Ster: fijn dat de tp doorgegaan is ! Nu maar weer met goede moed de wachtweken in! Bobo: jammer dat je er niet veel zekerder op geworden bent, kan het me wel voorstellen... Ik las trouwens dat aan het eind van de 7e week (vanaf 6 weken tot 7 weken) het embryo 5mm is, dus in die zin ligt je kindje volgens mij nog gewoon op koers! Wat zeiden ze er in het ziekenhuis van? Bij mij gaf het echoapparaat ook aan wat de termijn was o.b.v. het aantal mm. Mijn ervaring is trouwens ook dat apparaten behoorlijk kunnen verschillen (ziekenhuis en vk) en ik heb gelezen dat juist in die hele vroege periode het erg moeilijk is om het nauwkeurig te kunnen meten en je er al snel een mm naast zit . Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat je nog goede hoop hebt dat het goed zit en je niet te veel zorgen hebt rond de kerstdagen. Maar ik begrijp heel goed dat dat lastig is. Voor een ander kan ik ook altijd veel makkelijker positief zijn dan voor mezelf. Dikke knuffel en ik blijf hard doorduimen! Klaproos en Beschuitje: zo he goed bezig! Ik begrijp best dat jullie wat rustiger zijn op het moment hoor, voel je daar niet schuldig over. Liz: vervelend zeg die pijn! Ik hoop maar dat het dan een goed teken is he, want dat kan natuurlijk net zo goed! Ik duim nog ff voor je! Julia: balen dat je je nog zo rot voelt... ik herken het wel, zeker in zo'n periode rond de feestdagen, iedereen is vrolijk enzo... en weer is er een jaar voorbij zonder dat je wens is uitgekomen... Niks aan . Ik hoop dat je desondanks toch ook wat kunt genieten van gezelligheid rond deze dagen. Die dip gaat vast en zeker weer over en ga je met nieuwe moed een nieuwe ronde in. Ik wil iedereen, ondanks dat het voor sommigen misschien ook moeilijk is, een hele fijne kerst toewensen!
Julia ik snap helemaal hoe je je voelt.. knuffel meid! Hier wel een klein lichtpuntje, net gebeld en ben ingeloot voor de laparoscopie en dus niet het veertje ben daar dus echt blij mee want dan gebeurd het in ieder geval gelijk 'goed'. En kunnen ze ook gelijk naar de kleine endo cyste kijken. Volgende week wat onderzoeken. Fijne dagen allemaal! Liefs!!
Willeke, fijn dat je hiervoor ingeloot bent! Julia, neem je tijd, sterkte liz, fijn dat het iets beter gaat, hopelijk snel nergens last meer van! Allemaal fijne kerst! Met even niet teveel aan de mmm denken!
m676 ons zkh houdt 14 dagen aan met een cryo om te testen. dat zou dinsdag 6 januari zijn. maar op maandag 5 januari zijn we beide vrij dus dan gaan we testen. het zou een mooi begin van het nieuwe jaar zijn. ik hoop het zo. die taart klinkt echt heerlijk!!!! veel succes met bakken pien jij ook hele fijne feestdagen, en de rest ook natuurlijk yaraah hoe gaat het met je hondje ? is hij alweer thuis ? beschuitje wat een goed en gezellig voornemen om meer te komen kletsen. ik ben voor hihi en al 9 kilo afgevallen. echt goed hoor!! respect!! volhouden meid!! klaproos jij ook al zo'n mooi voornemen en 5 kilo afgevallen. ook echt super goed. en dat met de feestdagen. respect voor jou! willeke wat goed!! ben heel blij voor je. raar he dat je "blij" kan zijn met een operatie? want daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten! maar in ieder geval fijn dat je bent ingeloot op de optie die voor jou het prettigst voelt liz gaat het weer wat beter met je ? heb je nog veel pijn? op dag 5-6-7- na tp van de verse ivf heb ik zoveel pijn gehad, buikpijn en krampen dat ik zelfs 2 keer op de spoedeisende hulp ben beland. ik ben toen helemaal onderzocht, bloedtest, inwendige en uitwendige echo, bloeddruk, temperatuur, hartslag etc maar daar is beide keren niks uitgekomen. ikzelf denk dat het hele heftige endometriose pijn is geweest. de medicijnen van de ivf wakkeren de endo aan, en door de hoeveel hormonen bij een verse ivf krijgt je lichaam een optater, teminste dat denk ik maar dat is nooit bevestigd. hopelijk voel je je snel beter julia, een hele dikke knuffel voor jou!! hopelijk zit je snel wat lekkerder in je vel. het is gewoon een super zwaar traject. zowel lichamelijk als emotioneel. hopelijk kan je wel een beetje genieten van de feestdagen fijne feestdagen voor iedereen!! hopelijk voor ons allemaal een beter jaar dan afgelopen jaar
Wij hebben vandaag met pijn in ons hart afscheid genomen van onze trouwe viervoeter. Hij zou niet meer genezen, dus dan kan je dat beestje niet laten afzien. 2014 was ons jaar niet...
