wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha sorry doom! volgende keer zal ik jullie niet zo in de spanning houden:)

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Boboke,wat een zorgen,bah! Hoop dat ze in het zkh meer weten.

Pien weer begonnen met spuiten? Ik duim voor je! Dat roodverlies heb ik ook altijd in mijn cyclus,soms wel 10 dagen lang,zo irritant!

Beschuitje,ik heb je een pm gestuurd, dikke knuffel 😥

Girlie,ik duim voor je! Lekker broeden!

Sorry voor wie ik allemaal vergeet,ik loop mega achter..heb een vroege mk gehad op 4 wk en 4 dg. Echt mega mega kut. Vandaar afwezig..

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve klaproos, ik zie nu pas jouw bericht.. Een vroege miskraam wat erg voor je. Het zit ook jou niet mee he. Heb pb beantwoord trouwens.
    Jij ook veel sterkte !

Donderdag moet ik voor de tweede echo. De eerste echo was nog niet goed genoeg. Wij gaan nu voor de cryo.
    Lieve meiden hou vol he.. Ik kom snel wat uitgebreider kletsen maar alles moet via mobiel, is zo onhandig.

4. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh Klaproos 😥 wat rot zeg! Heel heel veel sterkte en een mega dikke knuffel. Is je Lyme momenteel wat beter? Wil je nog een keer de link naar je blog geven?

Girlliej jemig toch nog een tp!! Nou wij hopen allemaal zo ontzettend met je mee voor een wonder!

Doom fijn dat deze laatste grot check ook in orde was. Namen al klaar? Kamertje al in constructie en datum verlof al bekend? Vergeet niet te genieten meid 😉

M676 wat een super mooi aantal follikels! Op naar een mooie echo donderdag. Vind wel dat je nog lang door moet spuiten met al follikels van 14mm! Succes en hopelijk zondag de punctie!

Pien wat omschrijf je alle gevoelens tijdens onze behandelingen toch mooi aan diligo! Hoe gaat het met jou. Dit gaat hem worden pien, ik voel het! Knuffel voor jou.

Hier zondag minder goed nieuws er was nog geen follikel aan het groeien, alleen maar kleintjes. En zondag was al dag 12... Donderdag een nieuwe echo om te kijken of er nu wel actie is. Anders geen tp deze cyclus 😔
    Ik hoop het zo, want het gaat goed met de accupunctuur en ik geloof er wel in dat je de paar maanden na je mk meer vruchtbaar bent. Daar wil ik gebruik van maken! Nog maar even afwachten dus.

Beschuitje, lijkt jou verhaal nu precies op dat van mij of lees ik het verkeerd? Heel veel sterkte en een pb is altijd welkom.

5. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Klaproos, wat erg voor je! Ik leef met je mee. Was het een natuurlijke zwangerschap? Ik las dat je in aug voor jullie 2e icsi zouden gaan of heb ik dat mis?
    Een dikke knuffel voor je, bah wat oneerlijk!

Beschuitje, ik heb ook donderdag de 2e echo.

6. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
  7. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dank jullie wel meiden,ontzettend lief van jullie! Dit was wel spontaan gelukkig. Ik heb nu bij de bieb een boek gehaald wat heet innesteling zwanger worden en blijven. Wie weet steek ik er nog iets van op ;)

Ups,hoe gaat het met je? Hou je het nog vol allemaal? Ach stomme lyme,vorige week nog zoooo ziek maar dat heb ik te danken aan de prednison dus voorlopig effe niets van dat spul!! Hier is mijn blog
    Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

M676,hoe gaat het met jou? We zouden eigenlijk in augustus beginnen maar word toch september vrees ik :( zie blog.

Beschuitje 🍀🍀🍀🍀die zijn voor jou. Zijn klavertjes 4 voor als je niet op ipad zit. Voor iedereen hier eentje trouwens!!!🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Girlliej: jee meid, inderdaad eerder melden voortaan :). Ik had mijn conclusies al getrokken ;). Wat fijn dat je in elk geval een tp hebt gehad! En 5 cellig is niet eens zo heel slecht volgens mij hoor. Lekker broeden nu!

U&D: dankje :). Dus het wil nog niet echt groeien? Nog niet wanhopen hoor, soms duurt het wat langer. Het is in eigen cyclus he? Heb je een regelmatige cyclus van jezelf? Komt vast nog wel goed deze ronde. Fijn dat je een goed gevoel bij de acupunctuur hebt! Ik mag vrijdag ook weer. Heb jij er ook kruiden bij? Succes meid!

Klaproos: goh meid toch, dat wist ik niet... ook al was het pril, het is heel triest :(. Heb net ff je blog gelezen, het heeft je weer niet bepaald mee gezeten he! Kun je nu wel beginnen met de ICSI wanneer jullie dat gepland hadden? Dikke knuffel voor jou meid!

All: ik moet morgen al beginnen met de deca. Ik ben van plan het weer 's ochtends te spuiten, net als bij de eerst IVF. Bij de tweede IVF had ik geen zin om in de weekenden ook vroeg op te moeten, maar ik probeer nu zoveel mogelijk hetzelfde te doen als bij de eerste poging, omdat het toen toch een beetje gelukt is ;). Het zal vast niet uitmaken, maar ik had toen in elk geval wel wat meer follikels, wie weet 'pakt' het beter als ik het 's ochtends spuit...

9. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    He bah klaproos wat lijkt mij dat vreselijk ben je eindelijk.zwanger en dan weer dit :(

Ups voor jou ook Shit zeg. Kunnen ze niet zwaardere dosis aan je geven?
    Over 2 weken komt ons kamertje. Heb er 1 naar mijn ideeën laten maken van steigerhout. Heel veel zin in!!
    Helaas is mijn contract niet verlengd ( ik vermoed vanwege zwangerschap) ben dus werkeloos. Mijn verlof gaat in op 28 oktober.

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klaproos bedankt voor de klavertjes vier en de anderen natuurlijk ook super bedankt voor de lieve (pb) berichtjes.

11. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Klaproos, met mij gaat het oké, dank je.
    Wat een rare ziekenhuis medewerker heb je getroffen! En je na een uur te laten wachten weer naar huis sturen? Is de verwijzing die je moet krijgen van een arts die op vakantie is de reden dat je pas later kunt beginnen? Is er geen andere arts in DD die dat wil schrijven?
    Ik heb je andere blogs ook gelezen. Schuldgevoel is idd een nutteloze emotie en je voelt je er nog slechter door! Nergens voor nodig ook. Maar ja, zet dat gevoel maar eens van je af. Heb je voldoende afleiding?

Hoe ging je deca pien?

U&d, ik moet idd nog lang doorspuiten. Weet niet wat goed is, maar vorige keer was de helft niet rijp.. En 14 was wel afgerond naar boven. Dus 13,6 bijv. Ik denk dat het wel goed zit. Morgen eens zien wanneer de pregnyl mag en ik van die deca verlost ben :D
    Jij succes morgen met de echo. In eigen cyclus gaat het vaak langzamer, dus hoeft nog niets te betekenen!

12. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    AAh klaproos dat meen je niet...:( wat balen zeg! heel veel sterkte..

Doom wat was de reden dat je contract niet werd verlengt?anders zou je het eventueel nog kunnen aanvechten! wel balen zeg! redden jullie het met 1 salaris zodat je nog rust heb met zoeken na je verlof?
    Nou wel blijven genieten van je zwangerschap hoor!:)

Lekker een stoer kamertje met steigerhout!

Pien dat moet je zeker doen als jij daar een goed gevoel bij heb! hopelijk blijft het nu lekker 9 maanden zitten:D

Ups ah dat zal wel even balen zijn! hopelijk gaan ze toch nog groeien..is het in natuurlijke cyclus?

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    m676: hopelijk blijken je follikels mooi doorgegroeid morgen :). Fijn is dat hè, dat je dan weer een hele tijd niet hoeft te spuiten!

Doom: jeetje dat zou heel gemeen zijn als dat zo is. Maar ja hoe kom erachter dat het echt zo is he... maar verdacht is het zeker! Knap balen, maar ik zou proberen je er nu niet te druk om maken, stress is niet goed voor je kleintje. Eerst je kindje maar op de wereld zetten :). Werk komt daarna wel weer!

Mijn eerste spuit ging prima. Ja het is toch wat, maar het doet me kennelijk niet zoveel meer. Of ik verdring het ofzo, ik heb ook gewoon geen zin om de 'geestelijke' pijn te voelen. Doe liever alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat ik mezelf elke ochtend 1 of 2 spuiten geef... Of ik voel me gewoon nog goed genoeg om me er niet te druk om te maken, dat kan ook :). Straks als de hormoontjes hun werk weer wat gaan doen, piep ik misschien wel weer anders ;). Het voelt allemaal nog wat ver weg de punctie enzo. Maar voor je het weet is het weer zover ;). Ik heb er ook nog niemand over verteld dat ik weer begonnen ben met spuiten. Dan lijkt het haast alsof het niet bestaat. Maar als ik me dan wat minder goed voel, komt dat eenzame gevoel om de hoek zeilen... De hele wereld draait door en ik sta stil....

14. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    pien hopelijk blijf je je zo goed voelen! dat scheet een hoop ellende:)
    heb je lang protocol? heel veel succes!

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik hoop het ook Girlliej! Heb lang protocol ja. 18 augustus eerste echo. De decaspuiten lijken nu minder 'stomp' dan voorheen, ook deze tweede spuit ging er vrijwel pijnloos in ;).

16. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig pien hopelijk heb je deze keer alleen maar goede spuiten:)

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    We zijn net terug uit het ziekenhuis. Vorige week werden we weggestuurd omdat het eitje nog niet groot genoeg was, nu is vermoedelijk de eisprong al geweest. Ze gaan in de urine kijken of het misschien de afgelopen drie dagen is geweest. Zo ja dan kan de cryo ontdooit worden. Zo nee hebben we dikke pech. Nog maar even wachten op een telefoontje dus.. Worden vandaag gebeld.

18. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje beschuitje wat vervelend zeg! hopelijk heb je dan toch in de afgelopen 3 dagen een eisprong gehad.. hoelaat komt het telefoontje?

Ikga voor jullie duimen!

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ze zeiden dat ze na 1,5 uur de uitslag weten dus ik verwacht voor 12 uur..

20. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet je al iets beschuitje!hoop zo op goed nieuws!

Deel Deze Pagina