Hahahah heerlijke aanhalingstekens Het is een lastig onderwerp. Eèn van de twee heren is eigenlijk uit beeld verdwenen. Met de andere heeft hij inmiddels een gesprek gehad en die geeft eigenlijk de andere vriend de schuld van alles. Voor mijn vriend was dat op dat moment blijkbaar voldoende. Voor mij absoluut niet en hij is hier niet welkom. Ik hoop dat die vriendschap toch wel een deuk heeft opgelopen en uiteindelijk lekker vervaagd. Alleen wil ik daar niet de rede voor zijn hij moet er zelf achter komen. Mannen reageren toch wel heel anders op alles. Ik heb te veel emotie en nu ook te veel hormonen om rustig te blijven. Ik wil ze het liefst uitschelden maar dat is ook niet volwassen. Ik bijt voor nu verder op mn tong Die jongen waar hij nog contact mee heeft die hem adviseerde geen kinderen met mij te krijgen omdat ik altijd 'moe' ben door endometriose moet nu ICSI gaan doen dus hij komt er nog wel achter hoe zwaar het traject is en hoe kwetsend het is als je vrienden je niet steunen. Karma Ik wil ook nog even zeggen dat ik mega veel respect heb voor alle meiden op dit forum. Ik vind het een loeizwaar traject en ik werk niet eens. Ik vind het knap dat er vrouwen zijn die dit combineren. Die werken, hun relatie onderhouden en misschien voor kids moeten zorgen en een huishouden onderhouden en dan ook nog meeschrijven op een forum en compassie tonen voor het verhaal van een ander! Dus petje af
Lief liz. Ben het helemaal met je eens, we zijn gewoon een club sterke vrouwen, ieder met haar eigen verhaal en jouw verhaal hoort daar helemaal bij. Je werkt niet, nee, maar jij hebt het op een andere manier veel zwaarder dan ik. (Zeker nu natuurlijk, maar ik bedoel in m'n voortraject). Knap dat je dat zo doet meid! En idd karma! Je gunt het natuurlijk niemand om icsi te moeten doen, maar dat hij weet wat het inhoudt is wel een stap in de goede richting.
morgen de onderzoeken waar ik zo tegenop zie *bang* Leuk Julia en yaraah, jullie lopen dan iets voor op me. Yaraah jij start op 5 maart en Julia op 10 maart met stimuleren ? Ik op 19 maart. Lopen we dicht bij elkaar. Werken jullie gewoon fulltime in deze periode ? Wordt weer erg zwaar, door het stimuleren krijg ik veel last van mijn eierstokken en mijn endometriose. Hopelijk deze keer minder pijn.
Heeft iedereen een leuke Valentijn gehad ? Ik heb mijn man een sexy verrassing gegeven hihi Nu aan het bijkomen van 3 dagen carnaval , feesten, zuipen en hossen
hoop t ook ster en anders gewoon ziekmelden hoor! wel leuk dat jullie beetje samen oplopen! Ik heb me vriend een liefde is boekje gegeven maar ik krijg nooit wat terug Een sexy verassing daar was die zeker wel heul blij mee Ik moet woensdag weer naar t ziekenhuis vanochtend was ie 14 mm. ons ziekenhuis werkt ook niet samen met gent dus dat is wel balen!
Liz lief van je ! Power vrouwen zijn wij 😉 Ster een sexy verrassing haha kan van alles zijn, maarre ik schat zo in dat hij er heel blij mee was. Ik heb een mooi kado gegeven voor Valentijnsdag, maar ik zeg niet wat haha ben bang dat mensen hier meelezen. Als ik het schrijf ben ik meteen herkenbaar. We hebben natuurlijk ook lekker ontbeten met croissantjes. Was het bij jullie ook zo lekker zonnig? Heb voor t eerst weer in de tuin in een beschut hoekje gezeten. Even zonnestralen meepikken. Het is vrij stil op het forum..of vergis ik me?
