hey meiden, ondanks de hele drukke dagen probeer ik zoveel mogelijk mee te lezen en af en toe te reageren. Boboke wat fijn dat je al zo vlug kan gaan nu en dan nog eens een keertje extra de week erna. M676 echt niet leuk hé die onzekerheid, ik blijf duimen voor een goede plakbeeb voor je Willeke dat was geen makkelijke keuze... Liz al die hormonen kunnen wel voor een aantal verschijnselen zorgen denk ik. Veel succes aan iedereen op de wachtbank en alvast fijne kerstdagen en een heel gelukkig en liefdevol 2015 voor iedereen.
U&D bedankt voor het moed inpraten , probeer ik bij mezelf ook regelmatig, maar wil helaas nog niet echt lukken. Als ik jou was zou ik dan inderdaad ook pas 1 januari testen. Kan je in ieder geval neutraal ou&nieuw vieren. Pien ik hoop dat je gevoel goed zit met mijn kruimeltje . Ik vond het ook echt super lief dat ze nog steeds zo meeleeft en dit aanbood. Liz verschrikkelijk hè die wachtweken. je gaat overal wat bij denken. Ik hoop dat het niet je ongi is die op doorbreken staat. Ik moet wel U&D even tegenspreken over het gedeelte dat je niet ongi wordt zolang je utro gebruikt. Dit verschilt nl heel erg per persoon. Bij mijn verse tp in juli werd ik 7 dagen na de tp ongesteld ondanks utro. Ik hoop natuurlijk dat dit bij jou niet het geval is! Menstruatieklachtjes kunnen echter ook een teken zijn van zwangerschap dus de moed niet opgeven! m676 van mij mag je mee hoor . Wat fijn dat je in ieder geval wat klachtjes hebt en dat het voor je gevoel anders is dan de andere keren. Ik had helaas ook hetzelfde als jij, dat het niet door mijn lichaam werd afgestoten (zelfs 3 weken met een dood vruchtje rondgelopen zonder dat ik iets gemerkt heb) vandaar dat ik ook niet meer getest heb. Het enige wat voor mij dit keer heel anders is, is dat ik echt heeeel slecht slaap. Dacht eerst dat het te maken had met de verhuizing, maar misschien toch zwangerschaps gerelateerd??? Hopelijk kom je de dagen een beetje door tot de echo.
Liz: je bent idd nu in de gekmaakweek beland . De tweede week is voor de meesten het moeilijkst. Bij verse tp werd ik trouwens ook voor stoppen met de utro al wel ongesteld. Dus dat is zeker wel mogelijk, bij cryo's in kunstmatige cyclus is dat anders, omdat je dan progynova erbij slikt wat je cyclus platlegt. Maar eh, jij moet hoe dan ook gewoon niet ongesteld worden! Gewoon lekker zwanger het nieuwe jaar in!! En wat je ook voelt of niet voelt deze week: het zegt nog niets . Yaraah: dankje! Ik hoop voor jou, en vele andere meiden in dit topic dat het maar een vruchtbaar 2015 mag worden!! M676: een beetje misselijkheid lijkt me wel een goed teken hoor . Ik hoop dat de kerstdagen je wat afleiding geven!
Boboke, ik slaap ook zo slecht. De keer dat t goed ging voelde ik ook niets trouwens. Ik duim alvast voor je voor morgen (tijd genoeg als ik toch slecht slaap ) Pien, yaraah, dankjewel.
