En, beschuitje? Al iets gehoord? Pien, mooi dat t spuiten goed gaat. Het net doen of het er niet is helpt soms wel even hè? Ik heb vandaag echo gehad. Van de 12 zijn er 9 verder gegroeid, tussen 17 en 19 mm. Vanmiddag hoor ik wanneer de punctie is.
spannend m676 wanneer denk je.? ik had na de terugplaatsing steeds een drukkend gevoel in me baarmoeder en steekjes links en rechts en vandaag lijkt het opeens helemaal over te zijn.. wel blijf ik misselijk en een opgezette buik hebben maar dat komt vast allemaal door die bollen.. wij gaan nu lekker even 3 dagen weg en dan hopen dat volgende week sneller gaat
Fijn Girliej, er even tussenuit! Vervelend om van alles te voelen en dan weer niet, maar het zegt idd niets. Ik ben net gebeld: zaterdag punctie! Vanavond om 23.30 pregnyl!
in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - Klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - Beschuitje - 1e kindje - ivf1 Diligo - 1e kindje- ivf 1- okt onderdrukkende fase (lang protocol): Pien - 1e kindje - IVF3 - start pil 12/7 - start deca 30/7 - start menopur 11/8 - 18/8 eerste echo stimulerende fase: Mimami - 2e kindje - ICSI 2 - start gonal 27/7 - 1e echo 1/8 punctie/terugplaatsing/nod: Girlliej (25jr)- 1e kindje - ICSI 2 - punctie 25/7 m676 - 2e kindje - ivf 2 - punctie 2/8 cryo terugplaatsing: Ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - 8 cryo's - 1ste echo 27/7 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje Evertje - 3e kindje
Spannend m676! Tja ik was een van de beste medewerkers. Dat werd ook beaamt gezien ik medewerkster van de maand was en er was altijd enorm veel lof over mij in de onderlinge update mail van de club manager. manager en onder directeur wilde mij houden de echte alleen niet. Dus tja dat zegt mij genoeg... triest hè! Zonder mijn salaris redden we het niet. Nu moet ik wel zeggen dat wij luxe leven ( 2 auto's, groot huis en een paard) maar dit is iets wat ik graag behoud. Ik heb nog een behoorlijke tijd ww en er staan al wat balletjes open voor als ik bevallen ben. Kortom ik geniet dus lekker en heb geen stress.
M676: mooi zo, dat ziet er goed uit! Spannend weer! Girlliej: geniet van je daagjes weg, en de tijd kan inderdaad in die wachtweken niet snel genoeg gaan . Zoek maar lekker wat afleiding! Dit weekend ook weer mooi weer, dus je treft het . Doom: gelukkig geen stress! Kan me voorstellen dat je die luxe wilt behouden. Als je het eenmaal gewend bent... . Er komt na de zwangerschap vast wel weer iets leuks op je pad! Beschuitje: ik ben benieuwd meid! Kom je snel een update doen? Hoop zo voor je dat het door kon gaan! Even wat positiviteit zou nu heel fijn zijn. Hopelijk hebben de klavertjes van Klaproos geluk gebracht! En anders voortaan je eisprong zelf misschien in de gaten houden d.m.v. ovulatietesten?
m676 heel veel succes morgen met de punctie laat je weten hoe het ging? doom jeetje wat balen zeg..dit mogen ze geeneens doen!gelukkig heb je geen stress en kan je nu wat langer genieten van de kleine mijn weekeindje weg ging helaas niet door ik heb gister me oog beschadigd 2 x naar de huisartsenpost geweest en vandaag nog naar de dokter dus lig veel binnen want t licht doet zeer aan me ogen! hopelijk is het morgen weer over maar zoals het nu voelt denk ik het niet.. nog 1 week dan kan ik testen spannend zeg
in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - Klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - Beschuitje - 1e kindje - ivf1 Diligo - 1e kindje- ivf 1- okt onderdrukkende fase (lang protocol): Pien - 1e kindje - IVF3 - start pil 12/7 - start deca 30/7 - start menopur 11/8 - 18/8 eerste echo stimulerende fase: Mimami - 2e kindje - ICSI 2 - start gonal 27/7 - 1e echo 1/8 punctie/terugplaatsing/nod: Girlliej (25jr)- 1e kindje - ICSI 2 - punctie 25/7 -TP 28/7 -testdag 11/8 m676 - 2e kindje - ivf 2 - punctie 2/8 cryo terugplaatsing: Ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - 8 cryo's - 1ste echo 27/7 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje Evertje - 3e kindje
Net terug. 10 eicellen, waarvan 1 mss te klein. Zaad was goed. Maandag horen we over de kwaliteit, dinsdag tp als het goed is. Punctie ging oké. Pijnlijkst was het zoeken naar de juiste plek met die 'staaf'; sinds m'n operatie na een bbz is dat gevoelig. Toen ik opstond was m'n hartslag maar50, dus moest ik weer even liggen. Nu lekker thuis in m'n bed, even een rustig dagje. Girliej, wat vervelend dat je weekendje niet doorging! Hoe is het nu met je oog?
mooi aantal m676 houden ze je hartslag bij? bij mij doen ze dit niet.. nou maar goed ook.. Hopelijk heb je een mooie scoren straks! het gaat nu wel weer met me oog doet nu gelukkig geen zeer meer alleen nog wat dikkig!
