Beschuitje wat een mooie opbrengst! Gelukkig was het deze keer iets minder pijnlijk en voel je je vandaag al weer stukken beter. Nu duimen voor veel bevruchtingen en een mooie tp! Yaraah oh wat leuk dat het gelukt is met de puppy . En 7/2 is al bijna! U&D begrijpelijk dat je zo zenuwachtig bent voor morgen, dat heeft denk ik iedereen wel. De duimen draaien voor een mooi kloppend hartje, het moet gewoon! Gelukkig wel lekker vroeg. Alvast heel veel succes! Lief dat je er aan gedacht heb. De echo was gelukkig weer goed . Ik denk dat ik nu echt langzaamaan eraan moet geloven dat het dit keer goed zal gaan. Al blijven de komende weken nog erg spannend, zeker omdat wij wel een nekplooimeting laten doen... Liz pff dat is altijd lastig om goede vragen te bedenken. Ik zou inderdaad de slechte endobegeleiding wel aanspreken, want je zit toch niet voor niks in een ziekenhuis waar alles onder 1 dak zit. Ze hebben ook teambesprekingen dus zou makkelijk besproken kunnen worden. Voor de rest misschien een MRI? Zeker omdat je de laatste tijden zoveel pijn hebt. Vanuit daar een plan van aanpak maken qua tp. Voor de rest zou ik het ook niet weten. Als ik nog iets bedenk laat ik het wel weten. Alvast succes morgen! Oh ja ook nog gefeliciteerd met jullie jubileum Kriti hoe gaat t met jou? Al weer wat opgeknapt? En al een beslissing kunnen nemen waar jullie verder gaan? Klaproos hmmm dat maakt rijden wel lastig als je bang bent op de snelweg . Vwb verdrietig zijn, dat valt eigenlijk wel mee. Ik probeer er niet zoveel meer bij stil te staan en vooruit te kijken. Natuurlijk zijn er momenten, net als de uitgerekende datum (toevallig morgen ), maar dat is gelukkig in de loop der tijd minder geworden. Voor mij heeft het altijd geholpen om direct verder te gaan met behandelingen, zodat we in ieder geval weer een kans hebben. Hopelijk kan jij ook snel weer verder en je blik op de toekomst richten. Knuffel Pien het zou best wel kunnen dat ik te veel gedaan heb, hoewel het eigenlijk niks voorstelde. Ik ben vrijdagmiddag even een klein half uurtje gaan wandelen . Ik was het binnen zitten en geen beweging hebben zo zat. Dus het zou goed daarvan kunnen komen... Vwb de angelsound zijn de meningen ook heel erg verdeeld of het schadelijk zou zijn, dus ik probeer t nu ook voorlopig niet meer te gebruiken. Alleen als ik echt heel onzeker ben. Leuke moodboards, heb je al beslist wat voor iets het gaat worden? Willeke nog maar 1 nachtje slapen ! Heel veel succes voor morgen en hopelijk mag je gewoon lekker naar huis. Zwaai voor iedereen die ik vergeten ben
hier even veel " dipjes" op het moment. door de lucrin voel ik me echt super emotioneel. heel veel huilen. zowat bij elk tv programma krijg ik tranen in mijn ogen. ooh echt heel erg. en wat meer ruzietjes thuis met mijn man. hij moet ook weer erg wennen aan de lucrin buien die ik heb haha komt wel goed, voor ons allebei weer ff wennen.... ik zie heel erg op tegen de hysteroscopie en de scratching. het zijn onderzoeken die ik graag wilde en waar ik ook blij mee ben dat ik ze krijg, maar na het lezen van de info folder, en het opzoeken van info op internet ben ik heel erg bang geworden..... pfff zie er nu al tegenop en natuurlijk weer een zwangerschaps aankondiging gehad, en 3 uitnodigingen voor kinderfeestjes. dat wordt alleen maar steeds erger op deze leeftijd. ik lees met jullie allemaal mee, en ik leef heel erg met iedereen mee. ik schrijf alleen even wat minder op het moment. liefs xxx
Ster knuffel meis! Rot lucrin! Over de scratching hoef je je echt niet druk te maken, heb ik 1.5 week geleden voor het eerst gehad en valt wel mee. Even tanden op elkaar. Ik moet dat ca 8 weken na de operatie weet doen (onderdeel vh onderzoek) Boboke leuke banner! Ups spannend morgen! Duim voor een prachtig knipperlichtje morgen! Yaraah leuk een nieuwe pup! Je krijgt over 2 weken ook alweer de uitslag, gaat snel! Morgen de operatie, spannend! Zodra ik kan reageren laat ik wel even weten hoe het is gegaan. Verder zijn we dit weekend naar de vakantiebeurs geweest (was nog best leuk ) en we gaan dit jaar weer naar Amerika voor het eerst met een camper rondtrekken. Super veel zin in en kijk er nu al naar uit (pas september gaan we) dus tussen alle behandelingen door de komende weken / maanden ook wat anders leuks om naar uit te kijken en zwanger op vakantie zou helemaal top zijn
Ster dikke knuffel meis. Enne dat huilen bij alles wt op tv is herken ik maar al te goed. Irritant he.. Je wilt het zelf niet maar toch gaat het zo.