Ster: suc6 vandaag dat je maar een mooie cryo teruggeplaatst krijgt die mooi blijft plakken en probeer van je vakantie te genieten Willeke: ik hoop dat je geloot wordt voor de laparascopie heb je gisteren nog gehoord of dat is gelukt Boboke:zijn er inderdaad weer drie terug geplaatst meer omdat het al de tweede ivf is (want de de wet gaat hier veranderen na twee) De vrouw naast mij kreeg er vier teruggeplaats omdat ze 41 jaar is. Heb je nog nieuwe gordijnen en meubels uitgekozen? Wat fijn dat je nu vandaag al mag komen (duim voor een een mooie echo) en dat je dan ook volgende week weer mag. Ups and down: die naamdag is pas eerste kerstdag Duim voor ons dat samen op het wachtbankje goed nieuws betekent m676: ik duim voor dat je een goede echo krijgt 31 dec laten we kerst maar overslaan zodat het snel 31 dec is Ik zit trouw nog elke dag aan de eieren. Deze medicatie moest ik de vorige keer ook gebruiken heb ondertussen wel een blauwe buik van die prikken,
Yaraah dank je wel en voor jou ook hele fijne feestdagen! Kriti ik verbaas me er elke keer weer over hoeveel er bij jullie teruggeplaatst worden. Zelfs 4 stuks! Stel dat ze zich allemaal tot tweeling ontwikkelen . Hopen dat er in ieder geval 1 van die 3 bij jou blijft plakken. In ieder geval met de feestdagen veel afleiding, dan gaat de tijd hopelijk wat sneller. Meubels en gordijnen ben ik nog niet voor geslaagd. Nu zal het wel wat langer duren voor de meubels aangeschaft worden hoor, we moeten eerst weer even sparen. Het is toch allemaal wat duurder uitgevallen dan vooraf berekend. Alleen gordijnen voor de slaapkamer willen we toch wel zo snel mogelijk kopen . Ster heb je al nieuws over de ontdooiing van je cryo? Duimduim Ego. vanochtend vroeg al de echo gehad en het hartje klopt nog steeds. Helemaal gerust ben ik helaas niet, omdat de groei niet helemaal overeenkwam. Was nu net iets meer dan 4 mm, dus dat betekent in 5 dagen maar iets meer dan 1 mm gegroeid. Dit lijkt me wel erg weinig. Nu was de apparatuur hier in het ziekenhuis wel veel slechter dan in DD dus daar houden we ons maar aan vast. We duimen voor goede echo volgende week maandag. Sorry als ik iemand voor het hoofd stoot met mijn onzekere gedrag, is zeker niet de bedoeling. Ik weet dat ik blij mag zijn dat ik eindelijk (weer) zwanger ben, maar die angst is helaas zo groot dat ik mezelf (en jullie ) er helemaal gek mee maak Rest zwaai
Heb net een terug plaatsing gehad van een morula. Klaar om in te nestelen zei de gyn. Laten we het hopen ! Deze keer ging alles goed, snel en pijnloos. Een heel verschil met de vorige x. Bobo wat fijn dat de echo goed was! Een hele opluchting Girliejj nog gecondoleerd met je tante... Die boeken hebben geen haast hoor... Kriti en ups en liz ook lekker aan het broeden 😍 Yaraah jij ook hele fijne feestdagen. Lief van je xxx Ik heb helemaal geen regels mee gekregen. Alleen utro en progynova blijven gebruiken. En verder niks wat ik niet mag /wel moet doen. Op de rest reageer ik later xxx
Ster, wat fijn! Nu doen wat goed voelt. Wanneer mag je testen? Boboke, wat vervelend voor je dat het onduidelijk was! Jezelf niet gek maken hoor! De echo was goed en je hoort wel vaker dat het iets afwijkt. Ik snap wel dat je schrijft dat je niemand voor het hoofd wil stoten. Maar écht zwanger voel je je denk ik pas als je je iets zekerder kunt voelen, en in ons geval is het allemaal nog erg onzeker door het verleden. Succes met sparen trouwens! En slaapkamergordijnen zijn idd wel een must Kriti, wat een verschil per land he? Ik hoop voor je op 1 of 2 mooie plakkers! Succes allemaal op t wachtbankje! Is het nog te doen ups? En jij. Liz, kun je een beetje afleiding vinden? Pien, hoe is t met jou en je buikje? Willeke, heb je gebeld met het VU? En, weet je al waar je ingeloot bent? Ik heb vandaag kerstinkopen gedaan. Hoef alleen een dessert te maken en ik ga proberen chocoladetaart te maken. Als ie af is probeer ik er sterren uit te steken en die met een bolletje ijs en rode bessen te serveren. Benieuwd of het lukt; ik ben niet zo'n keukenprinses...
Boboke niet leuk dat je nu toch weer onzeker bent door die echo. wel een geluk dat je maandag weer voor een nieuwe echo mag gaan ster: broeden maar meid ego: hier deze ochtend met onze lieve labrador naar de dierenarts moeten gaan, het arme beest kon niet meer op zijn poten staan en had helemaal geen zin om iets te eten of te drinken. De dierenarts vermoedt dat er een leverprobleem is, dus bloed geprikt en deze namiddag hebben we daar dan nieuws over. Ondertussen hebben zij onze hond aan een infuus gelegd en in observatie gehouden. Ik hoop dat we de feestdagen niet zonder onze liefste viervoeter zullen moeten doorbrengen
Ster wat goed dat je cryo goed ontdooit is en nog wel tot morula ontwikkeld. Succes op t wachtbankje. De duimen draaien hier. m676 lief dat je je het begrijpt . Enneh ja die slaapkamergordijnen wil ik inderdaad toch wel graag snel hebben Je dessert klinkt wel lekker in ieder geval. Maak je er een foto van? Succes met bakken! Yaraah ach arm beestje. Is hij al oud? Hopelijk valt het mee en kan hij met jullie kerst vieren.
