wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    een nieuwe poging Het is nu echt winter hier afgelopen week al eenpaar keer geprobeerd maar telkens valt het stroom uit verhaal weg. Gister was het zo erg de hele dag geen stroom pas om 21 savonds weer en snachts weer de hele tijd aan en uit. Het sneeuwde gisteren zelf al die tijd dat ik hier ben heb ik het nog nooit zo mee gemaakt. Zelfs zag je een mini mini tornado voorbijkomen vanuit de zee (kijk vanaf de woonkamer uir op zee) nu alleen nog regen en omweer) zo kan het dus ook zijjn in kreta

trouwens op dit monment begint het weer te sneeuwen

Ups leuk dat je het nieuws al aan het vertellen bent en spannend 20 jan je eerste echo moet je nog ultro blijven gebruiken en goed dat je mee gaat doen aan mvm

pien en m676 thuistest hoef ik niet te doen doe om de drie dagen bloedtesten

grilliej toch ongesteld geeft toch denk wel een teleurstelling omdat er nu een paar spontane zwangerschappen zijn knuffel wanneer ga je ook al weer beginnen

pien wel leuk zwangerschapsgym hier hebben ze dat soort dingen helaas niet vind ik wel jammer . Gefeliciteerd een jongen

Ster o nee toch veel sterkt en een dikke digi knuffel. Bij mij hadden ze menstruatie bloed onderzocht daar kunnen ze ook een helehoop aan zien. Bij mij konden ze daar niks op vinden dus hebben ze de medicatie verandert en scrachting gedaan voor een week voor de punctie. (misschien is scrating wat voor jouw

Klaproos;Dank je en heerlijk een weekje weggeeweest en ik zou pas beginnen als jijzelf er ook goed bij voelt

fisher vervelend dat bloedverlies heel rustig aan doen op vakantie

Boboke fijn dat je echo weer goed is en wat goed geen bloedverlies meer. Gecondoleerd met het verlies van je opa sterkte hij zal het vast begrijpen waarom je er niet bij kunt zijn

lizinlondon je moet doen waar je je goed bij voelt

willeke succes hoop dat je hem met de testen snel

yaraah wanneer krijg jij nou uitslag van je test

mimami hoe gaat het nu met je?

beschuitje ben je nu al weer begonne

Update
    afgelopen maandag weer een bloedtest gedaan was nu 389 van 145 mag morgen weer. Moet de eerste drie maanden de medicatie blijven gebruiken.Verder mijn buik nog erg opgezet moet echt iets wijds aan anders zie je het al. Over vertellen weet nog niet hoe ik naar mijn familie doe of over de tel of met een postbox

fijne dag

2. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Kriti, ik zag het op het nieuws maandag, jeetje wat een weer. Blijf maar zoveel mogelijk lekker binnen. Wel gaaf natuurlijk uitzicht op zee vanaf je woonkamer! Fijn dat de hcg mooi oploopt meid. Hoop dat je buik alleen nog opgezet is en de pijn wel weg is? Ik moet de utro en progynova voorlopig nog blijven gebruiken.

Ik ben de positiviteit helemaal kwijt :( heb al sinds woensdag bruinverlies. Maar daar maakte ik me niet zoveel zorgen om. Maar sinds gister avond al een vreemd gevoel en wat buikpijn. Geen krampen, maar toch... En nu had ik met met afvegen naast bruinverlies ook een klein beetje rood :( Ik hoop zo dat het niet doorzet, maar nu weet ik het even niet meer. Bah...

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kriti, klinkt goed die bloedwaardes! Ik zag inderdaad ook op het nieuws dat Griekenland wit is op het moment! Grappig om te zien!

Ups Oh no! Dat meen je niet!! Ik duim voor je dat het gewoon wat oud bloed is hoor!! Knuffel meid, komt vast goed!

