wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    dus nu dag 11 na tp..en je embryo was 3 dagen oud? hmm de kans word wel klein idd..:(wat balen zeg..!
    ik hoopte het zo voor je! en nu had je er nog 1 in de vriezer toch?

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ongesteld ineens 1 dag voor mn testdatum maarja die was al negatief. Dit was zooo duidelijk omdat ik nog hoop had. Heel hard...:(

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dikke knuffel Liz, sterkte!

4. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah liz dikke knuffel voor jouw wat balen zeg...je blijft altijd een beetje hoop houden en dat is nu helemaal weg:( heel veel sterkte meid!

5. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    20141227_155742.jpg

hoi meiden,

ik kom weer even om de hoek kijken en zie zojuist in mijn banner dat bendt alweer een maand oud is. wat gaat dit toch ontzettend hard.
    Zoals jullie ook op de foto kunnen zien is die kleine baby er al weer af en word het al een echt kereltje met een eigen persoonlijkheid leuk hoor.
    kerstdagen waren heel speciaal. mijn partner is nu ook lekker 2 weken vrij. Helaas moet hij vanaf maandag weer aan de slag en begint het echte leven in die zin weer.
    Hoe is het met jullie?
    Ups bijna testen lees ik? spannend hoor ! en wauw beschuitje wat mooi dat je zo lekker bent afgevallen.

pien alweer op de helft, weet je inmiddels al wat je baby zijn geslacht is ?
    ik wil jullie alle alvast een heel goed nieuwjaar wensen. Voor de dames die op dit moment helaas niet zwanger zijn... 2015 word jullie jaar !! !

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Liz, wat verdrietig! Een hele dikke knuffel meid, laat je flink verwennen, sterkte.

Ups, pfffff nog heel even meid! Ik duim voor je knaltest!

Doom, wat een prachtig kereltje! Fijn dat je man ook vrij is zodat je samen kunt genieten.

Pien, op de helft. Wat een heerlijk gevoel. Volgende week je echo?

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Liz ach nee toch :(. Alsof een witte test nog niet confronterend genoeg is :( Hopelijk heb je ook niet te veel last nu van de endo. Moet je nu aan de pil oid? Sterkte en dikke knuffel

m676 nog maar 1 dag....

U&D die sneeuw zag er inderdaad leuk uit zaterdag vanaf de bank, maar toen wij zondag een stukje wilden gaan wandelen was dat echt niet te doen met al die ijslagen. Zijn dus maar gelijk weer omgedraaid, want ik was veel te bang om te vallen :)
    Gelukkig hoef ik pas vrijdag weer te werken en dan is de sneeuw en het ijs al weg :D
    Houdt je het nog een beetje vol zo de laatste dagen? Succes met de laatste loodjes!

Kriti hoe gaat t met jou? Nog geen genoeg van de eieren ;)? Morgen toch ook al testen voor jou? Doe je ook een thuistest of alleen een bloedtest in het ziekenhuis? Voor jou ook sterkte die laatste dagen.

Ster slecht slapen is bij mij 1 van de weinige zwangerschapskwaaltjes die ik heb, dus ik hoop dat het een goed teken is voor je. Ik slaap nl nog steeds slecht. Minstens 2x per nacht eruit om te plassen en soms lig ik ook echt uren wakker, zodat ik er uiteindelijk maar om 4 uur opsta ;) Kunnen we alvast oefenen voor later :D
    Wij blijven dit jaar met oud en nieuw lekker met z'n tweetjes thuis en maken er een gezellige avond van. In onze vriendengroep rookt nl bijna iedereen en aangezien ik het nog niet wil vertellen kan ik nergens op bezoek ;). Ik moet zeggen dat ik dat ook niet heel erg vind, omdat ik over het algemeen al voor 22.00 uur op de bank in slaap val :). Is zo lullig bij vrienden hihi. Heb jij nog plannen?

Pien wat een mijlpaal alweer! Ik heb echt het idee dat het zo snel gaat bij jou (en bij mij zo langzaam ;)) Hoe staat het nu met het kamertje? Daar moest toch nog heel wat aan geklust worden?
    Het vertrouwen is er nog niet helemaal hoor, maar het was wel gerustellend dat ze echt specifiek gezegd heeft dat het een sterke hartslag is. Het echte vertrouwen zal pas komen als we de termijn voorbij zijn van de langstdurende zwangerschap (12 weken)

Girlliej ja is best wel luxe zo elke week een echo :). Ik hoop dat dat tot de 12 weken zo verder gaat. Anders doe ik tussendoor wel prive in Lommel een echo laten maken, daar zijn we al een keer geweest met1 van de andere zwangerschappen.
    Met jou alles goed?

