wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussion in 'MMM clubs' started by ster80, Jul 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    yaraah gelukkig ga je leuke dingen doen! veel plezier vanavond! voor je het weet mag je beginnen hopelijk ben je dan snel zwanger want dan heb je toch geen last van de endo?

ups ik snap je beslissing:)

Liz succes morgen met je gesprek!Spannend weer! ga je dan vertellen over de ivf? of hou je dat geheim?

2. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Jeeeejjjj de makelaar heeft gebeld en we krijgen nu al een bezichtiging 😄 staat pas sinds 4 dagen op funda. Helemaal blij 😀

Girliejj wat goed. Lekker broeden nu

3. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Girliej, super!

Yaraah, je gaat starten, fijn!

Liz, goed dat je die site hebt gemaakt!

Ster, wat snel, nu al kijkers!

Alle anderen een zwaai 😊

4. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wieeehoe girl dat klinkt super! Ik duim voor je!

Ster dat is echt super snel! Zou gaaf zijn als je het zo snel kwijt bent.

Ego, vk was goed geen echo maar wel hartje gehoord voor eerst onwerkelijk geluid en vanaf toen voelde ik een onwijze opluchting

5. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Bobo: wat leuk ook een jongetje :D! Maar balen van de lekkage, hopelijk kunnen jullie de kosten bij de vorige bewoner verhalen! Je hebt wel weer allemaal leuke dingen op de planning staan dit jaar :).

Liz: een stier, daar had ik nog niet bij stil gestaan ;). Dus die zijn koppig? Hmmm, maar als hij een paar dagen later komt is hij tweeling, misschien is dat gunstiger? ;) hihi.
    Wat een lieve vriend heb je toch! Fijn dat hij je in elk geval begrijpt! Lijkt me lastig hoor het leven met chronische ziekte en met zoveel onbegrip. Alsof de pijn niet al ellendig genoeg is. Lijkt me goed om naar de endometriosedag te gaan, wie weet krijg je daar nog tips waar je qua behandeling nog naar toe kunt gaan, waar je beter gehoord wordt in elk geval.

Girliejj: jeej een mooie blasto!! Het duimen is weer begonnen! Succes de komende 2 weken!

M676: ik begrijp je gevoel erg goed hoor. Ik ben nog nooit bij een psych geweest, maar heb wel eens op het punt gestaan. Ook de eerste helft van de zwangerschap nog wel eens aan gedacht, had ook de behoefte om over al mijn onzekerheden en dubbele gevoelens te kunnen praten en dan hopelijk ook wat handvaten krijgen om er mee om te gaan. Gelukkig gaat het wel steeds beter en kan ik ook best van genieten nu. Alleen komt de bevalling wel steeds wat dichterbij en vind ik dat ook wel weer een erg spannende gedachte. Heb toch ook angst dat het dan alsnog misgaat... Het helpt wel dat ik nu zwangerschapscursus volg, krijg ik toch weer wat vertrouwen omdat ik meer begrijp wat er bij een bevalling komt kijken.

All: mijn verkoudheid is zo goed als over, ben deze week weer aan het weer gegaan. Mijn man is deze week vrij en lekker aan de gang met het kamertje. Het begint al wel op te schieten :). Vrijdag ga ik met mijn moeder behangen, ook zin in!

Voor iedereen een dikke knuffel!!

6. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ster jeetje wat snel! hopelijk verkopen jullie het snel:)

fisher aah wat fijn meis ik snap dat je opgelucht bent:)

Pien gelukkig ben je weer beter! heerlijk dat het kamertje opschiet:)

7. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Ster: dat is een goed begin :)! Hopelijk zijn jullie het snel kwijt!
    Fisher: super dat je het hartje hebt gehoord :)!

8. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Fisher: wat leuk dat je het hartje gehoord hebt... echt blij voor je.

ego: de zoladex is gelijkaardig aan de lucrin, normaal heb ik niet zoveel last van die spuit, maar nu merk ik toch dat ik wel sneller geïriteerd ben en redelijk emo, maar dat kan misschien ook wel komen door het harde werk met de pup... Gisteren echt goed gelachen met de vriendinnetjes en dat heeft me echt deugd gedaan. Ook de yoga doet veel voor me. Dat is echt zo'n momentje om tot rust te komen en toch wat aan mijn lichaam te werken.

9. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    fisher, wauw het hartje gehoord, wat een byzonder moment. lekker van na genieten

pien wat fijn dat je je weer wat beter voelt. wordt het kamertje mooi ? weten jou vrienden en familie trouwens ook dat het een jongen wordt of heb je dat geheim gehouden ?

yaraah zoladex is net zo'n rotspul als lucrin. vorige jaar heb ik 6 mnd lucrin gehad en toen was het een keer op bij de apotheek en heb ik 1 x zoladex gehad. dikke knuffel meid! ik weet hoe je je voelt. ik voel me op dit moment ook voleldig uit balans door de lucrin. wat fijn dat yoga voor jou helpt

ego, gister al een kijker gehad voor ons app. ze waren heel enthousiast en de makelaar verwacht dat ze wel gaan bellen en een bod gaan doen. komende donderdag weer een kijker. gaat sneller dan verwacht!
    leuk om een keer met iets anders bezig te zijn dan met ivf haha

10. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ster dat gaat lekker:) mooie afleiding zo he! hopelijk krijgen jullie er meer voor als dat jullie willen:)

yaraah wat fijn om te horen dat het je goed heb gedaan met je vriendinnetjes! en yoga lijkt me ook wel fijn maar ik gun mezelf nooit tijd voor dit soort dingen;)

vanaf wanner kan je uberhaupt zwangerschaps kwaaltjes voelen? ik ben er nog nooit zo erg mee bezig geweest hihi ik hoop zo dat het nou eens gaat lukken<3

11. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Vanavond een verjaardag maar ik "mag niet" drinken en mijn man van mij ook niet &#128556; begin volgende week met de injecties voor de ivf.
    Mis mijn wijntje wel hoor &#128519;
    Morgen babyshower. Ik voel me op het moment wel goed dus ga er wel naartoe.

Jullie nog plannen voor het weekend ?

12. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig voel je je nu goed ster! hopelijk valt de babyshower mee jij krijgt ook een babyshower denk daar maar aan!:)

Spannend he al bijna beginnen! ik deed pas vanaf wanneer ik begon met de pil om niet te drinken (ik drink niet zoveel alleen als we naar een feestje gaan dus misschien 2 x in de maand) ik mag al zoveel niet:)
    heel veel plezier vanavond!

Mijn vriend is vanavond naar AZ dus ik ga lekker bankhangen me buik doet beetje zeer dus even rustig aan doen en morgen ook misschien even op de koffie bij iemand! maar nu even rusten want volgende week weer een lange werkweek voor de boeg!

13. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Ster, fijn dat je je goed voelt. Kan me indenken dat je je wijntje mist op een feestje. Succes morgen.

Klinkt lekker Girliej, bankhangen.

Wij morgen naar m'n familie, vanavond niets meer. Heb veel te veel gegeten vandaag (ongezond) en voel me daar stom over!

14. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah m676 waarom voel je je der stomm over? afentoe moet toch kunnen en dan eet je morgen gewoon weer extra gezond:)niet teveel bij stilstaan dat maakt t vaak alleen maar moeilijker hihi

15. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Thx, dat klopt ook wel. Fijne avond x

16. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff ik heb allemaal steken in me buik en rug! zo een zeurende pijn echt naar! vanmiddag op t werk begon het en het houd niet op!
    had zelfs rugpijn dat naar me been uitstraalde! hoop dat ik snel opknap want nu voelt t net alsof ik heel erg ziek ga worden hoofdpijn lichtgevoel in me hoofd enzo!

17. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Ster: succes morgen bij de babyshower, hopelijk kun je het een beetje handelen. Hier in het noorden nog nooit een babyshower hoeven meemaken gelukkig ;).

Girliejj: vervelend die buikpijn, maar wie weet is het iets positiefs :), ik hoop het voor je! Zoek maar lekker wat afleiding!

Wijntjes mis ik ook wel ;). Ik dronk ook al niet veel, omdat het toch ook niet echt bevordelijk is voor de vruchtbaarheid. Maar als ik uit gezwangerd en borstgevoed ben dan lijkt het me heerlijk om gewoon zonder enig schuldgevoel weer eens een wijntje te drinken!

