Kriti heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel... als je ergens mee zit en je weet niet waar naartoe, mag je het hier ook altijd van je afschrijven Girliej: goede beslissing van die baan Beschuitje: ik heb ook steeds het gevoel dat ik er heel wat meer mee bezig ben dan manlief, maar dat is zoals Boboke zegt ook wel omdat het met en in ons lichaam gebeurt ego: het gesprek bij de gyn is goed verlopen, er zijn geen afwijkingen gevonden in mijn chromosomen, stollingsfactoren, schildklier... we hebben groen licht voor een nieuwe behandeling. De zoladex zit erin en op 5 maart start ik met de menopur. Wie weet dan op de valreep toch nog een beebje voor ons in 2015
Yaraah, fijn dat je je uitslag binnen hebt en er niks geks gevonden is. Succes met deze poging! Dit gaat em worden, ik ga iig voor je duimen! Beschuitje, dat gevoel heb ik ook vaak gehad. Ben ook geregeld alleen geweest naar het zh. voor jou is het nog anders omdat je vriend vaak weg is, kunnen jullie er wel goed over praten samen? Bij ons is dat even een tijdje weg geweest.
yaraah mooie uitslag heel veel succes en ik ga super hard duimen voor je dat het nu goed gaat! 2015 worden we tenslotte allemaal zwanger!
Yaraah wat fijn dat de uitslagen allemaal goed waren en je nu ook gelijk kan starten! 5 maart is al bijna
Dat is fijn Yaraah! Of vind je het misschien dubbel omdat je daarmee nog geen verklaring had? Wij hebben nooit hele uitgebreide bloedonderzoeken gehad, wel kijkoperaties enzo, maar daar kwam dan ook nooit wat uit wat iets verklaarde. Ik vond dat ook wel weer lastig, want ja, welke behandeling past dan het beste? Maar goed, achteraf mag ik denk ik blij zijn dat er niets ernstigs was gevonden, want ben nu ook mooi wel zwanger geworden. Ik wens je alvast heel veel succes met je volgende behandeling. Het schiet al mooi op, dit moet 'm worden!!
Yaraah ook ik start 5 maart met menopur. Lopen we tegelijk.... En ik heb nu lucrin ipv zoladex. Kunnen we elkaar steunen 😄
Grote knuffel Krit, wat een zware periode voor je. Kan mij voorstellen dat je even afstand neemt van het forum. X Yaraah fijn dat er geen gekke dingen uit zijn gekomen...op naar de volgende poging!
@Pien: ik ben vooral blij dat er niks gevonden is, want de gyn had gezegd dat als er een chromosoomafwijking zou zijn, dat we dan zouden moeten denken aan eiceldonatie... @Ster: dat vind ik wel leuk dat we op dezelfde dag mogen starten. Hoeveel eenheden menopur moet jij spuiten? Ik 225 en de vorige keer heb ik zo'n 15 dagen moeten spuiten.
ster em yaraah wat grappig dat je precies tegelijk beginnen nou hopelijk word een een dubbele roze/blauwe wolk voor jullie! Lieve meiden ik wens jullie een hele fijne valentijns dag hopelijk met mooie en lieve verassingen! ga er maar extra van genieten! dat verdienen wij ook welleens
Ik 150 eenheden en ik geloof precies 14 dagen... Ik moet wel eerst 14 dagen deca spuiten en pas vanaf 19 maart menopur erbij. En jij ? Mijn werk wil niet meewerken aan mijn verzoek halve dagen te werken in de ivf periode. Ik moet me maar ziek melden als het niet meer gaat. Belachelijk vind ik dat. Ben er heel boos en verdrietig om.
Girliej, jij ook een fijne verwendag! Wij doen er eigenlijk nooit aan, maar wel leuk om eens een verrassing te ontvangen! Ster, wat een domper! Wat ga je nu doen? Ziekmelden?
Ster en yaraah ik doe met jullie mee, start 28 febr met deca dan 10 mrt echo en ip start menopur.....heb er zin in! Ben weer helemaal opgeladen. Fijne valentijn
aah ster wat balen! nou dan moet je je maar langdurig ziekmelden hoor! Straks lekker all you need is love kijken
Ster wat balen van je werk. Ik mag op 5 maart al starten met de menopur. Nu zit de Zoladex erin en moet ik nog 2 weken aan de pil. Dan een week pitstop en op het einde van die week starten menopur. Julia wat leuk dat jij ook in die periode mag starten
Fijn Ster, Yaraah en Julia dat jullie ongeveer tegelijk weer met een nieuwe ronde bezig zijn. Er kan weer flink geduimd worden dus! Ster: balen van je werk zeg, maar ik zou me dan dus gewoon maar ziek melden als het niet gaat, zeker de dagen rondom punctie en tp. All: ben zwaar verkouden. En ik hoest me de longen uit mijn lijf. Heb ik vrijwel nog nooit gehad dat ik ook zo moet hoesten. En die arme kleine in mijn buik wordt helemaal geshaked en geplet als ik moet hoesten... Niks aan hoor, heb er al paar dagen last van, maar het wordt eerder erger dan beter... Nou ja, ik geef me er maar aan over.
Pien ,ik ook. Pfff wordt er niet goed van. Klein extra probleempje; kan m'n plas dan heel slecht ophouden (gevolgen van m'n eerste bevalling, hoera)