Doom een lief mannetje heb je :). Dat geloof ik wel dat de eerste kerst met zn drietjes heel bijzonder was :). En heerlijk genieten 2 weken lang.

Mimami hoe gaat t met jou? Al weer een beetje aan het opknappen?

Vandaag weer op zoek naar gordijnen, helaas nog steeds niks gevonden. En later op de dag alvast oliebollen bakken.
    Fijne dag iedereen!

8. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh wat wordt het nu spannend voor een aantal van ons!!

Kriti hoe is het met jou? Vandaag bloedtest toch? Hoop dat je hcg heel mooi gestegen is, gun het je zo meid!

M676, nog een nachtje slapen meid!! Duim net zo hard voor een prachtig kloppend hartje voor jou!!

Oh shit, Liz... niet meer spannend voor jou dus maar een grote teleurstelling. Ben voor jou ook verdrietig. Hopenlijk kun je nog een beetje genieten van je mooie omgeving, waardoor de klap iets minder hard aankomt... knuffel voor jou!

Ster, jou tweede week is ingegaan... wat spannend he. Heel vervelend dat je zo slecht slaapt. Dat is natuurlijk wel de moeite waard als... dus dat hoop ik dan ook heel hard voor jou!

Pien, op de helft jippie! Nu op naar je geslachtsbepaling en beginnen met aftellen. Dat mooie wondertje dan over 20 weken écht in je armen. Heerlijk vooruitzicht! En wat gaat het snel.... jeetje zeg.

Doom, wat leuk! En wat mooi om te lezen dat het al een echt kereltje wordt. Leuk dat je echt bewust deze eerste kerst met z'n drieën hebt gevierd. Succes vanaf maandag, maar eerst nog een weekje genieten.

Girlliej, lief van je meid! Jij hebt vakantie toch? Geniet er lekker van.

Boboke, laatste loodjes wegen zwaar hier ;) Succes met de gordijnenjacht haha, wordt nu wel écht noodzakelijk hoor in de slaapkamer :D En bakse, lekker vers!

Tja het valt niet mee. Wil helemaal nog niet testen, bang voor de teleurstelling. Nu zit ik nog even in het grijze gebied. Je denkt niet dat het zo is, maar het kán nog wel. Lekker jezelf voor de gek houden... Als ik in het zwangerenforum kijk van de 'uitgerekende datum' zie ik zoveel klachtjes en kwaaltjes dat het al helemaal niets meer lijkt te worden. Maar dat moet je jezelf natuurlijk ook niet aandoen ;)

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Liz: hoe gaat het nu? Ik hoop ook niet dat je veel pijn hebt :(. Neem maar de tijd om over deze teleurstelling heen te komen, het is niet niks iedere keer weer :(.

Doom: wat een mooi mannetje en idd wat is hij al lekker gegroeid! Mooi hoor zo'n eerste kerst met z'n drietjes :).

Bobo: dat was ook mijn kwaal in het begin: vaak wel 2 en soms wel 3 x eruit snachts om te plassen en dan vervolgens niet meer in slaap kunnen komen. Overdag hoefde ik overigens niet vaker te plassen.
    Oh en dat vertrouwen komt met de tijd, maar ik denk dat het er nooit 100% is totdat het kindje veilig en gezond in je armen ligt ;). De eerste weken gingen bij mij ook echt heeeeeel langzaam hoor! Ik telde de dagen, vreselijk spannend allemaal. Hoewel ik ergens natuurlijk ook wel erg blij was dat het zo ver heeft mogen komen! Ik had met ruim 10 weken de laatste echo. Met 14 weken vond ik het toch weer spannend of we wel een hartje zouden horen. Ik werd echt pas iets rustiger toen ik het kindje begon te voelen. Dus de controle bij de vk met 18 weken ging ik met een redelijk gerust hart tegemoet. Maar ook dat maakt me soms wel weer onzeker: zou ik het nu niet weer eens moeten voelen?

M676: klopt maandag heb ik de officiele 20 weken echo. Ben heel benieuwd naar het geslacht en of alles in orde is natuurlijk! Jij mag de 31e weer he! Hoop op een mooie afsluiter van het jaar voor jullie :).

