Nou had twee doosjes die zijn morgen op dus ja.. Ik geloof precies 10 dagen dan. Ik weet het te vroeg getest maar kon het niet laten...
Liz, das wel vroeg om te testen! Gezellig die logeetjes! Vandaag een beetje 3e kerstdag dus. Ups, klinkt gezellig! Geslaagd voor een bed? Het is idd gek; zo blij als je een positieve test hebt en dan zooo onzeker weer of het goed blijft gaan. geluukig gaat het bij de meesten gewoon goed! (Maar na 3 missers is het moeilijk om meteen te vertrouwen). Hier ook een gezellige kerst gehad. Veel bij familie, vooral veel gegeten. Ik zit er nu nog vol van Oh. M'n dessert was lekker. Voor de presentatie geef ik mezelf een mager 5je, maar de smaak was goed! Moest wel s morgens om 9.15u de buurt in omdat ik niet alle ingrediënten had 😳
Kriti vervelend dat je zo veel pijn hebt gehad. Hopelijk gaat t nu weer beter. Hopelijk stijgt t hcg mooi en wordt het beetje zwanger een boel zwanger! Hoe is t gegaan met de naamsdag? m676 lekker tukkie gedaan ? Het belangrijkste van een dessert is toch de smaak en die was goed dus een geslaagde poging. Ster het brengt toch altijd een hoop spanningen met zich mee zo'n poging. Hopelijk heb je tijdens de kerstdagen genoeg afleiding gehad en ook weer lekker kunnen slapen. Klaproos wat fijn om te horen dat het nu eindelijk beter gaat met je. maar hoe kan het nu dan opeens dat je wel een juist medicijn hebt na 3!! jaar? Dank je voor het duimen. U&D ik hoop eigenlijk dat het bij jullie niet zo'n onzekerheidsdrama wordt wanneer jullie een positieve test hebben. Helaas hebben zowel ik als m676 een voorgeschiedenis met meerdere miskramen/missed abortions dus daardoor is die onzekerheid vele malen erger. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook niet zo extreem hoor. Dus niet te veel op ons letten en wanneer het zover is, genieten!! Lekker ook nog even een weekendje weg geweest. Waar ben je geweest? Gelukkig voldoende afleiding voor jou zo te lezen. En wie weet is dit inderdaad ook wel jullie laatste kerst alleen geweest en weet je dit nu nog niet Liz je hebt inderdaad wel heel vroeg getest dus dit zegt niet zoveel. Hopelijk over een paar dagen alsnog een mooie streep. Wel gezellig nog de onverwachte gasten, veel plezier! Wij hebben een redelijk rustige kerst gehad. Eerste kerst naar mijn ouders en tweede pas aan t einde van de dag naar mijn zwager. Ik heb dus op tweede kerstdag alle ramen staan lappen van binnen en buiten . Er zijn nl net voor we verhuisd zijn nieuwe ruiten ingekomen (dubbel glas) en dat mocht de eerste 2 weken niet gepoetst worden. Ze zagen er niet uit dus werd nu hoog tijd. Nu zit ik helaas met een ontsteking in de bal van mijn voet en kan niet echt veel lopen . Was graag gaan wandelen in de sneeuw. Ligt er bij jullie ook sneeuw? Fijn weekend iedereen!
Hier helemaal wit! Ben vandaag lekker onderweg geweest pffff. 'Even' langs bij mijn vriendin in Arnhem vanaf Rotterdam in totaal 2,5 uur heen en 3,5 uur terug over gedaan.... Om de frustratie compleet te maken lag er een brief van het ErasmusMC dat van mijn 5 embryo's er maar eentje over is voor de vriezer. Begrijp er niks van maar vind het wel heel erg verdrietig.
Liz wat balen dat er maar eentje ingevroren is. Ik heb me laten vertellen dat het invriesproces heel strenge regels heeft en ingewikkeld is... Bij mij was er ook maar eentje ingevroren dis uiteindelijk niet eens goed ontdooide... Zo balen! Bedankt voor alle complimenten voor het afvallen Hihi..ik moet ook veel afvallen dus ben ook blij dat het nu opschiet. Heb me deze kerst niet strikt aan t dieet gehouden, geloof dat ik meteen weer iets erbij heb... Zo jammer dit. Maar goed weer vrolijk verder. Morgen gaan we nog bij vrienden brunchen dus dan nog even niet. Klaproos knap hoor jij ook vijf kilo !!
