wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Bedankt voor de complimenten ;)

Ik ben het met de rest vd dames eens Willeke! Al is het voor je eigen gemoedsrust! Wat gebruik jij nu eigenlijk tussen terugplaatsingen? Geen Lucrin toch?

Grillj mn gesprek is pas de 26ste. Ik kreeg een mailtje dat het gesprek uit twee delen bestaat waarvan eentje een 'sales pitch' waarin je dus jezelf moet verkopen haha wat ze allemaal niet verzinnen tegenwoordig. Maar goed lijkt me wel een toffe job dus ga het proberen.

Wat een onzekerheden verder voor bijna alle meiden. Vooral het gevoel dan. Toch wel vervelend ik hoop dat jullie ook allemaal kunnen genieten!

2. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Meiden blij met jullie :) jullie bevestigen echt mijn gevoel :D Heb hem al gemaild dat ik het toch wel ff prettig vind als hij er naar kijkt.
    Grappig dat jullie (incl mijn acupuncturiste waar ik net geweest ben) zeggen dat ik gewoon even moet dubbel checken en dat mijn vriend zegt, ik zou het gewoon zo laten joh ;) haha! Maar tot nu toe heb ik altijd op mijn gevoel vertrouwd en dat was meestal wel de goede keuze.

Pien, leuke spulletjes voor de babykamer!

Liz, ik zit nu gewoon aan de pil om cyclus plat te leggen. Gyn vond het niet nodig om lucrin te gebruiken nu. Over ca. 3 weken komt mn menstruatie weer op gang.

Yaraah had jij vandaag niet ook je afspraak?

Rest knuffel!

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Willeke ik ben benieuwd wat je gyn ervan zegt. Gelukkig zag het er voor de rest wel goed en rustig uit. Op naar de tp!

Pien ik ben fysioherapeut dus echt veel anders qua taken kan ik niet :). Helaas werk ik dus in Duitsland, waar ze nog een heel eind achterlopen. Zo hebben wij geen tilliften (1 voor het hele ziekenhuis en die staat altijd op de IC ;)) en zijn de bedden ook niet allemaal in de hoogte te verstellen. Ook zijn ze niet electrisch zoals hier, maar moet je met een voetpomp omhoog en omlaag pompen en het hoofdeinde moet je dus gewoon handmatig omhoog trekken. Omlaag moet je je in onmogelijke hoeken wringen om tegelijkertijd een hendel vast te houden en het hoofdeinde eerst een stuk naar boven trekken waarna het naar beneden kan. Probeer dat maar eens te doen bij patienten die gewoon blijven liggen ;). Het vreemde is dus dat de verpleging regels heeft voor tijdens de zwangerschap, dat ze dat niet meer mogen. Voor de fysio zijn er GEEN regels!!
    Vandaag heb ik dus wel een briefje gekregen van DD, maar dit is eigenlijk niet meer dan een zwangerschapsverklaring :(. Hier kan ik dus niks mee. Ik ga het maandag nog een keer proberen uit te leggen wat ik nodig heb, maar heb er een hard hoofd in. Zoals het ernaar uitziet moet ik vrijdag dus weer aan t werk :(

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bobo: sjee dat klinkt idd zwaar en wat raar dat ze dan voor fysio's niet zulke regels opstellen. Mooi balen! Moet je de verklaring perse uit Duitsland hebben omdat je daar ook werkt? Of zou je in NL misschien makkelijker ergens zo'n verklaring kunnen krijgen, b.v. van je huisarts en die ze bij je werk in Dtsld ook accepteren?
    Ik heb kantoorwerk en kan de hele dag op mijn luie reet zitten ;). Nou vooruit af en toe opstaan om naar een overleg te lopen, of naar de wc of het koffieappartaat :). Maar ik fiets er wel naar toe, maar goed dat is ook maar 10 minuutjes ;).