10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    aaah Liz: dikke knuffel meid, het is iedere keer weer zo'n teleurstelling

Voor de rest ben ik het allemaal vergeten, sorry meiden

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ups: wat kan je jezelf gekmaken he die laatste dagen! En natuurlijk blijf je hoop houden, maar soms zakt de moed je weer helemaal in de schoenen, en natuurlijk een portie zelfbescherming die dan naar bovenkomt. Maar dat helpt je eigenlijk niets, als je er positief in staat is de eventuele teleurstelling echt niet veel groter, maar je maakt het jezelf de wachtweken dan wel ietsje makkelijker. Nog ff volhouden meid en ik duim voor je! En natuurlijk ook voor de andere meiden op het wachtbankje, Ster en Kriti!!

12. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boboke echt super dat je eem kloppend hartje heb gezien! Hopelijk word dit echt het begin van jullie wondertje.

Knuffel voor Liz, altijd klote die momenten!

Pien echt super dat je al op de helft bent tijd gaat super snel!

Doom ik zat pas nog te denken dat het stil was van jouw kant, jeetje wat gaat de tijd hard en heb je een mooi mannetje! Hoe gaat het verder met jou? Wennen de slapeloze nachten al?

M676 een spannende dag voor jou, hopelijk een mooi kloppend hartje!

Ups succes met de laatste spannende wachttijd, ik duim!

Sorry voor de meidens die ik vergeet..

Hier weinig te melden, ik lees alles mee maar reageer minder. Fijn om te merken dat er eindelijk weer goed nieuws is de laatste tijd. Ow ja en op aanraden van jullie ben ik toch overgestapt naar umc dus hopelijk krijg ik nu gedeelte terug van de vierde en vijfde behandeling!

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden wat een verdrietig nieuws allemaal weer zo vlak voor het eind van het jaar. Veel sterkte en knuffels meiden. We hopen dat 2015 ONS jaar gaat worden. Maar daar heb je nu niks aan natuurlijk.

Doom wat een lief manneke is jullie zoon zeg. De tijd gaat inderdaad snel. Ik wens jullie veel geluk voor t nieuwe jaar met de kleine man.

Ik ben gister voor de uitgangsecho geweest. Alles zag er prima uit en hij zag ook meerdere eitjes zitten. Het blijft zo raar dat het niet lukken wil terwijl alles naar behoren functioneert.
    Voor de verandering ga ik nu niet verder met puregon maar met menopur. Weer iets anders proberen. De arts zei me dat het praktisch hetzelfde werkt, maar dat sommige mensen er beter op reageren.
    Ik vind het weer spannend. Heb een tas vol meegekregen. Ik was eigenlijk ook wel graag die puregon blijven gebruiken, dat kan met zo'n prikpen en nu moet ik klooien met naalden en 3 ampullen samenvoegen enzo.. Maar ja alles voor het goede doel he. We zullen zien.

Pien wat spannend dat je bijna mag zien wat het wordt! Ga je het ons ook vertellen of niet? Ik denk dat ik het niet zou willen weten. Dan is er nog iets spannends aan het hele verhaal haha

14. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Sorry dat ik zo laat pas wat laat weten
    De bloedtest is positief :)heel mooi gestegen afgelopen wo was 4,5 en vandaag is de hcg 47 ligt goed opschema want eigenlijk is het pas morgen veertien dagen vanaf de punctie. Ik kan het nog eigenlijk niet geloven zou het nu naar vier jaar echt gaan gebeuren. Moet nu vrijdag weer een bloedtest doen spannend. Was wel een lange dag eerst bloedtest doen twee uur wachten op uitslag en voelde mij helemaal niet goed toen naar de gyn een echo gehad hij kon al wat zien.Mijn man dat kleine zwartevlekje toen hij de echofoto zag. Moet verder blijven gaan met al.mijn medicatie ook de injecties en boboke ook de eieren. Daarna heb ik weer twee infussen gehad duurde twee uur. Blij met dit nieuws maar nu weer die onzekere periode of het blijft goed gaan.

Ster suc6 het laatste weekje op het wachtbankje

Pien gefeliciteerd alweer op de helft gaat wel snel.ben benieuwd ma naar je echo

Lizinlondon o nee toch veel sterkte en een digi knuffel

Boboke hoop dat je snel gordijnen vind

Ups lief van je duim dat het ook positief voor jouw is

M676 duim voor een mooie echo voor je voor morgen

Fisher goed van je dat.je toch overgestapt bent

Zwaai naar de rest

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Wauw krit! Wat hoopgevend!! Als ik het goed lees heb je dus een positieve zwangerschapstest in handen. Op naar vrijdag!

