wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik moet er om 11 uur zijn meiden. Heb wel redelijk geslapen maar ik ben ook gespannen. Heb nu spanningsmaagkramp.. Is m'n zwakke plek sowieso. Jullie horen het straks!

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Yara wat een dotje jullie hond !!!

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Girliejj hoelang hebben die klachten bij jou aangehouden? Ik lees op internet dat het wel tien weken kan duren ! Wel vreemd dat je al die klachten had maar gen overstimulatie ... Ik ben Heel benieuwd wat er bij mij Uit komt. Vind het vervelend dat ik me weer ziek moet melden, al heeft m'n baas er geen problemen mee.

4. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Liz ik hoop in ieder geval dat je hier ook alles kwijt kan en ook blijft delen. Gelukkig dit keer een goed gesprek gehad met je arts. Fijn dat ze het intern nog gaat hebben over dat terugsturen naar de ha, want dat was echt van de zotte! Wel ontzettend balen van die 3 maanden lucrin, maar de pijn die je nu hebt is ook niet te harden lijkt me. Hopelijk doet de lucrin zijn werk en kun je over 3 maanden je cryo in een schoon lichaam teruggeplaatst krijgen.

Pien ik had maandag weer een echo en alles was goed. Ook al een voorzichtige uitspraak vwb nekplooi (ziet er goed uit), heb volgende week de officiele combinatietest. Qua trouwen waren we deze datum al lang van plan, maar we moesten nog kijken of die nog vrij was. Mijn vriend vindt het nl heel leuk dat het een cijfercombi is op die dag (ook kennen we elkaar dan 5 jaar). Je krijgt dan nl 1-5-15 en we trouwen om 15 uur ;). We houden het ook heel klein, zijn allebei niet van de grote feesten dus qua organiseren zal het allemaal wel meevallen.

m676 inderdaad veel te veel tijd ;). Het hematoom wordt bij elke echo gecheckt. Het is iets kleiner geworden, maar nog steeds duidelijk aanwezig. Hopelijk is de kleine snel groter dan het hematoom dan is het gevaar ook geweken.

Klaproos ik ken het niet een bloeding van de eisprong. Qua doorgankelijkheid van je eileider, daar kun je alleen achterkomen als het nog een keer getest wordt. Is je linkerkant wel goed doorgankelijk?

Fisher fijn dat de echo goed was. Altijd makkelijk gezegd dat de kans nu groot is dat het goed blijft gaan, maar voor ons mmm meisjes hebben we iets langer en meer bevestiging nodig :cool:

Girlliej eerlijk gezegd denk ik niet dat ik er heel bijzonder uit zal zien qua mooie jurk aangezien ik dan bijna 25 weken zwanger ben ;). Wel trots op mijn mooie buik dan natuurlijk :)
    Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen over je gesprek, ik ben daar nl helemaal niet van ;). Het is deze tijd nu eenmaal niet zo makkelijk een baan te vinden dus ik zou ook zeker niet zomaar je baan opzeggen. Ik ben ook al jaren niet tevreden met mijn baan, maar ze liggen nu eenmaal niet voor het oprapen. Wel fijn dat jij er een goed gevoel aan overgehouden hebt, dat is het belangrijkste. En ik hoop dat dat zieltje snel bij jullie komt wonen ;)

Beschuitje oh jee dat klinkt niet echt lekker :(. Hopelijk is het niks ernstigs. En je gezondheid gaat voor je werk! Succes zo met je afspraak.

Yaraah ach wat een poepie :)

Zwaai voor de rest

5. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam

OMG ik ben zo vaak op zoek naar de 'VIND IK LEUK' knop :D wat een droppie zeg heerlijk!

Ja die Lucrun is inderdaad balen. Mei ben ik dan pas weer klaar voor een Cryo maar ze zei dat ik mijn kansen echt flink versterk. En als je meerdere Cryo's hebt is dit natuurlijk niet te doen maar omdat we er maar eentje hebben is het toch de moeite waard. Ik zet denk ik zo even de Lucrin heb nog een spuit liggen in mijn persoonlijke apotheek:(

Klaproos ik ken dat van die bloeding ook niet. Voel je je nu al wat beter?

Boboke wat een heerlijk vooruitzicht zeg!! Ik wil ook zo graag trouwen maar mn vriend is er nog niet klaar voor:$

Fisher lastig dat gevoel van onzekerheid ik kan het me goed voorstellen. Hopelijk krijg je snel een zekerder gevoel

Beschuitje jeetje zeg wat onwijs naar voor je...heel veel sterkte gewenst!!