Yaraah, leukkkkk! Hebben jullie al een naam? Ups, ik herken het helemaal! Sterkte meid, gelukkig is het vroeg! Boboke, yesssss! Een hele fotogalerij intussen! Fijn dat het goed gaat! Ook jij hebt een banner 😊 Liz, weet het niet zeker meer, maar kreeg jij nu juist later een mri terwijl anderen op het forum zeggen dat eerst een mri handig is? Ze kunnen er wel veel meer op zien namelijk. Ik zou in dat geval mss nog vragen of die niet eerst kan. Verder heb je zelf al goede vragen. En ook al ligt het niet aan de gyn zelf, hij / zij is wel degene die er mas iets aan kan veranderen. Lieve lieve ster, kom maar lekker van je afschrijven en je hoeft zeker niet op alles te reageren! Sterkte meid! Willeke, naar Amerika. Wauw!! Een toekomstdroom van me. Heel veel succes morgen meid! Ik denk aan je! Beschuitje, wat fijn voor je dat het beter gaat dan vorige keer.
M676,ja heerlijk dank je! En inderdaad mooie banner 😊 Beschuitje,wauw tien eitjes! Super! Ik ga keihard voor je duimen. Up&downs ook voor jou,succes! Yara,wat leuk een puppy!🐶
Willeke succes vandaag U&D ik duim voor jullie voor een heel mooie echo Ego: naam puppy = Oshkosh. Hij heeft een stamboom en de naam moest beginnen met O en die dame heeft hem zo genoemd. We vinden het beiden wel een leuke naam, dus we gaan hem wel behouden.
Een kort berichtje; er was een kloppend hartje te zien! Het lag ver weg en ze kreeg het niet goed in beeld dus het leek een eeuwigheid te duren... Maar er was een knipperlichtje. Door de plek kon ze niet zo goed meten hoe groot het was. Ze kwam uit op 6wk5dg maar zou 7wk1dg moeten zijn. Moesten ons geen zorgen maken en volgende week weer terug om beter te kunnen meten. Vind het dus nog steeds spannend maar dat hartje voelt als een geweldige overwinning!
