wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussion in 'MMM clubs' started by ster80, Jul 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Yaraa succes met starten!!

Ster,wauw wat een goed nieuws en zo snel alweer!

Pien,oei niet prettig die harde buiken. Lekker rustig aan doen zover dat kan natuurlijk.

Girlliej,fijn dat je samen start met Yaraa kunnen jullie elkaar precies volgen.

Hiero,,ik krijg ook zin om te starten en zou zo willen! Maar ik ben nog niet helemaal beter en ik wil echt het beste eruit kunnen halen. Dus maar een ticker die aftelt tot september. Dan start ik ook,eindelijk. En als ik dan helemaal beter ben wat ik wel hoop natuurlijk! Dan ben ik vijf jaar ziek geweest en vijf jaar van mijn leven kwijt dus het mag onderhand wel. :x

2. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Siepie en yaraah: leuk dat jullie samen opgaan :), heel veel succes, ik duim voor jullie!

Klaproos: wat goed weer even van je te horen! Ik kan me voorstellen dat je zo klaar bent met die ellendige lyme... Ik hoop dan ook van harte dat het in september goed genoeg met je gaat om eindelijk weer verder te kunnen met behandelingen!! Dikke knuffel!

3. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klaproos wat een ellende ziekte is dat zeg!:( hopelijk voel je je in september weer helemaal goed zodat je weer een poging kan wagen en dan moet t gewoon in 1 x raak zijn:) fijn dat we weer wat van je horen!

ik ben al in de wachtweken dus ga niet tegelijk op met yaraah:)

4. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    He meiden weer even bij zitten lezen na een paar daagjes offline! Ik heb heerlijk 3 dagen door Praag gelopen ;) De zon heeft alle dagen geschenen en wat een mooie stad! Bijna Efteling-achtig met al die torentjes, geveltjes en kastelen echt een aanrader! Ik heb wel de hele trip zoveel blaas issues gehad. Na elk glas drinken een toilet zoeken en das niet altijd prettig in een vreemde stad cafeetjes inlopen etc. Ik ga morgen bellen met het ziekenhuis om te vragen wanneer ik de TP kan doen. In principe zet ik de 10de de laatste Lucrin. Maar twijfel nog steeds over de endo klachten. Maar goed misschien kunnen ze me wat advies geven! 7 Maart ga ik naar de Endo-dag in het VU misschien nog meer meiden?

Klaproos sterkte meis het is onwijs zwaar en geduld is erg moeilijk. Het is ook lastig als iedereen op dit forum er mee bezig is en jij moet wachten. Ik leef met je mee en alle andere meiden ook!

Yaraah spannend gaat snel ineens voor je het weet is het 22 Maart of hopelijk dan een dagje eerder voor jou!

Siepie ook spannend ik ga voor je duimen! En wat een fijne werkgever!

Ster ongelofelijk?! Nu al!! Woon je hartje Adam ofzo? Super fijn voor jullie maar misschien wel veel te snel voor jullie? Hadden jullie al een ander plan?

Pien ik weet niks van harde buiken maar klinkt vervelend veel succes!

Fisher lijkt mij inderdaad erg bijzonder en opluchtend als je een hartje hoort gaan....

Girlej jeetje wat pittig al die klachten je gaat toch al snel denken dat er 'iets' gebeurd! Lets hope so!!!

M676 Ik heb gezondigd afgelopen dagen maar jij hebt tenminste een excuus hahaha gun het jezelf lekker!

Voor iedereen die ik vergeet fijne avond!

5. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Liz, Praag, heerlijk! Ik ken t alleen van tv.
    Goed dat je naar die dag gaat!
    Hoe voel je je nu?

Klaproos, 5 jaar! Jemig. Ik hoop dat je er nu heel snel vanaf bent meid! Knap dat je wacht tot je helemaal beter bent. Ik kan me voorstellen dat het voelt alsof je 5 jaar van je leven kwijt bent.

Siepie, fijn dat je vanuit je werk geen druk hoeft te voelen en je tijd mag nemen!

6. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen meiden,

Girlliej: hoe voel je je nog? Nog vreemde klachtjes?

