jeuk gehad door gonal of deca? Ik heb het sinds gisteren.

12. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou nu je het zegt ik heb ook overal jeuk en soms krijg ik dan opeens ergens op me lichaam allemaal kleine bultjes.. Soort uitslag. Maar dat trekt ook weer snel weg zeg maar..

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Girliej: 7 eitjes, heel mooi! Morgen de tp als alles goed gaat? Of overmorgen? Hopelijk heeft de Robein een positief effect :)!

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ben ook benieuwd of je tp morgen is girliej.

Ik vandaag een mindere dag. Heel moe, geprikkeld en het idee dat niemand me begrijpt. Kan ook niet, en men doet op zn eigen manier zn best wel maar toch.. Een baaldag dus, ik ben lekker in mn bed gaan liggen, morgen weer een topdag hopelijk ;)
    Zo genoeg afgereageerd. :D
    Nu lekker tv kijken of zoiets.

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Reageer je maar ff hier af M676! Misschien helpt het ff. En verder lief zijn voor jezelf, want van een ander kun je het niet altijd verwachten ;). Ik begin er ook tegenop te zien al die hormonen weer in je lijf... Vooral de deca vind ik erg vervelend. Donderdag moet ik daar mee starten.

16. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoor morgen of er bevruchtingen hebben plaats gevonden..
    En dan als alles goed is maandag de terug plaatsing...

M676 Pff het is ook allemaal wel veel he ! Ik vroeg vandaag aa. Mijn vriend wat die van me vond toen zei die dag ie mij heel stoer vond dat ik dit allemaal maar weer keer op keer doe! En toen dacht ik eigenlijk heeft hij wel gelijk WIJ zijn allemaal ontzettend stoer en dapper dat we keer op keer weer al die rot medicijnen krijgen vervelende puncties nog ergere wacht weken en een hoop teleurstellingen... Maar toch blijven we door gaan!
    Ik vind je stoer m676 je kan het en als je je soms je dag niet heb reageer je het maar lekker op ons af! Daar zijn we voor!:)

Pff ik zag er ook weer tegen op pien weer al die spuiten ziekenhuisbezoeken etc etc maar moet zeggen dat het deze keer op een of andere manier mee viel! Ik hoop ook voor jouw! Succes

17. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Girlieej,
    Spannend!

M676
    Ooh, poeh..lijkt me vervelend! Inderdaad, lief zijn voor jezelf!

Wat zijn de bijwerkingen die jullie hebben van de hormonen? Heeft iedere fase weer andere bijwerkingen?

18. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou we mochten vanmorgen bellen....maar helaas geen goed nieuws..
    de embryos hadden zich niet goed gedeeld we moeten morgen terug bellen om te kijken of het alsnog goed gedeeld is..:(

19. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    O nee... Allemaal? Hoe kan dat? Hoe ging dat de vorige keer bij jou? Ik duim voor je dat het morgen goed is!

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Girlliej: ah nee toch :(. Wat een teleurstelling. Ik hoop zo voor je dat er morgen toch nog wat goeds bij zit!

Diligo: ik werd vooral erg moe van de deca. Krijg jij ook lang protocol? Dan gebruik je namelijk ook ruim een week decapeptyl. Dan kom je in feite in een kunstmatige overgang. Moe en soms wat hoofdpijn. Maar zodra dan de menopur (het stimuleringsmiddel voor de follikels) er dan bij komt, voelen de meeste vrouwen zich weer wat beter. Dat is dan toch weer een iets natuurlijkere situatie. Behalve dan dat er als het goed is onnatuurlijk veel follikels gaan groeien ;). Als het aantal onder de 10 blijft, is dat lichamelijk best te doen. Je buik is wel wat gevoelig, en voelt wat zwaar aan, maar over het algemeen is dat wel goed te doen. Maar sommige krijgen echt heel veel follikels en dat ga je wel voelen... en als je dan overstimulatie krijgt zal je je helemaal niet lekker voelen.

Deel Deze Pagina