Wauwwwwwww ups! Wat een knaller aan het eind vh jaar! Jullie hebben een goed uiteinde! Liz, spannend zeg! Ik zie ook écht een streepje! Wat zou dát mooi zijn! Fisher, voor jou ook spannend. Gefeliciteerd met je nieuwe huis, en vrijdag hopelijk meer ged nieuws! Ik heb vannacht nauwelijks geslapen.. Op naar de echo.
Ups van harte!! M676 succes!! Toch ongesteld wat een warboel zeg, niet, misschien toch, toch weer niet pffff
Ups yes meid wat een goed nieuws!!! Zo zie je maar, last but not least! Heel erg gefeliciteerd! M676 ik duim voor je morgen! Kom vast goed!! Liz jammer meid.. sterkte.. Rest zwaai!
Wauw wat een mooi einde zo in 2014 !! Op de valreep toch een hoop zwanger !! Gefeliciteerd ups! dikke knaller hoor dit zit goed! en lizzlondon ook jij een duidelijke streep, ik zeg gefeliciteerd !
Zo, ik ben weer terug op aarde beland Dank je M676, ik ben heel hard aan het duimen voor jou hoor! Hoop dat je straks ook heel mooi nieuws komt brengen en een krachtig hartje hoort. Snap dat je niet geslapen hebt... Liz, ik ben nu pas bijgelezen van gister weet niet wat ik moet zeggen, onduidelijkheid is helemaal erg maar op deze duidelijkheid van vanmorgen zit je ook niet te wachten. Sterkte! Pien, je hebt helemaal gelijk die klap komt toch hard aan, positief gestemd of niet. Gelukkig nu eindelijk weer een positieve test in handen Fisher, wat leuk weer wat van je te lezen. En heel goed dat je bent overgestapt naar het umc. Hoop voor je dat 2015 jullie jaar wordt! En op naar 9 januari. Oh jeetje, lees nu dat je nod al geweest is? Nou dan duim ik toch even voor goed nieuws vrijdag.... Beschuitje, fijn dat je uitgangsecho goed was. Frustrerend he, dat ze steeds zeggen dat alles er goed uit ziet maar dat het gewenste resultaat toch echt uitblijft... Wat rot dat je nu met de menopur aan de gang gaat, hopenlijk is het dit waard en krijg je een beter resultaat deze ronde! Wanneer begin je met spuiten? Whaaaa Kriti!!! Wat een súper nieuws! Samen op het wachtbankje heeft goed geholpen deze ronde hahaha. Ik kan het ook nog niet geloven hoor. Wat geweldig dat je al wat hebt gezien op de echo. Ik ga vrijdag ook weer een test doen. En nee, tot een kloppend hartje dit keer durf ik ook niet voluit te genieten. Maar ben al zo blij en trots dat we dit eindelijk weer bereikt hebben! Girlliej, oh sorry dat ik in de war was, ook geen vakantie dus. Fijn dat je nog lekker samen weg gaat voor jullie weer gaan beginnen. Mooi eerste vooruitzicht in het nieuwe jaar! Willeke, dank je wel Jij al je onderzoeken gehad deze week? Doom dank je! Het werd gelijk al een plusje na de test en na 5 minuten alleen maar duidelijker. Ben er ook erg tevreden mee (en dat is een understatement )
Wow wat een activiteit hier al zo vroeg in de morgen! Liz wat een rollercoaster voor jou zeg. Ben je nu dan echt ongesteld of weer een veeg? Er zijn meiden die in het begin ook bloed verliezen, maar ik wil je ook geen valse hoop geven. U&D Jeej wat een mooie afsluiting van het jaar ! Gefeliciteerd! Fisher gefeliciteerd met je nieuwe huis! Zal inderdaad een drukke periode worden, maar wel fijn zoveel afleiding. Mogen jullie zelf nog een beetje meebeslissen qua bouw? Spannend volgend jaar naar Gent. Maar wie weet is het niet meer nodig . Je zou niet de eerste zijn met op de valreep toch nog een spontane test. De duimen draaien. m676 heel veel succes bij de echo! Hoe laat mag je? Beschuitje fijn dat alles er goed uitzag bij de uitgangsecho. Wanneer ga je nu beginnen? Kriti jeej jij ook al positief nieuws! Gefeliciteerd! Girlliej lekker hoor nog even een weekendje weg voor je gaat starten, even opladen . Het begin komt weer dichtbij..
Gefeliciteerd Ups! Wat een knaller!! Liz wat onwijs verwarrend! Wat boboke zegt; was het even bij afvegen of echt veel helder rood bloed?
Nee ben echt ongesteld helaas. Durf het nog niet te geloven maar kan er niet om heen. Dan maar aan de champie vanavond! 👍
Ups: wow wat een goed nieuws op de ochtend en op de valreep van 2014 ! Gefeliciteerd meid! Ik hoop zo voor je dat deze mag blijven plakken, moet goed komen gewoon! Liz: jakkes meid, voor jou helaas niet . Neem maar lekker een borreltje vanavond! All: ik wens jullie allemaal, ondanks teleurstellingen voor sommigen, een fijne jaarwisseling! Dat 2015 maar een goed jaar mag worden, in vele opzichten!!
WOW Fisher!!! Wat geweldig meid!! En wat een wonder inderdaad Super gefeliciteerd! Wat een nieuws deze dagen...! Liz nogmaals een dikke knuffel voor jou... Ster, ik hoop dat je snel bij ons aan mag sluiten!
Jeetje wat een dag vandaag ! Fisher super meis! En daar kan je echt niet omheen, die springt ervan af. Gefeliciteerd!!!! Liz wat ontzettend balen dat het echt doorgezet heeft . Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Jaaaaaaaaaaa!! Een prachtig kloppend hartje!!! Helemaal blij!! Fisher, wauw!! Gefeliciteerd! Wat een mooie afsluiting van het jaar voor een aantal van ons! Hopelijk doen de volgende ronde alle anderen mee. Liz bah! Wat heen en weer geslingerd ben je. Vanavond maar proosten op een goed 2015! Allemaal een mooie jaarwisseling!
m676 super !!! Iedereen alvast een fijne jaarwisseling! Allemaal een heel gelukkig en vruchtbaar 2015 met hopelijk een positief resultaat voor iedereen!!! Liefs Boboke