Beschuitje meid, wat balen dat het toch overstimulatie is, ik hoop voor jullie dat het dan toch wel iets positiefs mag betekenen en dat je gewoon heerlijk zwanger mag zijn. Boboke: wij zijn ook gewoon op het gemeentehuis getrouwd, maar heb wel voor een trouwkleed gekozen. Het was wel niet zo'n traditionele witte jurk...
Beschuitje wat naar!! Wil je ook geen valse hoop geven, maar mijn gyn heeft ook gezegd dat de kansen voor een zwangerschap wel groter zijn bij overstimulatie. Hoop dus dat dit toch positief voor je afloopt. Duimen draaien heel hard! Wel heel naar, maar 1 cryo... knuffel meid!! Girlliej, wat fijn dat het gesprek toch wat dingen duidelijk heeft gemaakt voor je. Het is allemaal niet makkelijk, want waar doe je goed aan? Nu een nieuwe baan, of toch niet... Succes hoor! Yaraah, wat een prachtige pup! Ik ben zelfs verliefd hihi. Het is nu écht bijna februari, dus we beginnen met duimen voor een goede uitslag! Klaproos, heb je al wat rust kunnen vinden ondanks dat je lichaam weer wat 'raars' heeft gedaan... Altijd naar als zoiets onverwachts gebeurd! Boboke, wat heerlijk een trouwdatum! Helemaal leuk om daar mee bezig te zijn zeg. Leuk die cijfers Ga je een mooie jurk uitzoeken waarin je je buik kunt showen? Wij zijn ook klein getrouwd, minstens zo leuk als een grote bruiloft! Liz, goed dat je nu toch de tijd hebt écht klaar te zijn voor de cryo straks. Al is dat dubbele gevoel altijd aanwezig, wéér geen kindje in je armen dit jaar. We gaan dan gewoon voor een zwangerschap dit jaar! M676, mooi hoor dat forum! Leuk ook al die reacties Ik lees wel af en toe mee, maar schrijven doe ik daar niet. Onthou liever zoveel mogelijk hier wat bij iedereen speelt en zag daar weer zoveel nieuwe namen. Hier kom ik gewoon af en toe buurten en jullie steunen voor zover dat gaat. Kriti, jee de hele zwangerschap injecties! Hoop dat je er toch wat meer van kan genieten binnenkort, en dan bedoel ik met minder pijn! Hele dikke knuffel! Hier: ik heb woensdag weer een echo gehad. Het was nu goed te meten en goed gegroeid. 7 september wordt de datum als alles goed blijft gaan. Dat was mijn laatste keer naar de kliniek (hoop ik), nu over gestapt naar de verloskundige. Daar mag ik gelijk aanstaande woensdag komen en ook zij maken weer een echo, erg fijn. Na de laatste echo begin ik het te geloven en durf ik vooruit te kijken. Op naar de 12-weken grens!
Ups, ik moet eerlijk zeggen dat er idd veel nieuwe mensen aansluiten bij het forum. Moeilijk om bij te benen. Zie wel of t wat blijft... Wat heerlijk dat je echo goed was en dat je vertrouwen krijgt nu. Fijn dat je naar de verloskundige mag nu, of was je liever in jet zh gebleven?
Meiden wat lief, dank jullie! Nee ik ben blij met de vk, nu wordt het een beetje net zoals bij anderen Had ook helemaal niet verwacht dat ik al zo snel weer een echo zou krijgen. De intake had ik wel zien aankomen, want daarvoor ben ik best aan de late kant geloof ik. Maar sinds kort kan deze vk zelf echo's maken, dus daar maakt ze dan maar gelijk gebruik van Ja sorry m676, het wordt voor mij dan echt een beetje te veel iedereen onthouden hihi. Ik pik de bekenden er tussenuit en dat lees ik dan
ups wat spannend zeg! en wel fijn dat je snel weer een echo heb! Beschuitje ja het kan iid lang aanhouden maar ik weet t alleen van iemand die echt in het ziekenhuis had gelegen,die had er toen best lang last van..maar misschien valt t wel mee bij jouw! ik hoop t voor je nog 1 weekje meis! je red het!
Meiden ik were vanmorgen wakker en het voelt allemaal veel minder opgeblazen. Ik ben heel blij, maar het maakt me ook wel onzeker. Zou ik dan ongesteld gaan worden? Voorlopig is het nog niet in zicht. Ik vind het zo spannend..
Beschuitje fijn dat je al beter begint te voelen, nu niet te snel dingen gaan doen he Zou super zijn als dit het straks allemaal waard is geweest!
Ups: je uitgerekende datum is onze trouwdatum . Fijn dat de echo weer goed leek! Ik vond het ergens ook wel fijn om naar de vk te gaan, ook wel weer spannend want ik voelde me alles behalve een 'normale' zwangere, maar aan de andere kant: hoe normaler je behandeld wordt, hoe normaler je het zelf ook gaat vinden en dat haalt ergens ook wel weer een stukje onzekerheid weg . Beschuitje: fijn dat je wat minder last hebt! En hoe dan ook is het zenuwslopend, of je nou wel of niet allerlei klachten hebt... Ik blijf voor je duimen meid!! Girliejj: wel bijzonder zo'n gesprek met een paranormale. En vervelend dat je het niet naar je zin hebt op het werk. Maar ik zou het niet zomaar opzeggen zonder dat je wat anders hebt. Je kunt als je wilt best solliciteren, ook al zit je in de molen en ook al ben je misschien dan net zwanger. Je bent niets verplicht te vertellen tot 16 weken zwangerschap. Maar ik snap dat het lastig is. Ik heb intern wel een aantal stappen gemaakt tijdens het traject. Dacht ook steeds: moet ik dat wel doen? Moet ik het weer andere mensen uitleggen en is dat nieuwe nu niet te zwaar voor me? Maar uiteindelijk toch steeds wel geprobeerd en tot nu toe is dat prima gegaan. Ik vond het ook belangrijk dat mijn leven naast de MMM gewoon door kon gaan en dat niet alles om zwanger worden zou draaien.
