wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    sorry dat ik even niet op de rest reageer, maar ben even helemaal overdonderd. we gingen naar het gesprek met een instelling van : ja we zien wel, ze zullen toch nergens in mee werken....
    en nu ineens werken ze mee, staan alle afspraken ingepland en heb ik de medicijnen al in huis.... het gaat zo snel ineens. doe ik hier wel goed aan ?

2. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaproos yep sinds bijna 5 jaar nu. Kom oorspronkelijk uit de buurt van Den Bosch, maar voor de liefde richting Eindhoven ;):D

Kriti pfff gelukkig, ik dacht echt dat ze midden in de gang van het ziekenhuis moest bevallen :). Volgens mij nog genoeg voor jullie om uit te zoeken voor je een beslissing kunt nemen.

Ster dat klinkt zeker als een positief gesprek, zeker voor Nederlandse maatstaven ;). Super dat je in ieder geval de punctie onder narcose zou mogen. Ik heb wel even mijn vraagtekens bij het gedeelte waar ze pas een mri inplannen als er met een hysteroscopie iets te zien is. Endo zit vnl BUITEN je baarmoeder en dit zullen ze dus niet kunnen zien met een hysteroscopie. Dit is voor verklevingen IN je baarmoeder, die vaak optreden na een curretage (ashermann). Aangezien je die gelukkig nog nooit hebt gehad, denk ik ook niet dat ze heel veel bijzonders zullen zien. Andere afwijjkingen in je baarmoeder zouden ze er natuurlijk ook mee kunnen zien, maar geen endo. Neemt niet weg dat het nooit verkeerd is om een keer te checken of je baarmoeder geen afwijkingen vertoont.
    Ook blijft nog steeds mijn vraag hoe ze nu weten dat het nodig is om de endo in te dammen. Is het zeker dat die weer geactiveerd is? Is die CA-125 afgenomen? Voor hetzelfde geldt is de endo rustig en moet je 2 maanden voor niks aan de lucrin. Mij lijkt het logischer nu eerst een mri te doen om dit te kunnen beoordelen. Maar ja, ik ben geen arts ;).
    Je definitieve beslissing zou ik pas maken nadat je in Gent bent geweest. Dan pas kun je zeggen of zij nog meer voor je kunnen betekenen. Zonder een gesprek kun je niet vergelijken. Je kan inderdaad Eindhoven altijd nog afzeggen mocht je toch voor Gent gaan.
    Ik hoop, dat ik nu niet te kritisch ben geweest voor jouw gevoel, want ik wil je positieve vibe niet wegnemen. Je vroeg wel eerlijk naar onze meningen :)

3. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Ster ik ga mee met boboke. Wacht toch eerst Gent af. Je wilde alles afwegen. Het is super dat het zo'n positief gesprek was en ik ben daar ook positief verrast door! Maar laat je niet gelijk van de wijs brengen en doe wat je van plan was: alle vragen stellen en alle opties afwegen.

Ik heb geen verstand van endo, dus daar kan ik verder niets over zeggen.

Hou je positieve gevoel en ga in Gent kijken of dat nóg positiever wordt. Zo niet, heb je een mooi behandelplan klaarliggen en kun je daar 100% voor gaan.

Leg de lat voor Gent wel ietsje hoger, aangezien 2 uur enkele reis ook meeweegt.

Succes!

4. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    bobo jeej blij dat je weer een mooie echo heb dit kleintje blijft lekker bij je zitten hoor die heeft het zo gezellig in je buik! heb je maandag weer een echo?

Beschuitje wauw wat een mooi aantal spannend zeg! gelukkig dat je baas het allemaal begrijpt dat is toch wel fijn dan hoef je niet alles uit te leggen:) heel veel succes alvast!

