wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    siepie ik werk in een winkel dus vandaar de zaterdagen;)
    audi a3 is wel mooi :)
    Gelukkig ben je ongesteld geworden en kan de echo doorgaan spannend joh! hoor je dan ook de waarde die je gaat spuiten van de gonal f? of wist je dat al?

Slaaplekker meiden ik ga snel me bed in!

2. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    #1942 ster80, 2 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2015
    jeeeeeeujjjjjj
    ons appartement is verkocht :)
    is super snel gegaan. staat pas 10 dagen op funda!
    nu snel naar andere huizen gaan kijken want 1 juli moeten we er uit zijn
    dat worden drukke tijden, want donderdag begin ik met een nieuwe ivf, dan ook nog alles regelen met de verhuizing, hypotheek en natuurlijke huizen bezichtigen, etc.
    Maar in ieder geval wat leuks in het vooruitzicht, en afleiding voor de ivf

Kunnen we eindelijk van de zomer in een tuin zitten, ooh wat heerlijk, heb er helemaal zin in

3. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    m676 als je zwanger bent mag je best eens wat zondigen met eten. dat is het voordeel van zwanger zijn hihi dat je lekker kunt snaaien. niet druk om maken. moet toch kunnen

girliej hoe voel je je vandaag ? nog last van steken ? voel je je weer wat beter ?

pien hebben jullie geen babyshowers ? wij hebben die continue haha. wel heel confronterend altijd. hopelijk wordt er ook ooit 1 voor mij gegeven. hoe gaat het nu met je harde buiken ?

yaraah, dan loop je precies 2 weken op me voor. ik krijg donderdag decapaptyl, en pas 19 maart menopur. succes meid met stimuleren. het zijn spannende tijden me al die echo's !

siepie wat spannend dat je al bijna gaat stimuleren! ik had enorm veel last van mijn eierstokken en veel pijn in mijn buik. dat was al na 4 dagen stimuleren.maar er zijn ook genoeg meiden die geen pijn hebben.

4. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Thx ster! Nu alweer twee dagen gezond gedaan ;)
    Wauw je appartement nu al verkocht! Dat ging wel heel snel! Fijn hoor!
    Al een idee waar jullie zelf naar gaan zoeken?

Wij hebben ook geen babyshowers. Nog nooit 1 gehad.

Siepie, fijn dat t spuiten oké gaat. Mijn ervaring was dat ik me met de gonal beter voelde dan met alleen deca.
    Coole auto!

Girliej, ik hoop dat het goed nieuws betekent! vervelend dat je je niet lekker voelt is het wel!

Pien, fijn dat je weer wat gerustgesteld bent.

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Siepie: ik had meer last van alleen de deca dan de deca samen met stimuleren. Het hangt er ook een beetje af van hoeveel follikels er gaan groeien en hoeveel last je kunt krijgen. Meestal heb je met veel follikels (meer dan 10) wel meer last, maar dat is dan ook met name in het laatste deel van de stimuleringsfase. Dan kan het echt vol aanvoelen. Ik heb er nooit pijn van gehad gelukkig. Hopelijk jij ook niet!

Ster: wow gefeliciteerd, dat is echt snel gegaan ja! Nu lekker op zoek naar een nieuw stulpje, hopelijk lukt dat ook snel! En natuurlijk je nieuwe ivf poging nog zodat je je eigen babyshower krijgt :). Volgens mij is dat een typisch 'westers' fenomeen ;).

All: de harde buiken vielen erg mee vandaag toen ik aan het werk was, maar nu ik weer lui op de bank hang, beetje onderuit met de voetjes omhoog, voel ik het weer... Denk dat het komt omdat kindje dan meer ruimte krijgt, meer gaat bewegen en mijn baarmoeder daar weer op reageert...

6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.347
    8.349
    113
    Amsterdam
    Ster gefeliciteerd, dat is super snel gegaan zeg!

Girlliej ik krijg idd as donderdag te horen hoeveel ik mag spuiten.