Beschuitje wat vervelend die overstimulatie zeg, dat is ook mijn ergste nachtmerrie moet ik eerlijk zeggen. Voel je je al wat beter? Yaraah wat is dat pupje echt een schatje zeg! Ups-and-downs gefeliciteerd met de mooie echo en wat fijn dat je nu gewoon lekker naar de verloskundige mag. Voel je je verder helemaal goed of last van kwaaltjes? Girliej respect dat je zo er naar kan kijken en ook voor jezelf nu gaat doen waar je ook gelukkig en ontspannen van wordt. IK hoop dat deze straks gewoon ook een plakkerd zal zijn! Kriti wat vervelend dat je je nog niet helemaal lekker voelt zeg. Wat is precies de reden dat je nog zolang injecties moet krijgen ook al ben je zwanger? Vind het wel heftig hoor wat je allemaal beschrijft. Boboke 2015 is wel echt jullie jaar aan het worden zeg wat ontzettend mooi. Gefeliciteerd met alle mooie dingen nu zeg! Pien zie dat jij alweer bijna 25 weken bent, wat gaat de tijd toch eigenlijk snel. Al gewoon over de helft, en al een beetje een mooi buikje zichtbaar? Ego, is idd jammer dat het niet zelf gelukt is maar heb op de een of andere manier altijd gedacht dat het ons niet zo zou lukken. Net gisteren ongesteld geworden dus over 23 dagen ongeveer gaan we de eerste spuit zetten. Heb gezegd 2015 gaat ons jaar worden, ben namelijk ook eindelijk na heel wat solliciteren aangenomen in de opleiding tot psychiater. Daar ga ik in oktober mee starten! Zwaai naar de mensen die ik nog ben vergeten, ik schrijf niet heel veel maar kijk vaak wel even snel of er nog wat geschreven is. Heb jullie allemaal gevolgd de afgelopen maanden. Vond alleen zelf dat ik niet zoveel te melden had!
Siepie, Het gaat hier heel langzaamaan wat beter. Ik ben blij, kan me in bed weer omdraaien zonder benauwd te zijn en pijn te hebben. Pien ik ben ook benieuwd naar je buik😉 Is ie al mooi zichtbaar?
Goedemorgen meiden, Iedereen een goed weekend gehad?? Wij zijn heerlijk bij mijn ouders aan de kust geweest en even lekker aan niks gedacht...
Siepie gefeliciteerd met je nieuwe opleiding wel spannend en zwaar denk die opleiding lijkt me echt super interessant Jij ging ivf doen toch? spannend hoor hopelijk mag het bij jullie snel lukken meis! Yaraah heerlijk is dat he je hooft leeg halen! Beschuitje wat fijn dat jej e al iets beter gaat voelen! ik duim op een mooie test welke datum mag je testen? dit weekeind toch?
Beschuitje, goed te lezen dat je vooruit gaat. Wel rustig aan blijven doen he! Yaraah, dat klinkt als een heerlijk weekend! Siepie, gefeliciteerd dat je voor de studie bent aangenomen! Was vast pittig. En op naar deze nieuwe ronde! Succes.
Ha meiden, ja ik blijf zeker rustig aan doen. Deze week ga ik nog niet werken. We gaan komend weekeind testen. Ik vind het zooooo spannend worden. Ik denk zaterdagochtend, maar misschien wel vrijdagavond hihi als ik niet kan wachten. Maarrrrr eerst maar eens kijken of we het testmoment halen...😊
Siepie: gefeliciteerd dat je aangenomen begnt voor de opleiding! Zal je in elk geval ook wel de nodige afleiding geven . Heel veel succes met de eerste poging! Beschuitje: duimmmmmmmmm! Ik zal nog ff een buikfoto in mijn album zetten, voor wie wil kan m bekijken (moet je wel vriendjes met me zijn).
Pien ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurd ben benieuwd Ik ben het eens met wat je zegt alleen vind ik het moeilijke aan het niet zeggen over me ivf dat ik me dan in allemaal bochten moet wringen als de cryo's niet lukken en we wel naar gent moeten dan heb ik toch een paar dagen vrij nodig.. dus het is wel lastig.. Maar goed ik hou me ogen open en als ik eventueel iets vind ga ik gewoon solliciteren en dan moet ik even kijken of ik het wel of niet vertel het is gewoon lastig dat ik niet weet wat ik wil en het enige waar ik ervaring mee heb is de winkel ..
Ik heb je uitnodiging geaccepteerd Girliejj, maar de foto wil niet uploaden via de Ipad, dus zal het vanavond nog een keer proberen met de computer. Dat is ook lastig, ik ben er ook altijd eerlijk over geweest op het werk, maar dan alleen tegen de mensen die er echt iets van zouden merken en mijn baas. Ik heb tijdens de mmm 4 x een andere baas gehad en moest dat dus ook steeds weer uitleggen. Bleef moeilijk. Mijn huidige baas heeft echter ervaring met de mmm en heeft me daarin altijd gesteund, wat erg prettig was. De anderen steunden me ook hoor, maar iemand met ervaring treffen is ook wel weer speciaal. Ik hoop gewoon dat je snel je werkgever kan vertellen dat je zwanger bent!
Mijn baas heeft zelf ook ervaring met de mmm daar heb ik mazzel mee vind ik. Hij doet nergens moeilijk over als ik vrij wil. Gewoon omdat hij het begrijpt en ik niks hoef uit te leggen.