wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    M676: gefeliciteerd!! Wat een fijne bevestiging zo vlak voor de jaarwisseling :)!

2. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    M676 wat fijn voor jullie!! Super zeg!!

Fischer gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws allemaal!!

Boboke ik had jou ook nog helemaal niet gefeliciteerd geloof ik maar fijn dat het zo goed gaat!!

Pien wanneer heb je de 20 weken echo? Spannend en nieuwsgierig tegelijk lijkt me!

Ik hoop in het voorjaar na de ok ook aan te sluiten 😄

3. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is spontaan!

Ik hoop echt dat dit het begin mag zijn van iets heel moois! Verder wens ik iedereen een mooi en vruchtbaar 2015!

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Wow wat een dubbel goed nieuws ! Twee zwangerschappen en een mooi kloppend hartje. Ik duim voor jullie dat het komend jaar een top jaar wordt. Alvast een fijne avond allemaal en tot in 2015.
    Oh ja ik begin pas met spuiten op dat drie van menstruatie. Volgende week ergens verwacht ik.. X

5. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Fisher, ook spontaan! Hoe bijzonder he?

Beschuitje, dat wordt een goed begin voor jou!

6. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden een gelukkig nieuwjaar!!!!

Ik hoop dat jullie oud&nieuw iets minder enerverend verlopen is dan de mijne ;). Klokslag 0.00 uur zaten wij namelijk in het ziekenhuis met hele erge buikpijn. Straalde helemaal uit naar mijn rechteronderbuik en rechterzij. Echo gemaakt en er was gelukkig wel een kloppend hartje. Urine afgegeven en toen mochten we weer naar huis. Ze konden op dat moment niks voor ons doen. Heel de nacht buikpijn gehad. Vanochtend opgestaan en toen bij het afvegen een hoop rood :(. Ook was de buikpijn opeens een heel stuk minder. Bloed is tot nu toe bij mij geen goed teken geweest dus weer naar het ziekenhuis gebeld. Urine was goed en ik mocht nog een keer komen voor een echo. Tegen alle verwachting in zat ukkie nog steeds goed en met een kloppend hartje! Een verklaring voor het bloedverlies en de buikpijn is er niet. Nu dubbel duimen dat het goed blijft gaan. Vertrouwen heeft wel weer een deuk opgelopen.
    Was wel een ietwat andere jaarwisseling dan we voor ogen hadden ;)

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bobo: jee wat een tegenvaller en stress zo rond de jaarwisseling! Wel fijn dat ze beide keren ook een echo gemaakt hebben en zit je ukkie nog goed, maar snap dat dit je weer erg onzeker maakt! Doe maar rustig aan meid!!

Wij hebben een hele rustige jaarwisseling gehad, gewoon saampjes op de bank met wat lekkere hapjes. En voor mij een glaasje alcoholvrije wijn, nou das geen aanrader ;). Had gelezen dat het merk Faber nog wel lekker was, maar ik had de rooie en het heeft weinig weg meer van wijn... :cool:

8. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje boboke wat een vervelende jaarwisseling! Super fijn dat alles nog werkt bij de kleine maar ik snap dat je nu weer even onzeker bent! Het zal denk ik niet vergelijkbaar zijn maar toevallig had ik gisteravond ook heel de avond erge menstruatiepijn en steken heb er wat voor ingenomen en even op de bank gelegen. Ik hoop niet dat het lang aanhoudt die pijn. Ben best sportief (verslaafd) en word wel gek als ik even niets kan doen en heb volgende week een halve marathon op programma staan. Moet morgen dus nog een verre training doen en ben erg benieuwd hoe dat gaat. Mocht ik meer last krijgen als ik gesport heb dan moet ik er toch maar verstandig aan doen om ff rustiger aan te doen.

Pien lekker rustig met minder geslaagd drinken :) ik kom uit een groot gezin en ben drukte gewend dus met oud en nieuw is het een must om lekker veel mensen om mij heen te hebben, was erg gezellig!

