Wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 3 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Siepie85, 23 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    oh gut, helemaal vergeten hier een berichtje te plaatsen :oops:.... Sorry dames, het is goed gegaan hoor! We zagen een mooi wormpje met een knipperlichtje :thumup:.
    Het blijft onwerkelijk hoor. Overwegend voel ik me ook best wel heel goed gewoon, dus dat maakt het dan weer lastig om te geloven dat het allemaal ook goed gaat. Maar ik probeer er maar op te vertrouwen!

Hoe ist met jullie?
    @LenaMill : wow jij bent er echt al bijna :). Hoe voel je je? Hou je het nog wat vol? Ben je al met verlof?

@yaraah : jij schiet ook al zo mooi op, gaat het nog een beetje? En hoe ist met de kleine man, heeft ie enig idee wat er straks gaat gebeuren? Waarschijnlijk niet he ;).

@Siepie85 : is het al weer bijna tijd voor de laatste cryo?

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.366
    8.378
    113
    Amsterdam
    @Pien15 gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk zeg. Wanneer heb je de volgende echo, en hoe voel je je momenteel?

Hier vandaag weer voor de eerste uitgangsecho geweest, was nog niet veel te zien, ik ga momenteel van kortere weer naar lange cycli blijkbaar. Dus vrijdag weer terug en hopelijk dan wat meer te zien. Was wel grappig want was bij de fert arts inplaats van bij de vpk en die zag ook meteen dat ik nog meer dan genoeg reserves had liggen.

Sorry ik ben momenteel veel minder op het forum doordat ik het heel druk heb met met name mn opleiding etc.

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Siepie wel goed dat ie al kon zien dat er nog genoeg reserves zijn ;)

Hier alles goed met ons. Ik heb nog steeds niet te heel veel last van de zwangerschap. Onze kleine man is zich er nog niet van bewust dat er iets staat te gebeuren dus ben ik wel benieuwd naar zijn reactie :)

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Siepie85 fijn dat je nog genoeg reserves hebt, das wel heel handig! Die van mij raken al aardig op naar het schijnt...
    Spannend, ben benieuwd of jullie laatste cryo nog voor een wondertje gaat zorgen!

@yaraah wat heerlijk zeg dat je nog steeds geen (echt) last hebt! En zo heel lang is het ook al niet meer. Ook weer spannend hoe het straks zal gaan!

Vandaag hebben we weer een echo gehad, dit keer bij de verloskundige, en het was weer goed! Kindje had de juiste grootte en bewoog al een beetje :). Heel fijn weer! Nu kunnen we het binnenkort nog meer mensen vertellen!

Gizzie1983 vindt dit leuk.
  5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Pien jeej weer een goede echo... nog even en je bent die eerste 12 weken al voorbij

Pien15 vindt dit leuk.
  6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.366
    8.378
    113
    Amsterdam
    Pien wat goed dat het weer een mooie echo was.

Jeetje Yaraah dat schiet ook al op jouw zwangerschap. Hebben jullie alles al zon beetje klaar voor de tweede?
    Als ik onze dame zo zie zal hij het in het begin waarschijnlijk niet zon feest vinden want hij moet zijn aandacht gaan delen met zn broertje!

Hier morgen weer terug voor echo, ze wilde maandag maar ivm werk kon dat echt niet. Als het 16mm dan maandag ovitrelle en waarschijnlijk week erna tp. Als het dan niet vol is bij de Vu.

7. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.366
    8.378
    113
    Amsterdam
    Maar goed dat ik vandaag terug was, want we zaten gewoon al op de 18mm. Vanavond meteen ovitrelle gezet, alleen ik weet nog niet zeker wanneer of het doorgaat. Ik sta op de zogenaamde reserve lijst dus ze kunnen zaterdag wanneer ik moet bellen of het goed is me nog vertellen dat het überhaupt niet doorgaat.

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh wat apart Siepie, niet leuk dat het om planningsredenen misschien niet door kan gaan. Hopelijk kun je er nog tussen en ontdooit je emmy mooi!

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Siepie wel balen dat de TP niet zou kunnen doorgaan omdat je op de reservelijst staat. Ik hoop mee met Pien dat je er nog tussen kan en dat die emmy goed ontdooit en dat je dan ook nog eens een plakkerd in je buik hebt.

10. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.366
    8.378
    113
    Amsterdam
    Dank je wel dames! We gaan het zien zaterdag;)

11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.366
    8.378
    113
    Amsterdam
    Nou het ging gewoon door en de laatste embryo was goed ontdooit. Net zoals de vorige keer een morula net geen blastocyste helaas. Dus weer afwachten maar! Hij is in ieder geval aan boord. Wat alleen stom was omdat onze dochter mee was mocht Mn vriend niet mee naar binnen....

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fijn @Siepie85 ! Valt dan toch nog mee toch, want het was een matig embryo bij invriezen toch? Dus wie weet ist juist een topper dat het al een morula is!
    Maar wat idioot dat je vriend niet mee mocht, echt belachelijk! Wat was hun argument?
    Hoe dan ook: broed ze :)!

13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.366
    8.378
    113
    Amsterdam
    @Pien15 omdat onze dochter dan de procedure zou kunnen verstoren.... Nou of op schoot bij mn vriend of in de wagen en dan is er helemaal niks aan de hand maar goed was niet tegen in te gaan. En omdat we het nu niemand vertelt hebben dat we weer begonnen zijn konden we ook niet even oppas regelen. ALs het weer tot een punctie komt dan regelen we het wel zo. Ja na de tp konden ze wel komen om de foto van de embryo te zien, uhm dat kan hem nou helemaal niks schelen hij wil er gewoon bij zijn grapjassen:)

14. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.366
    8.378
    113
    Amsterdam
    Hier baal ik ontzettend, heb wee buikgriep sinds vannacht en hou niks binnen. Kan nooit goed zijn voor de Emmy die nu aan boord is.
    Daarnaast had ik afgelopen nachten dienst dus vandaag heel veel zin om wat als familie te gaan doen, ging ook al niet door. Derde keer ik een jaar dat ik buikgriep heb, heb daar zo genoeg van! Zo en weer klaar Mn klaagpost.

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh nee @Siepie85 wat balen zeg! Het heerst he! Familie in zuiden van het land waren ook allemaal ‘gevloerd’. Zo niks aan. Maak je maar niet te veel zorgen over je emmy. Je hebt vast genoeg reserves waar je emmy wel genoeg aan heeft. Beterschap!

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Siepie wat goed dat de tp kon doorgaan en dat je een goede emmie aan boord hebt. Wel balen dat je vriend er niet bij mocht zijn :$ Ook balen dat je ziek bent :| maar zoals Pien zegt daar zal je kleine emmie wel tegen bestand zijn. Over 2 weken zal je wel zien hoe sterk die kleine vechter in je buik wel is :)

Ego: gisteren een feestje gehad voor G die vandaag al 1 jaar is en over 5 weken grote broer. Wat gaat de tijd toch snel

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Gefeliciteerd @yaraah ! Ze worden snel groot he! Blijf het bijzonder vinden dat ze straks maar een jaartje schelen hihi.
    Mijn schoonzus is gisteren bevallen van de tweede. Zij werd paar maanden na de geboorte van onze zoon voor het eerst zwanger en heeft er dus nu ook al 2.
    Mijn schoonouders hebben straks in 3 jaar tijd dan 4 kleinkinderen gekregen. Er kan een hoop gebeuren in korte tijd :D

Hoe ist bij jou @Siepie85 , hopelijk al weer wat opgeknapt?

18. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.366
    8.378
    113
    Amsterdam
    Yaraah gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon!
    Gewoon WoW dat jullie er dan straks 2 hebben, zou het pittig vinden denk ik. Maar hoor in mijn omgeving dat het ook heel gaaf is dat er weinig tussen zit.

Pien gelukkig iets beter heb de dag maar in bed doorgebracht.

Dank voor de lieve woorden maar ik heb er een hard hoofd in ben echt behoorlijk ziek:(.
    Maar goed we gaan het zien, vorige keer dat het niet lukte was ik een week later ongesteld, dus als we het weekend halen ben ik iets positiever dan nu.

19. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.366
    8.378
    113
    Amsterdam
    Vandaag helaas ongesteld geworden. Maandag bellen wanneer we kunnen starten met de poging voor een nieuwe punctie. Ik hoop eigenlijk zo snel mogelijk, bijv nog net even voor de kerst.

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ah nee @Siepie85 wat balen :(. Dus nu weer een hele nieuwe verse poging... nou ja, zelf heb ik meer met verse tp’s, dus hopelijk geeft een nieuwe poging weer goede nieuwe kansen! Doet jullie ziekenhuis ook kort protocol? In dat geval zal het nog moet kunnen voor de kerst.
    Sterkte!!

Deel Deze Pagina