Doom wauw wat een wolk van een kereltje is het! en wat groeit is hard:) Lief je dat je afentoe nog eens om de hoek komt kijken!:D

Ster meis jeetje wat een k**te zooi zeg! onbegrijpelijk he waarom iets niet lukt! net als wat bobo zegt aan de enne kant ben je opgelucht omdat jouw ziekenhuis niets verkeerd heb gedaan maar aan de andere kant wil je gewoon weten waaraan het ligt zodat je daar rekening mee kan houden!Wat een hel voor jouw! en alles duurt zo lang ik heb zelf geen ervaring met lucralin maar het klinkt echt super zwaar! dikke knuffel voor jouw!!

m676 daar is t forum toch voor! ik vind het iig niet vervelend hoor!
    wel jammer dat je nu niets aan mvm kan geven maar het zal iid wel ook in je urine zitten ofzo..:(

fisher jeetje wat knap dat je het toch gedaan heb super stoer!!
    kan je geen bloedtest of echo aanvragen of je wat meer gerust te stellen?hoe was gent eigenlijk jij had toch daar je intake gesprek?
    *Lees net dat je een hartje heb gezien wat fijn meis!

ups spannend je echo je gaat gewoon een kloppend hartje zien hoor! komt helemaal goed ik vertrouw derop!

willeke wat fijn dat je zo snel terecht kan! alvast heel veel succes!:D

5. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    woeheo ster wat een goed nieuws voor jouw! goed dat je alles heb uitgezocht en je mond heb open gedaan!

Bobo jeetje wat vervelend van je werk! echt belachelijk..word je toch niet goed van! ga jij even lekker rustig aan doen en je nergens druk om maken! :)

6. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga morgen avond lekker een lang weekeindje naar winterberg even kijken of ik kan snowboarden:D dus ik reageer dan niet maar lees daarna alles bij!

Btw ik mag beginnen met me volgende menstruatie en dat is als het goed is over 2 weken volgens mij heb ik namelijk net mijn eisprong gehad! en natuurlijk ook even geklust haha;)

7. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Girliej fijn dat je alweer bijna mag beginnen! Geniet van je weekend!

Ster, wauw super fijn dat ze zo met je meedenken, vind dat wel echt positief! Maar ben het ook met boboke eens, waarom dán pas de mri? Ben je weer wat weekjes verder... ca125 laten prikken lijkt me ook zinvol. Heb je eigenlijk endo gerelateerde klachten op dit moment?

Boboke, wat lullig joh op je werk! Alsof je voor de lol thuis zit! Maar laat je niet vd wijs brengen hoor! Adem in, adem uit ;)

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ster, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad waarbij de arts open stond voor onderzoek. Ik kan je wb de inhoud niet helpen omdat ik er te weinig vanaf weet. Groot gelijk dat je Gent afwacht en daarna alles op een rijtje zet. Kun je in gent mooi vragen of een mri vooraf beter is dan na de operatie.

Girliej, weer starten, mooi! Eerst even genieten in winterberg. Heerlijk!

Kriti, wat vervelend dat je bij iedere keuze de kosten moet overwegen. Succes met kiezen!

Boboke, wat gek dat ze niet rechtstreeks contact opnemen! Het heeft overigens niet te maken met je ziekmelding, maar met straks je verlof ed. Je hoeft het toch pas voor de 12e week te geven dacht ik?

Ooooohw ik moet opstaan! Tot later!

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Boboke: hoe stom dat ze al vragen om een bewijs van zwangerschap terwijl je dit nog niet eens officieel doorgegeven hebt...

Ster: wauw wat een positief nieuws, ik zou persoonlijk ook wel ook eerst nog Gent afwachten, zo kan je goed de vergelijking maken.

Girliej: geniet van je weekendje en daarna zal je wel snel weer kunnen beginnen. Snowboarden lijkt me zo leuk om te doen.

M676: had jij vandaag weer een echo??

ego: wij vertrekken morgen op weekend naar Hasselt. Maar eerst gaan we naar een labrador pupje kijken. Als wij de pup leuk vinden en de pup ons ook, dan kunnen we hem "reserveren" en hij mag het nestje verlaten vanaf 6 februari...

wat betreft of wij onmiddellijk mogen beginnen als wij de uitslag hebben van de RIF batterij, dat zal er vanaf hangen wat de uitslag is denk ik.

