wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    vorige keer had ik 6 eicellen waarvan 4 bevrucht 1 goede 2mindere en de laatste viel toch nog af..

ik snap er niets van van de 7 is niets meer over.. wij hopen morgen op een wonder..!

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Girlliej: jouw vorige IVF is precies mijn eerste IVF. Evenveel eitjes en ook 1 cryo die niet goed ontdooide... Op zich geen rare uitslag. Maar zo zie je maar weer dat het traject heel onvoorspelbaar is. Ik hoop met je mee meid!

3. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Dank je voor alle lieve berichtjes. Deed me goed, vandaag weer een veel betere dag.
    Diligo, de bijwerkingen verschillen in mijn geval: vorige keer minder last van dan nu. (Hoofdpijn, geprikkeld, moe). Vorige keer had ik het in mindere mate van de deca en hield het op toen ik met gonal begon. Nu blijft het.

Girliej wat een tegenvaller voor je! Daar houd je toch geen rekening mee?!
    Ik duim voor je dat er toch nog doorgedeeld is!

4. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bah girlliej, kippenvel over heel mijn lijf.
    Hoop zo op een wonder voor je vandaag!

5. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Girliej, wat heb je gehoord vandaag?

Ik ben vanmorgen voor m'n eerste echo geweest: 12 tussen de 11 en 14 mm en 1 kleintje. Donderdag terug komen. Nog even verder spuiten.

6. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Mooi resultaat!!!

Hier de 20 weken echo gehad vorige week alles gaat gelukkig volgens het boekje!

7. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Fijn doom!

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hey meiden, door de drukte op mijn werk en de aankomende vakantie deze week, heb ik niet veel tijd gehad om mee te lezen

Girliej: en een wonder vandaag???
    M676: mooi resultaat hoor
    Doom: leuk dat je mooi op schema zit met de zwangerschap.

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    M676: dat lijkt heel goed te gaan zo! Mooi :).
    Doom: heel fijn meid dat alles op schema ligt :)!
    Girlliej: ik hoop zo dat je nog goed nieuws komt brengen, maar ben bang dat het geen goed teken is dat we nog niets van je gehoord hebben...
    Yaraah: wanneer ga je met vakantie en waarheen? In elk geval alvast heel veel plezier!

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Girlliej jeetje meis, dat verwacht je toch niet meer bij een tweede poging. Hopelijk heb je alsnog goed nieuws gehad, maar net als Pien vrees ik dat het niet zo is. Dikke knuffel meis.

Doom fijn dat alles goed was met de echo en je netjes op schema loopt. De helft zit er alweer op.

m676 vervelend dat je dit keer zo veel last hebt van de bijwerkingen. Gelukkig ben je weer uit je dipje en gaat t weer beter. En wat een mooi aantal follikels. Succes nog even met spuiten.

U&D hoe was jouw echo gisteren? Zit er al een eitje?

Pien jij ook donderdag weer beginnen met prikken toch? Nog veel last van het bruinverlies?

Zwaai aan de rest :)

Even een vraagje...na mijn mislukte tp ben ik op 14 juli begonnen met menstrueren, een aantal dagen heftig en daarna het bekende roze/bruin. Normaal is dit met een paar dagen weg, maar ik heb hier nog steeds last van. Hebben jullie dit ook wel eens gehad zo lang na een mislukte poging? Ik heb vorige week al t ziekenhuis gebeld en ik moest het weekend nog afwachten. Nu lijkt t elke keer weg, maar komt dan toch weer terug. Morgen ga ik in ieder geval nog een keer bellen en krijg dan waarschijnlijk wel een echo. Ik hoop dat het snel weg is, want ik heb hier geen zin in op vakantie...

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bobo: ja donderdag start ik weer met prikken... hopelijk valt het allemaal wat mee.
    Wat betreft bruinverlies: daar is weinig van te zeggen ben ik bang. Ik heb ook heel lang maandelijks meerdere malen bruinverlies gehad gedurende de cyclus, zowel voor na als tussentijds. Meestal is er geen reden en is het gewoon zo... Soms herstelt het zich weer na een volgende menstruatie. Na mijn curettage vorig jaar is het echter wel ineens een stuk beter geworden, wat ik dan wel weer opvallend vond. Alsof het toch extra goed schoongemaakt is zeg maar. Ik hoop voor jou dat het met de volgende cyclus gewoon weg is. Als het door blijft gaan, is het misschien goed om er na te laten kijken, maar of ze het dan op een echo kunnen zien is de vraag. Het kan ook iets hormonaals zijn, dat dat nog niet helemaal hersteld is. En ook dan heb je kans dat het volgende cyclus beter is.
    Ik had nu idd ook weer bruinverlies, maar na een avondje gezelligheid is het ineens weg ;). En ja dat was al weer een tijdje geleden.... Dus misschien is dat ook voor jou een oplossing :).

12. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bah wat ben ik aan het balen om girlliej, had zo gehoopt nu een " goed" bericht te zien!!
    Yaraah lekkere vakantie gehad meid?

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Meiden ik ben even afwezig geweest met een verdrietige reden die ik liever niet openlijk hier post ivm evt herkenbaarheid. Ik wil het in pb best vertellen trouwens.
    Heb bovenop onze onvervulde kinderwens deze week weer een teleurstelling te verwerken......
    Ik heb net even vluchtig bij gelezen maar reageer even niet op jullie allemaal, want ik ben doodmoe... X

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Sterkte beschuitje!

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dikke knuffel voor jou beschuitje!

16. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Sterkte Beschuitje!

17. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte beschuitje, hoop niet dat het gene wat je te voor duren heb iets is voor altijd?
    Je mag mij altijd een pb sturen om je ei kwijt te kunnen mocht je dit fijn vinden.. xx

18. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte beschuitje

m676 wat een mooi aantal spannend hoor:) begin volgende week de punctie?

Doom wat gaat het hard he nu alweer 20 weken!:O

Bobo wat gek zeg? hopelijk niets raars en stopt t op vakantie

Sorry dat ik niets heb laten horen er is een 5 cellige embryo terug geplaatst het liep achter in de deling verder ook niets in de vriezer(er was er nog 1 4 cellig maar die kon je niet invriezen)

Nu sinds gister na de terugplaatsing al zere buik en vandaag erg moe en misselijk snap er niets van waar dat nou vandaan komt..
    maargoed ik heb gelukkig vakantie dus ik doe weinig lig lekker op de bank of ik slaap..straks even op verjaardag.wij hopen op een wonder

19. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Potverdorie girlliej, voortaan meld je je eerder hoor hahaa

Wat een goed nieuws!! Toch nog een terug plaatsing. Nu lekker broeden

20. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Oh Girliej, wat een opluchting! Tóch een tp! Laat jet een blijvertje zijn!
    Waar die misselijkheid en dergelijke vandaan komen, tja, die hormonen halen zoveel met ons uit, niet uit te vogelen wat waarvan komt.
    Succes met wachten!! Ik hoop je volgende week te volgen.

Boboke, wat zei men in het zh? Ik kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten, zeker met de vorige zomer nog in je gedachten. Ik heb geen idee hoe en wat, maar hoop dat t snel ophoudt en je zonder gedoe op vakantie kunt!
    Piens oplossing lijkt me het proberen waard ;)

Ik voel me weer stukken beter, zal wel een combinatie tussen hormonen en net vakantie krijgen zijn, waardoor moeheid etc extra los kwam.
    Vandaag geshopt dus een lekker dagje gehad! :D

Deel Deze Pagina