Klaproos hè bah meis, kan me voorstellen dat die klap dan hard aankomt. Dikke knuffel Girlliej oeps dacht dat je al verder was in je cyclus. Dan gaat t misschien net nog lukken deze maand een tp. Yaraah balen dat nog niet alle uitslagen er waren.Gelukkig zo te lezen wel genoeg afleiding met de kleine pup Fisher jeej gelukkig weer een goede echo! Hoe gaat t met je enkel? Kan je langzaam al gaan sporten? Beschuitje hoe gaat t? Ster heb je deze week niet je scratching? Hoe is t met alle anderen? Ego. Na veel stress en heen en weer gestuurd te worden van het kastje naar de muur, ziet het ernaar uit dat ik nu toch mijn papiertje krijg met een beroepsverbod . Als het goed is, krijg ik hem vanmiddag nog op de mail en morgen heb ik een afspraak bij de bedrijfsarts, dan kan ik het gelijk afgeven. Pfff geeft toch wel rust dat ik niet meer zwaar hoef te gaan tillen en me niet meer aan besmettelijke ziektes hoef bloot te stellen. Vanavond voor de eerste keer naar de verloskundige in het ziekenhuis, ben benieuwd.
Fisher: wauw precies 10 weken en alweer een goede echo... Die 12 weken zullen er wel gauw gaan zijn, misschien kan je dan toch een beetje op een roze wolk gaan zitten Boboke: goed dat je beroepsverbod kreeg. Zou echt te lastig zijn hoor... ego: deze nacht maar 2 keer uit bed gemoeten voor onze pup. Hij heeft het wel nog altijd moeilijk met alleen zitten, maar dat zal wel wennen denk ik. Heb nog een mail gestuurd naar de gyn dat ik deze ochtend mijn bloed nog eens heb laten prikken en dat ik hoop dat donderdag alle resultaten zullen binnen zijn. Heb wel al de menopur mogen halen en het zijn reeds voorgeprepareerde spuiten, handig wel hoor.
mijn pipelle en hysteroscopie is uitgesteld. zou eigenlijk morgen zijn maar is nu volgende week dinsdag. niet erg handig zo net na carnaval hihi. en ik heb te horen gekregen dat ik de punctie niet onder narcose krijg maar met sedatie. kunnen jullie dat ? dan schijn je wel te slapen en geen pijn te voelen, maar je hoort de mensen in de ruimte wel praten. lijkt me toch wel eng. zou liever narcose hebben. ik heb vandaag een gesprek gehad met een gezondsheidsdeskundige van het werk. ik wil graag de periode maart en april halve dagen werken ivm nieuwe ivf ronde. in het begin deden ze best wel moeilijk. maar nu lijkt het erop dat het toch wel goedgekeurd gaat worden. ik hoor daar snel mee over. klaproos he balen meid !! dikke knuffel voor jou yaraah ik heb ook menopur maar die moet je zelf mengen met een poedertje en een breek ampul. heb jij voor geprepareerde spuiten ? ik wist niet dat dat bestond met menopur fisher gefeliciteerd met je 10 weken bobo wat fijn dat je een beroeps verbod hebt. hoef je dan de hele zwangerschap niet te werken ? dat is relaxt maar dat heb je ook wel verdiend na alles wat je al op je dak heb gekregen.
Ster eigenlijk toch juist wel gunstig dat t een weekje verschoven is, nu kan je tenminste nog lekker carneval vieren! Alleen maandag niet meer al te veel alcohol Ik heb in DD mijn punctie onder sedatie gehad en mijn curretage in maart was met sedatie. Ik heb bij deide echt nergens iets van meegekregen. Was voor mij net als een narcose alleen je bent naderhand sneller fit. Dus alleen maar voordelen Foto´s toevoegen heb ik nog nooit gedaan dus kan ik je niet bij helpen. Hoe is het gegaan met de foto´s van je appartement. Staat t al te koop. Hmm vreemd mijn vraagteken werkt niet meer Veel plezier in ieder geval met de carneval!
