Beschuitje lekker thuis blijven en wat tijd voor elkaar is ook heerlijk . En inderdaad niet te veel gaan poetsen enzo. Je hebt tenslotte vakantie! Siepie spannend dat het voor jou nu ook eindelijk is begonnen. Je spuit nu alleen deca denk ik en dan vanaf 5 maart stimuleren? Weet je al wat en hoeveel je gaat spuiten? We hebben nog geen keuze kunnen maken vwb de ringen, omdat 1 van de winkels de hele week dicht was ivm de carneval . Zal deze week definitief worden. We zijn ook nog niet met het kamertje begonnen. Er is nu nog zoveel te regelen voor de bruiloft, dat dat nu eerst komt. Deze is er tenslotte eerder dan de kleine. Wel al een beetje aan t kijken om ideetjes op te doen. Wel al de locatie bevestigd en we hebben gisteren de proefdruk gehad van de uitnodiging, zag er echt super leuk uit . Kriti ik vind het ook erg lang duren dat je bloed. Als ik jou was zou ik toch contact opnemen met je arts. Het komt helaas soms wel eens voor dat er, ondanks een curretage, er nog restweefsel blijft zitten. Ik hoop natuurlijk van niet, maar met een hysteroscopie is dit snel te zien. Sterkt meis Girlliej hmmm dat zou natuurlijk niet zo leuk zijn voor jou, maar wie weet zijn jullie straks inderdaad samen zwanger en dat zou toch wel heel leuk zijn. Duim voor een mooie plakcryo woensdag! Ego. Gisteren een pretecho gehad voor de geslachtsbepaling en we krijgen een............jongetje
Dit is het laatste lijstje dat ik kon vinden, maar er staan volgens mij een aantal mensen niet (meer) op . Het verplaatsen naar zwanger laat ik aan diegene zelf over. Ik heb al zoveel mogelijk aangepast voorzover ik wist, maar graag even aanvullen. in afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 beschuitje - 1e kindje mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Lizinlondon - 1e kindje- ivf 1- cryo tp? ster - 1e kindje - ivf 2 stimulerende fase: julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - echo? siepie85 - 1e kindje - ivf1 - echo? Yaraah - 1e kindje - icsi 3 - echo? punctie/terugplaatsing/nod: Cryo terugplaatsing : ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2 zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 20 augustus 2015 bevallen: doom - een jongen: Bendt
Gefeliciteerd Boboke een jongetje leuk, zijn bijna allemaal jongetjes hier of niet? Spannende tijd lijkt me als je idd zoveel aan het regelen bent en leuk natuurlijk. Jullie hebben vast wel een beetje al in jullie hoofd wat voor ringen het moeten zijn? Dus locatie al vast dan begint het zeker ook wel echt te worden etc. Hier in NH geen last van de carnaval haha Ik ben idd nog alleen deca aan het spuiten en ik weet de dosering nog niet van de gonal-f dat gaan ze pas vertellen na de eerste echo. Maar ik denk een van de laagste doseringen gezien ik nog jong ben en alles volgens de uitslagen het zou moeten doen. Enige probleem is echt de verklevingen, bijv moest vrijdag progesteron prikken om te checken of ik een ovulatie heb gehad die was 92, dus dat is bijv al totaal geen probleem Thanks voor het aanpassen van het lijstje, maakt het meteen weer wat overzichterlijker!
in afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 beschuitje - 1e kindje mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Lizinlondon - 1e kindje- ivf 1- cryo tp? ster - 1e kindje - ivf 2 stimulerende fase: julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - echo? siepie85 - 1e kindje - ivf1 - echo 05-03-2015 Yaraah - 1e kindje - icsi 3 - echo? punctie/terugplaatsing/nod: Cryo terugplaatsing : ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2 zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 20 augustus 2015 bevallen: doom - een jongen: Bendt
He bah, kriti, wat leef ik met je mee. Heb je binnenkort een controle? Anders mss toch maar ff bellen hoor! Beschuitje, lekker relaxen deze week, fijn! Siepie, fijn dat de spuiten je meevallen! Girliej, lief dat ze t vertelde en je niet ineens voor een verrassing laat staan, maar oh zo confronterend! Ik duim hard voor je dat je gauw aan de beurt bent en nu toch de eerste bent!