Fijn om te horen van jullie allemaal dat de meeste niet heel veel last hebben gehad van de gonal-f. Ik ga het gewoon zien kan het alleen maar meevallen.
    Wel hilarisch want do de echo en een patiënt van mij is in hetzelfde ziekenhuis opgenomen dus ga dan ook maar meteen even langs dan. Dan is het maar 5 min ik en de rest gewoon declareerbare tijd;))

7. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ster jeeej wat is dat snel gegaan! hopelijk vinden jullie gauw een huisje! wel lekker afleiding zo inderdaad:D

Pien misschien heb je daar een punt inderdaad! hopelijk blijft je buik vanaf nu een beetje rustig:)

siepie spannend zeg!ik had ook meer last van de deca ik was alleen wat moe van de gonal F maar goed dat is te doen:) en verder als je veel eitjes heb kan je het wel voelen je buik word wat gevoeliger!

Thanks meiden vandaag gaat t wel wat beter wel steeds zere borsten en dan weer misselijk dan weer een steekje dan weer me rug etc etc ik heb t nog nooit gehad tijdens me wacht weken maar ik moet nog een week wachten:) gelukkig alleen morgen vrij en dan tot en met zaterdag weer werken en zondag testen denk...

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Haha siepie, wel mooi gepland zo 😉

Gekmakend he Girliej? En dan komt de tweede week nog! Veel afleiding zoeken!

9. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha echt he m676 en dan hoefde ik maar anderhalf week te wachten:p maar goed deze week moet ik veel werken dus komt wel goed

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Siepie: das mooi gepland ja :).
    Girliejj: oh meid wat spannend toch weer he! Gelukkig lekker veel afleiding, dat is ook het enige dat een beeeeetje helpt ;).

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ster: wauw jullie appartement al verkocht. Wat goed... en leuk dat je nu wat afleiding zal hebben door de drukke tijden die eraan zitten te komen.

Girlliej: duimen maar dat het goede tekens zijn en dat je zondag een knaltest in je handen hebt.

ego: ik heb eens zitten rekenen en als de stimulatie gelijk loopt met die van de vorige behandeling, dan heb ik de punctie op zondag 22 maart... Nu moeten wij die dag net een ganse dag weg en we hebben hier ook al veel centjes voor betaald. Ik heb gevraagd aan de gyn of ik eventueel woensdag al mag starten met de menopur...

12. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow yaraah wat een pech! goed dat je het even na heb gekeken mijn behandelingen waren allemaal even lang!
    Ik heb toen een keer de deca een paar dagen langer gedaan en dus later begonnnen met stimuleren zodat het beter uit kwam:)

Hopelijk is het bij jouw ook geen probleem! wanneer hoor je het?

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen,

Deze ochtend al nieuws gekregen van de gyn, ik mag woensdag al starten. 1 of 2 dagen eerder starten is blijkbaar geen probleem.

14. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeej yaraah spannend joh!!!

15. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    wat fijn dat je zkh zo goed meewerkt yaraah. succes morgen met de injecties !

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Fijn yaraah! Scheelt een hoop gestress!

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb je morgen dan je uitgangs echo yaraah?

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Bedankt hoor meiden

@Girliej: ik heb mijn uitgangsecho gehad de dag dat de Zoladex gezet werd. Alles was ok. Hoe voel jij je nog?

19. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.347
    8.349
    113
    Amsterdam
    Yaraah dan lopen we bijna gelijk ik ga waarschijnlijk de 18de m'n puctie krijgen. Wel fijn dat ze zo soepel zijn zeg!

Hier m'n nieuwe/ oude leidinggevende geïnformeerd hoe te doen met dag punctie. Allemaal geen probleem moet me ziekmelden en mocht ik de volgende dag etc nog niet bovenjan zijn is dit ook niet erg. Echt een super reactie en wenste me alvast heel veel succes.

20. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaraah ow dat kan ook ik kreeg altijd een echo voor ik movht beginnen met de gonal F elk ziekenhuis doet t ook anders he:D succes vandaag!

Siepie wat fijn dat ze goed meewerkt dat geeft iig een rustig gevoel:) de meeste blijven toch wel tot en met de TP thuis heb jij na 2 of 3 dagen de TP? Schiet al lekker op meiden!

Deel Deze Pagina