wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ster hoe is het gegaan! je maakt ons nieuwschierig:)

Yaraah aah gelukkig doet jullie pup het goed! het alleen zijn komt van zelf wel denk!:) mijn ouders hebben ook een hond die heel aanhankelijk is en altijd mee wilt maar als ze weggaan kijkt ie een beetje zielig en gaat ie ergens liggen wachten zonder te piepen haha!

Pien bah wat vervelend he die griep gaat maar niet weg! nou lekker rustig aan doen en veel kopjes kippensoep eten haha;)

ego ik ben even helemaal klaar met mijn ziekenhuis! ik was er super over te spreken, maar opeens is me arts chagrijnig ofzo
    ik begon vandaag over of ze in me dossier al had neergezet dat ik er 2 teruggeplaatst mocht krijgen!
    en nou toen kwam het ja het vu ziet je al aankomen en je bent nog zo jong blablabla..
    dus ik zeg ja maar ja zo lukt t ook niet dus nu heb ze uiteindelijk neer gezet dat ik er 2 mag terugplaatsen als de kwaliteit minder is! (nu moet me vriend bellen want ik ben er klaar mee met die strijd)

maar goed morgen moet ik bellen en als ik groen licht krijgt mag ik om 21.00 uur de pregnyl zetten heb dit keer 3 x de dossis gehad voor als ik weer het glas breek haha;)
    en als mijn emmy ontdooit krijg ik woensdag 25/2 de tp!

Me werk was wel leuk trouwens hele lieve vrouw toevallig doet haar dochter ook icsi en nog een vrouw die daar werkt heeft het gedaan maar die was na de eerste poging al zwanger!

Ik hoop dat het bij ons ook even mag lukken en we iid niet naar Gent hoeven maar hoe zit dat nou precies? moeten we een doorverwijzing hebben?(voor de verzekering) en hoe kan je een intake gesprek regelen moet je bellen of mailen? ik kan er nl niets over vinden ook geen email of tel nummer of ik kijk gewoon helemaal verkeerd!

Zo even een hoop van me af kunnen schrijven ik hoop dat ze me nou eens zelf laten kiezen ik ben 25 misschien wel jong maar met 1 word ik niet zwanger blijkbaar!

2. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    beschuitje aah wat lekker vakantie! ga je nog wat leuks doen?

3. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow ja en nog 1 ding iemand enig idee wat het kan zijn ik heb vanaf mijn vorige eisprong lage buikkrampjes en met vlagen heel erg misselijk laatst kreeg ik er wat hoofdpijn bij en steken in me borst maar die krampen en misselijkheid blijft.. heel vreemd nu dus al een maand en het komt en het gaat,..

4. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Beschuitje, als je dit leest ben je vast al klaar met werken, dus: fijne vakantie!

Girliej, goed dat je je vriend laat bellen. Succes met spuiten! Waarom moet je nog groen licht krijgen?
    Fijn dat je werk leuk was! Een positieve ontwikkeling, fijn.,

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Girliejj: je hebt RECHT op 2 embryo's onafhankelijk van de kwaliteit of je leeftijd! Sta er op als je dat wilt hoor! Bel desnoods ook ff met het VU dat je dat wilt.

Beschuitje: dankje, ja gaat ietsje beter, vandaag nog thuis van werk, dan weekend en dan moet het tocn maar eens klaar zijn.
    Jij fijne vakantie, geniet er van!

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Beschuitje: fijne vakantie

7. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girl, je kan ze een email sturen (arg@uzgent.be) dat je een afspraak wilt maken voor een intake gesprek. Ik weet niet precies hoe het zit met je verzekering, je moet inderdaad toestemming vragen dat zou ik ook gelijk in gang zetten zodra je weet dat je een afspraak hebt. Ik werd trouwens heel snel terug gebeld nadat ik ze een email had gestuurd.
    Vanaf de 3e ivf poging mag je er 2 terug geplaatst krijgen en ze zullen altijd zeggen dat er risico's aan zitten maar JIJ beslist dus zij mogen er niet over bepalen, gewoon doordrukken :)

8. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks meiden!

m676 ik moest groen licht krijgen omdat ze eerst na moeten gaan of het vu tijd heeft voor mijn cryo;)

Fisher dankjewel ik ga ze even mailen ik heb gewoon niet goed gekeken denk:)

Pien wel he! ze geven me daar ook wel gelijk in alleen zeggen ze het vu schrikt van jouw omdat je nog maar 25 jaar ben en je bent maar 1.68 dus een tweeling kan jij niet dragen en blablablablablabla

Maar goed iedereen die hier zwanger is heeft er 2 laten terugplaatsen dus ik wil er ook 2;) en ik zie wel hoe het dan loopt al moet ik me hele zwangerschap op een bed liggen prima ik doe het ervoor!
    Maar het is gewoon vervelend want nu heb ik het idee dat het ziekenhuis mij een vervelende klant vind zeg maar en dat ze nu ook minder hun best doen ofzo.. maar goed ik heb net het vu een mailtje gestuurd omdat die tegen mij toen zei dat het pas op je 37ste mocht dus even wachten wat hun zeggen..