Het boboke, een jongetje! Wauw, wat heerlijk om al te weten! ikmhad eroverheen gelezen en zie het nu in de reactie van siepie staan ☺️
in afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 beschuitje - 1e kindje mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Lizinlondon - 1e kindje- ivf 1- cryo tp? ster - 1e kindje - ivf 2 stimulerende fase: julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - echo? siepie85 - 1e kindje - ivf1 - echo 05-03-2015 Yaraah - 1e kindje - icsi 3 - echo? punctie/terugplaatsing/nod: Cryo terugplaatsing : ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2 zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 16 augustus 2015 bevallen: doom - een jongen: Bendt
jeej bobo een jongetje wat leuk!! nu kan je je storten op namen en kamertje enzo maar iid eerst de bruiloft dat komt ook al erg dicht in de buurt! siepie spannend joh je echo komt al dichtbij bij welk ziekenhuis loop jij? m676 hoe gaat t met jouw ben je een beetje aan t genieten? Ja we waren in 2013 ook gelijk begonnen maar ja zei werd al heel gauw zwanger en ik kon naar t ziekenhuis( we wilde samen zwanger zijn) dus ik hoop iid dat het nu het geval is..ik gun het haar van harte maar het zou wel een moeilijk momentje zijn!
Ik loop in het Lucas Andreas ziekenhuis. De punctie etc vind daar plaats en de terugplaatsing etc in het VUMC. Mijn beste vriendinnetje hoopt ook dat het ons nu gaat lukken want zij is net 11 weken zwanger van haar eerste kindje dus die volgt me op de voet) En die voelt zich helemaal schuldig en krijg het er maar moeilijk uit bij der!
Siepie, wat zou het mooi zijn als je samen zwanger kunt zijn! Girliej, ik geniet ervan dat het gelukt is, soms straal ik echt. Daarnaast is het heel moeilijk om dat neerslachtige negatieve gevoel (weet niet hoe ik t beter moet omschrijven) kwijt te raken dat een tijdje geleden overheerste. Ik denk erover om een paar gesprekken met iemand aan te gaan, psycholoog of zo. Klinkt raar he? Als ik het schrijf denk ik al, zeur toch niet, je hebt toch wat je wil!!
Kriti: wat een nare situatie Girliej: wel lief dat ze je het verteld heeft en wie weet deze keer lekker samen zwanger. Siepie: zou ook voor jou wel leuk zijn om samen met je beste vriendinnetje zwanger zou zijn. Boboke: wauw een jongetje super.
Hé meiden! Ik ben een beetje stil geweest want ik wil niets steeds alleen maar zeiken. Ik vind het heel zwaar met de Lucrin en voel me echt een vaatdoek. Ik heb last van uitslag alleen op mijn hoofd en zit vol bultjes en vellen. Daardoor lijkt het ineens ook of ik heel erg roos heb. Ik heb ook mega haarverlies.Ik voel me heel erg onaantrekkelijk en zit ook nog eens elke middag huilend op de bank. Ik doe nu 5 weken het endo dieet waardoor ik zeker minder darmproblemen heb maar ik ben geen gram afgevallen terwijl ik suikervrij, gluten vrij en lactose vrij eet en drink. Dat komt zeker ook door de Lucrin want daar kom ik altijd erg van aan. Ik ben dus aan het overwegen geen derde maand Lucrin meer te doen. Ik ga even overleggen met het ziekenhuis maar ik vind het niet te doen. Is er toevallig iemand die weet hoe het zit met een Cryo TP na Lucrin? Moet je eerst weer ongesteld/eisprong hebben of kunnen ze het gewoon aan het einde van je maand Lucrin doen? Bobo van harte wat heerlijk een klein mannetje! Wat een droom!! Kriti wat heftig heb jij het zeg ik leef met je mee! Kun je niet naar een soort huisarts? Of anders het ziekenhuis bellen! Ik heb het ook wel eens gehad maar na een week was het bloeden wel over hoor. M676 Nee klinkt helemaal niet raar!! Ik zou er zeker voor gaan. Ik was vroeger altijd anti psychologen maar na wat ervaringen moet ik zeggen dat ik het nu bijna mis.
