wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Beschuitje, het kan inderdaad daar door komen dat heb ik in het begin ook gehad ik was toen ook elke keer bang om intiem te doen, hihi...als je het echt niet kan houden zou je misschien wel vrijdag kunnen testen met een vroege test...hoeveel dagen na tp zit je dan?

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Vandaag zit ik precies 14 dagen na terugplaatsing...

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bij ons heb je op 14 dagen na punctie een bloedtest, dus je zou dan een testje kunnen wagen!

4. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beschuitje je kan allang testen hoor. Normaal kan je al 14 dagen na je punctie testen dus daar ben je al 3 dagen overheen. Ik heb 13 dagen na de punctie getest en had al een licht streepje en met 15 dagen een hele duidelijke streep. Succes!

5. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Boboke, hoe is het met jou? Kun je al een beetje genieten nu je officieel uit de gevarenzone bent?
    Hoe zat het met jou endo ook al weer? Jij had ook geen pijnklachten toch?

6. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Willeke echt genieten lukt helaas nog niet. Dit komt denk ik ook omdat het allemaal nog onwerkelijk is (geen kwaaltjes en je ziet ook nog niks) en ik af en toe nog bruinverlies heb. Ook al weet ik waar het vandaan komt, ik schrik er toch elke keer van. De hoop dat het dit keer goed blijft gaan wordt wel steeds groter :). Gisteren nekplooimeting gehad en die was heel netjes. Uitslag bloedonderzoek over ongeveer 10 dagen.
    Endo heb en had ik inderdaad nooit pijnklachten van gelukkig.
    Hoe gaat t met jou? Al weer helemaal opgeknapt van de laparoscopie? Wanneer verwacht je de pipelle? Hopelijk gaat de tijd snel, zodat je ook weer een tp kan hebben.

7. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan kan je inderdaad gaan testen, wij hadden bloedtest 10 dagen na tp.

Boboke wat fijn dat je geen kwaaltjes hebt en het tot nu toe goed gaat. Voor mij voelt het wel echt en ik voel mij wel echt anders dus zou echt klap zijn als het maandag anders blijkt. Ik heb nu al dat ik vind dat je het gaat zien (als je het weet) maar dat komt misschien ook omdat ik normaal minimaal 4x per week sport en nu dus al tijdje niets doe vanwege mn enkel en dus meer avonden zit te snoepen, haha het effect komt danndubbel zo hard aan. Hopelijk vanaf volgende week weer beetje sporten

8. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fisher ik ben van mezelf al niet de slankste en zit nu al bijna 5 weken thuis dus dat maakt het er ook niet beter op ;). Zal bij mij nog wel een tijdje duren voor mijn normale buik een zwangerbuik wordt helaas.

9. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    #1729 ster80, 4 feb 2015
    Laatst bewerkt: 4 feb 2015
    Beschuitje wat spannend bijna testen . Ik hoop het zo voor je!

Liz hè jakkes weer die rot lucrin. Ik heb vandaag mijn 2e injectie gehad. Knap dat je het endo dieet volgt. Ik zou dat niet volhouden. Ik volg wel het Sonja bakker dieet hihi nu al 3,5 kilo kwijt. *trots*

Bobo en fisher laat die kilo's er maar lekker aankomen. Lijnen kan na de zwangerschap wel weer. Ik zou er zo 30 kilo voor over hebbe. Als ik dan een wondertje zou mogen krijgen. Maar jullie denk ik ook wel 😄
    Fijn dan alles nog goed gaat

Kriti nogmaals een dikke knuffel. Gaat het een beetje ?

Vandaag lucrin injectie gehad. En maandag intake ivf vpk en pre operatieve screening ivm de narcose. En maandag komen ze foto's maken voor funda. Gaan ons app. Te koop zetten. Spannend 😄

10. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Liz, wat goed dat je met je dieet begonnen bent. Wel heel erg wennen lijkt me! Lukt het je al om goede en lekkere recepten te vinden?

Beschuitje, ik hoop het zó voor je!

