Wat een super score Liz! Ik hoop dat het aantal bevruchtingen net zo gaat uitpakken! Wanneer wordt je gebeld? Zorg maar goed voor jezelf.
klaproos voel je je weer wat beter ? ik denk dat het heel verstandig is dat je je eerst lichamelijk wat beter wilt voelen voordat je verder gaan met je icsi poging. maar verstandelijk is het zo moeilijk om te wachten. dikke knuffel bobo wat spannend dat je vrijdag al een echo hebt ! ik ga heel hard voor je duimen! dat infuus krijg je niet meer toch ? doen ze nu nog iets anders om ervoor te zorgen dat je geen miskraam meer krijgt ? doom gaat het al wat beter met de krampjes van je kleine mannetje ? en hoe gaat het met jou ? weer iets opgeknapt ? yaraah he bah al dat wachten. ik vind 7 feb best lang duren .... helaas doe je er niks aan. nu kun je nog wel lekker je wijntje blijven drinken met kerst en oud en nieuw kriti balen dat je zoveel last hebt. gelukkig is de punctie nu in zicht!! 10 a 15 follikels is echt een mooie score ! hoezo gaan ze aan allebei de kanten er maar een paar gebruiken? gaan ze niet alles aan prikken ? ups jeeeuujjjj vrijdag tp gelukkig is je bmsv nu wel meteen goed. raar he dat het de vorige keer dan zo lang duurde. en met 2 cryos heb je zeker wel een tp. ben je me toch een paar dagen voor hihi girliejj met jou alles goed ? wachten duurt lang he. heb je wel wat afleiding met de feestdagen? pien hoe is de controle vandaag gegaan ? heb je het hartje weer gehoord ? m676 hoe was je afspraak in dd ? dubbel gevoel idd zo'n afspraak terwijl je net zwanger bent. hopelijk was dit je laatste ritje naar dd. willeke succes woensdag met de echo. ik heb ook woensdag echo . misshcien krijgen we dan wel op dezelfde dag de tp. ups is ons net een paar dagen voor beschuitje 29 december is al bijna. spannend he om weer te beginnen. liz wauw 6 eicellen uit 6 follikels. wat goed ! rust nu maar lekker uit. wanneer heb je tp ? donderdag ? all, wie krijgen er nu allemaal deze week of volgende week een tp ? liz / ups / willeke / en ikzelf toch ? of vergeet ik iemand ? misschien handig om het lijstje er weer even bij te pakken en te updaten ? bobo en m676 mogen nu bij het zwanger rijtje ego, woensdag echo, als bmsv goed is verwacht ik maandag tp. heb nog maar 1 cryo over dus het wordt spannend of deze goed ondooit. tot nu toe 1 cryo niet goed ontdooit en 3 wel.....
in afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 julia1984 - 1e kindje - ivf 2 beschuitje - 1e kindje Girlliej - 1e kindje - icsi 3 mimami - 2e kindje m676 - 2e kindje - ivf 2 - stimulerende fase: kriti81- 1e kindje - ivf2 - punctie/terugplaatsing/nod: Boboke - 1e kindje - ivf 3 - punctie 22/11 - tp 27/11 julia1984 - 1e kindje - ivf 2- punctie 24/11 - tp 27/11 cryo terugplaatsing: ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec ster - 1e kindje - ivf 1 - cryo 4 - tp waarschijnlijk 22 dec Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 zwanger: Pien - 1e kindje bevallen doom - een jongen: bendt
wil iedereen zichzelf even aanpassen liz wil je jezelf erbij zetten ? en yaraah ook ? en anderen natuurijk ook die er nog niet opstaan... en aan bobo en m676 de eer om jullie zelf bij het zwangeren rijtje te zetten pien wil je je uitgerekende datum erbij zetten ?