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Happy New Year meiden! Dat 2015 voor ons allemaal maar een prachtig jaar mag worden waarin onze diepste wensen uitkomen!

Hè boboke dat is schrikken! Snap dat de onzekerheid gelijk toeslaat! Wat moet je nu doen? Gewoon rustig afwachten? Heb je snel weer een echo?

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fisher: wow een halve marathon, das niet niks! Ik liep voor mijn zwangerschap ook altijd hard, maar nooit meer dan 10 km. Dat vond ik dan wel lang genoeg duren ;). Ik heb helemaal niet meer hard gelopen sinds de laatste IVF behandeling, had niet gehoeven, maar het is nu te laat om er weer mee te beginnen ;). Dus als het even kan zou ik als ik jou was lekker doorgaan, maar wel goed luisteren naar je lijf, en ik zou wat minder intensief trainen dan voorheen. Dat is wat ik ervan gelezen heb in elk geval.
    Wij zitten eigenlijk ook elk jaar wel met vrienden of familie het oude jaar uit, maar dit jaar had iedereen al weer wat anders en ik vond het ook wel weer prima. We hebben na 12-en nog wel een uur bij de overburen gezeten, wat ook gezellig was.

11. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Jee boboke, wat een rot oud en nieuw! Gelukkig meteen een echo die laat zien dat het goed zit! hoe voel je je nu?
    Je hoort het vaker he, bloedverlies, krampen en toch zit het goed.
    Sterkte! Gauw op naar de volgende echo om je vertrouwen weer wat op te bouwen!

Fisher, wat heerlijk, een grote familie. Wij helaas niet. En hardlopen. Goed dat je er nog even mee doorgaat! Ik was even in een dalletje geraakt wb sportschool en nu durf ik niet zo goed meer. Terwijl ik best weet dat het juist beter is wel te sporten...

Pien, brrrrrr alcoholvrije wijn... Ik dronk weleens alcoholvrije sekt, ook noet echt lekker hoor!

12. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien dat waren ook onze plannen, lekker met (waarschijnlijk de laatste keer) z'n tweetjes. Helaas ben ik heel de avond niet echt goed gezelschap geweest :). Baal ook wel, begon net langzaam een klein beetje vertrouwen te krijgen, maar dat is nu compleet weg. Leef nu met angst en beven toe naar de echo op maandag.
    Alcoholvrije wijn lijkt mij inderdaad ook niet echt lekker, volgende keer dan gewoon maar een sapje of zo.

Fisher bij mij waren het geen steken, maar een continue aanhoudende pijn die een steeds groter gebied kreeg en heftiger werd. Hopelijk neemt bij jou de pijn snel af en kun je nog meedoen aan de marathon. Ik vind t wel knap dat je dat op dit moment uberhaupt aandurft, maar ja ik ben ook een beetje een angsthaas geworden :cool:. Luister in ieder geval goed naar je lichaam!

Willeke helaas kunnen we niet meer dan wachten. Ze kunnen niet garanderen dat het goed gaat, maar ook niet dat het verkeerd gaat ;).
    Hoe is het gegaan met je onderzoeken? Weet je al een datum voor de laparascopie?

m676 het gaat wel redelijk vandaag. Ik blijf een hele gevoelige onderbuik hebben, maar die pijn van gisteren is er gelukkig niet meer. Ook geen bloed meer gezien. Ik heb ook niks anders gedaan dan bankhangen vandaag :)
    Wanneer heb jij nu je volgende afspraak staan? Was je nu bij een vk of in het ziekenhuis?

Morgen helaas weer werken na 2 weken vakantie. Ik moet het ook even aankijken hoe het gaat, want ik heb ook niet echt licht werk. Nou neemt mijn collega wel al het hele zware werk over, maar het blijft vaak ook onvoorspelbaar.

13. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Boboje, zoals je voor fisher schrijft; goed naar je eigen lichaam luisteren. Gaat het niet met werken, dan gaat het niet! Hoe lastig dat soms ook is om aan te geven!