Ster, klinkt goed zeg!! Hopelijk heb je binnenkort een positieve test in handen!! Boboke, nee joh je hoeft je daarvoor niet te verontschuldigen toch! Ik snap je onzekerheid gezien je geschiedenis heel goed. Je hebt nu binnenkort weer snel een echo toch? Dat is wel fijn!! Jouw endo is op dit moment dus erg rustig? M676, lekker toetje hoor!! Klinkt erg goed!! Gaat vast in de smaak vallen! Yaraah, oh nee wat rot! Zeker nu in deze periode het zit soms echt ff allemaal tegen he, klote zooi.. Kriti, wow zijn er 3 embryo's teruggeplaatst?! Dat zal hier echt noooit gebeuren 2 is al uitzonderlijk Ego, gister gebeld met het VU, heb me aangemeld voor het onderzoek. Hoor deze week of ik dus de laparascopie loot of het veertje. Ik hoop op de laparascopie. Volgende week krijg ik dan nog een paar onderzoeken, krijg hier de data nog van door. Opzich wel fijn dat er op korte termijn wel geschakeld kan worden. Mocht ik het veertje loten dan baal ik wel, want dan moet ik weer gaan 'nadenken' over wat ik dan doe...
Yaraah wat verdrietig ik kan er ook niet tegen als ik een van mijn poezen achter moet laten bij de dierenarts voor een behandeling. Ze snappen hopelijk dat je ze laat helpen. Willeke goed besluit! Volgende beslissing komt later nu nog niet over piekeren! Ster goed zeg had eigenlijk nog nooit van Morula gehoord moest ik even googlen, gek proces is het toch ook. ego: Helse nacht alleen maar wakker gelegen en liggen draaien van de pijn. Vooral in mijn eierstok maar ook steken in mijn rug. Ik had vanmorgen 100% bloed verwacht maar niets ook geen afscheiding. Dacht vannacht nog ik ga naar het ziekenhuis in de ochtend maar toen ging het eigenlijk wel weer iets beter. Ik weet niet wat het kan zijn maar het voelt als een versterkte menstruatiekramp maar in mijn hele buik. Ook veel maagzuur issues. Misschien door het gezonde eten en drinken ineens hahaha. Nou ja kom niet veel verder dan de bank vandaag.
Dat is toch niet helemaal waar... Ik werd een week na de terugplaatsing ongesteld ( althans beginnend) en ik gebruikte ook utro.... Wil je niet ontmoedigen hoor maar bij mij was het super snel duidelijk...
Ik lees weer veel spannende berichten. Lijkt me heftig zo rond de feestdagen. Ik weet dat ik vorig jaar ongesteld werd op oudjarsdag wat een ellende. Gelukkig komt het dit jaar pas na de feestdagen. Bij deze wil ik iedereen vast een heel fijn kerstfeest wensen met allen die je lief hebt. Ik weet niet of ik voor die tijd nog kom kletsen. Mijn goede voornemen is om weer wat meer mee te praten. Maar dat zal ook wel gebeuren als ik weer begin aan de volgende ivf. Oh ja ik ben inmiddels 9 kilo afgevallen 😊
Wauw beschuitje,wat goed!! Ik pas 5 haha. En ik beloof ook meer te komen kletsen. Iedereen fijne feestdagen. Moge 2015 een vruchtbaar jaar worden. 🍀🍀
Ja ik voel wel veel trekken ik weet bijna wel zeker dat het verklevingen zijn door de endometriose en die enorme kramp heb ik ongeveer 20 uur gehad en is nu wel weer weg. Wel veel darmissues en nog veel steken ook in mijn onderrug maar ik wacht het verder rustig af. Er is geen bloed of slijm of iets buiten de Utro. Meiden wat goed zeg dat afvallen en veel ook zeker in deze tijd van het jaar!! Gun jezelf een paar fijne kerstdagen!
Willeke ik heb ook in beide eileiders een hydrosalpinx gehad. 2x geopereerd, dus als ik je ergens mee kan helpen als je wat wilt weten. Sterkte, weet hoe rot het is. De rest zwaai ik ff naar. Ben behoorlijk down van de mislukte ivf, even op zoek naar mezelf