Fijn dat t voorbij is liz! Nu lekker de tijd nemen voor jezelf. Zwaai voor iedereen, ik reageer later nog.
in afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 julia1984 - 1e kindje - ivf 2 beschuitje - 1e kindje Girlliej - 1e kindje - icsi 3 mimami - 2e kindje m676 - 2e kindje - ivf 2 - stimulerende fase: kriti81- 1e kindje - ivf2 - punctie/terugplaatsing/nod: Boboke - 1e kindje - ivf 3 - punctie 22/11 - tp 27/11 julia1984 - 1e kindje - ivf 2- punctie 24/11 - tp 27/11 cryo terugplaatsing: ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec ster - 1e kindje - ivf 1 - cryo 4 - tp waarschijnlijk 22 dec Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 zwanger: Pien - 1e kindje (18 mei 2015) bevallen doom - een jongen: bendt[/QUOTE]
Liz: super score meid! Doe het rustig aan en laat je maar lekker verwennen! Ik duim voor een paar hele mooie emmies! Ster: ja wel spannend als je nog maar 1 over hebt. Ik duim ook voor jou hoor! Ups: ja ik wil graag weten wat het wordt en ja ik zal dat ook met jullie delen . Ik moet alleen nog ff geduld hebben tot 5 januari, dan hebben we de 20 weken echo (met 21 weken). De check bij de vk was weer goed! Ze hoefde het hartje niet te zoeken, maar die hoorden we gelijk zodra ze het apparaatje op mijn buik zette. Ze kon ook voelen dat het kindje goed gegroeid was. Echo's krijgen we dus jammer genoeg niet elke keer... de laatste was met 10 weken, de komende met 21 weken en dan volgens mij pas met ongeveer 35 weken ofzo weer. We kunnen nog wel een keer een pretecho maken. Maar ze adviseren dat om na de 20 weken echo te doen, zodat je de echte gezondheidscheck in elk geval gehad hebt. Maar ach, ik ben al heel blij dat ik af en toe wat voel en dat we nu het hartje weer even gehoord hebben. Dan weet ik dat ons kindje het nog steeds goed doet . De onzekerheid wordt nu ook wel minder gelukkig.
Dank je dat je mij al goed aangepast hebt ster! Ik snap heel goed dat het spannend is met nog 1 cryo, dus duim heel hard met jou mee. De eerste keer was bij mij pas cryo 3 goed ontdooid, daarna iedere keer gelijk de eerste. Dus stiekem maak ook ik me een beetje zorgen. Jij eerst op naar woensdag! Pien wat heerlijk dat je het hartje dan gelijk hoort! 5 januari dus, nou ik ben benieuwd hoor! Die echo is wel spannend hoor ik hè? Met uitgebreide check etc. Nou eerst lekker genieten van de feestdagen waar je een prachtig buikje kunt showen. Liz hoop dat je inmiddels wat bent bijgekomen! Tja ik ben jullie inderdaad net wat dagen voor ster en Willeke. Maar mijn testdag is op 31 december... Dus wat ik daar nu weer mee aan moet! De drukste dag van het jaar op mijn werk en wil die avond ook niet verdrietig zijn. Misschien testen voordat we naar bed gaan 1 januari? Wat zouden jullie doen?
Ups, wat een dag om te testen! Als je een glaasje champagne wil drinken oid, zou ik 31-12, of mss zelfs al een dagje eerder testen denk ik. Drink je geen alcohol dan zou ik wachten tot 1 januari. Als het mis is, heb je toch nog een leuke avond gehad en als het raak is start je nieuwe jaar fantastisch. Pien, fijn dat je je minder onzeker voelt! Geniet maar lekker! Ster, dat is zeker spannend! Ik duim alvast weer voor je! Willeke, ook al is het vast beter, dat wachten iedere keer is om moedeloos van te worden. Succes. Beschuitje, goed te horen dat je weer een soort van zin hebt om te starten! Dat klinkt positief. Onze intake in DD was goed. Prettig gesprek, goede uitleg en hopelijk tot nooit meer weerziens De arts heeft nog een echo gemaakt maar er is niets op te zien dan een klein zwart bolletje. Hopelijk komt dat nog goed. Ik weet ook wel dat het te vroeg is om iets te zien en nu dus maar gewoon wachten op, jawel ups, óók 31-12.