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ster ik zou ook even Gent afwachten. Maar het klinkt wel heel goed! En mooi dat ik dat weet want ik ga ook naar het Catharina haha. Vraagje voor jou en Yaraa: wat is die rif batterij? Hoe werkt dat?

Boboke,wauw knap dat je voor de liefde in een andere stad bent gaan wonen. Mijn man komt uit den Haag en is voor mij in Eindhoven komen wonen,echt lief. Ik zou het zelf dus nooit durven.☺️

Girly fijn dat je weer mag beginnen!

11. Nijntje00

Nijntje00 Lid

26 jun 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, hoe is het hier? Ik ben ook weer van de partij. Ga mijn laatste cryo terug laten plaatsen. Het is in de natuurlijke cyclus, maar wel met pregnyl. K vraag me af of ik dan wel of niet utrogestan moet gebruiken? Kwil het heel graag gebruiken, maar de arts beweert dat het kwaad kan als mijn lichaam zelf al progesteron aanmaakt en een normale cyclus heb. Kvraag me af wat jullie hebben gedaan?

Sorry dat ik er zo tussen spring. Ben even op me telefoon. Ga straks alles lezen.

12. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ster ik sluit me volledig aan bij Boboke. Endo kun je niet zien in je baarmoeder. Aan de andere kant weet ik niet wat de effecten zijn van endo op een ivf-traject of zwanger willen worden. Precies mijn vraagstuk op dit moment. Ik zou ook eerst een MRI willen en daarna een plan maken aan de hand van je huidige situatie. Wel heel fijn dat ze je narcose 'gunnen'! En ook niet onbelangrijk dat je een fijn gevoel hebt gekregen bij je arts en het ziekenhuis. Sterkte met je besluit.

13. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Liz lees net je berichtje in het endo topic wat ontzettend lullig zeg! Vind het super rot voor je dat zijn vrienden dat over je hebben gezegd en zou me er ook ontzettend verdrietig over voelen! Hoe heeft je vriend gereageerd? Knuffel meis!

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Nijntje! Leuk van je te horen weer! Succes deze ronde. Ik geloof dat mijn arts zei dat het niet veel toevoegde, maar nooit gehoord dat het tegen kan werken. Dat wil niet zeggen dat het niet waar is natuurlijk, ik ben maar leek.

Yaraah, ik hoop dat er een mooi lief pupje bij zit! Have fun in Hasselt.

Hier een heel mooi kloppend hartje! Whooooooohooooooooowwwww!
    Ik ga een banner maken!!!

15. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Willeke ik heb het er best moeilijk mee. Het is zoiezo een moeilijke periode met de mislukte IVF en ik krijg hier geloof ik nog meer stress van. Ben net met die gasten op vakantie geweest. Ze hebben echt op hem in zitten praten. Mijn vriend is gekwetst, ik denk vooral omdat zijn vrienden niet achter zijn keuze staan en zo lelijk over zijn vriendin hebben gepraat. Maar hij is niet heel ad-rem en kwam er eigenlijk thuis na een gesprek met mij pas achter wat ze allemaal hadden gezegd en hoe onwaar het is. dat ik hem beperk en belemmer en negatieve energie heb door mijn ziekte altijd moe ben enzo. Kortom dat hij beter kan krijgen ofzo? En dus dat hij vooral geen kinderen moet maken met iemand die moe is omdat hij er dan mee zit??? Wie 'zit' er nou met een kindje wat zo gewild is. Tranen rollen over mn wang om het uberhaupt te typen. We zijn aanstaande zondag 5 jaar bij elkaar en heel gelukkig met elkaar. Wie doet zoiets? Vrienden steunen elkaar die zeggen niet dat je ongelukkig bent of wordt door je vriendin?!

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Lieve liz, wat vreselijk dat zij dit hebben gedaan!! Ik kan me voorstellen dat je vriend niet heeft geweten hoe hij moest reageren zeg! Wie doet zoiets en vooral waar slaat het op!!! Gelukkig zit je vriend anders in elkaar dan die zogenaamde vrienden van hem!
    Natuurlijk ben je gekwetst. Belachelijk gewoon! Ik weet er niets anders van te zeggen. Bah!