Willeke wat fijn dat je voor de laparoscopie bent ingeloot. Hopelijk krijg je in januari snel de datum. Je vroeg nog naar mijn endo. Ik behoor tot de gelukkigen die daar nooit pijn aan heeft. Wel al de helft van mijn vruchtbaarheidsorganen aangetast , maar voor de rest zit het nergens. Liz jeetje wat erg zoveel pijn. Gelukkig gaat het nu weer iets beter. Wanneer mocht jij ook alweer testen? Sterkte nog in die laatste wachtweek. Beschuitje wow wat goed zeg 9 kilo! Goed bezig! Nu helemaal klaar om weer te starten in 2015? Klaproos jij ook zo goed afgevallen, knap hoor! Hoe gaat t met je lyme? Julia dikke knuffel voor jou. Pien lief dat je dat voor me opgezocht hebt. Ik kom dus juist overal tegen dat het al 8 mm had moeten zijn...maar ja ik heb me er voor nu bij neergelegd dat ik er toch niks aan kan veranderen en ben ook gestopt met google, want daar wordt ik ook niet vrolijker van. Het was in het ziekenhuis nog te klein om in hun berekeningsprogramma te passen Ster succes met broeden! Yaraah ach nee wat verdrietig . Heel veel sterkte! Iedereen hele fijne feestdagen en hopelijk een vruchtbaar 2015 voor iedereen! Liefs Boboke
Boboke :wat fijn een kloppend hartje tijdens je echo inderdaad slaapkamergordijnen hebben voorang Ster:een morula wat mooi en wat fijn dat het bij jij deze keer ook geen pijn deed misschien brengt dit ons geluk nu maar goed broeden m676: is je dessert nog gelukt voor de vandaag? Yaraah: geconcondoleerd met het verlies van jullie hond veel sterkte linzinlondon: verevelend dat je zo'n last hebt hopelijk voel je snel beter Beschuitje: negen kilo wat goed zeg je kan het meid Klaproos: viijf kilo wat goed bij jouw gaat het ook goed komen meid Julia: hopelijk voel je snel wat beter Pien: al negentien weken en drie dagen nog effe en dan mag je voor de twintig weken echo en weet je wat het wordt spannend Willeke: dat is zeker een mooi lichtpuntje fijn voor je Ups an down: Hoe gaat het met je op het wachtbankje Mimami: Hoe gaat het nu met je hopelijk voel je al ietjes beter Girlliej: Hoe gaat het met je? Hoop dat ik niemand vergeten ben Update; Veel pijn gehad en opgezette buik. Gisteren naar de kliniek ze moest speciaal voor mij komen want ze was dicht. Twee keer een infuus gehad met een medicijn er in ben de naam kwijt maar dit zit ook in eiwit (dus dames een paar extra eieren eten) . Verder bloedonderzoek gehad ze hebben op zes dingen gestest alles was is goed. Een positief licht puntje ze hebben ook op hcg gestest en ze konden dit al zien in mijn bloed ik zei van de medicijnen nee zei ze je bent al een beetje zwanger nu maar duimen dat het goed blijft gaan (duimen jullie mee?) extra medicijn gehad voor zaterdag weer contact met de dokter Ikl wens jullie allemaal ondanks alles fijne kerstdagen veel liefs kriti
Ach yaraah! Wat verdrietig. Sterkte meid. Ster, dat zou zeker een mooi begin zijn! Ik duim. Kriti, natuurlijk duimen we! Hopelijk nu minder pijn? Succes met de naamdag! W.b. m'n dessert; gister in slaap gevallen dus moet ik nú opstaan en bakken . Wordt t wel een lekker vers toetje van haha.