Vwb topic, ik zou het wel gezellig ivnden als jullie gewoon hier blijven schrijven hoor :) Jullie hebben toch net zoals wij (degene die nu nog niet een positieve test in handen hebben) het nodige meegemaakt op dit gebied? Dus we begrijpen elkaar toch juist als geen ander :)

Even een andere test, een ovulatietest (dat is lang geleden voor mij ;)), ik moest eigenlijk vanaf zaterdag daarmee beginnen, maar mijn gevoel zei, begin vandaag nou maar gewoon. Dus ik vanmorgen met ochtendurine (op advies van de arts he! dacht nl dat dat juist níet moest) een testje gedaan en die knalde behoorlijk, streep was net zoals controle streep! Maar omdat het dus ochtendurine was dacht ik, zal we té geconcentreerd geweest zijn. Dus ik om 12 uur nog een keer een test gedaan en dus weer naar mijn idee positief. Heb natuurlijk nog geen vergelijk met andere dagen. Wat vinden jullie als je de test ziet? Die van vanmorgen is wel erg ingedroogd nu hoor.
    (heb ook de arts ff gemaild met dit)

Ovu test dubbel.jpg

4. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Girlliej dat is een mooie voorraad inderdaad. Hopelijk blijft inderdaad de eerste direct plakken.

Kriti ook ik moest gelijk aan jou denken toen ik van de week die sneeuw zag op tv. Lekker binnen blijven en nog rustig aan doen. Hopelijk worden je buikklachten snel minder.
    Hoever ben je dan nu?

U&D hè bah wat een onzekerheid nu ook voor jou. Zou je je echo niet een weekje naar voren kunnen halen? Met 6 weken kun je ook al behoorlijk goed zien of het goed zit. Duim dat alles goed blijft gaan.

Willeke vreemd advies van je arts om met ochtendurine te testen, dat mag nu juist niet met ovutesten. Die van vanmiddag ziet er inderdaad wel behoorlijk positief uit. Goed dat je je arts gemaild hebt. Anders had ik gedviseerd contact op te nemen met je het ziekenhuis voor een echo ;) Ben benieuwd wat zijn reactie zal zijn. Zou mooi zijn als het nu al inderdaad de eisprong is, toch weer een paar dagen gewonnen :D

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry weer even ego...net mega ruzie met mijn moeder gehad over de telefoon. Ik kwam er dus net achter dat ze alles al lang tegen mijn zus heeft verteld. Al van het moment van de tp!!! Dit terwijl ze weet dat ik niet wil dat mijn zus ervan weet. Ik had mij erop verheugd het haar zelf te vertellen met een leuke verrassing erbij van je wordt tante of zoiets. Maar niet alleen heeft ze me dit ontnomen, ze heeft ook nog eens 6 weken tegen me gelogen!!! En mijn zus heeft er ook niks over gezegd. Ik voel me op dit moment echt verraden, woedend en verdrietig :(

6. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Willeke wat goed dat je je gevoel hebt gevolgd. Ziet er behoorlijk positief uit. Benieuwd wat je arts zegt! Zo gaat het lekker snel, mooi voor jou!

Boboke, grappig dat we dan toch allemaal gelijk aan kriti denken! Het is net als m676 ik vind het ook super fijn hier met jullie. Vorige keer leek het met de 6 wk echo goed en een week later niet meer. Wil die rollercoaster mezelf liever besparen... Ik wacht het af.

Wat vervelend boboke dat je moeder dit zo heeft gedaan. Het was waarschijnlijk omdat zij ook haar verhaal kwijt moest... Maar voor jou een flinke teleurstelling. Je kunt in onze situatie anderen al bijna niet meer verassen. Ik weet zeker dat je zus er niet minder blij om is, hou je daar aan vast.

7. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Boboke, oh echt :(:( jammer is dit inderdaad.. Ik denk ook wat Ups zegt dat ze even haar verhaal kwijt moest en het daarom aan je zus heeft verteld.. heel vervelend om er zo achter te komen..

Ups, ja wel positief toch?? Ik begin toch haast nu al te twijfelen, stel je voor dat ik ooit een positieve zwangerschapstest in handen krijg :D
    Heb de arts ff gemaild en wacht haar reactie ook even af wat zij er van zegt.

8. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    willeke dat ziet er iid positief uit:d spannend hoor.. al wat gehoort van je arts?