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien er zijn lange tijd (30 jaar) alleen maar mannelijke fysio's geweest ;). De eerste zwangere was mijn collegaatje (heeft inmiddels 3 kinderen) en heeft bij de laatste 2 vanaf week 10 of zo een beroepsverbod gekregen van haar Duitse gyn. Na de eerste werkte ze zowieso nog maar 15 uur. Ik werk 39 uur en een reistijd van ruim 2 uur. Regels zijn dus nooit echt nodig geweest ;). Ik heb dinsdag een afspraak bij de verloskundige van het ziekenhuis en ga het daar ook maar aankaarten, maar verwacht er niet te veel van. Officieel moet het van de behandelend arts komen dus de ha zal niet mogen. Volgende week maar afwachten wat ze in DD zeggen en bij de verloskundige.
    Het stomme is dat mijn directe chef me ook liever niet meer terugziet uit angst voor weer een miskraam (wel lief van m)

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Pien, dat is toch al gauw 20 min sporten per dag 😉

Boboke, ik zie het al helemaal voor me hoe jij zo'n hoofdstuk omhoog moet zetten terwijl je je in allerlei bochten wringt 😉
    Hopelijk krijg je je verklaring meid!
    En over je moeder; ze bedoelt het vast uit bezorgdheid, maar ik herken dat soort dingen wel van m'n eigen ma. Het haalt het bloed onder m'n nagels vandaan, ook al weet ik dat ze t uit bezorgdheid doet. Mijn moeder kwam meteen, en dan ook echt meteen, met allerlei artikelen dat er zoveel mis kan gaan in een zwangerschap en dat ze in België of zo veel betere manieren hadden om te testen. Ik weet, bezorgdheid, maar toch was ik met stomheid geslagen.

Fijn dat je hebt gemaild Willeke, hou ons op de hoogte he?

Haha liz, succes met je reclamepraatje over jezelf.

7. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Willeke goed dat je er nog eens naar laat kijken! het zekere voor t onzekere! hopelijk niets geks!

Liz o sorry ik was in de war denk ik:) nou spannend hoor!

Bobo wel lekker zoveel echo's dat zou ik ook wel willen haha!
    Wel balen van je werk wat een gedoe allemaal zeg en weet je waarom je collega dat kreeg? die was neem ik aan gewoon spontaan zwanger? ik hoop dat je het gaat krijgen want het klinkt heel zwaar!

Pien super leuk! ik had natuurlijk al wat ideetjes gezien op je profiel lekker vrolijk kamertje zo:)

Doom hoe gaat het met jullie gezinnetje? lekker aan het genieten? en doet bendt het goed?

8. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    m676 kan inderdaad wel zijn dat ze het zegt uit bezorgdheid, maar op dit moment valt t bij mij erg verkeerd.

Girlliej ja mijn collega is er zo 1 die van een scheet zwanger wordt ;). Bij de eerste (2e zwangerschap) was het geloof ik omdat er eiwit in de urine zat (weet niet precies waarom dit gevaarlijk is) en de tweede keer omdat ze bandenpijn had. Ik weet wel dat ze de laatste zwangerschap bijna nooit thuis was en altijd met de 2 andere kids aan t slepen was. Het wordt in Duitsland vrij gemakkelijk gegeven. Helaas voor mij dus niet door de Nl artsen in DD.
    Hoe gaat t bij jou? Eisprong al in zicht?

Yaraah ik ben benieuwd hoe je gesprek gisteren ging. Hoe gaat t met de pup?

9. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Boboke, ik bedoelde met m'n stukje dat ik me dat dus helemaal voor kan stellen.

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    m676 dat las ik er ook wel uit hoor, was niet vervelend bedoeld. Ik krijg alleen veel te horen van het is toch je moeder en vergeet het toch. Terwijl ik zoiets heb van en wat dan met mijn gevoelens?

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hoi allemaal

Hier ook weer een vette teleurstelling rijker pff. Ik dacht echt serieus dat ik zwanger was. Had die stomme bloeding gehad en de keer dat ik zwang was had ik dat ook dus ik zat echt al opeen rose wolk. Ben er gisteren dus keihard vanaf geschopt. Het was niet eens een miskraam ofzo maar gewoon dommigheid fan mezelf omdat ik ook zo mega veel klachten had.