Och jee Ups wat een fijne testdatum, not! Maar ja, bij positief nieuws ga je natuurlijk wel super goed het nieuwe jaar in . Je kunt het een dagje eerder vast proberen, maar ook een dagje later. Tsja lastig meid, ik weet het ook niet. M676: mooi dat de intake in elk geval fijn was. Maar we gaan voor 31 december gewoon voor een mooi kloppend hartje hoor, dus idd nooit weer naar dd!
Kriti 15 is ook een behoorlijk aantal dus kan me wel voorstellen dat het in de weg gaat zitten. Alvast succes voor de punctie woensdag! U&D fijn dat je bms nu dik genoeg is. Op naar een mooie tp vrijdag! Hoe oud is je cryo op de dag van de tp? Met een dag 5 cryo kun je natuurlijk ook al eerder testen . Ik persoonlijk zou niet op de 31ste zelf testen. Dan eerder de 30ste of de 1ste. Liz wat een mooi resultaat! Wanneer hoor je hoeveel er bevrucht zijn? Lekker rustig aan doen nu en veeeel drinken. m676 aan de ene kant wel fijn, maar het is nu zo vroeg door de kerstsluiting dat het ook weer voor veel onzekerheid kan zorgen Welke arts had je in DD? Dr. S of de nieuwe dr. K? Hopelijk hoef je er inderdaad nooit meer te komen. Ik was ook begin dit jaar net zwanger (wist ik toen nog niet)toen ik voor de uitgangsecho kwam en ik weet nog dat hij zei dat ik wel heel dik bms had. Meer was er toen ook nog niet te zien. Hoever ben je nu? En qua voelen en onzeker...ik heb eigenlijk nog helemaal geen klachtjes oid gehad, ook geen krampjes. Af en toe lijken mijn borsten iets gevoeliger, maar het volgende moment is het weer weg. Het is dat ik nog steeds geen bloed gezien heb, want anders zou ik het echt niet weten. Meestal waren weinig klachtjes tot nu toe bij mij geen goed teken dus ik houd al rekening met weer een teleurstelling... Doom dat geloof ik wel dat het de eerste tijd zwaar is en je eigenlijk nergens meer aan toe komt. Gelukkig gaat t met Bendt nu beter. Als je weer een keer tijd en energie hebt, kom je maar weer een keer buurten. Pien fijn dat alles weer goed was bij de vk. Hebben jullie nu dan vanaf de 10 weken ook zelf geen echo meer laten doen? Pfff geloof niet dat ik dat zou kunnen . Ben je dan nu al zoveel gegroeid dat dat van invloed is op je slapen? Wel vervelend dat je zoveel last hebt van je heupen. Hopelijk wordt het snel beter. Helaas gaat het gedeelte dat als je een hartje gezien hebt, het daarna bijna nooit meer fout, bij mij niet op. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap tot 2x een goede echo met hartje gehad en toch ging het mis . Dus een hartje is voor mij helaas geen zekerheid. Ik zal waarschijnlijk pas iets geruster worden als ik met de 12 weken een goede echo heb gehad. Willeke hè bah weeer een paar dagen wachten. Vocht in baarmoeder kan echter een innesteling tegenwerken dus het is beter als het verdwijnt, maar dat maakt het niet minder frustrerend. Hopelijk woensdag dan eidelijk de planning voor de tp. Beschuitje nog maar even. En inderdaad die spanning die blijft wel gedurende de hele behandeling. Ster infuus krijg ik inderdaad niet meer, omdat ik er met mijn eczeem en mijn darmen te heftig op reageerde volgens hen. Helaas krijg ik niks anders dus mijn lichaam moet het weer zelf doen. Nu hopen dat die eerste 2 infusen voldoende waren. Als je het niet erg vindt, zet ik mezelf nog niet op het lijstje met zwangeren. Ik heb geen zin om, mocht het weer fout gaan, hiermee geconfronteerd te worden en mezelf er weer af te moeten halen. Ik wacht liever tot ik wat meer vertrouwen heb. Alvast succes voor de echo woensdag en de duimen draaien voor een goede ontdooiing volgende week. Ik hoop dat ik iedereen gehad heb Ego. Hier nog steeds mega onzeker, omdat ik me helemaal niet zwanger voel. Vooral het ontbreken van krampjes (van het groeien van mijn baarmoeder) maakt dat ik niet veel vertrouwen heb. Ik weet nl nog van de eerste keer dat ik vaak 's avonds dubbelsloeg van de krampen en nu noppes. Helaas is het nu ook niet echt druk op het werk om me af te leiden dus duren de dagen heel lang. Ook slaap ik ontzettend slecht. Ben echt bijna elk uur wakker en een diepe slaap heb ik al een hele tijd niet meer. Hopelijk na vrijdag iets meer rust Fijne avond iedereen!