Ik had net de vk op bezoek. Ik heb sinds donderdagavond echt opvallend veel harde buiken gehad. En vanavond was het echt een komen en gaan dat ik het niet meer vertrouwde, een warm bad hielp niet. Gelukkig kon de vk me geruststellen en heeft gevoeld dat ik in elk geval geen ontsluiting heb. Ben erg slank dus waarschijnlijk een gevoelige baarmoeder, toen ze mijn buik voelde werd ie gelijk weer hard. Het zat me niet lekker, maar nu kan ik weer gerust gaan slapen in elk geval.

18. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Ster ik drink ook geen alcohol meer sinds de Zoladex erin werd gezet. Nu sinds woensdag geen pil meer en bloeding is gisteren netjes op gang gekomen. Volgende donderdag de eerste menopur zetten... Spannend dat we weer gauw mogen beginnen.

M676: ik heb ook een "ongezond weekend" achter de rug en ergens vind ik dat dat eens moet kunnen, als je daarna maar weer lekker gezond gaat doen... De boog kan niet altijd gespannen staan hé

Pien: blij te horen dat je verkoudheid weer beter is en dat je weer aan het werk kan... Leuk dat manlief beetje aan het kamertje kan werken. Wel balen dat je al zoveel last hebt van harde buiken...

Meiden geniet nog van de zondag...

19. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ster hoe was de babyshower?

Pien weet je waar die harde buiken vandaan komen pien? of kon de vk daar niets over zeggen? hopelijk gaat het vanaf nu beter! lekker rustig aan doen! je moet nog eventjes hihi;)

Ik hoop dat dat het is rugpijn buikpijn misselijk hoofdpijn alles in vlagen of ik word heel erg ziek of er is een klein wondertje druk bezig in me buik!:)

20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,347
    8,349
    113
    Amsterdam
    Girlliej ik hoop dat er idd gewoon een klein wondertje in je buik bezig is!!! Wat voor werk doe je eigenlijk als je volgens mij dus ook op zaterdag moest werken of heb ik dat nou fout?

Ster leuk dat jullie nu al bezichtigingen hebben, wie weet verkopen jullie het heel snel. Ik vond het super leuk toen wij ons huis kochten en dat je dan heerlijk met inrichten etc bezig kan zijn. Jij mag deze week ook al geen starten zie ik.

Fisher wat ontzettend gaaf dat jullie de hartslag zo hebben kunnen horen zeg. Willen jullie straks weten wat het wordt?

Pien mooi dat je verkoudheid over is allen jammer dat je nu last hebt van harde buiken. Hopelijk heb je er vandaag minder last van gehad en idd gewoon de vk bellen als je je zorgen maakt hoor beter te vaak dan te weinig.

Yaraah wel fijn toch als je zo voelt om dan afleiding van jullie pup te hebben en leuk dat je wat aan de yoga hebt.

Ups en downs leuk om wat van je te horen en dat het zo goed gaat. Niet teveel afstand nemen want is moet ik zeggen ook leuk om te lezen dat er mensen zwanger zijn in onze trajecten. Jij hebt tenslotte ook al heel wat af gelegd!

Lizlondon hoe is je sollicitatie gegaan en hoe voel je je nu? Al weer contact met je arts gehad over hoe of wat?

Boboke hoe gaat het met jullie huis? Hebben jullie de trouwringen al uitgezocht en de trouwjurk?

Hier nu ongesteld geworden, ik dacht eerst wat heb ik een buikpijn maar waar is mn ongesteldheid vond mezelf al bijna een aansteller maar daar was ie. Dus kan mooi donderdag de echo doorgaan.
    Verder echt nog helemaal geen last van het prikken of de medicatie. Ben benieuwd hoe dat verder gaat als de gonalf erbij komt, dat vind ik wel spannend en dan met name of ik ook echt last ga krijgen van mn eierstokken. En ben ook heel benieuwd hoe dat met mn werk gaat, met name omdat ik vaak ook naar patiënten moet door heel centrum van Amsterdam dus erg veel op de fiets zit.
    Laatste paar dagen genoeg afleiding gehad omdat mn vriend een leaseauto van zijn werk mag uitzoeken. En daar moeten we verstandig doen, gezien we allebei auto gek zijn en dan al gauw van alles en nog wat erop willen. Het wordt waarschijnlijk een audi A3 sportback, hadden graag de volvo V40 gewild die heeft 14% bijtelling en is in catalogus waarde goedkoper maar op een of andere manier duurde in leaseprijs.
    Allemaal een fijne week!

Share This Page