Yaraah aan nee wat erg. Gecondoleerd !! En dat ook nog net voor de feestdagen. 2014 was een rot jaar! Pien wat lief dat je boboke zo probeert gerust te stellen. Boboke hopelijk helpen de woorden van pien M676 succes met bakken ! Kriti wauw alvast voorzichtig gefeliciteerd ! Wat een mooi nieuws om zo de feestdagen in te gaan. Vannacht maar 4 1/2 uur geslapen. Het lukte gewoon niet. En net nu ik juist zo fit mogelijk wil zijn om de poging te laten lukken. Mimami hoe gaat het met jou ? Al een beetje opgeknapt? Ups en girliejj hoe gaat het op het wachtbankje ? Julia heb je nog cryos ?
Yaara,heel veel sterkte. Ontzettend verdrietig.. Boboke,dank je wel. Met de lyme gaat het een stuk beter. Eindelijk nadat het 3 jaar heeft stilgestaan omdat ik het juiste medicijn niet had! Ik duim voor een prachtige echo met een mooi kindje. Pien wat ga je al snel,bijna 20 weken,wauw! Kriti,een beetje zwanger! Dat klinkt super! Ster oh wat spannend! Zou een prachtig begin van het jaar zijn. Sorry voor iedereen die ik vergeet,heb soms moeite het bij te houden...
Yaraah wat ontzettend naar voor jullie...denk aan alle mooie en lieve dingen. Kost tijd natuurlijk maar heel verdrietig voor jullie. Willeke fijn dat je krijgt wat je wilde in het VU! Julia ik kan het me goed voorstellen, ik moet er nog even niet aan denken ik raakte van de week met al die kramp al helemaal in paniek. Veel sterkte het is zo'n zwaar traject. M676 hahahahaha succes meid Kriti oeehhhhh wat spannend zeg! Ik duim zeker met je mee! Boboke gun jezelf tijd! Het komt vast allemaal goed en inderdaad op naar een vruchtbaar 2015!Verder sluit ik mij aan bij Pien makkelijker gezegd dan gedaan. Pien heerlijk zwanger deze kerst geniet er van!! Ster80 Ik herken je hele verhaal! Echt bizar hoeveel gelijkenis er is. Het was dag 5 en 6 na de TP en ik heb een hele nacht gedacht en nú ga ik naar het ziekenhuis maar ik ben niet gegaan. De kramp is er nog maar wel veel minder. Als het de endometriose is ben ik erg teleurgesteld. Ik hoop toch nog op een zwangerschap. Maar na die nacht helemaal niet hoor. Maar zo lang de ongesteldheid uitblijft blijf je hopen. Maar heb duidelijk veel pijn door verklevingen want voel het gewoon trekken. Verder heerlijke kerst gewenst aan iedereen!
Nu alvast sorry voor iedereen die ik vergeet... Maar ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst en dat al onze wensen in 2015 mogen uitkomen! Een goede bevalling, een positieve test of weer fit en gezond worden 😘 Liz het spijt me, ik was inderdaad in de war. Nu met progynova én utro wordt je niet ongesteld maar door de utro heen ben ik het ook wel is geworden. Dus geen bloed is goed! Hoe zit dat met een eventuele zwangerschap als je zoveel last hebt van endo? Pien je bent al bijna op de helft. Op naar die spannende echo, fijne dagen eerst nog! Boboke, jammer dat de echo je niet helemaal gerust heeft gesteld, gelukkig mag je snel weer. M676 jij ook woensdag, nu minder dan een week. Blijf ook voor jullie duimen hoor! Jullie stoten zeker niemand voor het hoofd. Het is alleen confronterend. Wij hopen zo op die positieve test en nu blijkt wel dat je er dan nóg niet bent... Dat vind ik wel moeilijk. Maar wij zullen niet anders zijn ben ik bang. Ster voel je je goed? Behalve het tekort aan slaap. Doe maar rustig aan! 5 januari dus voor jou. Succes op het bankje. Yaraah wat erg voor jullie! En zo plotseling. Ontzettend veel sterkte... Klaproos, fijn dat het met de Lyme beter gaat. Dat is stap 1 natuurlijk. Helpt dat ook met afvallen? Beschuitje, wat goed zeg dat afvallen. Eens met wie het eerder schreef gun jezelf ook wat deze dagen! Willeke wat super dat je ingeloot bent voor de juiste procedure! En volgende week al onderzoeken betekent dat er weer wat gaat gebeuren, fijn! Kriti wooowww!! Al wat hcg en 'een beetje zwanger' wat een topnieuws! Hoop dat de pijn minder is en snel de positieve test volgt. Hier gaat het nog goed. Leuk weekend weg geweest, super druk op mijn werk en nu leuke dingen op het programma deze dagen. Voldoende afleiding dus. Maar ik probeer nog maar niet aan oud en nieuw te denken. Zoals voor velen van ons weer een jaar voorbij... Waar we vorig jaar zeiden dít jaar '...' Is dat weer niet gelukt. Daar kan ik erg verdrietig van worden. Maar goed ik heb nog steeds een cryo in mijn buik en misschien gaat deze de wens wel eindelijk in vervulling laten gaan. Liefs voor iedereen en een knuffel!