Bobo: na 10 weken en 3 goede echoo's werd mijn onzekerheid iets minder. Maar ik snap dat je met jouw ervaring dan nog niet veel zekerder bent na 1 goede echo... Ik had trouwens ook helemaal geen krampen hoor, ook nooit gehad. Misschien eens een steekje ofzo, maar verder weinig in mijn buik gevoeld. Maar ik snap dat je pas gerust bent als je flink wat weken verder bent en alles nog goed zit! Bij mij begint het genieten nu pas echt een beetje te komen . Meid ik hoop heeeeeeel erg dat het goed mag gaan!!
in afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 julia1984 - 1e kindje - ivf 2 beschuitje - 1e kindje Girlliej - 1e kindje - icsi 3 mimami - 2e kindje m676 - 2e kindje - ivf 2 - Yaraah 1e kindje - icsi 3 stimulerende fase: kriti81- 1e kindje - ivf2 - punctie/terugplaatsing/nod: Boboke - 1e kindje - ivf 3 - punctie 22/11 - tp 27/11 julia1984 - 1e kindje - ivf 2- punctie 24/11 - tp 27/11 cryo terugplaatsing: ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec ster - 1e kindje - ivf 1 - cryo 4 - tp waarschijnlijk 22 dec Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 zwanger: Pien - 1e kindje (18 mei 2015) bevallen doom - een jongen: bendt
Zo sta ook weer op het lijstje. Ups leuke testdatum M676 en Boboke de duimen draaien hier overuren voor een leuke plakbeeb voor jullie. En ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van jullie zwangerschap Liz wat een mooie score Willeke balen dat je nu dat weer moet meemaken Ego: vandaag dus bloed laten prikken voor die Rif batterij. 8 buisjes hadden ze nodig. Nu dus afwachten tot 07/02
Ups oké dat is goed om te weten.. ik hoop gewoon woensdag groen licht te krijgen maar je weet het nooit bij mij Uhm tja waar doe je verstandig aan..? Jij test nooit voor de testdatum? Ik heb dat bij mijn verse tp ook niet gedaan, echt de bloedtest afgewacht maar dat ga ik niet meer doen hoor, ga mezelf niet meer zo kwellen. Die klap kwam toen zo hard aan.. (dacht geen bloed zal wel positief zijn, niet dus) ster spannend joh hopelijk woensdag voor ons beiden dan groen licht!!Hier ookdE laatste cryos dus moet het hem ook worden, anders weer van voor af aan helaas... Pien wat fijn dat het zo goed gaat! Leuk hoor ik hoop snel te volgen! M676 spannend hoor hopelijk de 31e een mooi kloppend hartje! boboke opzich fijn toch dat je juist de tegen over gestelde symptomen hebt? Dat moet het wel goed komen! Idd vocht is niet goed. Bij mij was het heel minimaal maar beter dat het helemaal weg is natuurlijk. De assistent zei dat in mijn situatie er wel een tp kan plaatsvinden, als het maar niet érger word.. Daar duimen we dan maar voor! yaraah wat rot zeg deze onderzoeken! Waarom moet dat ruim 3 maanden duren eigenlijk?! Ga je in de tussentijd aan de zoladex om de endo te onderdrukken ofzo? Liz mooie score hoor! Hopelijk heb je snel minder last!