Vanavond om 21.00 uur de pregnyl woensdag 25/2 een tp als mijn cryo ontdooit!!Ik ga heeel hard duimen voor mezelf:D

9. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pien wel goed uitzieken hoor anders blijf je het terug krijgen heel vervelend:(

10. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ik duim mee!!

11. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje m676!

Oeh ik durf niet meer haha het is alweer een tijdje terug dat ik mezelf prikte en nu moet ik het nog zelf maken en breken enzo! haha

12. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komop girl, you can do it :)

Even een scenario om over na te denken: ik wilde er ook twee omdat ik ook meestal wel meer dan twee embryo's opbrengst had dus als het mis zou gaan dan had ik nog meer kansen. Laatste keer waren we er en kregen we opeens te horen dat we maar twee embryo's hadden, ik vond het erg slikken want dan was je na 1x weer klaar. Heb mn man laten beslissen en het is er toen 1 geworden en 1 ingevroren...misschien maakt het je niet uit maar ik had er van te voren niet over na gedacht en voelde mij erg voor blok gezet, we waren de gang netaan uit en toen begon ik te huilen...was balen die magere opbrengst. K duim voor veeeeel meer bij jou

13. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow duhuh k zie dat je gaat voor een cryo dus je hebt nog redelijk veel over, sorry lekker op de hoogte van mij :(

14. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien wat vervelend dat je je nu al zo lang niet lekker voelt. Goed dat je een paar dagen thuis bent gebleven, misschien zorgt de rust ervoor dat je wat sneller opknapt.
    Hier gaat t goed hoor :)

Beschuitje fijne vakantie. Gaan jullie nog ergens naar toe?

Girlliej wat de andere meiden al gezegd hebben, JIJ bepaalt hoeveel je er terug wilt hebben! Goede kwaliteit of niet, bij je 3e poging heb je recht op 2 emmy's ongeacht de leeftijd en dat zijn landelijke regels en daar heeft ook het VU zich aan te houden!
    Wat fijn dat je andere werkplek wel leuk was met leuke collegae. Heb je in ieder geval 2 dagen waar je niet tegen opziet.
    Met Gent geen ervaring, maar ik heb ook al veel gelezen over lange wachttijden dus bijtijds een afspraak maken. Afzeggen kan altijd nog.
    Gelukkig dat je in ieder geval door mag met je cryo. Is het nog gelukt met de pregnyl? De duimen draaien al volop!
    Oh en die klachten die beschrijft zeggen me niks, met je arts bespreken zie je waarschijnlijk niet zo zitten ;)

Ster je houdt ons wel heel erg in spanning hoor...

15. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    fisher ja klopt ze willen dan dus als er 2 cryos( uit 1 rietje ) goed ontdooien dan gooien ze 1 goede cryo weg zeg maar vind ik een beetje raar je weet namelijk nooit welke er wel of niet zou innestelen! maar goed nu krijgen we waarscheinlijk het rietje waar er maar 1 inzat dus even afwachten woensdag

Bobo haha ja het was gelukt wel erg zere buik heel de nacht amper geslapen maar ja het blijft een gemene spuit:)

Ik had gister Gent gemailt en net al een mailtje terug gehad dus super snel! moet nu nog even terug mailen en dan gaan ze de afspraak inplannen! ben benieuwd vind het wel spannend haha!

Eerst mijn cryo maar!

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nee boboke we gaan niet weg. Lekker relaxen en dingen doen waar je normaal niet aan toe komt.

17. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.336
    8.341
    113
    Amsterdam
    Hoi allemaal, ben ik ook weer even. Ik lees vaak sochtends voordat ik naar werk ga even snel hoe en wat alleen heb dan nooit tijd om wat te scrhijven!

Girlliej heel veel succes woensdag met de TP ik duim! En als ze het ene rietje ontdooien met 1 erin heb je er daarna dan nog 2 over? Idd zeker gent proberen wie weet helpt het en gaat deze blijven plakken en anders heb je vast al een tijd van de wachttijd erop zitten.

Ster hoe zijn je onderzoeken gegaan en spannend jij mag ook alweer bijna gaan starten toch?

Yaraah zo te lezen aan het genieten van jullie pup. Dat is zeker genoeg afleiding, helpt dat een beetje om de weken voorbij te laten gaan voordat jullie gaan beginnen.