Kriti hele dikke knuffel! Vind het heel zwaar voor je dat het allemaal zo lange nasleep heeft voor je! Hoop echt dat je dit snel achter je kan laten en op wat nieuws kunt focusen! X Boboke wat gaaaf jeej een jongen! Hoe is het verder met je? Kan je genieten van de zwangerschap je bent nu al even onderweg. Pien zou super grappig zijn als je zwanger bent tegelijk met haar. Mijn vriendin is nu 27 weken en heel leuk dat we samen zwanger zijn. Vorige week gehoord dat andere vriendin 11 weken zwanger is een week korter dan ik, zo grappig dat we opeens met zn drieen zwanger zijn. K gun het je van harte en snap gevoel wel van haar. Gisteren tegen grote groep verteld dat we zwanger waren en mn tanta was ontroerd van blijdschap ze vond het zo erg dat haar zoon zomaar zwanger was geworden met zn vriendin. Soms merk ik dat andere het zwaarder trokken dan ikzelf en dat is wel erg lief! Liz jeetje meid dat klinkt echt super heftig wat je nu meemaakt. Wat kunnen hormonen gekke dingen met je doen. Snap dat je het niet ziet zitten hopelijk hebben ze een andere oplossing voor je! Verder heb ik er geen ervaring mee. X Ego: vanaf deze week gaan we er geen geheim meer van maken. Morgen voor eerst verloskundige, ik ben benieuwd en ook weer zenuwachtig. Als het dan weer goed zit dan heb ik mezelf belooofd om echt te gaan genieten.
Liz ik herken je gevoelens nu zo ontzettend goed. Ik voel me ook super slecht , soms wel depressief door de lucrin. Mijn spieren doen heel erg pijn, slaap ontzettend slecht en heb heel veel huilbuien. Voor de bijwerkingen kan je voor "livial" vragen. Dan schijnt de bijwerkingen af te zwakken. Dat je niet afvalt is rot !! Vooral als je je zo goed aan het dieet houdt. Maar je komt nu iig niks aan dat is ook fijn toch ? Dat haar uitval heb ik ook. De pukkels niet. Wel heb ik last vN dat ik al 5 weken verkouden / koorts lip / pijnlijke ogen heb en het gaat maar niet over. Vanuit lucrin mag je een verse ivf starten zonder ongesteld te worden. Ik denk dat je bij een cryo tp wel eerst ongesteld noet worden. Tussen de cryo pogingen in slik ik altijd de pil door en moet dan eerst ongesteld worden. Eventueel kan je voor zoladex vragen ipv lucrin. Dat is ongeveer hetzelfde medicijn met dezelfde werking. Misschien heb je daar minder last van bijwerkingen door ? Ik heb toen ook 1 mnd zoladex gehad omdat de lucrin op was. Sterkte meid !!! Nog ff volhouden Bobo wat leuk een jongen !! Gefeliciteerd Ik reageer later vandaag even uitgebreider
in afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Lizinlondon - 1e kindje- ivf 1- cryo tp? ster - 1e kindje - ivf 2 stimulerende fase: julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - echo? siepie85 - 1e kindje - ivf1 - echo? Yaraah - 1e kindje - icsi 3 - echo? punctie/terugplaatsing/nod: Cryo terugplaatsing : ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2 zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 20 augustus 2015 bevallen: doom - een jongen: Bendt[/QUOTE]
Lieve liz wat herken ik jouw buien en gevoelens.. Hopelijk steunt het je een beetje... Ik ben sinds de overstimulatie nog steeds niet de oude. Gebruik nu geen medicatie maar voel me huilerig, moe en heb veel rare krampen in m'n buik. Ene dag gaat het beter dan de andere. Toevallig zat ik gister ook te huilen.. Ik wil me gewoon weer eens écht goed voelen. Ben bang dat dat voorlopig nog een poos zal duren. Rothormonen !! Dikke knuffel voor jou.
haha siepie ik heb het zelfde gaat met mijn beste vriendin en we gaan het binnenkort weer meemaken alleen hoop ik tegen die tijd ook zwanger te kunnen zijn ik hoop dat het bij jullie in 1 x lukt zodat jullie inderdaad nog even samen zwanger kunnen zijn! m676 ik vind het wel heel logisch klinken eigenlijk! je hebt veel meegemaakt en het is nu dan toch spontaan gelukt heel fijn! maar misschien heb je de rest gewoon nog niet echt kunnen verwerken! en nu heb je het idee dat je blij en gelukkig MOET zijn maar jij hebt gewoon nog wat te verwerken dus die gesprekken zullen misschien wel heel goed zijn! dan kan je straks lekker gaan genieten van jullie wonder!