M676 fijn dat jullie nog een forum hebben waar je alle fijne dingen over jullie zwangerschap kunnen delen. Uiteraard hoop ik ook niet dat jullie allemaal weg gaan want dan wordt het hier heel stil hahahaha dilemma's

Girlejj heftig verhaal ook weer. Ik zou ook niet zomaar mn baan opzeggen maar aan de andere kant is gezondheid het belangrijkste. Kun je niet eerst kijken of een verlof (of evt ziekmelding) je klachten verminderen voor dat je een drastischer besluit neemt. Werk kan toch wel heel erg bepalend zijn in je leven. Ik ben wel gelukkiger geworden sinds ik geen stressvolle job meer heb. Maar ik kon die van mij eigenlijk lichamelijk ook niet aan waardoor ik continue een schuldgevoel had. Nou ja veel sterkte in ieder geval en altijd jezelf en je gezondheid voor op stellen.

6. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Yaraaah! Verliefd!!! Wat een cutey!

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beschuitje hoe was je afspraak? Hopelijk is alles goed...

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nou meiden geen goed nieuws hier. Ik heb toch overstimulatie. Er zit behoorlijk wat vocht in m'n buik. Voorlopig veel drinken en op de bank liggen ... Ik baal!

9. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh getsie wat ontzettend vervelend voor je:) Heel veel beterschap gewenst. Mag je het thuis afwachten verder? En al dat vocht in je buik verdwijnt dat dan weer vanzelf:( Succes

10. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    he beschuitje, wat vervelend. Heb je veel pijn?

11. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Beschuitje sterkte!! Ik moest 3 x per dag fluimicil drinken om overstimulatie te voorkomen, zat op het randje. Schijnt nl ook goed te werken. Misschien is het wat voor je.
    Overstimulatie na tp is vaak wel een 'goed' teken voor een zwangerschap dus wie weet!!

12. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje daar zit je niet op te wachten! Heeel rustig aan doen jij voorlopig niet werken en laten vertroetelen...hoop dat de pijn snel minder word echt geen pretje

13. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    m676 ja geen idee ik heb t gewoon niet leuk op me werk en daar kan ik niets aan doen ik moet doen wat gezegd word en als hun sjaggie zijn word dat op ons afgereageerd!

Yaraah aah wat een lieve pup! yoga is iid wel een idee me broer had t over mediteren! ik zal het yoga eens proberen heb nu druppels van a.vogel voor innerlijke rust en tegen stress enzo!

Liz nee ik kan geen verlof of iets opnemen het is al drama als ik me ziek moet melden vorige x heb ik met me 3e behandeling na de punctie mezelf ziekgemeld omdat ik dan gewoon heel veel pijn heb en het me niet slim lijkt om dan te werken bukken en veel lopen etc.. nou ik moest elke dag bellen en ik kon met moeite thuis blijven zelfs toen het vu met de tp zei dat ik echt even 4 dagen gewoon plat moet liggen omdat me eierstokken nog heel erg vergroot waren moest ik blijven bellen en wilde die aanpassend werk voor me zoeken! het is gewoon vermoeiend..

we hebben nu afgesproken dat ik deze 4 tp laat tp als ik dan niet zwanger ben gaan we naar gent en ga ik ander werk zoeken
    ik ga nu 1 x in de week bij me ouders meekijken met de administratie en dan hoop ik dat ik tegen die tijd daar 3 dagen kan werken ofzo dan red ik het wel..en anders kan ik eventueel nog wat bij klussen natuurlijk..

We gaan ook kijken of we tijdens de tp misschien weekeindjes weg kunnen gaan dan geeft mij altijd een geluks gevoel dus wie weet..

ik ben normaal nooit zo maar merk dat ik met de jaren erin geslopen is en nu ik in dit nieuwe filiaal zit helemaal ze zijn best gemeen tegen mij en me collega's maar vooral tegen mij zelfs me andere collega's zeggen het alleen er wat van zeggen lost niets op het word alleen maar erger en me regio manarger is een watje dus die doet er toch niets aan! lastig gewoon!

beschuitje jeetje wat balen ga maar goed rustig aan doen en hou in je achterhoofd dat veel mensen met overstimulatie zwanger zijn (wil je niet te enthousiast maken maar je hoort t echt super vaak!)dus ik ga heel hard duimen dat jij straks een positieve test heb!heel veel sterkte!!

14. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

15. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    sorry effe niet gereageerd maar heb nog steed behoorlijk last lig eigenlijk bijna alleen maar in mijn bed (last als ik te lang zit moet ook vaak naar de wc en doet pijn met opstaan helemaal in de nacht en ochten) Gister toch naar de stad want had niet genoeg medicatie tot maandag het was gisteren mooi weer maar een klein stukje lopen was al helaas teveel. Hoorde gisteren ook dat ik waarschijnelijk de injecties de hele zwangerschap moet blijven gebruiken van de andere medicatie hoor ik maandag

Pien: vervelend dat het niet gelukt is met het kapje ga je nog een nieuwe poging doen of het aan iemand anders vragen

siep spannend heelveel suc6

Boboke: wat een leuk nieuws trouwen (ben je al het plannen wanneer je voor een jurk gaat kijken). Vervelend dat het nog niet goed met je familie. Fijn dat je echo goed was kunnen ze al zien of je hematoon geslonken is. Wel mooi je trouwdatum