Boboke, ik zie nu dat we maar 1 dag verschillen! Wij vandaag nekplooimeting gehad. Zag er ook goed uit, ze heeft heel veel bekeken (nieren, bloedvat in maag, bloedvaten in navelstreng, ruggengraat, hersenen, hartkamers etc omdat t kindje niet wilde draaien kon ze de tijd daarmee vullen 😊)
    Ik krijg vrijdag een telefoontje met de uitslag van de bloedtest.
    Hebben ze ook weer gezien dat de hematoom geslonken is?

Spannend ster! Succes maandag!

kriti meis, hoe is het met jou?

11. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ster maakt inderdaad niet s uit hoor hoeveel ik zou aankomen, maar probeer wel zo gezond mogelijk te eten voor de kleine. Maar iets lekkers hoort er ook bij.
    Wanneer heb je ook al weer de scratching? De 15de toch?
    Spannend hoor jullie appartement te koop zetten. Hebben jullie ook al iets op t oog van waar je zou willen gaan wonen?
    Succes maandag!

m676 inderdaad maar 1 dagje verschil. Hmmm ze hebben wel heel uitgebreid gekeken dan bij jullie. Bij ons was het tig keer de nekplooi opmeten (waar elke keer hetzelfde uitkwam). Ze heeft wel wat laten zien qua gezichtje en armpjes en beentjes, maar over organen heeft ze het helemaal niet gehad. Heb jij al eerder bloed laten prikken, dat jij vrijdag al de uitslag krijgt?
    Hematoom was nu met de uitwendige echo en een volle blaas niet te zien.

12. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Boboke, ja hier gaat het wel, ups & downs hè.. maar dat is meer psychisch. Het ene moment zie ik het helemaal zitten en wordt dit voorjaar vast ook prachtig voor ons, maar het volgende moment zie ik het allemaal maar somber in. Ik denk wel herkenbaar voor velen..
    Die strijd tegen het wachten om verder te kunnen voer ik nog steeds met mezelf en ik kan die knop maar niet vinden om daar beter mee om te kunnen gaan.
    Heb morgen nog even een afspraak gemaakt, mn buik is behoorlijk beurs, zo voelt het. Een beetje het gevoel alsof er een cyste zit, hoewel dat natuurlijk nagenoeg uitgesloten is want die is juist wéggehaald 2 weken terug ;) Dus wil dat ze toch even kijkt.
    Verwacht begin maart mn menstruatie weer, dan halverwege maart de pipelle en eind maart dus begin van de cryo-cyclus. 3 maart nog een afspraak bij de fert.arts om te bespreken hoe we de cryo tp gaan doen, kunstmatig of in natuurlijke cyclus. Hebben jullie daarin een mening? Ik heb dus in december een kunstmatige maar werd zo down van die progynova :S

M676 en boboke fijn dat de nekplooimeting goed was!!

Ster, wow dat gaat al weer snel je tweede spuit! Ik heb het idee dat de tijd bij anderen altijd veeeeel harder gaat als bij mezelf ;) herkenbaar? ;) Heb je erg last van de hormonen?

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Willeke heel herkenbaar hoor al die gevoelens. Zowel de ups en downs als het idee dat het bij iedereen altijd sneller gaat en jij ook door wilt. Ik had het tijdens de behandelingen, maar nu nog steeds ook al ben ik nu zwanger. De tijd kruipt echt voorbij ;).
    Vervelend dat je nu weer last hebt van je buik, maar lijkt me inderdaad sterk dat het weer een cyste is. Goed dat je er toch even naar laat kijken.
    Knuffel meis

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: oh ja je zou nu al wel kunnen testen hoor! Denk je dat je dat morgenochtend gaat doen? Ik duim heeeeeeel hard!!

Ster: spannende tijden breken aan meid, en leuk dat jullie ook verhuisplannen hebben. Het is heerlijk om iets te hebben waar je echt naar uit kan kijken en wat een vooruitgang is. Een ander huis heb je tenminste nog een beetje zelf onder controle. Wij hebben tijdens de mmm ook ons huis verkocht en een nieuwe gekocht. Heb je het gevoel dat je weer met je toekomst bezig kunt zijn, tenminste dat voelde voor mij wel zo en was erg prettig :). Hopelijk gaat de verkoop een beetje vlotjes!

Willeke: ja dat is typisch de molen he... Ene moment vol vertrouwen en dan zakt dat weer helemaal weg... Goed dat je je nog even laat controleren, hopelijk gaat het vervelende gevoel snel over.