Siepie: ja dan gaan we wel gelijk op. Duimen voor elkaar hé. Wel leuk dat je werkgever zo goed reageert, de mijne is ook wel zo

Klaproos: wat een ellende meid, 5 jaar is al zo lang en nu nog eens 5 maanden moeten wachten, vreselijk. Ik hoop dat je veel afleiding kan vinden.

Pien: hoe gaat het anders nog met je? Niet te veel last meer van harde buiken??? Wauw 29 weken al, wat gaat het toch snel hé

M676: jij bent ook al bijna 17 weken ver, jij weet met 20 weken wat het wordt toch?

Boboke: hoe gaat het nog met jou? Al keuze gemaakt met de ringen?

ego: gisteren de eerste spuit menopur gezet en het ging echt makkelijk. De bijgeleverde injectiespuiten hebben een naaldje zo fijn als van de prikpen van puregon dus dat ging even makkelijk...

7. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    even snel tussendoor ik ben heel stom gedaan ik heb een test gedaan en nu zie ik alleen een streep als je hem tegen het licht houd maar zit deze streep er niet standaard? of kan het misschien toch betekenen dat.... mag officieel pas maandag testen

8. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Streep is een streep zeg k altijd...foto?

9. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    U&D fijn dat alles goed gaat en jullie heerlijk hebben kunnen genieten van de vakantie. Heb je de uitslag al van de combinatietest?

Girlliej jeej een mooie blasto terug en nu een licht streepje! Hopelijk loopt t snel op naar een mooie duidelijke streep. En vwb je vraag wanneer je kwaaltjes kunt voelen, ik heb ze nog steeds niet :cool:

Liz hoe is je sollicitatie gegaan? Ik vind t echt super knap hoe je met alles omgaat. Zoveel klachten van de endo kan ik me niet eens voor stellen en ik vind dat jij altijd heel positief overkomt, dat lijkt me best zwaar met zoveel pijnklachten.
    Heerlijk zo even ertussen uit naar Praag en dan nog met zon ook. Weer opgeladen voor de cryo ;)

Yaraah fijn dat je iets eerder kan beginnen, zodat de timing iets beter uitkomt. Menopur heeft inderdaad een fijn dun naaldje. Wanneer had je nou de eerste echo?

Ster wow dat is wel heel snel gegaan met de verkoop van jullie appartement! Gefeliciteerd. Gaan jullie nu in de stad zelf naar een huis zoeken of naar 1 van de omliggende dorpen?
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je nu met Gent gedaan hebt. Heb t vorige keer ook al gevraagd, maar daar heb je misschien overheen gelezen :)

Fisher mooie banner :) en fijn dat alles goed gaat.

Pien gelukkig ben je weer opgeknapt. Wat leuk dat er nu schot gaat komen in het kamertje. Is het nog gelukt met behangen samen met je moeder? Geen harde buiken meer gehad?

Siepie succes morgen. Mag je dan ook gelijk beginnen met stimuleren morgen?

Klaproos wat een tijd zeg 5 jaar :(. Balen dat het zo lang duurt voor je weer beter bent. Lijkt me ook heel moeilijk voor jou om hier op zp mee te lezen en iedereen krijgt in ieder geval een kans en zelf zo lang moeten wachten :(. Dikke knuffel

Kriti hoe gaat t? Ben je nog naar de dokter geweest? Hoe gaat t nu met het bloeden en de pijn?

m676 zwaai :)

Julia jij bent nu toch ook bezig? Hoe gaat t?

Hopelijk ben ik niemand vergeten...

Iedereen die naar me gevraagd heeft dank je wel, heel lief :). We hebben inderdaad een keuze gemaakt met de ringen en ze zijn besteld. Het leuke bij deze juwelier is dat we er ook nog een trouwauto bij krijgen :). Wij rijden op de dag dus in een mooie rolls royce :D. Ook ben ik een keer jurken gaan passen en al wel een mooie gevonden, maar ik wil nog even verder kijken. Verder best wel drukke dagen gehad. We zijn dinsdag in ondertrouw gegaan en hebben er een gezellig dagje van gemaakt met als leuke afsluiter taart proeven voor de bruiloft.
    Vwb de lekkage nog niet veel wijzer geworden, we worden een beetje van het kastje naar de muur gestuurd door zowel de verzekering als de rechtsbijstand, maar we geven niet op.

10. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Girliejj: oe spannend meid! je hebt geen pregnyl gehad neem ik aan, dus zo'n streepje verschijnt niet zomaar ;). Hopelijk loopt ie snel op meid!! Overmorgen nog eens proberen of proberen te wachten tot maandag :). Ik duimmmmmmmmm!

Bobo: klinkt super leuk allemaal meid! Heerlijk om met die dingen bezig te zijn :).

All: de harde buiken zijn wel minder geworden dan in het weekend, maar ze komen nog wel af en toe voorbij. Straks afspraak bij de vk, toch maar weer even vragen of het wel snor zit...

11. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Girlliej meid een streep is een streep zeg ik zo, maar heb jij pregnyl gehad, kan die nog invloed hebben op het resultaat

Boboke fijn dat alles goed verloopt met de trouw. Wat leuk dat je in een rolls mag rijden op de dag zelf. Wel jammer dat ze het op de lange baan schuiven met de lekkage

Pien: ik heb geen ervaring met zwanger zijn, maar ik zou het ook wel eens navragen bij de vk of alles ok is.

12. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Pien, en? Hoe was t bij de vk?

Boboke, wat heerlijk die voorbereidingen! Die de lange duur van het oplossen van die lekkage is wat minder, hopen dat t niet meer gaat regenen nu.

Girliej, wat spannend. Ik duim dat de streep steeds dikker wordt! Morgen weer testen?

Yaraah, fijn dat t spuiten meeviel!

Ik ben net terug van de vk. Het valt me op dat verpleegkundigen en verloskundigen extra lief en begaan zijn als je in de mmm zat en al best wat hebt meegemaakt. Ze namen mijn hele geschiedenis even door. Dan word je wel weer even bewust wat er allemaal gebeurd is. Even een traantje erbij hoor!
    Ik ven trots op ons allemaal in de mmm dat we zo sterk zijn en zoveel kunnen doorstaan om te komen waar we willen!

13. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb wel pregnyl gehad maar al uhmm....2 weken terug dan is het er al uit toch? ik ga zo wel ff een foto maken

14. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    bobo wat gaaf een auto bij je ringen;) en een hele mooie auto!
    Wat klinkt het allemaal leuk wat je heb gedaan onder trouw jurken passen taartjes proeven lekker van genieten he!
    Wel balen van je lekkage dat dan weer zo moeilijk moet!

Pien en wat zei de VK..het is toch gek nu al zoveel lijkt me? dat is meestal toch een beetje aan t eind?

19 feb heb ik pregnyl gespoten btw

15. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    m676 aah wat heerlijk van die lieve verloskundige en verpleegkundige:) wil je straks weten wat het word? of is het een verassing straks?

16. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1976 Girlliej, Mar 5, 2015
    Last edited: Mar 5, 2015
    image.jpg

17. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Girliej, de balk boven waar je typt kun je op de paperclip klikken die staat voor bijlage toevoegen.

Volgens mij is pregnyl er na twee weken uit.

18. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukt ik las ongeveer 9 dagen en het is 15 dagen terug geprikt

19. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Hey, ik zag je foto niet toen ik t typte, gek!
    Ik zie een streep en hoef em niet tegen t licht te houden ;)
    Mooi!!
    Kan de pregnyl toch niet meer zijn lijkt me!

Wij willen het graag weten trouwens, dus laat de 20 weken echo maar komen :D

Boboke, wanneer gaan jullie ook alweer trouwen? In mei toch?

20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,347
    8,349
    113
    Amsterdam
    Girlliej ik zie ook echt een streep hoor! Voorzichtig gefeliciteerd!,

Ik vandaag de uitgangsecho gehad, lagen behoorlijk wat eitjes al klaar en verder zag alles er goed uit.
    Maar omdat ze er al heel veel zag gem wat ik zo snel kon tellen 8 per kant, mag ik maar 100 eh gaan prikken.

Share This Page