Fisher thanks . Wanneer mag jij nu weer voor een echo? Hoe gaat t met je enkel? Ster dikke knuffel meis. Heb je nu dan al je definitieve beslissing genomen om in Eindhoven te blijven en niet meer naar Gent te gaan? Vwb de hysteroscopie, die stelt echt niks voor hoor. Het voelt vnl heel vreemd aan, omdat er continue met water gevuld wordt en dit er ook weer uitloopt . Ik heb er 2 gehad na mijn eerste MA en hierbij hebben ze zelfs weefsel verwijdert en daar heb ik zo goed als niks van gemerkt. De tweede keer was ik zelfs mijn medicatie vergeten en ook toen ging het zonder problemen. Ook de scratching voel je bijna niks van. Het is in ieder geval echt niet zoals bij een punctie of zo. Hopelijk ben je hierdoor een beetje gerustgesteld. Kan je de kinderfeestjes niet skippen? Zeker nu je al emotioneler bent door de lucrin kan ik me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten. En je hoeft echt niet op iedereen te reageren hoor. Kom gewoon je hart luchten als je er behoefte aan hebt. Daar zijn we hier voor, elkaar steunen in goede en slechte tijden. Sterkte! Willeke wow dat is wel een super leuk vooruitzicht zeg naar Amerika en dan nog een rondreis ook! Waarheen gaan jullie? Nogmaals succes voor zo. Liz ik ben benieuwd naar hoe je gesprek is gegaan. m676 dat kan je wel zeggen ja. Hebben vandaag ook 6!!! foto's meegekregen dus die kleine krijgt zo inderdaad wel sterallures Yaraah het is wel een hele aparte naam. Is de roepnaam dan osh? Wat grappig dat de uitslag van de rif en de nieuwe pup op dezelfde dag zijn. U&D jeej een kloppend hartje! Dat is toch het belangrijkste. fijn dat je nu volgende week weer terug mag.
Ster dikke knuffel meid! Lastig dat de hormonen zo aanwezig zijn..X Ups super goed nieuws! Volgende week weer een echo spannend hoor! We lopen ongeveer tegelijk leuk! Ik mag maandag 26e weer voor een echo. Ik heb amper kwalen dus ben wel heel erg benieuwd. Het bloeden is al een week gestopt dus dat is fijn. Ik hoop op een mooie echo maandag want dan weet ik dat ik mij niet druk hoef te maken over feit dat ik weinig kwalen heb. Met de enkel gaat wel aardig, rustig aan
Boboke: veel kans dat zijn roepnaam Osh zal zijn. U&D: super een kloppend hartje. Volgende week weer een echo... spannend Fisher: wel goed dat het bloeden gestopt is
wat een lieve reacties allemaal. thnx meiden !! willeke hoe is je operatie gegaan ? mag je vandaag of morgen naar huis ? hopelijk heb je weinig pijn en knap je snel op. hoe lang moet je herstellen? wat leuk een reis naar amerika. weet je ook al welke plaatsen ? ik ben jaloers, wil ook zo graag naar amerika toe. dikke knuffel beschuitje, ja is niks aan te doen hahaha, ene moment vrolijk en ander moment een wrak. voel me echt rot door de lucrin. gelukig nu " maar " 2 mnd ipv 6 mnd wat ik eerst had. effe volhouden nog. met jou alles goed ? nog last van de punctie ?wanneer heb je de tp ? m676 voel je je nog goed ? last van kwaaltjes ? begint het buikje al te groeien ? klaproos hoe gaat het met jou ? liz heb je nog veel pijn ? dikke knuffel girliejj hoe gaat het ? alles goed ? yaraah ooh wat leuk een puppy *smelt* ik ben dol op dieren en vooral honden. wat voor een ras is het ? ga je ook puppy training doen ? ups, gefeliciteerd met het kloppend hartje!! wat een stress als ze het niet kunnen vinden. ga je het nu vertellen aan je dochter ? wat spannend. hoe zal ze reageren ? boboke, wauw 6 foto's van de kleine. wat super!!! en wat heerlijk dat alles nog steeds goed gaat! dit is nu je langste zwangerschap tot nu toe toch ? we hebben nog geen keuze gemaakt voor wat betreft ziekenhuis. we gaan wel de hysteroscopie en sratching laten doen. dit is op 10 feb. op 5 maart mag ik beginnen met de deca spuiten. de afspraken staan allemaal al ingepland . 