Beschuitje, succes!

Fisher, leuk weer even van je te horen! Ik ben ook overgestapt.

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: dus het circus is weer gestart! Lijkt me juist wel fijn om een keer iets anders te proberen. Wie weet is die menopur wel beter voor jou :). Ik heb alle 3 de keren, en bij de 6 IUI's, menopur gehad. Op het laatst was ik dat gedoe met die ampullen wel gewend, maar ja een prikpen lijkt me handiger ;). Maar het gaat om het resultaat he, ik heb wel eens gelezen dat Menopur beter is voor de kwaliteit van de eitjes. Heel veel succes de komende tijd meid!!

Kriti: goh dat lijkt me een heel goed teken, want als er niets ingenesteld zou zijn, dan ging je hcg natuurlijk niet stijgen ;). Wel top dat ze dat zo in de gaten houden daar op Kreta. Bij ons is het echt 2 hele weken wachten en dan moet je in veel gevallen ook gewoon thuis zelf testen. En dan al die dingen erom heen die ze nu bij je doen klinkt ook goed, ze doen er in elk geval alles aan om het te laten slagen he :). Probeer maar zoveel mogelijk van het positieve uit te gaan, je bent zeker op de goede weg!

Fisher: mooi dat je overgestapt bent, dat geeft misschien toch wat meer rust bij de volgende behandeling he. Hoe voel je je verder? Binnenkort naar Gent dus, ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken! Heel veel succes ook voor jou in het nieuwe jaar, dat het maar een topjaar mag worden!!

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pien wat spannend maandag je echo! ik ben heel benieuwd!

Fisher toch over kunnen stappen! nou hopelijk heb je ze niet allebei nodig;) bij welk ziekenhuis zit je?

kriti jeetje wat een mooie waarders...ik duim heel hard dat het goed blijft gaan! maar waarom zijn die infuses?ik heb dat gemist denkt?

Met mij gaat het goed helaas geen vakantie:( maar goed dat houd je van de straat;) vandaag in het ziekenhuis mijn medicijnen ingeleverd die ik over had..zodat hun dat weer weg kunnen geven en even gekeken of ik echt in jan weer mag starten:D en dat mag...
    Nog even snel een weekeindje winterberg geboekt 16-19 januari daarna kunnen we weer beginnen..

Ik denk dat ik dit keer vit b6 ga slikken daar hoor ik veel goede verhalen over en ik wil kijken of ik extra vit b12 kan krijgen(dit heb ik tekort en krijg ik 1 x in de 2 maanden ingespoten en wil kijken of ik het 1x per week kan doen) maar dit moest ik overleggen met mijn ha

18. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat vinden jullie hier van??? Ik ben in de war! Gister wat bloed bij afvegen maar vanmorgen een witte tampon. Toch maar weer een test gedaan:(:(:( Bekijk bijlage 436221

19. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie een licht streepje...wil geen valse hoop geven maar ik heb ook een keer bloed gehad en menstrukrampen maar het zette niet door en toen bleek ik toch zwanger...ik heb wel beetje hoop hoor, nu elke dag test doen en als het donkerder word dan kan je echt gaan hopen ;)
    Ik had trouwens dan een negatieve test thuis maar positieve bloedtest dus het kan best wel dat een thuistest nog niets laat zien maar je toch zwanger bent... Ik duim voor je!

20. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pien ik vond de rust heerlijk afgelopen maanden maar wel weer zin om te beginnen met nieuwe behandelingen..! We hebben twee weken terug ook getekend voor een nieuwbouw huis dus volgend jaar word een lekker druk jaar, oplevering voorjaar 2016 dus we hebben nog even gelukkig :)

Ik zit nu wel net even twee dagen in twijfel omdat ik zondag al mn ongie verwachtte maar dat is nog niet gekomen. Het kan makkelijk zijn dat ik mij vergis dus wil mijzelf nog niet gek maken, ik ga er maar vanuit dat het een deze dagen komt. Mocht het wel goed nieuws betekenen dan laat ik het vrijdag horen :)

Wij zaten met onze behandelingen bij lumc maar gaan dus per volgend jaar over naar Gent.

Deel Deze Pagina