fisher jeej weer een mooie echo op zak 10 weken alweer kan je al een klein beetje genieten? Bobo wat fijn dat je nu dan toch je beroepsverbod heb gekregen eindelijk rust voor jouw! ga maar extra genieten van de kleine in je buik! ster nog nooit gehad wat spannend zeg maar wat ik van bobo der ervaring leest is het goed te doen! waarom kiezen ze daarvoor weet je dat? is dat beter als narcose?Ik hoop dat het word goed gekeuerd op je werk krijg je dan wel hele dagen uitbetaald?(als ziektewet?)of is het gewoon je eigen tijd? Carnaval is hier afgelopen weekeind geweest die hebben we weer overleest maandag mijn eerste echo ben benieuwd! denk rond eind feb mijn TP net als vorig jaaar spannend nu heel hard duimen dat mijn cryo ontdooit!
yaraah wat goed dat hij het al zo snel zo goed doet na 2 nachten nog maar 2 x eruit! je hebt nu lekker afleiding met je pup
Ik had in oktober gebeld en kon 3 maanden later terecht. Dan heb je intake en dan duurt het ook nog wel even voordat je daarna de uitslag kan bespreken. Ik denk dat je gerust zo 6mnd kan uittrekken voordat er uiteindelijk echt actie is, tenminste dat hield ik mij zelf voor dan kon het altijd meevallen. Wellicht dat je ook al eerder terecht kan na je intake gesprek maar ik had ook gelijk bloed laten prikken voor onderzoeken en dan ben je zo weer 6 weken verder voordat daar uitslag van is.
Girliej, maandag eerste echo weer, fijn dat t weer dichterbij komt! Ik duim voor je cryo! Boboke, wat fijn dat het toch gaat lukken! Ster, goed dat je in gesprek vent gegaan over halve dagen werken! Hopelijk gauw een positief antwoord! Sedatie klinkt wel oké, zeker als je weer sneller fit bent erna. Yaraah, fijn dat de pup het steeds beter doet. Is ook wel wennen om alleen te zijn natuurlijk. Zou wel heel fijn zijn als donderdag alles binnen is zeg!
@ster: het is menopur 1200 die ik voorgeschreven kreeg. dit bevat 2 spuiten met vloeistof en 1 flesje met poeder. Je moet gans de boel mengen en dan zit er voor iedere dag een nieuwe spuit bij met eenheden op die je dan moet vullen met het preparaat. @ego: wat betreft de resultaten van mijn bloedonderzoek... gisteren was nog steeds niets bekend. ik moet vandaag opnieuw mailen naar mijn gyn om te horen of ze reeds bekend zijn... anders gaat mijn afspraak morgen niet door...
Girlliej spannend weer bijna wat actie voor jou Yaraah gaat inderdaad wel snel met de pup. Hopelijk snel rustige nachten. Wat vervelend dat die uitslag nu toch nog zo lang op zich laat wachten. Leef je toch een hele tijd naar toe en dan duurt het nog langer. Ik hoop dat alle uitslagen er zijn en de afspraak morgen door kan gaan. Ego. Net de uitslag gehad van de bloeduitslagen van de combinatietest en die was echt supergoed!