Girlliej: balen van je oog! Gelukkig gaat het weer wat beter. Nog een weekje meid, spannend hoor! M676: mooie score! Nu maar flink de duimen aan voor dinsdag! Had je ook zo'n knijpertje op je vinger? Dat herken ik wel, mijn bloeddruk was ontzettend laag kort na de punctie, komt misschien wel van de medicijnen ofzo. Nu maar lekker rustig aan meid! All: tot op heden weinig klachten nog van de deca. Vanavond laatste pil. Ik spuit 's ochtends en dat vind ik in het weekend toch wel een nadeel hoor... Maar ben vanochtend na de spuit er weer direct ingedoken. Die deca is kant en klaar en heb je er zo in. Straks komt de menopur er weer bij en dan wordt het weer klooien met ampullen, moet je toch wel ffj je hoofd bij hebben .
Oh m676 wat fijn dat het goed ging! Het zit er weer lekker op en je hebt super je best gedaan. Mooi resultaat tot nu toe. Lekker relax weekend houden meis, je hebt het verdiend. Duim mee voor een leuk telefoontje maandag! 😘 voor jou! Girlliej bah! En juist nu had een weekendje zo lekker geweest om de tijd sneller te doen gaan. Beterschap met je oog en geduld voor de komende week gewenst. Pien hoe gaat het bij jou? Nog steeds een rustig en goed gevoel of bijwerkingen van de deca? Nog een week tot de menopur 👍👍 Mimami ik ben super benieuwd hoe je eerste echo gisteren was?! Hier was de echo donderdag nog geen succes. Nog steeds geen follikel aan het groeien. Maandag een laatste poging voor deze cyclus, als er dan nog niets bijzonders te zien is dan krijg ik de volgende cyclus toch medicatie. Dus hoop echt dat er maandag een wondertje is gebeurd!
Oh elkaar gekruisd Pien, fijn dat het nog goed gaat. Hou vol! Beschuitje trouwens vreemd dat je tussen de echo's door geen ovulatietesten hebt moeten doen. Moet ik wel. Misschien inderdaad tip voor de volgende keer wat ik al ergens las. Is het nog wat geworden met een tp of moet je een maand wachten? Had je zelf toevallig nog geklust?
U&D: nou moe wat flauw dat dat je cyclus niet meewerkt... kan best dat dat nog een nasleep is van je mk. Maar goed geen eisprong is voorlopig ook nog geen menstruatie. Dus ik hoop voor je dat de eisprong hoe dan ook niet meer te lang op zich laat wachten. En hopelijk is ie maandag in zicht, ik duim met je mee! Beschuitje: hoe ist meid? Heb je nog een tp gehad? Hoop het zo voor je, want je kan wel ff wat positiviteit gebruiken. Maar ben bang dat je niet voor niets stilletjes bent... hoe dan ook een dikke knuffel voor jou!
U&D, hè wat stom dat er nog niets groeit! Ik duim voor je voor overmorgen! Pien, fijn dat het goed gaat, ik ben idd ook blij dat het een kant en klare is! Ik had gonal en hoef daarbij ook niet te mengen, alleen met de pregnyl. Gelukkig kon je nog ff je bed in vanmorgen. Hoe vroeg spuit je? Girliej, iig geen pijn meer gelukkig! Nu hopelijk snel weer een 'normaal uitziend ' oog. Diligo, idd een oké resultaat. Men stelt de medicatie af op 8 tot 12 eicellen, dus ik zit wat dat betreft goed. Girliej, idd met een knijpertje op m'n vinger, zoals pien zegt. Eerst kreeg ik iets ingespoten om de hartslag hoog te houden, want van morfine gaat ie naar beneden. Het leek goed te gaan dus infuus eruit. Toen ging het toch minder . Maar ik heb dit vaker na iets spannends of pijnlijke in het zh, idd ook een lage bloeddruk. Wat is het toch fijn om na zo'n punctie even hier van me af te schrijven en jullie reacties te lezen! Thx.
Graag gedaan M676, daarvoor is zo'n forum he . Ik spuit 's ochtends rond 7:15. Van ma t/m do vertrek ik vlak daarna naar mijn werk, maar in het weekend slaap ik liever wat langer .