wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    zet hem op beschuitje !

2. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beschuitje je kan het!!

3. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Dank je doom voor je aanvulling!

Klaproos, lekker geslapen?

4. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Succes beschuitje. Ik duim voor je.

5. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    suc6 vandaag beschuitje

6. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik duim voor weinig pijn en heel veel eitjes. Knuffel beschuitje!

7. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Ster zou eerst afwachten op gent. Maar goed dat eindhoven bijna alles wil doen en duim voor je dat scratching jouw net als mij ook geluk gaat brengen

Girlliej hoe was het in winterbergen? duim voor je dat het klussen goed resultaat geeft

Yaraah: hoe was het bij het puppy kijken. Wat hebben jullie besloten nemen jullie een pup. Hoe was het in Hasselt

Nijntje: veel suc6 kan je geen advies geven heb nooit een cryo tp gehad

m676: gefeliciteerd een kloppend hartje en de banner staat je goed

linzinlondon: wat een rot streek van je vrienden zeg mijn vrienden zouden het niet meer zijn o ja gefeliciteerd omdat je van daag vijf jaar samen bent met je vriend maak er een leuke dag van. Na mijn eerste ivf was mijn cyclus ook van slag

beschuitje: mooie score en wat fijn geen toverballen hoe vaak moet je pregnyl zetten

Klaproos: wat erg dat je vriendinnen dat hebben gezegd

Willeke voordat ik het morgen vergeet heelveel suc6 dinsdag en het nuchter zijn komt wel goed

fisher: fijn een mooi kloppend hartje je loopt een paar dagen voor op mij ben nu 6 weken en 5 dagen fijn dat je nu verder kunt in leiden. Vervelend om op zo'n manier te stoppen met voetballen.

Boboke verveelt en schrikken weer oud bloed verlies. Hopelijk heb je er geen last meer van. fijn dat je het hartje thuis hebt kunnen horen op naar een mooie echo morgen

zwaai naar de rest

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Liz, jaaaa 5 jaar samen! 🎉🎊🎈🎈
    Gefeliciteerd!

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Beschuitje Hoe is het gegaan?? Hoop dat het mee is gevallen!

Thnx Kriti!

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zo ik ben net weer thuis! Het is goed verlopen. Ben zooooo opgelucht! De punctie was wel heftig en pijnlijk , maar ietsje minder erg dan de vorige. Of ik was nu zo voorbereid op het ergste dat het mee viel haha..
    Er zijn tien eitjes uitgehaald. Bij vriendlief was ook alles goed. Woensdag de terugplaatsing als alles goed gaat. Daar gaan we maar vanuit. Vriend is nu naar de appie om chocola te halen , wij vonden dat ik daar nu wel een stukje van verdiend had ;) nu lekker op de bank!

11. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    He fijn beschuitje! Nu jezelf flink (laten) verwennen! 10 eitjes, mooi hoor!

12. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi om te horen beschuitje! Nu lekker uitrusten.

13. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mooie score! Gefeliciteerd!

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fijn Beschuitje, mooie score! En nu jezelf maar lekker laten verwennen :)!

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik laat me lekker vertroetelen hoor, dat komt goed ! Bedankt voor jullie lieve reacties

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Beschuitje: 10 eitjes is een mooie score hoor.

Ego: weekendje Hasselt was fantastisch. De pup was super schattig en we hebben besloten hem te nemen. Op 07/02 mag hij het nestje verlaten.

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat fijn Yaraah, en wat leuk dat jullie een nieuwe pup krijgen!

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen ! Ik voel me veeeeeeel beter dan gister, gelukkig maar. Heerlijk vroeg gaan slapen en nu ook een stuk minder pijn. Tijdens ivf 1 had ik wel drie dagen erge kramp, maar het lijkt erop dat het ergste nu al voorbij is. Dit moet een goed teken zijn 😉
    Ik ben nog wel vrij tot de terugplaatsing om bij te komen en m'n lichaam lekker te laten rusten.
    Een fijne dag allemaal.

19. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Pien, wat mooi dat je de beslissing voor geen combinatietest zo hebt gemaakt. Ik zou toch voorbereid willen zijn denk ik. Hoe gaat het met shoppen? Had je een vriendschapsverzoek gestuurd, maar kan nog steeds je moodboards niet zien. Ben wel nieuwsgierig hoor :) hihi

Beschuitje, wat super dat het zo goed is gegaan. En wat terecht dat je chocolade hebt genomen :D Nu de spannende periode hoeveel er bevrucht zullen zijn. Ook voor deze periode draaien mijn duimen weer voor je! En lekker je rust nemen inderdaad, dat heb je verdiend!

m676, succes met keuzes maken volgende week! Wat heerlijk dat je dan alweer een echo hebt ;) En daarna het grote nieuws verspreiden. Wordt een leuke week voor jullie!

Klaproos, al weer wat minder moe? Goed dat je het jezelf dan ook niet aandoet, rijden! Als ik jou banner zie vind ik het zo verdrietig voor je.... Al 6 jaar een wens die maar niet in vervulling gaat en alle tegenslagen die je nog hebt gehad. Ik hoop dat 2015 je veel goeds zal brengen en je snel zin graat krijgen in de icsi ronde (hoe gek dat ook klinkt)

Fisher, wat naar van je enkel! En wat ben jij sportief zeg hihi. Wanneer is nu jou volgende afspraak? Al naar een vk gebeld?

Ster, heb je wat gehad aan onze adviezen? Wacht je inderdaad nu nog Gent af?

Kriti, moet jij nog steeds elke 3 dagen naar het ziekenhuis? En hoe is het met je buik? Moet je echt tot 12 weken injecties blijven geven...

Willeke, veel succes deze week met de operatie en het herstel!

Liz, nog gefeliciteerd :)

Yaraah, wat een goed nieuws! Super dat je een pup krijgt volgende maand. Heb je al een naam bedacht? Veel plezier met de voorpret. En nu wordt het dubbel aftellen naar februari :)

Boboke, echo vandaag weer goed gegaan?

Ik ben gewoon ontzettend zenuwachtig voor morgen... om half 9 de eerste echo. Zo bang dat mijn wereld in elkaar gaat storten... Kon ik maar 24 uur vooruit spoelen. Wordt een lange dag, maar daar weten jullie alles van ;)

20. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ups heel veel sterkte meid!! Ik duim voor je!
    Beschuitje super goed hoor! Vergt doorzettingsvermogen.
    Yaraah leuk zeg, dieren verrijken ons leven vind ik.
    m676 spannend aankomende week ga je 'het' vertellen na je echo dus.
    Als eerste bedankt voor de lieve felicitaties ;) Het was een hele gezellige dag met een heerlijk diner ik ben goed verwend!

Ik heb nog even wat advies nodig. Het is 'eindelijk' gelukt om een afspraak te krijgen met mijn Gyne. Morgen kan ik komen (ook alleen omdat iemand zijn afspraak heeft afgezegd?!) Maar nu twijfel ik heel erg wat ik nou eigenlijk moet vragen. De helft van mijn vragen zijn denk ik meer voor de fertiliteitsarts. In ieder geval ga ik vragen om die CA-marker en ik ga uiteraard mijn pijnproblematiek voorleggen. En uitleggen dat ik mijn cryo niet wil terugplaatsten als de endo te heftig is. Verder nog handige vragen?? Ik ga ook uiten dat we ontevreden zijn over de begeleiding maar goed dat is meer de poli aan de andere kant van de gang! Bedankt voor meedenken alvast!

Deel Deze Pagina