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Girlliej yep maandag weer echo :). Veel plezier met snowboarden, ik heb t 1x gedaan en ik vond het echt super leuk! En wie weet heb je straks helemaal geen cryo nodig, de duimen draaien in ieder geval ;)

Willeke ik adem :D

m676 joehoe super blij voor je met de goede echo. Ga je het nu je dochtertje vertellen? Ben benieuwd hoe ze reageert.
    Vwb melding maken van zwangerschap voor verlof enzo, vind ik dat er nog tijd genoeg is (ben tenslotte nog geen 10 weken). Overigens hebben ze na mijn eerste MA gezegd dat ik de volgende keer maar langer moest wachten om het officieel te melden ;). Ik had het nl net met 12 weken verteld en 2 dagen later was het voorbij...
    Oh en mooie banner ;)

Yaraah jij ook al lekker een weekendje weg, ben niet jaloers hoor :p. En wat leuk een puppy! Hopelijk is het een goede match. Veel plezier!

Klaproos wat grappig, mijn vriend komt oorspronkelijk ook uit Den Haag :D. Hij heeft er alleen maar heel kort gewoond dus geen typische Hagenees. Ach ik hecht niet zo aan omgeving, als ik mijn mannetje maar bij me heb. Voor de rest heb ik een auto ;)

Nijntje welkom terug. Spannend weer een tp. Eerlijk heb ik nog nooit gehoord of beter gezegd gelezen, dat dit slecht zou zijn. Er zijn een heleboel meiden die juist utro in een natuurlijke cyclus krijgen ter ondersteuning van de luteale fase. Heb je niet toevallig nog een paar doosjes liggen? Anders toch nog een keer een gesprek met je arts aangaan, waarin hij dit mag verduidelijken.
    Ik heb ook 1x een cryo in natuurlijke cyclus teruggeplaatst, maar ook zonder pregnyl. Toen kreeg ik ook geen utro, maar had hier ook geen goed gevoel over.
    Wanneer verwacht je de tp?

Liz ik zit ook echt weer met open mond te lezen. Jeetje het zullen je vrienden maar zijn :x. Gelukkig is hij helemaal blij met jou en trekt hij zich niks aan van zijn vrienden. Gaat hij ze hierover nog wel aanspreken? Vrienden horen elkaar inderdaad te steunen en niet zulke dingen te zeggen. Dikke knuffel meis

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hallo meiden, vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor de laatste echo. De follikels waren giga gegroeid in die paar dagen. Inmiddels zitten er nu een stuk of 10 die sowieso al helemaal klaar en groot genoeg zijn. Aanstaande zondag heb ik de punctie. 's Morgens vroeg gelukkig. Dan hoef ik niet zo lang in de zenuwen te zitten. Ben nu al gespannen. Die punctie is het enige waar ik zooooo tegenop zie, na die eerste keer zeker.
    Ik krijg gelukkig ook geen utro balletjes meer, wat een rotdingen zijn dat. Ik word gewoon weer aan de pregnyl gezet daarna. Vind ik wel fijn. Duimen jullie zondag voor me :D

M676 wat heerlijk een mooi kloppend hartje!! Gefeliciteerd ! Hopelijk mag ik ook over een aantal weekjes.

Sorry dat ik even niet op iedereen reageer. Ben druk van allerlei dingen voor het werk. Kom later terug. *zwaai*

19. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam

Gefeliciteerd wat fantastisch voor jullie!!! Genieten nu!!!

20. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Beschuitje, ik duim zeker! Fijn dat er zoveel follikels meedoen!

Boboke, we hebben volgende week donderdag de termijnecho. Die wachten we toch nog af en daarna vertellen we het. Spannend!
    Je hebt groot gelijk dat je nog tijd genoeg hebt. Als ze zelf zeiden dat het later kon snap ik niet waarom ze nu zo'n bericht via je collega uitdoen!

Deel Deze Pagina