Liz je mag hier altijd komen zeuren/zeiken hoe je het ook wilt noemen want dat doe je echt niet! het klinkt super zwaar ik heb het zelf gelukkig nooit gehad! hopelijk mag je ermee stoppen maar kom het hier gewoon lekker van je afschrijven hoor! Beschuitje erg he wat al die hormonen met je doen! ik herken mezelf afentoe ook niet terug hoor! Knuffel voor jouw Fisher wat spannend maar het zal wel goed zitten succes!
in afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Lizinlondon - 1e kindje- ivf 1- cryo tp? stimulerende fase: julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - echo? siepie85 - 1e kindje - ivf1 - echo? Yaraah - 1e kindje - icsi 3 - echo? ster - 1e kindje ivf2- start deca 5 mrt - start menopur 19 mrt punctie/terugplaatsing/nod: Cryo terugplaatsing : ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2 zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 20 augustus 2015 bevallen: doom - een jongen: Bendt
vorige week heb ik de hysterocopie icm pipelle (baarmoederkrasjes / scratching) gehad. ik was heel erg zenuwachtig omdat ik over de pipelle hele wisselende verhalen hoorde. eerst gingen ze met een slangetje naar binnen waar de camera aan vast zat en spoten ze een vloeistof naar binnen. hier voelde ik helemaal niks van. je kon op het scherm meekijken maar omdat ik zo zenuwachtig was heb ik eigenlijk niet gekeken. volgens mijn man was het helemaal roze en heel klein en egaal. toen gingen ze voorbij de baarmoederwand en mijn lichaam reageert direct door hevige krampen, moest ze echt weg puffen, deed redelijk zeer. alles zeg er goed uit. toen maakte ze het "krasje" dat is echt maar 2 seconden. toen waren we alweer klaar. ik mocht overeind komen, maar voelde me slapjes en duizelig en viel bijna flauw. ik mocht nog even blijven liggen met een koude handdoek op mijn hoofd en toen ik me weer oke voelde mocht ik gaan. het deed wel eventjes zeer, maar duurde echt heel kort.... alles was goed gelukkig en het krasje is gemaakt hopelijk heeft het ook nut gehad ik heb nog wel dezelfde dag en 2 dagen erna echt buikpijn en een ziek gevoel gehad.... nu gaat alles weer oke. net zoals liz schrijf ik op het moment wat minder mee omdat ik me door de lucrin echt niet goed voel. heel depressief en veel pijn in mijn lijf. ik wil ook niet alleen maar komen klagen. ik weet dat jullie dat zo niet zien, want dat vind ik van liz ook niet, maar zo voelt het soms voor mij . liz dikke knuffel voor jou. we komen er wel doorheen!! bobo wat super een jongen, gefeliciteerd!! m676 en ups alles nog goed met de zwangerschap ? doom hoe gaat het met jou en de kleine man ? pien hoe gaat het nu ? al begonnen aan het kinderkamertje ? beschuitje ook een dikke knuffel voor jou. stomme hormonen ook!! en stomme overstimulatie! hopelijk voel je je snel wat beter fisher, succes morgen met je afspraak. spannend zo'n eerste keer bij de verloskundige. gaan jullie het op een speciale manier vertellen ? siepie ik ken het helaas, elke keer als ik begin met een verse of cryo tp dan is er altijd wel iemand die tegelijk met mij begint. elke keer is er iemand zwanger, maar dat ben ik geeneen keer (begrijp me niet verkeerd, ik gun het alle dames, maar wil zelf ook zo graag een keer een positieve test hebben) ook nu op dit moment 3 zwangere vrouwen in mijn vriendengroep, en ik weet van 2 stellen dat ze bezig zijn dus dat zal ook wel niet lang meer duren voordat ze het goede nieuws gaan vertellen. ik hoop zo dat wij ook eens een keer goed nieuws hebben girliej hoe gaat het ? alles goed ? kriti heb bah een miskraam is al erg genoeg. en dan ook nog zo'n vervelende lange na slaap. trek je het allemaal een beetje ? een hele dikke digi knuffel voor jou !! vind het heel erg voor je yaraah spannend he bijna weer beginnen? mimami, julia, willeke, klaproos, Nijntje hoe gaat het met jullie ? alles goed ?