Ups wij lopen helemaal gelijk! Wanneer ga jij testen? Ik twijfel er erg over. Wil eigenlijk nu al kijken hahaha maar probeer het dus uit te stellen. Test je 31ste in de ochtend of 1 jan? En ja met een zwangerschap geen idee ze hebben verteld dat veel banden etc veel flexibeler worden. Maar ik moet gewoon wennen heb 5 jaar full-time zware pijnmeds genomen en nu ineens niets dus voel letterlijk alles. Is even wennen maar heb het er wel voor over. Voel jij al 'iets'?
Liz dank je wel,lief van je. Jij ook fijne dagen natuurlijk. Wat rot van die verklevingen. Endo is echt gemeen! Ik hoop dat je niet meer van die gemene krampen krijgt maar buikpijn is er denk ik altijd wel? Tenminste als de pijn die je altijd voelt als buikpijn is. Sorry ik heb er niet veel verstand van.. Ups,wat een vervelende dag om te testen. Of misschien wel niet...Zou wel echt super zijn om zo 2015 te beginnen! Het helpt idd dat die lyme minder word want ik ga mega veel snoepen als ik weer ziek ben geweest en medicijnen helpen daar ook een handje mee. Heb antidepressiva
Kriti wauw een beetje zwanger. Wat goed!!! Ik duim dat het heel erg zwanger mag worden. Liz, Ster & Ups spannend. Voor al wie ik vergeten ben sorry... Maar voor iedereen een spetterend 2015 gewenst
Liz, ik voel nog niets hoor. Alleen heel zere borsten maar dat heb ik alle cryo tp's gehad. Ik weet natuurlijk niet of ik het volhou, maar het plan is om 1 januari te testen. Wat rot dat je alles nu zo voelt... Hoop dat het snel minder wordt! Klaproos fijn dat dit helpt, hoop sowieso dat voor jou nu de betere tijden zijn aangebroken. Iedereen een fijne kerst? Ik ben goed verwend met leuke kado's en twee dagen heerlijk eten met familie achter de rug. Straks op pad voor een nieuw bed hebben we net bedacht 😉
Ik begin geduld issues te krijgen. Toen ik nog niet begonnen was met IVF kon ik niet zo goed begrijpen waarom al die meiden testdrang en haat aan wachtbankje hadden enzo. Nu langzamerhand krijg ik het ook. Morgen de laatste bolletjes. Ik wordt steeds meer moe en heb enorme rugklachten maarja dat kan net zo goed zijn van een aankomende ongesteldheid. In ieder geval dacht ik als ik zo veel 'voel' moet het vast al te zien zijn op een test. Nee dus....hagelwit....niet eens een klein beetje vaag ;-( toch hoop houden? Testdatum van het ziekenhuis is 30-12 maar je leest zoveel verschillende meningen en ervaringen...Lastig En in de true christmas spirit krijg ik ook nog onverwachte gasten. Mijn beste vriendin en haar vriend hebben de laatste trein naar hun huis in Antwerpen gemist en komen dus bij logeren, hoe gezellig is dat!!!!
Haha klinkt gezellig Liz en klinkt als afleiding. Veel plezier met de logees! Persoonlijk vind ik het erg vroeg voor een test hoor, zeker na een verse tp. Dus wat mij betreft, hou nog hoop tot dinsdag. Mag je echt al stoppen met de utro? Niet doorgaan tot de testdag?