Wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 3 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Siepie85, 23 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Hoi dames dacht ik maak even een nieuwe aan aangezien de oude gesloten is!

Lena heb je alweer een nieuwe echo gehad en hoe was die?

Yaraah hoe is het bij jou?

Pien waar ben jij nu in het proces?

Boboke hoe gaat het met je als moeder van 2?

Julia hoe bevalt jouw het moederschap?

M676 hoe gaat het met jou?

Liz hoe is het inmiddels met jou en je kleine meid?

Hier is onze dame gisteren voor het eerst zelf gaan staan, ik was uiteten dus heb het helaas gemist:(. Het gaat nu allemaal zo snel haha.

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hoi, ja hoor, ik heb dinsdag een echo gehad met een kloppend hartje. Heel mooi om te zien, maar het lijkt nog steeds zo onwerkelijk. Ik ben ook niet misselijk, maar heb eerder last van mijn darmen. Ik hoop echt dat alles goed blijft gaan!! Dan worden we in november eindelijk mama en papa! ❤

Wat fijn dat je kleintje op 9 maanden al gaat rechtstaan. Zalig om bezig te zien denk ik! X

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
  4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Lena wat een goed nieuws zeg, wanneer hebben jullie de volgende afspraak?

Yaraah kon je het toch niet laten om te testen haha, die laatste lijkt wel wat donkerder maar geen ervaring met paar keer pregnyl zetten. Ik duim boor jullie helemaal omdat het meteen jullie laatste kans is.

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Haha Siepie, nee ik kon het niet laten 🙈 ... ah we zien wel wat het brengt. Als er geen tweede komt, dan zal onze kleine prins zo verwend worden.

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He ladies! Leuk dat je weer een nieuw topic aangemaakt heb Siepie! Gelukkig heb ik het nu ook gevonden :).

Lena: Wow wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Dat moet toch goede moed geven :)!

Siepie: leuk zeg dat je kleine meisje al kan staan, gaat hard allemaal he! Zouden jullie ook bijna weer starten voor een tweede kindje of had ik dat verkeerd begrepen?

Yaraah: goh nou heb net ff je testtopic gelezen en je maakt het wel spannend :). Ik heb ook geen ervaring met zo vaak nog pregnyl spuiten, dus kan er weinig zinnigs over zeggen, behalve dan dat mijn gevoel zegt dat het er wel goed uitziet :).

Ik zit momenteel aan de pil, al sinds 3 maart. 6 april begin ik met decapeptyl spuiten en 18 april met menopur. Duurt me allemaal weer veel te lang, maar ja... Ik hoop zo dat het wel wat oplevert, door die slechte FSH uitslag ben ik toch wel wat bang geworden dat ik niet of nauwelijks eitjes zal aanmaken... En als ik ze al aanmaak, wat dat dan voor de kwaliteit betekent... Maar ja, we moeten het maar afwachten allemaal. Je komt er pas achter als je het probeert ;).

7. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lieve Pien ik kan me perect voorstellen dat je het allemaal lang vindt duren... ik hoop met je mee dat je dan ook een mooie opbrengst aan eitjes van goede kwaliteit zal hebben.

Testen en pregnyl: ik weet echt niet wat ik er van moet denken. Ergens denk ik wel dat als de streepjes van de pregnyl komen ze dan ook zouden aflopen en niet zo schommelen... gelukkig mag ik maandag al bloed laten prikken

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Het is echt spannend voor jullie Yaraah, het is erop of eronder en dat maakt het echt wel een stuk spannender! Las net nog even je testtopic. Ik denk dat je toch echt morgen moet afwachten en dat het echt nog beide kanten op kan. De streepjes lopen niet echt op, maar ook niet echt af volgens mij. Misschien maak je zelf al wel steeds beetje meer hcg aan terwijl de hcg van de pregnyl in zelfde tempo minder wordt ;). Ik duim heel hard voor je!!

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Dat is lief van je Pien. Ik wacht inderdaad gewoon morgen af. Voor nu lekker genieten van wat we al hebben

10. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Succes met bloedprikken straks Yaraah!

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Spannend Yaraah! !!

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ik kreeg net het verlossende telefoontje: wij zijn zwanger. HCG is 246 over 2 weken de eerste echo

13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Yeehhhhh Yaraah gefeliciteerd!!!

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Waauw Yaraah! Super!!!!!!! Xxx

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    En dan ook nog hier (Hihi derde topic): van harte gefeliciteerd Yaraah!!!!

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Thx lieverds

17. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Wauw yaraah! Gefeliciteerd!

En Lena, een kloppend hartje gezien. Wat heerlijk!

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dit is het echofotootje van gisteren. Als je inzoomt, zie je al een hoofdje en de aanleg van armpjes en beentjes. 😍

Bijgevoegde bestanden:

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    M676 dank je

Lena wauw mooie echo. Heerlijk om die ontwikkeling te zien hé. Geniet hier van meid

20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Pien snap dat het spannend is doordat je fsh laag is, maar bijna van start dus weer en wie weet krijg je wel een super score. Zo stom is het dat je dat gewoon niet van tevoren kan voorspelen.
    Nee pien hier nog niet begonnen hoor, ivm keizersnede mag dat ook nog helemaal niet en in nl hanteren ze de regel dat je pas een jaar na de bevalling mag terug komen voor een nieuw traject.

Lena dat ziet er goed uit zeg!

Yaraah hoe voel je je nu en fijn dat je ook snel een echo krijgt, ik vind het zo gaaf voor jullie.

M676 hoe is het met jullie?

Deel Deze Pagina