Ster heel veel succes vandaag! Hopelijk valt t allemaal mee en is het snel voorbij Kom later nog wat uitgebreider reageren
Ster heel veel succes vandaag Valentijn: ik heb aan manlief een bon cadeau gedaan voor diner voor 2 en daarna filmpje meepikken in de bioscoop... We hadden beslist geen cadeautjes te kopen voor elkaar omdat we nog maar net onze pup hebben, maar juist daarom heb ik het gedaan, want een pup vraagt heel veel tijd en energie en die hebben we dan minder voor elkaar... Ik werk al parttime en heb normaal nooit last van de stimulatie dus mij lukt het wel aardig om door te blijven werken.
Het worden weer spannende tijden in maart met zoveel meiden die weer van start gaan. Dan zal het ook wel weer wat drukker worden hier. Iedereen zit geloof ik nu in de wachtstand dus dan is het vaak wat rustiger hier. Pien dat klinkt niet erg fijn voor jullie . Hopelijk knap je snel weer op. Beterschap. m676 jij ook al ziek. Voor jou ook beterschap. Liz wel heel verstandig van jou om je erbuiten te houden hoor. Ik weet niet of ik mijn mond zou kunnen houden tegenover mijn vriend . Maar wie weet vervaagd de "vriendschap" inderdaad met de tijd (laten we het hopen ) Dat hij nu zelf icsi moet gaan doen is wel heel toevallig en dat hem wel duidelijk maken dat het allemaal geen lolletje is de mmm. Hoe gaat het verder met jou nu? Is de pijn minder? Girlliej er komt een beetje schot in, hopelijk morgen weer een stuk groter. Heb je al een afspraak gemaakt voor Gent? Ik blijf natuurlijk wel duimen dat je Gent helemaal niet nodig gaat hebben, maar iets achter de hand is fijn. Valentijn: wij zijn op zoek geweest naar trouwringen en daarna lekker uit eten geweest. Kadootjes doen wij niet. Voor de rest de afgelopen dagen druk geweest met voorbereidingen van de bruiloft. We hebben een mooie locatie gevonden en we hebben de uitnodigingen ontworpen. En dus druk op zoek naar DE ring. Moeten nu nog kiezen uit 2. Jurken vind ik toch lastig hoor via internet, maar er zijn echt zo weinig winkels (bij mij in de buurt dan) die mooie zwangerschapsjurken verkopen. Fijne dag iedereen!
Ik breek even in dames. Boboke, wat een fantastisch nieuws!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! En ook nog eens een bruiloft in het vooruitzicht. Wat vind ik dat geweldig voor jullie!
Tassie wat lief dat je even komt inbreken en dank je wel . Ik lees en leef nog steeds met jullie mee, maar voelde me er niet prettig bij om alleen te komen melden dat ik zwanger ben. Wat gaat het al hard met jullie meisje en binnenkort voor de tweede! Alvast heel veel succes, ik duim dat jullie nog een tweede wondertje gegund is.
ster succes vandaag! Pff ik vind t maar lastig gent werkt dus niet samen met ons ziekenhuis maar hoevaak zou je dan naar gent moeten gemiddeld voor een behandeling? het is 3.5 uur rijden heen en weer terug Volgende week mijn TP als het goed is morgen beginnen bij mijn nieuwe vestiging spannend!
bobo wat heerlijk om daarmee bezig te zijn jurken lijkt mij ook wel lastig online je moet het vaak toch even aan zien! ben super benieuwd naar hoe jullie eruit gaan zien! het gaat al lekker snel! voor je het weet ben je zijn vrouw geniet ervan!
Girlliej is er misschien een ander ziekenhuis in de buurt dat wel samenwerkt met Gent? Anders is dat misschien een optie. Je komt in het totaal toch wel op minimaal 5 keer per poging; uitgangsecho, vaak min 2x tijdens stimuleren, punctie en tp. Met zo'n lange reistijd is dat toch best veel.