Dank jullie wel voor jullie steun meiden. Liz fijn dat je endo dieet goed gaat en leuk een eigen webwinkel en suc6 met je sollicitatie Boboke fijn dat je neklooimeteningen en uitslagen goed zijn. Goed dat je als nog toch een werkverbod krijgt Beschuitje o nee toch had zo'n goede hoop voor je veel sterkte en een knuffel Ster al weer begonnen met de eerste injectie veel suc6 en carnaval kan een beetje afleiding geven voordat je je pipelle krijgt volgende week ik duim dat dit goed positief resultaat opleverd M676 ook mooie uitslagen en goede nekplooimeting want vind je dochter er van dat ze grote zus wordt heeft ze het nu over een babybroertje of baby zusje Ups heb je vandaag nog je echo duim voor een mooie echo en dat je met een gerust hart morgen op vakantie kan Pien leuk je kamer voor je zoontje inrichten Willeke ben je al bij je eigen gynocoloog geweest voor een extra echo Girlleij wat heb je besloten over je eventuele nieuwe baan? Suc6 met je echo maandag Klaproos o nee toch zal zeker een teleurstelling zijn dat ons lijf ons zo voor de gek kan houden dikke knuffel Yaraah vervelend dat de uitslagen altijd langer op zich laten wachten dan dat ze zeggen hopelijk krijg je morgen alle uitslagen. Knuffel nu maar lekker met jullie nieuwe huisgenoot. Fisher fijn een mooie echo Hoop dat ik niemand vergeten ben Update Met mij gaat nog niet goed. Heb afgelopen donderdag al mijn curretage gehad want kreeg met de dag meer pijn. Ik vond de curretage heel moeilijk moest lang wachten voordat ik aan de beurt wachten en in de uitslaap soort gang lig met meer vrouwen en hoor je fijn babygehuil. Kreeg voor vier dagen antibiotica mee en medicatie voor het tegengaan van veel bloedverlies en ben aan de pil als de pil op is moet ik terug voor controle. heb na de curretage nog veel pijn gehad ondrr in mij buik en krampen zelfs kreeg pijn in mijn rug en plassen deed echt veel pijn kon daarna niet rechtoplopen van de pijn. had in het begin veel slijm verlies met een beetje bloed. vanaf maandag veel bloed verlies zal de verdere details maar besparen. Een curretage kost wel weer een hoop geld we moesten 580 euro betalen. Verder ben ik ook nog best wel emotioneel helaas moet mijn man elke dag werken hij gaat om zeven uur weg komt om zeven uur weer thuis hij probeert wel om tussendoor even te komen want verder heb ik hier niet echt veel steun. Het is weer winter veel regen wind en sneeuw in de bergen brr echt koud soort van overstromingen bij de zee ik neem wel iets meer afstand van het forum Dikke knuffel voor iedereen
Kriti knuffel...en niet fijn dat je zo alleen bent. Mijn man is ook zo lang weg maar ik heb tenminste mijn dingetjes nog in Nederland. En dan die pijnlijke rot curretage..😰 Kan me voorstellen dat je afstand neemt. Meiden dank jullie voor jullie lieve woorden, ik voel me gelukkig weer wat beter.
Kriti, kan me voorstellen dat je even afstand neemt. Maar kom gerust je hart even luchten als je het moeilijk hebt,we zijn er voor je!! Wat rot dat je je nog zo naar voelt, sterkte! En yaraah, gaat de afspraak door? Boboke, heerlijk dat je goed resultaat had!
fisher dankje dan ga ik binnenkort maar een afspraak plannen als ik voor die tijd toch zwanger ben van me cryo's scheelt dat weer hhihi.. we willen onze laaste 2 behandelingen in gent en het liefst nog dit jaar klaproos gelukkig voel je je weer wat beter! (K) bobo jeej wat een fijn bericht! had niet anders verwacht maar altijd fijn om te horen dat het allemaal super goed is! aah kriti wat verschrikkelijk om dit te lezen..en wat vervelend dat je zolang moest wachten en dan ook nog dat baby gehuil dat ze dat niet op een andere afdeling doen ze snappen toch dat je dat niet wilt horen of zien na zo een behandeling knuffel voor jouw! Lief dat je vriend zoveel mogenlijk langs probeert te komen! ik vind je hartstikke sterk ik hoop dat je er snel weer een beetje boven op komt en de pijn minder word en dat je het een plekje kan geven! Soms wil ik jullie weleens gewoon een echte knuffel geven! niemand kan begrijpen wat je voelt, die pijn die je voelt en dat is soms best even lastig! Enne die baan heb ik maar even laten lopen want las verschillende reacties op internet maar ga nu 2 dagen in schagen werken en 2 dagen in het filiaal waar ik al stond dus hopelijk is schagen wel heel erg leuk dan vallen de andere 2 dagen wel mee