Julia ook spannend dat jij weer gaat beginnen en lees dat je er ook weer helemaal klaar voor bent.

M676 hoe loopt jullie zwangerschap, last van kwaaltjes of loopt het eigenlijk allemaal heel soepel? Hoe heeft jullie kleine gereageerd op het nieuws?

Boboke leuk dat jullie inmiddels ringen hebben uitgezocht, ik hoop dat die van mij na 10.5 jaar ooit ook eens op zn knieen zal gaan! Hoe is het met jullie huis ook al begonnen aan kinderkamer?

Pien jij al weer aan de beterende hand?

Beschuitje jij lekker aan het genieten van je vakantie en niet teveel dingen doen he dat je uiteindelijk niet nog meer hebt gedaan dan werkend! Dat doe ik dus altijd als ik niet weg ga.

Fisher hoe ver ben jij inmiddels?

Zwaai voor wie ik ben vergeten!

Ps, waar is het lijstje, volgens mij zijn we nu met zn 4en die rond deze periode weer bezig toch?

Ego, ik heb gisteren mn eerste prik gezet. Vond het meevallen maar had ook braaf hem van tevoren uit de koelkast gehaald. Hij prikte met inspuiten heel even een klein beetje, heb eerder fraxiparine moeten spuiten en die waren veel gemener dus viel mee.
    Heb 5 maart eerste echo en dan nog een keer op 12 maart en dan misschien 15 maart punctie.
    Eindelijk gestart naar mijn idee. Moest gisteren eerst nog mn progesteron laten bepalen omdat mijn cyclussen nog weleens 5 dagen verschillen maar die was 92 dus mocht echt starten!

18. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Girlliej fijn dat je voor twee dagen bent overgeplaatst naar een andere locatie hopelijk heb je het daar naar je zin en voel je wat beter. vervelend dat ze nu moeilijk doen over hoeveel terug te plaatsen

beschuitje:hopelijk gaat de maand rust snel voorbij zodat je weer kan beginnen

yaraah fijn dat je uitslagen goed waren en je nu deze ronde mag beginnen veel suc6

ster hoe gaat het vervelend dat je geen halve dagen kan werken

jullia siepie veel suc6 deze ronde

ups hoe was je vakantie

pien vervelend dat je ziek bent hopelijk ben je snel weer beter

m676 alweer bijna 15 weken

klaproos hoe gaat het met jou

boboke heb je al een jurk gevonden

liz hoe gaat het met je weet je al wanneer je weer mag beginnen

fisher als ik het goed heb ben je alweer bijna 12 weken

zwaai voor degene die ik vergeten ben

Hier gaat het nog niet echt goed heb nu 17 dagen na curretage nog steeds bloedverlies kan geen menstruatie zijn want zit aan de pil vind het wel lang duren.
    verder was het weer winter hier afgelopen do gewoon weer sneeuw in het dorp (al de derde keer heb dat nog nooit meegemaakt ) verder heel koud gelukkig vandaag zon. Morgen is het carnaval weet nog niet of ik de optocht ga kijken als het weer goed is, Aan de ene kant is het misschien wel goed om effe uit huis te zijn.

19. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Siepie wat gaat dat alweer snel!:) spannend hoor! gelukkig van het prikken mee:) nou op naar een goed resultaat!

Ik heb 4 rietjes 1 met 1 emmy erin en 3 met 2 erin.. dus als alles zou ontdooien dan zou ik er 4 maanden mee vooruit kunnen zeg maar.

Kriti jeetje dat is wel lang heb je het nagevraagd in het ziekenhuis of dat wellis voorkomt?
    Pff ben blij dat we hier maar 1 dag sneeuw hebben gehad ik hou der niet zo van ja leuk als ik straks kindjes heb;) maar nu hoeft t van mij niet!
    Hopelijk ga je je snel een beetje beter voelen en houd het bloeden op:( knuffel!

Ik was net oppassen op mijn peet kindje( kindje van mijn beste vriendin) en nu vertelde ze dat ze waarscheinlijk volgende maand weer gaan beginnen:O vorige keer was ze ook zo zwanger dus zou het wel jammer vinden als ze weer eerder zwanger is dan ik..

20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.336
    8.341
    113
    Amsterdam
    Kriti ben je al terug geweest naar het ziekenhuis om te vragen of dat wel k is? Want dat is idd wel gewoon erg lang zeg.

Girlliej nou ik hoop gewoon dat het nu voor jullie zo mag zijn! En idd snap dat je hoopt dat het dan bij je vriendin niet meteen weer raak mag zijn maar wie weet lopen jullie dan gelijk op zou ook leuk zijn?

Hier gisteren naar een verjaardag geweest en daar moest ik natuurlijk ook prikken maar dat viel ook allemaal weer mee dus dat ook uitgetest!

Deel Deze Pagina