Bobo jeetje wat balen is dat dan he..ze bedoelt het waarscheinlijk niet zo maar goed het is voor jouw wel een grote teleurstelling je kan iid al zo weinig mensen echt verassen..en als je hoop dan op je zus ligt.. net als wat ups zegt je zus zal er niet minder blij om zijn maar de verassing is er wel een beetje uit zo he...
    niet te boos om blijven hoor dat brengt toch het nodige stress mee!

ik heb nu tegen iedereen gezegd dat we op een wachtlijst staan en we geen idee weten wanneer we een tp hebben in de hoop dat het snel positief is en ik iedereen kan verassen!

kriti wat een mooie stijging:D gaat lekker door zo! hoelang blijven ze bij jouw bloed prikken?

ups kan jij niet een bloedtest vragen in t zh? dan kan je na 2 dagen weer een bloedtest doen en zie je of het goed blijft stijgen dat zal je dan toch wat meer gerust stellen!!ik hoop dat het snel stopt dat vervelende bloed/bruinverlies!

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nou meiden ik moet het even kwijt.. Ik ben zooooo trots op mezelf:D. Heb al drie dagen helemaal alleen gespoten met menopur. Eerst gebruikte ik puregon en die pen is wel anders dan die spuiten hoor. Pfff... Maar het lukte !
    Begin al aardige steken in m'n buik te krijgen dus pittig spulletje hoor!
    Maandag moet ik voor de eerste echo.

Boboke gecondoleerd en heel veel sterkte meid. Wat naar nu toch ook weer dat je moeder haar mond voorbij gepraat heeft. Is bij mij ook bij een aantal naasten gebeurd. Ik baalde enorm maar probeer het positief te bekijken. Ze leefden vast enorm mee en moeders willen het misschien ook kwijt. Maar voor nu begrijp ik je boze gevoel hoor. :(

Ster wat verdrietig voor je.. Ik ben ook al zo lang hier. Ik heb dan wel een keer een hele korte zwangerschap meegemaakt, maar dat is ook alweer dik twee jaar geleden. Zo onderhand begin ik ook wel steeds meer te denken aan ' zou het ooit nog wel eens lukken' Maar we blijven hoop houden hoor meid. Geef niet op! Pien is ook jaren bezig geweest en zie waar ze nu staat!
    Een jongen fantastisch ! Ik ben zo blij voor je, nog een gezonde knul ook:).

Wat betreft het mee schrijven. Ik heb al eens eerder een periode meegemaakt dat er meerder zwangeren waren, zij kletsten toen naast dit topic nog iets meer over de details van de zwangerschap. Uiteindelijk ben ik daar toen ook weer gaan meelezen, omdat ik wilde weten hoe het met ze ging. Ik vind het niet erg als jullie mee blijven schrijven. Soms voel ik natuurlijk wel eens een steekje jaloezie, maar het kan ook kracht geven om door te gaan.

Aan alle anderen een dikke knuffel.

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Upsendowns ik heb echt goede hoop voor jou hoor meid. Zolang je geen heel heftige krampen hebt is er echt geen reden tot angst. Maar ik snap de onzekerheid. Rottige tijd he die eerste weken.

11. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ups, wat een nare spanning! Wanneer is je echo?

Boboke, ik kan me het gevoel van je verraden voelen helemaal indenken! Je moeder zal het er best moeilijk mee gehad hebben dat ze je niet kan helpen en niets voor je kan doen.msst begrijp,ik wel. Maar áls ze het er met iemand over wil hebben dan toch zeker niet met iemand met wie jij een band hebt. Dat is egoïstisch. Jíj hebt het recht om je zus erover te vertellen, niet zij! Ik zou ook heel boos zijn. Ik bén er zelfs boos over!
    Je moeder heeft het niet gedaan om jou te verraden of een hak te zetten, mss dat je je daar aan kunt vasthouden. Het is te jammer om je blije gevoel niet te kunnen delen met je moeder en zus door deze fout en de boosheid.

Kriti, vanuit je woonkamer uitzicht op zee!!! Wauw! Nu hopen op wat beter weer!

Beschuitje, wat goed van je! Je vond dat zo naar. Applausje hoor!

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    U&D niet leuk die onzekerheid, ik duim voor je

Boboke: wat jammer dat je moeder reeds alles tegen je zus verteld heeft. Zou ik ook niet leuk vinden hoor

Beschuitje: wat goed dat het spuiten goed gaat.

13. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dit dus Pien. Hier hetzelfde verhaal. Begonnen in 2008 met wie gaat ook binnenkort stoppen met de pil,toen iets met zwanger worden in 2010 en ik bleef telkens als laatste over. Heb toen ook telkens mijn gebruikersnaam verwijderd en wilde niet terug komen dus weer nieuwe account aanmaken haha. Ik ga er gewoon lekker positief vanuit dat ik nog eens zwanger word en dan zou ik het ook fijn vinden om hier te kunnen blijven kletsen;)

Fisher,hoe gaat het met je? Vind het ook echt rot dat je zoveel bloedverlies hebt.:(

Hiero: ik heb "mazzel". Mijn man vind een kind leuk maar het is nooit een issue geweest als het niet zou lukken. Zijn vorige vriendin wilde geen kinderen,dat vond hij jammer maar meer ook niet. Niet dat hij me niet steunt ofzo hoor maar ik ga dus helemaal kapot als ik eraan denk nooit mama te worden.

Ups,ik vind het rot voor je! Ik zou je willen geruststellen maar ik heb echt geen verstand van bloedverlies. Alleen de echo kan het uitwijzen. Ondertussen duim ik wel voor je!

Kriti,mooie stijging!

Boboke,ik zou ook kwaad zijn, het slaat nergens op. Kun je niet met je moeder en zus een gesprek aangaan?

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Fisher hoe gaat het met jou?
    Gisteren een verjaardagscadeautje gekocht voor de kleine van mijn nichtje. Heb kleertjes gekocht en moet wel zeggen dat ik toch wel verlang naar de dag dat ik voor ons klein wondertje mag gaan shoppen.

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Klaproos, wat fijn om dat van je man te weten! Niet dat je dan minder graag wil, maar díe druk heb je iig niet.

16. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden dank je wel weer voor de lieve woorden van steun. Ik blijf wel van mening dat mijn moeder mijn wensen hoort te respecteren en ze heeft mijn vader om haar verhaal kwijt te kunnen. Ze heeft dit bij een eerdere poging ook al een keer gedaan en toen hebben we ook al behoorlijke ruzie gehad. Je zou toch denken dat ze hiervan geleerd heeft. Het ergste vind ik nog dat ik zowel door mijn moeder en mijn zus al ruim 6 weken ben voorgelogen. Ze hebben er beide geen woord over gezegd en hierdoor voel ik me dus dubbel verraden. Ze heeft ook nog niet eens het fatsoen om haar excuses hiervoor aan te bieden. Ik heb ook voorlopig geen zin meer in contact met hen. Het bezorgt mij zoveel stress en dat kan ik nu niet gebruiken, de kleine komt op de eerste plaats. Ik had gisteren ook echt het idee dat door deze hele situatie het mis was met de kleine en daardoor ook weer zo'n stress, dat we toch nog een echo hebben laten doen. Gelukkig was alles nog goed.

U&D hoe gaat t met jou en het bloedverlies?

Willeke heb je nog bericht gehad van je arts? Ben wel benieuwd...

Gilliej goed plan om niemand iets te vertellen ;). Ik wilde het deze keer ook niet vertellen, maar door de verhuizing kwam ik er niet onderuit aangezien ik niet mee wilde/kon tillen ;)

Beschuitje super dat het spuiten helemaal goed gaat. Ik vond het in het begin ook maar een geklungel met die flesjes breken en mengen, maar tegen het einde draaide ik me hand er ook niet meer voor om. Ga zo door.
    Wij zijn ondertussen ook al 3 jaar in de mmm en ik heb ook al heel wat mensen zwanger zien worden en blijven. Nu ook al velen die voor een tweede gaan of zelfs al zwanger van een tweede. Die jaloezie is heel normaal, maar maakt het soms wel lastig op zo'n forum :cool:
    Wie weet kan je over een paar weken ook je positieve test laten zien hier ;)

m676 lief dat je met mij boos bent :)

Yaraah ik vind het knap dat je kleertjes bent gaan kopen hoor, ik doe het niet meer...