Boboke,ik snap het dat je nog boos bent, zou ik zelf ook zijn eerlijk gezegd. Wel gaar van je werk dat ze zo weinig goede voorzieningen hebben.

Pien,geen idee wanneer we beginnen ik denk in het najaar als ik helemaal beter ben. Althans dat hoop ik dan...

Beschuitje dikke knuffel Meis. Kriti jij ook..

*kruipt weer onder dr steen *

12. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah bobo zei had gewoon mazzel dus! hopelijk krijg jij als nog je papiertje want als ik het zo hoor is het niet te doen anders:)

Ik moet 16 feb voor een echo ben nu tegen t einde van mijn menstruatie dus als het goed is nog geen eisprong haaha;) ik denk rond 23ste mijn eisprong te hebben.. dus ben benieuwd!

Neeeeeeee Klaproos ik hoopte het zo!!! knuffel voor jouw!!

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He balen Klaproos :(. Wat kan je lijf en je hoofd je toch weer voor de gek houden dan he :x. Heb je nog veel last van je lime op dit moment? Mooi stom hoor die akelige rotziekte! knuffel!!

14. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Klaproos wat shit zeg ;-( Vind het wel herkenbaar hoor wat je schrijft. Je klachten nemen toe je lichaam doet anders dus je denkt waarom? Dat kan maar een rede hebben op dat moment. Heel erg naar. Je bent ook al zo lang bezig. Het is je van harte gegund

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Klaproos balen meid

ego: de gyn had de resultaten nog niet allemaal binnen, ik moet donderdag opnieuw bij hem langs. Heb het dit weekend redelijk druk gehad met onze pup. Hij doet flink zijn best, maar 'snachts heeft hij het nog moeilijk waardoor ik toch iedere 2u uit mijn bed moet. Ach het komt wel goed.

16. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meidens even ego... K reageer later ook even op andere berichten: vandaag echo gehad en die was goed! Ik was weer in zenuwen want had gisteren kramp en beetje bloed maar het zag er goed uit! K ben precies 10 weken...kan het nog niet geloven....

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Yaraah: das balen, hopelijk donderdag dan eindelijk wat meer nieuws voor jullie. En pittig zeg elke 2 uur eruit voor de pup, maar jij bent straks wel goed voorbereid voor als er een kindje komt ;).

Fisher: fijn meid!! Je schiet al mooi op :).

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klaproos wat ontzettend rot weer voor je. We zitten deze maand wel in een negatieve flow bah..sterkte meid.

Yaraah wat lijkt me dat zwaar elke twee uur de hond uitlaten 's nachts. 😉

19. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Klaproos, wat shit! Pfffff zo oneerlijk. Hoe gaat het nu meid?

Yaraah, nog langer wachten op de uitslag! Niks aan te doen maar wel enorm balen lijkt me! Wat heerlijk dat je pup bij jullie is nu! En ik hoop dat ie snel de nachten lekker blijft slapen.

Fijn fisher!

20. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liz hoe is het nu met je, nog steeds zo'n last van je hormonen?

Klaproos wat ontzetten klote is dat. Je zegt tegen jezelf dat je niet gek moet maken en stiekem hoop je er toch op omdat je signalen herkend. Dikke knuf meid! Ik heb op een gegeven moment een notitie voor mezelf gemaakt nadat ik mijzelf teleur had gesteld omdat ik heilig overtuigd was dat ik zwanger was. het begon met: Ik ben niet zwanger als; ik last heb van mijn borsten, last heb van rare steken etc!
    Elke keer als ik dacht dat ik zwanger was las ik die notitie zodat ik weer beetje terug op aarde kwam. Blijft gewoon vervelend zulke momenten. X

Girl fijn dat het weer gaat beginnen voor jou, spannend!

Yaraah je bent er maar druk mee met de pup, kan je alvast een beetje wennen aan gebroken nachten :) Het is echt een schatje!

Deel Deze Pagina