Liz oh wat balen meid! Heel herkenbaar hoor, had zelfs 16 goede eitjes en uiteindelijk ook maar 2 goed genoeg voor de vriezer (zitten ook nog eens samen) echt een afvalrace was het geworden.. En vwb de test, misschien echt nog wat te vroeg! Het kan zomaar binnen een paar dagen veranderen! Meiden op het wachtbankje; duim voor jullie! Rest, zwaai! Hier niet veel nieuws te melden, vanaf komende week een paar onderzoeken (omdat ik aan die trial mee doe) en dan met ovulatie testen eisprong opzoeken, bij ovulatie wordt er nl een biopt van bms genomen (ook in het kader vh onderzoek) en daarna wordt de operatie dus ingepland.
liz jeetje wat balen...maar het is iid heel streng met invriezen omdat ze echt kijken daar diegene die een kans heb om te ontdooien anders kost t en heel veel geld en mankracht meer en teleurstelling voor diegene waar er niets van ontdooit.. Afentoe ook echt niet te begrijpen maar je hebt er iig 1! dat is ook goed! toch een bonusje in de vriezer! Hopelijk heb je te vroeg getest! wanneer ga je nog een keer testen? Bobo jeetje wat spannend allemaal en lastig als het apparatuur hier minder goed is...dat maakt natuurlijk onzeker maar gelukkig snel weer een nieuwe echo hopelijk groeit de beeb goed!ik duim voor je! klinkt erg pijnlijk die ontsteking..hoe kan dat nou? hopelijk geneest t weer snel! Kriti jeetje wat spannend het is natuurlijk wel goed nieuws een beetje hcg hopelijk een mooie door stijging jij mocht 31-12 testen toch? willeke wat een spannende tijden voor je..ik ga voor je duimen! beschuitje ja dat afvallen is moeilijk met de kerst he al dat eten..maar goed je mag jezelf toch afentoe wel belonen! en dat heb je nu gedaan en kan je weer verder gaan met afvallensuper knap van je hoor!! m676 hoe gaat het me jouw? wanneer had jij ook alweer je echo? ups jij mag al bijna testen voel je al wat kwaaltjes?(sorry als ik eroverheen gelezen heb) wat een topjaar word 2015 voor jouw als je gewoon zometeen een positieve test in handen heb Doom hoe gaat het met jouw en de kleine bendt? hoe waren de kerstdagen met je mooie mannetje doet hij het goed? Sorry voor de meiden die ik vergeten ben(K) Bij ons ligt er geen sneeuw..wij zitten aan de kust dus dat is altijd wat later wel erg koud met een zonnetje erbij dus echt winter hier IEdereen een leuke kerst gehad? nou op naar het jaar 2015 waar wij allemaal zwanger in worden(het moet nu toch eens gaan lukken met ons groepje, het gaat iig de goede kant op met al wat meer zwangeren)
Liz, dat is een domper idd! Ik had er 1 van de 6, dus geen cryo's de eerste ronde. Het komt helaas vaker voor. Maar de keer erop had ik er 3, dus het zegt niets over een volgende keer. Ik duim voor een mooie test alsnog hoor! Willeke, succes met de onderzoeken! Boboke. Wanneer heb jij je echo weer? Girliej, wonen aan de kust, heerlijk! Hier is de sneeuw zo goed als weg, alleen nog van die hardgevroren stukken. Ik heb woensdag de echo. De dagen kruipen voorbij!
m676 ja dat geloof ik wel..hopelijk voor jouw ook een mooi sterk hartje! nog even doorzetten heb je veel te doen de dagen tot de echo?
Ik plan van alles om te doen. Net terug van een vriendin bijvoorbeeld. Vandaag flink gepoetst in huis, morgen met vrienden het bos in... Thx Girliej!