Klaproos: heb je nog nagevraagd over je eisprong met bloeding
    liz fijn dat je goed gesprek hebt gehad en dat je nu weet waar je aan toe bent

Fishet: fijn dat je echo goed is

m676 nog twee dagen en dan zit je al weer op de twaalf weken

Girlliej van dat je gesprek goed ging wel vervelend dat je door je werk niet goed voelt hopelijk vindt je toch nieuw werk waar je helemaal thuis voelt en wat goed gaat (af en toe eens bij vacatures kijken je weet nooit of er wat voor je bij staat)

Yaraah wat een lieverd je pup je wordt er gelijk verliefd op

beschuitje: wat vervelend voor je hopelijk voel je snel beter wanneer mag je testen (duim voor dat je net als mij een positieve test hebt, had/ heb ook veel last en er is toch iets postief uitgekomen. Inderdaad niet meer werken en heel rustig aan doen

willeke hoe gaat het met jouw heb je nog veel last van de operatie

ups: hoe gaat het met jouw heb j e echo alweer gehad

zwaai naar de rest

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ha meiden, ik ben weer een beetje op aarde geland😉 gister was is er goed saggo van dat ik nu overstimulatie heb. Ohh wat baal ik , maar ik weet ook wel dat je er niks aan kunt doen, maar toch!
    Ik ben gewoon thuis en moet veel drinken. Als ik moet overgeven of als de pijn erger wordt dan moet ik meteen terug komen naar het ziekenhuis. Verder kunnen ze niks doen. Ik mag volgend weekeind pas testen dus dat duurt nog wel even. Al ben ik al verder dan de vorige keer, toen was ik na 1 week al ongesteld. Ik moet zeggen dat ik niet eens zo bezig ben met of ik wel of niet zwanger ben. Ik ben meer met m'n buik en de klachten bezig. Het lijkt al of ik zwanger ben. Als ik hoest of nies doet het pijn. Verder lig ik een beetje met af en toe een loopje. Als ik sta en loop staat m'n buik extra strak. Bah bah !
    Het is al zo'n *piep* traject en dan ook nog dit, kan er wel bij. Hopelijk is het straks ergens goed voor geweest. Ik kreeg vandaag ook te horen dan van de zes overgebleven bevruchte eitjes er maar 1 geschikt was voor de vriezer. Beetje jammer ook...sorry meiden ben niet zo gezellig😔

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beschuitje hè bah toch overstimulatie :(. En dat met 10 eitjes! Goed drinken en rustig aan doen is inderdaad het enige dat je kan doen. Jammer dat er maar 1 cryo is. Overstimulatie na tp is inderdaad wel een goed teken voor zwangerschap dus als het goed is heb je nog een brusje in de vriezer ;). Sterkte!

Girlliej jeetje dat klinkt als een echt verschrikkelijke baas en ook je collegae klinken niet echt heel gezellig :(. Ik neem aan dat je wel vertelt hebt over je traject? Echt een ongevoelige hork. Verstandig om dan toch wel verder te kijken qua werk. Werk je fulltime? Dan lijkt het me echt een opgave.

Klaproos dank je wel voor de tip. Ik weet nog niet of ik zo'n echte trouwjurk wil, aangezien we alleen op het gemeentehuis trouwen. Maar wie weet...

Kriti jeetje jij houdt wel heel lang last van je buik. Lijkt me ook niet prettig. Komt dat nu nog steeds door het vocht in de follikels van de punctie? Volgende keer je man de medicijnen maar laten halen. Beterschap

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Heeft een van jullie ook eens overstimulatie gehad? Ik ben benieuwd wanneer dat opgeblazen pijnlijke gevoel minder word...😔

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: vervelend meid dat je er zo'n last van hebt! Ik weet niet hoe lang zo iets kan duren, maar ik heb wel van meiden gehoord die dan zwanger waren en dat het dan dus langer duurt ;). Hcg stimuleert zeg maar weer de overstimulatie. Dus ik hoop voor je dat het gewoon daarom is, dat je lijf nu lekker hcg aan het aanmaken is :). Ik denk dat ik het gevoel wel een beetje herken, bij mij kwam het opgeblazen gevoel ongeveer een week na de punctie. Toen raakte ik ook erg opgezet. Duurde ook wel een paar weken hoor voor dat dat wat minder werd. Bij mijn eerste echo met 6weken3dagen zag de gyn dat mijn eierstokken nog vol met vocht zaten en ik denk dat het in totaal een week of 6 geduurd heeft.
    Doe gewoon lekker rustig aan en geef je er aan over ;).

20. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Beschuitje, ik duim heel hard dat het positief nieuws betekent. Heb het zelf niet gehad, weet niet hoe lang het duurt dus.

Kriti, pffff, die pijn houdt idd lang aan!

Boboke, ik heb wel een paar mooie jurkjes gezien op die site! 😉

Deel Deze Pagina