Bobo en M676: fijn dst jullie combinatietesten goed waren :). En toch mooi dat jullie je kindje weer hebben kunnen zien!

Fisher: doe jij volgende week die test? Ik duim voor een goede uitslag!

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Willeke, goed dat je laat kijken. Die onzekerheid is echt niet leuk. Je andere gevoel herken ik ook en helemaal onder invloed van alle hormonen en de tijd die voorbij kruipt!
    Het is belangrijk te doen waar jíj je goed bij voelt, natuurlijke of kunstmatige cyclus. Bij de een hoor ik dat er gezegd wordt dat met progynova betere resultaten worden geboekt, bij de ander blijkt dat niet te worden gezegd. Hoe minder hormonen, hoe beter je je voelt (tenminste in mijn geval) en dat is ook wat waard. Wat zegt jullie gyn erover?

Boboke, wij hebben heel veel geluk met de echoscopiste en verpleegkundigen die onze echo's doen. De ene keer is er een stagiaire bij die uitleg krijgt, de andere keer is het een soort collegiaal leren en deze keer gewoon iemand die er zelf heel veel plezier in had. Dat maakt dat er zo uitgebreid wordt gekeken. Ze zei vandaag dat ze de halve 20 weken echo al had gedaan. Ze moest ook wachten tot de baby draaide en daarom ging ze andere dingen bekijken.
    Overigens vanmiddag pas bloedgeprikt. De echoscopiste heeft vrijdag vrij, maar ze belt toch even naar het zh en daarna naar ons om de uitslag door te bellen. Super he?

Fisher, is je voet al bijna genezen?

16. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    m676 oh vandaar :). Wel super leuk voor jullie! Bij ons doen ze er 7 tot 10 dagen over voor de uitslag van het bloed er is :cool:

Willeke vergeet helemaal te reageren op je vraag over de tp in natuurlijke of kunstmatige cyclus. Ik heb beide gehad en ik vond in een natuurlijke cyclus veel meer stress dan kunstmatig. Je mag dan niet te laat zijn met het vaststellen van je eisprong en als je niet gewent bent om ovulatietesten te doen is dat ook nog lastig. Ondanks echo's om de groei te volgen, was het niet aan mij besteed. Geef mij liever maar de zekerheid van een kunstmatige cyclus met een vaste planning. Ben nu eenmaal een controlfreak :) Daarnaast had ik geen last van bijwerkingen van de progynova. Maar wat m676 al zegt, je moet doen waar jij je goed bij voelt!

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden, bedankt voor het oppeppen. Het gaat al wel weer. Ik merk gewoon dan ik bloednerveus ben voor de uitslag. Ik heb helaas geen testen in huis en ben afhankelijk van m'n lover haha want ik ben ziekgemeld van m'n werk en werk heel dichtbij huis. Wil geen risico lopen dat ze me zien lopen, dat vnd ik altijd zo gek. Ik heb gehoord dat ik 19 dagen na de punctie mag testen dus dat is vrijdag. M'n lover wil het pas zaterdagochtend doen omdat we dan vrij zijn en het meteen samen kunnen vieren. Daar zit wel wat in natuurlijk. Hopelijk hou ik het vol tot zaterdag. Maar nu ik lees dat jullie al getest hebben in deze fase gaat het wel kriebelen...Oeeee. ...spannend he?

18. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Jee beschuitje, spannend! Laat het gauw zaterdag zijn zeg!

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Willeke dikke knuffel voor jou.. We kennen allemaal de ups en downs. Het is zo'n zwaar traject ook!
    Gelukkig hebben we zo'n fijn kletsgroepje. Dat helpt mij in ieder geval wel als ik me rot voel.

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik heb er wel een goed gevoel over Beschuitje :). Als je het tot zaterdag volhoudt zonder bloedverlies is de kans volgens mij best groot dat het raak is ;). Ok je gebruikt utro, maar jij werd de vorige keer ook gewoon op tijd ongesteld toch? Ik werd deze laatste keer niet ongesteld en bij de mislukte pogingen wel. Hoewel je natuurlijk niet weet of je lijf iedere keer hetzelfde zal reageren, dus blijft het hoe dan ook heel spannend. Ik gun het je zo meid!!

Deel Deze Pagina