Kriti wat rot om te lezen, laat staan als je zelf die pijn hebt gehad. Hopelijk knap je nu met de dag weer wat op. Ik heb dit weekeind ook een heel heftige menstruatie gehad. Ik wist niet meer hoe vaak ik mezelf moest verschonen, niet normaal meer. Bedacht me ook dat als de ivf niet gelukt is, het eigenlijk ook een soort van miskraam is. De pijn deed me erg denken aan de miskraam van twee jaar terug in ieder geval. Het is zo oneerlijk he kriti. Dan heb je al zo'n verdriet, komt er ook nog zoveel pijn bij kijken. Mijn vriend is ook vaak en veel weg. Soms voel ik me ook alleen en heb ik het gevoel dat ik alleen erg met de kinderwens bezig ben. Al is hij er heus ook mee bezig. Het werk moet ( helaas) ook doorgaan. Ik ben gister en vandaag weer voor t eerst gaan werken. Gelukkig ging het goed. Ook lekker wat afleiding weer. Ik mag vanwege de overstimulatie niet direct door met de cryo. Voor ons weer een maand rust dus.
Kriti: oh meid toch, ik heb echt met je te doen! . En dan ook nog zoveel alleen... Zo heftig allemaal! Heel veel sterkte meid en ik begrijp dat je even afstand wilt nemen. Knuffel!! Beschuitje: ja wie weet heeft er wel heel kort iets gezeten waardoor je menstruatie nu heviger was. Maar het kan ook van de grote hoeveelheid hormonen komen. Maar hoe dan ook niet leuk . Ik vind dat je je er dapper dooheen slaat! Wel fijn denk ik om weer aan het werk te zijn en zo de nodige afleiding te hebben.
Kriti het is ook ontzettend zwaar om je kindje te verliezen, daar mag je ook gerust nog verdrietig om zijn. Zoiets heeft echt veel tijd nodig om te verwerken. Zeker nu het lichamelijk ook nog niet zo goed gaat, is het emotionele herstel nog veel moeilijker. Wel jammer dat je van je schoonfamilie zo weinig steun krijgt. Ze wisten toch dat je zwanger was? Gelukkig heb je je man die in je zo goed mogelijk probeert te steunen. Mocht je nog zoveel last houden neem dan ajb eerder contact op met je arts, want je hoort niet zo lang zo veel pijn te houden na de curettage! Ik snap dat je afstand neemt van het forum, maar weet dat we er hier zijn om je te steunen dus als je behoefte hebt gewoon je hart komen luchten. Ook al ben ik nu zwanger, ik weet helaas heel goed wat je nu doormaakt. Heel veel sterkte en een dikke knuffel Klaproos fijn dat je je weer iets beter voelt. Girlliej ik denk een verstandige keuze met die baan. Wat fijn dat je nu 2 dagen in een ander filiaal kan werken. Zo erg als waar je nu zit kan gewoon niet, dus het moet daar wel beter zijn! Wie weet kan je in de toekomst wel helemaal over naar Schagen. Wel toevallig dat je naar Schagen gaat, daar woont (of misschien ondertussen woonde) een schoolgenootje van mij uit de opleiding . Leuk stadje. Beschuitje jeetje dat klinkt ook niet echt fijn die menstruatie. Wel herkenbaar hoor dat gevoel dat je als vrouw er veel meer mee bezig bent dan onze partners. Het gebeurt ook allemaal met en in ons lichaam. De spuiten, punctie en daarnaast ook nog het bewust zijn van je lichaam en elke verandering. Wij kunnen dat gevoel niet uitschakelen zoals de mannen dat kunnen. Jammer dat je een maand moet wachten, maar je lichaam moet van de overstimulatie wel goed herstellen. blijft altijd balen weer dat wachten. Yaraah en gaat je gesprek door vandaag?