25 feb hebben we afspraak in uz gent. mocht dat zo goed bevallen dan kunnen we alsnog de afpsraken afzeggen want daar zit nog 10 dagen ongeveer tussen om te beslissen. fisher spannend weer bijna een echo. weinig kwaaltjes lijkt me super fijn haha, maar aan de andere kant maakt het je ook onzeker omdat je niks voelt. gelukkig is het bijna de 26e doom hoe gaat het met jou ? en met de kleine man ? kriti hoe gaat het ? nog alles goed met de zwangerschap ? pien alles goed ? de buik begint al goed te groeien zeker ? al een keuze gemaakt voor de moodboards ? ego, dit weekend gaan we feesten we hebben 2 nachten een hotel in amsterdam en gaan naar de ziggodome. even alle stress eruit. lekker shopppen in mijn favo winkel van nikkie plessen. en uit eten... helemaal zin in
in afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 beschuitje - 1e kindje mimami - 2e kindje Yaraah 1e kindje - icsi 3 Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 julia1984 - 1e kindje - ivf 2 stimulerende fase: ster - 1e kindje - ivf 2 - 5 maart starten met deca punctie/terugplaatsing/nod: Boboke - 1e kindje - ivf 3 - punctie 22/11 - tp 27/11 Liz - 1e kindje- ivf 1- punctie 15/12- tp 18/12 kriti81-1e kindje- ivf 2- punctie 17/12- tp 20/12 Cryo terugplaatsing : ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 1 - tp jan/feb m676 - 2e kindje - ivf 2 - zwanger: Pien - 1e kindje (18 mei 2015) bevallen: doom - een jongen: Bendt
Hey ster groot gelijk dat jullie er eens lekker tussenuit gaan... Onze pup is een charcoal labrador retriever. Ja ik ga wel puppytraining doen en als hij oud genoeg is, wil ik hem twee keer in de week meenemen om te gaan joggen
Ster: ik kan beamen wat Boboke zegt: een hysterescopie is niet pijnlijk. Het is mij toen ook alles meegevallen. Het voelt alleen wat vreemd, maar je kunt wel 'leuk' meekijken op het scherm . Vervelend hoor die bijwerkingen van die Lucrin, gelukkig komend weekend dus leuke afleiding! Ups: wow, een kloppend hartje, super meid!! Bobo: en jij ook weer een goede echo gehad: wat staat die banner je goed !! Fisher: ik heb ook geen kwalen gehad en ook mij maakte dat wel erg onzeker in het begin. Ik verwachtte steeds dat er nog kwalen zouden komen, totdat ik de 11 weken voorbij was, toen geloofde ik wel dat dat mij niet meer gebeuren zou . En dan heb ik het m.n. over de misselijkheid, want die gaat na een week of 12 vaak weer over.
m676 jeej wat een goed nieuws!! en donderdag je termijn echo dat komt helemaal goed! wat leuk ben benieuwd hoe jullie dochtertje reageert Liz jeetje wat gemeen van die jongens..en waarom? wat is de toegevoegde waarde? echt erg snap dat je vriend ook niet wist hoe hij daarop moest reageren! het zulle je vrienden maar zijn! Laat je niet van de wijs brengen hoor! Nijntje misschien alweer een beetje late reactie maar ook ik heb niet gehoord dat het kwaad kan.. alleen mijn ziekenhuis zegt ook dat het geen toegevoegde waarde heeft..wanneer krijg je je tp weet je dat? Yaraah leuk een pup Ups jeej een kloppend hartje wat een goed nieuws en gelukkig als snel de volgende echo!!
winterberg was leuk helaas amper sneeuw dus ben niet weze snowboarden maar goed was er wel even lekker uit! nu wachten wachten wachten tot me tp! verder gaat alles hier zijn gangetje ben alleen zo moe en duizelig de laatste tijd ik wil soms alleen maar in me bed liggen(Helaas kan dit gewoon niet)
Yaraah, leuke naam! Zeker osh als roepnaam! Ups, wat fijn! Zit dus maar 3 dgn tussen, onze gyn zei toen dat t 4 dagen kon afwijken. Volgende week weer! Ook al een klein fotomodelletje ☺️ Ster, veel feestplezier! Heerlijk, Amsterdam is zoooo leuk!! Willeke, hoe ging het vandaag? Toch nog een nachtje zh, of? Ik heb deze zwangerschap voor t eerst wel verschijnselen, maar niets ergs. Ik eet wel te veel merk ik 😳 Girliej, jammer dat er geen sneeuw was 😥 Maar idd wel ff lekker weg, heerlijk! Neem lekker de rust als het wel kan! Ik herken het gevoel wel.