Hoi hoi, hier ben ik ook weer even. Ik kwakkel al een week. Noemde mezelf niet echt 'ziek' en dacht steeds: morgen gaat het wel weer beter. Nou ik geloof het ff niet . Het is nog steeds niet vreselijk erg, maar vandaag wel weer min genoeg om thuis van het werk te blijven. Ik hoest me de laatste nachten de longen uit mij lijf en dat vind mijn buik ook niet echt fijn, hopelijk heeft de kleine er geen last van... Nou ja, het zal wel weer es overgaan, maar misschien toch niet morgen . Girliejj: 3,5 uur is erg lang, dat was ook steeds mijn drempel, ik woon ook in het noorden. Maar ik had me voorgenomen de 4e poging alles uit de kast te halen en dan toch naar Gent te gaan. Voor ons bleek dat gelukkig niet nodig . Ik hoop dat die tactiek ook voor jullie werkt!! Maar wat Bobo zegt kun je nog proberen, misschien is er een ander ziekenhuis enigszins in de buurt die wel die echo's wil doen. Heb je het echt aan je ziekenhuis gevraagd of ze het niet willen doen of zeggen ze 'we werken niet samen'. Mijn streekziekenhuis werkte ook niet samen ofzo, maar wilde evt wel meewerken met echo's voor zulke vaste klanten als wij . Misschien dat ze wel meewerken als je ze het wat nadrukkelijker vraagt, want eigenlijk vind ik het maar flauwekul dat ze daar niet aan mee zouden willen werken, zoveel moeite is het niet en aan echo's verdienen ze ook wel geld hoor. Bobo: leuk hoor die voorbereidingen voor de trouwerij! Nu op zoek naar DE ring, straks naar DE naam . Wat mij betreft nog lastiger . Veel zoekplezier, ook naar DE jurk . Hoe gaat het verder met je? Ster: leuke verrassing hoor . Wij hebben niets gedaan met Valentijn, o ja, mijn man had chocolade hartjes meegenomen
Ster, goe ging t vandaag? Hoop dat het meeviel! Girliej, succes morgen, zowel in het zh als op de nieuwe vestiging. Ik hoop erg voor je dat het daar leuker is!! Wat een eind om in Gent te komen he? Wel een goed idee om een ander zh iets dichter in de buurt te zoeken dat wel samenwerkt. Hopelijk lukt dat! Beschuitje, wat lekker he dat de zon weer schijnt? Ben wel heel nieuwsgierig naar het cadeau haha. Yaraah, wat leuk om juist nu even samen wat te doen! Alles goed met de pup? Al helemaal gewend? Boboke, mss zijn de voorbereidingen nog wel het leukst., (bijna dan). Ik hoop dat je gauw de perfecte jurk vindt! Fijn dat jullie nog maar uit twee ringen hoeven kiezen! Pien, gauw weer beter worden! Die hoest blijft lang aanhouden he?
@Girliej: Gent is voor jou wel een heel eind rijden zeg... Ik zou ook op zoek gaan naar een zh dat iets dichter is, maar wel samenwerkt... Succes vandaag @boboke: wat leuk die voorbereidingen voor het huwelijk. Geniet er maar van, want het is zo snel voorbij... @Ster: hoe is het gisteren gegaan @Pien: oei veel beterschap meid @ego: de pup doet het heel goed. Hij is heel erg lief en super aanhankelijk, wat soms wel beetje voor problemen zorgt met het alleen blijven, maar we blijven oefenen...
Yaraah ik kan me zo voorstellen dat je af en toe gesloopt bent van de pup haha.. Wat zal dat een energie kosten! Ster hoe is het gegaan gister? Pien alweer ietsje beter? Hier nog 1 dag werken morgen en dan heerlijk een weekje vakantie. Heb er zo'n zin in, ben er echt aan toe.