Mijn eerste echo was in het Zh in Nijmegen. Nu mocht ik kiezen of ik naar de vk of naar een zh bij ons in de buurt wilde. Door mijn vorige bevalling moet ik een volgende keer sowieso in het zh bevallen en hoogstwaarschijnlijk met een keizersnede, dus zal ik vanaf 36 weken controle in het zh krijgen en wordt er een plan van aanpak gemaakt. Dan blijf ik net zo lief de hele tijd in het zh en kan ik iets ruimer van tevoren het plan van aanpak bespreken, lijkt me wel zo prettig te weten wat me een beetje te wachten staat. Maar ik moet nog een afspraak maken in dit zh. Morgen ff bellen.

14. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    fisher gefeliciteerd meid!! toevallig de halve marathon in Egmond?

15. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep klopt Doom!

16. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Leuk mijn partner doet daar ook aan mee !!

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ups jeeeej wat een mooie test! ik had er al een goed gevoel bij super!!!

Fisher jeetje wat gaaf zo maar spontaan:D wat een super goed begin van het nieuwe jaar!!:Dwat leuk fisher de halve marathon in egmond daar kom ik vandaan;) heel veel succes en luister goed naar je lichaam!

m676 wat fijn een mooi kloppend hartje:D

Bobo jeetje dat is schrikken gelukkig is alles nog goed met de kleine gelukkig alweer snel je volgende echo! mijn duimen maken overuren:) doe maar lekker rustig aan en als het niet gaat op t werk dan kan jij daar helemaal niets aan doen!

Pien haha dat is een beetje jammer vieze wijn;) maar goed gelukkig is jullie avondje samen wel geslaagd:D

Ik weet niet meer zo goed wanneer mijn laatste menstruatie was maar ik dacht dat ik het al had moeten wezen..maar goed het zal niets zijn want heb de hele maand gezopen:O ja echt,.. haha ik denk nu moet ik maar eens extra genieten want misschien kan dat straks niet meer (dat hoop ik!) nu snel naar bed en morgen weer werken en dan hopelijk snel febr. voor de eerste cryo.. ik hoop zo dat het daarmee lukt! ze hebben meer zwangerschappen uit cryo's als uit verse embryo's zeiden ze dus we hebben hoop! nu alleen nog ontdooien en dan lekker blijven plakken!

December is wel een hele goede maand geweest laten we hopen dat 2015 voor de rest een super jaar gaat worden! dan kunnen we hier straks een mama topic van maken;)

18. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girl, het is nu zo vruchtbaar laatste tijd die vibe zetten we gewoon door :)

Doom, leuk! Vorig jaar heb ik hm ook gelopen maar denk dat het dit jaar misschien niets word. Ik had vorige week ook last van mn knie en dat is vandaag opeens terug gekomen, echt raar. Ben benieuwd of ik morgen kan rennen en vanaf zaterdag een week op wintersport..fingers crossed!

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal. Voor iedereen een heel goed en gezond nieuwjaar gewenst! Vooral heel vruchtbaar Hihi

Boboke dat is schrikken zeg op oudjaar. Kan me voorstellen dat je wel iets anders in gedachten hebt en dat je nu angstig bent.
    Hopelijk blijft alles goed gaan.

20. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    m676 dan zou ik inderdaad ook direct naar het ziekenhuis gaan. Ben benieuwd wanneer je mag komen.

Girlliej groot gelijk hoor dat je het er even van neemt tijdens die wachtperiode, deed ik ook altijd. Heerlijk wijntje, filet americain ;). Je zou altijd voor de zekerheid een testje kunnen wagen, er zijn er hier meer de laatste tijd die spontaan zwanger raken ;):D

Vannacht bij het afvegen weer een hoop roze bloed, dus dan begrijpen jullie wel dat ik niet veel meer geslapen heb. Heb dan ook besloten niet te gaan werken. Ik mag zo (10.00 uur) ook naar de fertiliteitsafdeling voor een echo, die hebben toch betere apparatuur dan de noodecho op de verloskamers. Ja erg leuk om met een evt miskraam bij de verloskamers in de buurt te zijn ;)

Deel Deze Pagina