Liz jeetje wat een onderneming zeg om "even" naar je vriendin te gaan. En wat een teleurstelling dan als je thuis komt. De regels in Nl zijn inderdaad heel erg streng voor het invriezen. We blijven nog steeds duimen dat je helemaal geen cryo nodig zult hebben het komende jaar . Heb je nog getest of wacht je nu tot de 31ste? En hoe is het met de pijn? Beschuitje wat de anderen ook al gezegd hebben, je moet je af en toe ook iets gunnen anders is het vaak ook niet vol te houden. Succes met de verdere strijd! Je hebt nu toch ook bijna de uitgangsecho? Willeke klinkt wel goed al die extra onderzoeken ivm de trial. Dit biopt nemen hebben ze bij mij in DD ook gedaan. Wanneer verwacht je je eisprong? Hopelijk heb je snel alles achter de rug en kan je weer vooruit kijken naar de tp van je cryo. Girlliej waar die ontsteking nou vandaan kwam, geen idee. Het is bij een beetje een verrot gewricht dus ik heb het weer even "gericht" en met een pijnstiller en een dag rust ging het gelukkig weer goed. Hoe gaat t verder met jou? Houdt je het wachten tot de volgende poging nog een beetje vol? m676 wat duren die dagen lang hè? Ik vind deze weken echt vele malen erger dan de wachtweken . Hopelijk voor jou woensdag een mooie echo! Ego. Vanochtend vroeg al voor de echo geweest en het zag er gelukkig goed uit. Een sterk kloppend hartje en een beeb van ca 1 cm Lag nu mooi op schema, op 1 dag na, maar ze heeft 2 metingen gedaan en daar zat al een verschil in van een paar mm. Ligt er dus maar net aan hoe het er voor ligt. Voor nu weer even gerustgesteld . Op naar maandag voor de volgende echo en intake bij de gyn.
m676 en boboke ik snap zeker dat gezien jullie voorgeschiedenis het misschien anders is. Ik verwacht ook niet dat ik tot 7 weken/ik het hartje heb gehoord ik kan genieten. Maar hoop daarna wel een beetje. m676, goed dat je dessert geslaagd is en inderdaad hoe het smaakt is belangrijker dan hoe het eruit ziet haha. Je echo komt nu echt dichtbij, succes met deze 'wachtdagen'... vast loodzwaar! Gelukkig heb je wat afleiding lees ik! boboke, wat vervelend een ontsteking in je voet! Gelukkig dat het alweer beter gaat. Bij ons was het ook wit, wat vanmorgen een flinke ijsbaan opleverde gelukkig ben ik weer veilig op mijn werk, maar een pretje vond ik het niet! Wat super super fijn een mooie echo! Jij kunt weer gerustgesteld het jaar uit, geniet daar maar even van! Oh Liz, wat ontzettend balen ja maar 1 cryo, daar mag je best verdrietig over zijn. Natuurlijk klopt het rationeel helemaal dat ze beter streng kunnen zijn omdat je anders steeds teleurgesteld wordt met niet goed ontdooide cryo's, maar emotioneel gezien is het natuurlijk gewoon k.... dat er 4 het niet gered hebben. Knuffel! Wanneer ga je weer testen? Een positieve test zou natuurlijk alles goedmaken! Beschuitje, succes met het weer 'vrolijk verder gaan' dat is altijd even lastig na dagen van lekker eten. Je kunt het! Willeke, fijn dat er deze week weer wat actie komt. Succes met de onderzoeken! Hoop voor je dat ze niet pijnlijk zijn. Girrliej, nog geen kwaaltjes! Heb dan ook weinig hoop omdat ik echt niks bijzonders voel, maar het zou toch zo'n mooi kadootje zijn deze laatste cryo in de laatste poging dit jaar... dat ik toch weer ga hopen. Wat werken je hersenen bijzonder he? haha. Ook voor jou een 'positief' 2015 Nou ja, zoals ik al schreef gaan mijn gedachten van hot naar her. Ik voel helemaal niks, dus durf niet te hopen. Maar wil zooo graag dat een nieuwe icsi poging me bespaard blijft dat ik toch weer wel hoop. Weet niet of ik het vol ga houden tot donderdag te wachten met testen, maar dat is nog steeds het plan...
klaproos: fijn dat je nu de juiste medicatie krijgt voor je lyme lizinlondon; inderdaad balen maar 1 cryo. Wanneer ga je weer testen jij mag toch morgen testen duim voor een mooie test willelke suc6 met alle onderzoeken m676 heb je de echo wo ochtend duim voor een mooi hartje boboke wat fijn een mooie echo vandaag ups an down nog effe op het vervelende wachtbankje op een positieve test zwaai voor de rest
Nou vandaag weer negatief getest met een lekker confronterende 'NIET ZWANGER' van clearblue. Laat het nu maar even los tot ik ongesteld wordt. En zo niet waag ik er 1 januari nog een testje aan maar vrees het ergste. Pluspunt ik ben lekker op de Normandische boerderij van mijn ouders en ga een heerlijke boswandeling maken vanmiddag en zit dit nu te typen naast een knapperend vuurtje..... Bedankt voor jullie medeleven..