Willeke: nee ondertussen wel de pil blijven nemen. Blijkbaar laten die resultaten zo lang op zich wachten. Dan op 07/02 bespreking van de uitslag en dan zien hoe we verder gaan
Ups and down: fijn dat je tp een dagje mag uitstellen. Ik heb denk hetzelfde als jouw als alles goed gaat vorige ivf mocht ik twee weken na de punctie een bloedtest doen en dat valt ook op 31 dec. Doom: fijn dat wat gevonden hebt voor bent want helpt Willeke: hopelijk is morgen op de echo te zien dat het vocht weg is suc6 morgen Linsinlondon: wat een mooie score Beschijtje: nog effe Ster: ik weet niet waarom de arts zei aan al beide kanten wat het was trouwens niet mijn eigen arts die de echo deed. Misschien zijn niet allemaal goed genoeg dus ben benieuwd. Suc6 morgen op naar de tp maandag Pien: wat fijn dat gister alles weer goed is met de kleine en je onzekerheid minder wordt. Op naar 5 jan. Boboke:snap dat je erg onzeker voelt ik duim voor een goede echo vrijdag M676: fijn dat je intake gesprek goed is gegaan en inderdaad tot nooit meer weerziens in dd Yaraah: dat zijn een hoop buisjes bloed. Update Gister bloed laten prikken en dit keer ging het goed iemand anders prikte mij volgens mij een stagiare. Gisteravond gebeld en moest om 21,30 uur pregnyl zetten en dan morgen de punctie om 9.00 uur moet zijn. Zo dus al vanaf gisteren al weer aan de 4 eieren per dag en vandaag heerlijk een dagje prikvrij.
in afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 julia1984 - 1e kindje - ivf 2 beschuitje - 1e kindje Girlliej - 1e kindje - icsi 3 mimami - 2e kindje m676 - 2e kindje - ivf 2 - Yaraah 1e kindje - icsi 3 stimulerende fase: kriti81- 1e kindje - ivf2 - punctie/terugplaatsing/nod: Boboke - 1e kindje - ivf 3 - punctie 22/11 - tp 27/11 julia1984 - 1e kindje - ivf 2- punctie 24/11 - tp 27/11 Liz - 1e kindje- ivf 1- punctie 15/12- tp 18/12 Cryo terugplaatsing ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec ster - 1e kindje - ivf 1 - cryo 4 - tp waarschijnlijk 22 dec Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 zwanger: Pien - 1e kindje (18 mei 2015) bevallen doom - een jongen: bendt __________________
pien ooh wat fijn dat alles goed gaat bij de vk. 5 januari dat is het al bijna. lijkt me zo ontzettend spannend om te horen of je een jongen of een meisje krijgt. heb je zelf al een voorgevoel of helemaal nog niet ? heb je zelf ook zp'n angel sound om af en toe naar het hartje te luisteren ? ups, ooh echt de 3e cryo pas goed ontdooit ? jeetje dan gaat het hard met de cryo's. hopelijk hebben we alle 3 gewoon geluk met onze cryootjes en krijgen we allemaal een tp. ik zou op de 30e testen. als het dan positief is weet je dat je niet mag drinken met oud en nieuw. als je test dan negatief is zou ik gewoon lekker gaan drinken maar nog wel doorgaan met de medicijnen en dan 2 januari nog eens testen voor de zekerheid. spannend meid!! m676 oohh wat spannend dan de echo op 31-12. dan ga je met een super goed gevoel het nieuwe jaar in!! het is je gegund ! bobo ik hoop ECHT dat je gevoel mis is en dat je nog steeds zwanger bent en blijft!! ook voor jou start het nieuwe jaar gewoon goed.... dat moet gewoon. wanneer heb je weer de volgende echo ? yaraah, ik had nog nooit gehoord over rif batterij, ik heb het even opgezocht, klinkt interressant. ik ga denk ik ook vragen of ze dat bij mij willen onderzoeken. jammer dat je zo lang weer op de uitslag moet wachten. willeke succes morgen, hopelijk is het vocht weg en je bmsv mooi dik. kriti, succes morgen meid!!! 4 eieren per dag ? haha waar is dat voor ? dat heb ik nog nooit gehoord