Klaproos jij hebt ook al een lange weg gehad. Natuurlijk maakt je lyme het hele verhaal niet makkelijker, maar gelukkig is dat nu aan de beterende hand en kun je misschien binnenkort ook weer een keer een behandeling starten. We hopen toch dat uiteindelijk de hele groep hier uiteindelijk een positief resultaat heeft.
    Een gesprek met mijn moeder en zus zit er niet in op het moment, ben nog steeds te kwaad en alleen als ik er aan denk komt de stress al dus dat wil ik niet voor de kleine.
    Ik vergeet en vergeef helaas niet snel :);)

Fisher ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met je gaat? Je hebt toch vandaag je afspraak in Gent? Succes!

Ster hoe is ie meis? Je bent zo stilletjes..

Liz hoe gaat t met jou? Is de pijn te hanteren? Doe je nu ook ovulatietesten of zo om de natuurlijke kans te bevorderen deze maand?

Kriti al weer een bloedtest gehad? Is de sneeuw al een beetje minder geworden? En hoe gaat t met de buikpijn?

Hopelijk weer niemand vergeten ;)

Liefs Boboke

17. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Brr het is hier nog steeds heel koud 4 graden gisteren nog regen het sneeuwt nog wel in de bergen (zag gisteren onderweg bergen wit die ik nog niet wit had gezien) Ook werkt de tv nog steeds niet. Verder ook nog stroomstoring zoals gister middag.

Ups and down: hoe gaat het nu met je wat vervelend om te horen dat je bruinbloedverlies hebt en een beetje rood laten we hopen dat alles goed is (lees heel vaak dat vrouwen bloedverlies hebben) duim voor je en een digi knuffel. is mvm al geweest.

Willeke kan je niet helpen want heb nooit ovualitie testen gebruikt

Boboke ben vandaag 5 weken en 2 dagen. Ik zou ook heel erg boos zijn op mijn moeder en zus als ze dat hadden gedaan zeker als dit al een keer eerder is gebeurd inderdaad de kleine komt nu eerst en goed aan jezelf denken heel rustig aan doen.Wat fijn dat alles weer goed is tijdens de echo

Girrliej: goed dat je inderdaad niks zegt, heb dit nu ook gedaan. mijn schoonmoeder elke keer wanneer ga je beginnen (ze kan heel doordrammerig zijn)

Beschuitje: goed van je dat je zelf aan het spuiten bent alvast suc6 maandag voor je eerste echo

m676: hoe gaat het nu met jouw voel je nu al wat meer hoever ben je nog een week en dan weer echo toch?

Klaproos: geeft je inderdaad een geruststelling als je weer hoe je man er over denkt. maar begrijp je helemaal. Als je gaat beginnen ga je dan weer naar dd ben het effe kwijt

Yaraah: inderdaad altijd als je iets voor kinderen koopt denk je wanneer mag ik wat voor mijn kind gaan kopen

Fisher: hoe gaat het met je nu (ben je al weer terug van de wintersport)

ster: hoe gaat het met je ben je al naar je ivf arts geweest om te kijken wat je de volgende behandeling extra kan gaan doen

update
    Gister weer een bloedtest gedaan. Ook gelijk maar zelf weer een tsh test voor mijn schilklierwaarde zowel de ivf arst als de schildklier arst zeiden dat hoeft pas als je een maand ben (zes weken ) . De uitslag kwam pas begin van de avond de hcg is mooi gestegen van afgelopen maandag 389 naar 1231. Alleen de tsh was verhoogd (had mijn voorgevoel toch gelijk. Dus gelijk maar weer naar de arts en nu verhoging van mijn medicijnen. Met mijn buik gaat het beter moet wel rustig aan en heel rustig lopen en ben ook erg moe voel mij verder juist minder misselijk de eerste week de hele dag door misselijk.
    Nu maandag weer terug voor een echo (en denk bloedtest)

fijne dag
    hopelijk voor mij zonder stroomuitval vandaag

18. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kriti ik had je nog niet gefeliciteerd, mooi dat hcg stijgt dat is een goed teken!

Boboke gecondoleerd en wat naar dat het zo loopt met je moeder. Snap dat je er boos over bent, hopelijk gaat ze nog excuses aanbieden.

