Nee pien ik gebruik nu juist geen utro meer, dit keer pregnyl. Vorige week dinsdag de laatste spuit gehad. Die utro deed raar bij mij. Gisteravond nog geprobeerd manlief over te halen maar nee haha hij wil braaf tot zaterdag wachten. Kan hij makkelijk zeggen he?
O ja dat is ook zo. Ja je man kan makkelijker praten . Maar met prgynyl moet je natuurlijk wel uitkijken dat een test daar niet meer door beinvloed wordt, maar dat zal nu ook al wel voorbij zijn die tijd denk ik. Maar hij heeft wel gelijk dat het leuker is om op een vrije dag te testen. Succes .
Ja daarom wilde ik ook echt niet eerder testen dan de arts had voorgeschreven. Daarom is het wel goed dat m'n lief zo streng is haha... Ik begin nu wel heeeeel zenuwachtig te worden. 😉
Boboke en M676: goed dat jullie combinatietesten goed waren. Wat betreft die zwangerschapskilo's, zolang het van gezond eten is en af en toe eens wat snoep, dan komt alles wel weer goed na jullie zwangerschap Kriti meid, ik denk vaak aan je, hoop dat je het verlies een plaats kan geven Beschuitje, spannend, wel goed dat je vriend zooo streng is, dan heb je misschien zaterdag meteen een knaltest in handen en moet je geen streepjes gaan turen... Meiden 2015 wordt gewoon een goed jaar voor ieder van ons
Beschuitje die zag ik ook niet aankomen. Ik heb/had zulke goede hoop aangezien je ook geen utro gebruikt. Duim voor toch nog een mooi resultaat op je test
willeke ook ik ken de ups en down zo vervelend he! bij ons doen ze de cryo altijd in natuurlijk cyclus dat vinden ze bij ons beter omdat je lichaam het dan allemaal zelf doet.. ik ben vandaag ongesteld geworden en 16 feb krijg ik mijn eerste echo om te kijken hoe ver ik ben en dan misschien nog 1 om de precieze datum vast te stellen..maar ik ben heel regelmatig dus dan is het misschien makkelijker om je eisprong op t juiste moment vast te leggen! De tijd kruipt iid voorbij! maar hopelijk word je cryo gewoon jullie beeb ik duim voor je! nog even doorbijten! M676 en bobo super om te horen dat jullie nekplooi meting goed was! en m676 wat leuk dat jullie zulke enthousiaste zusters hebben wel fijn dat ze echt de tijd nemen voor jullie en alles lekker gaan uitzoeken en voor jouw weer een mooie geruststelling! beschuitje je kan iid al testen ik heb ook een goed gevoel erover bij jouw! dus het is gewoon raak zaterdag haha mijn vriend is ook zo als jouw man we wachten wel ff tot zaterdag..ja maar schat op t forum zeggen ze dat ik kan testen nee lief we wachten gewoon even.. mijn duimen draaien overuren! Pien hoe gaat het bij jouw! zit je nog lekker op je blauwe wolk Ik heb zo een gesprek over eventueel ander werk super spannend! hoop dat het eventueel wat is om half 9 moet ik er zijn ben wel een beetje zenuwachtig straks maar even omkleden en klaarmaken!
ow jeej ik miste nog 2 pagina's! ik hoop dat het gewoon goed zit bij je beschuitje wanneer ga je de test doen?? was t rood bloed of oud bloed? en veel of een druppeltje? ik blijf heeeeeeel hard duimen! gun het jullie zo!
Ja hoor ik heb getest. Die was negatief zoals verwacht. Heb me helemaal suf gehuild. He er dikke ogen van.. Nu met een reep chocola op de bank , dan zien we morgen wel weer verder.