lieve meiden hebben jullie allemaal leuke feestdagen gehad ? klaproos wat fijn dat het nu met de lyme wat beter gaat. dat dat 3 jaar heeft moeten duren voordat je het juiste medicijn hebt gekregen. dat is echt lang! maar gelukkig kan je nu weer voorruit kijken met hopelijk weinig klachten liz hoe gaat het nu met de pijnen ? zijn ze al weg / minder ? meiden met endometriose hebben er tijdens de zwangerschap geen last van. op de 1 of andere manier schijnt de endo dan stil te liggen. zwanger zijn is heel erg goed voor endo meiden alleen nu moeten we nog zwanger worden. hopelijk is het ons ooit gegund. voor jou echt spannend nu ! nog maar 2 nachten slapen ooh nee, ik lees nu net dat je negatief getest hebt wat erg !!! een hele dikke digi knuffel voor jou. zo oneerlijk. ik wou dat we allemaal een positieve test hadden zo op het einde van het jaar ups oohhh meid nog maar 2 nachten slapen!! zo spannend! heb je al een voorgevoel ? en heb je nog een bed gekocht ? willeke succes met alle nieuwe onderzoeken m676 succes met de echo woensdag. hopelijk een mooi kloppend hartje. en met een goed gevoel het nieuwe jaar in boboke wat een goed nieuws!! hopelijk krijg je nu een beetje vertrouwen. het jaar eindigt in ieder geval heel erg mooi voor je kriti met jou nog alles goed ? wanneer mag jij testen ? het zou mooi zijn als de test dan knallend positief is beschuitje, succes met het afvallen . je bent zo op de goede weg. ik vind het zo knap van je ego, ik slaap heel erg slecht, echt maar 4 a 5 uur per nacht. ik wordt er gek van. komt echt door de hormonen, ik heb daar altijd wel een beetje last van. ik zit de op de helft met wachten.... nog 1 week te gaan. ik voel en merk verder niks. op zich wel fijn maar dat maakt me ook wel onzeker. wat zijn jullie plannen met oud en nieuw ?
Bobo: o wat een fijn nieuws zeg! Zo zie je maar weer hoe het kan verschillen met meten he, goed om te weten! En fijn dat je over een week al weer mag. Zo kan je vertrouwen langzaamaan een beetje groeien, ben blij voor je ! Liz: ach wat balen... het is misschien nog te vroeg, maar ik snap je gevoel. Klinkt overigens wel goed waar je nu zit, hoop dat je een beetje kunt genieten van de omgeving en het gezellige haardvuur! Ster: wat vervelend zeg dat je zo slecht slaapt, die akelige hormonen ook! Nog een weekje meid, ik hoop zo op een goed begin van het nieuwe jaar voor jou!! All: ben vandaag precies 20 weken, op de helft alweer!
Pien jeetje wat gaat dat toch snel he! was je 20 weken echo goed? of moet je die nog krijgen? Bobo gelukkig gaat het met je voet alweer iets beteren wat fijn om te horen dat het toch goed zat(dat dacht ik al wel) Maandag weer een echo wat een verwennerij al die echo's dat is toch wel fijn dat je steeds een week moet wachten en je weer te horen krijgt dat alles goed is met jullie beeb ster jeetje wat kut is dat dat je zo slecht slaapt...:O hopelijk heb je over een week een poisitieve test in handen en kan je ietsjes meer slapen Ik ga nu snel naar een vriendin reageer vanavond beter zwaaaiii
ups ja het lijkt me ook lastig hoor maar het is je zo gegund ik heb op een knal test voor jouw! Liz pff ja dat is erg confronterend he... hoeveel dagen zit je nu na bevruchting? Heerlijk wandelen dat zal je hoofd wel even leeg maken denk geniet ervan..jij mocht officieel ook de 31ste testen toch?
Nee de 30ste....Kan het nog steeds dan? Het lijkt me toch sterk dat hij vandaag zegt NIET zwanger en morgen ineens wel...Ik had de 18de mijn TP dus is nog wel vroeg maar de Clearbleu is vanaf 1-2 weken??