Vandaag naar Gent geweest en er was een vruchtzakje te zien ong. zo groot als 5wkn. Ik dacht dat ik een week verder was dus hou nog slag om mn arm. Ze willen mij volgende week weer zien voor een echo en er is gelijk bloed afgenomen voor verder onderzoek naar miskramen. Mocht het niet goed aflopen dan heb ik zeker een goed geval bij dit ziekenhuis. Wel beetje suf om volgende week voor alleen een echo naar Gent op een neer te rijden (2u voor enkeltje)

19. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Klinkt positief Fisher! Hopelijk dat het volgende week er goed uit ziet!!

Boboke, snap je wel hoor, het is echt niet leuk als dit achter je rug om speelt.. maar over een tijdje is het vast wel weer bekoeld en misschien komt je moeder nog wel over de brug met een excuus (zou wel redelijk zijn)

Ja ik heb nog wat de arts gehoord :) Bleek dus dat ze op vakantie was (geen afwezigheidsassistent aan natuurlijk). Dus ze reageerde vanaf haar vakantieadres dat ze het inderdaad ook op een ovulatie vond lijken en dat hij dus wat eerder was dan dat we gepland hadden. Maar omdat zij er vandaag niet was, moest het vandaag bij een ander. Kreeg is dus zowaar mijn eigen arts! (normaal moet je 3 maanden op een afspraak wachten bij hem dus ik was blij verrast)
    Maar wat blijkt nou, ik heb gewoon een pipelle nu gehad! (heeft iemand hier ooit daar iets over gezegd/gevraagd/gehad?) Vond het niet echt heel lekker, beetje een soort zenuwpijn ofzo. En na ca. 8 weken na de operatie krijg ik er dus weer een. Schijnt voor de innestelling bevordelijk te zijn en ook deel van het onderzoek. Ben eigenlijk wel blij dat ik dit nu 'zomaar' krijg! (in het VU doen ze dit nl niet standaard bij IVF's of tp's).
    As maandag is ze weer terug van vakantie en gaat ze de operatie inplannen dus ik hoop dat dat binnen nu en een week of 2 zal zijn.

20. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    beschuitje ik ben trots op je! wat goed van jouw het is zo naar om jezelf te prikken!

Klaproos aah meis jij word ook mama! wel fijn dat je vriend het alle 2 goed vind maar ik snap je! mijn vriend heeft dezelfde instelling hij wilt ook graag een kind maar als het niet gaat dan kan hij er ook meeleven! maar ik niet!Wij worden ook mama klaproos!
    Weet je al wanneer je weer mag/wil beginnen met de behandelingen?

Bobo ja ik begrijp je heel erg het is gewoon gemeen dat ze niets hebben gezegd ze wist dus heel goed dat ze fout zat! en ook nog geneens excuses pff stom is dat he mensen snappen blijbaar niet dat wij ook graag mensen willen verassen het is al moeilijk genoeg!doe maar rustig aan meis! niet te druk maken!!

kriti brrr wat koud! en wat een goed nieuws een mooie stijging en gelukkig was je gevoel goed en ben je weer optijd met je extra medicijnen!
    ja vervelend he van die mensen die blijven vragen:) gelukkig weten de meeste al dat ik zelf wel kom als ik wat wil melden maar sommige mensen blijven iid vragen wanneer we weer gaan beginnen(een vriendinnetje van mij doet dat heel erg,en ze bedoelt t heel goed natuurlijk want ze wilt zo graag dat ik zwanger word maar goed af en toe wel heel vervelend want ik wil het niet zeggen en ben bang dat ik het dan perrongeluk verklap;)

fisher wat fijn! spannend hoor wanneer krijg je de uitslag van je bloed! gelukkig heb je er een goed gevoel bij wij willen misschien ook naar gent maar we twijfelen omdat het iid zo ver rijden is 3.5 uur heen en 3.5 uur terug! zit je dus bijna de hele dag in de auto!

willeke spannend allemaal! en wat fijn dat je je eigen arts weer had ik heb geen idee wat een pipelle is maar het klinkt niet zo fijn! maar goed alles voor het goede doel;)

ster hoe gaat het met jouw meis?

Deel Deze Pagina