Wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 3 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Siepie85, 23 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Ik vind het niet echt een verbetering, onoverzichtelijk en slecht te lezen omdat het zo licht is.
    Spannend hoor dinsdag eerste meting Pien, idd hopelijk gewoon een mooi aantal!
    Enne vorige keer van mij de vraag over je cyclus terugkrijgen nou hij is der en ik heb dat dus echt niet gemist haha!
    Yaraah hoe was het weekje weg?
    Hoe is het met de andere dames?

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik duim voor je Pien!
    Ik vind dit nieuwe forum niet meer zo overzichtelijk. Het is erg achteruit gegaan. Jammer dat de banners niet meer zichtbaar zijn onder war je typt. Ik vond het leuk eindelijk ook een banner te hebben die mee optelde naar de bevalling en ik vond het leuk om te kunnen zien hoe lang iedereen zwanger is om kwaaltjes en dergelijke te kunnen vergelijken... Vind er niks aan, aan deze nieuwe website. Geef mij de oude maar terug.

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik las dat ze nog wel bezig zijn met de site en dat het nog niet klaar is. Denk wel dat de banners wel weer terug komen of dat je je banner opnieuw moet maken.
    Hoe voel je je Lena? Niet teveel last van kwaaltjes?

Fijn dat je cyclus terug is Siepie :).

4. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Echt kwaaltjes kan je het denk ik niet noemen. Kan veel erger. Ik heb nog geen enkele keer moeten overgeven. Daar ben ik echt heel blij om! Ik ben wel snel moe, heb een constant hongergevoel en constant vaag misselijk gevoel wat niet overgaat doorheen de dag. Soms hoofdpijn en ik kan moeilijk naar toilet. Veel groenten en vlees krijg ik niet meer binnen. Ben ook nog steeds wat ongerust door wat we in het verleden al hebben meegemaakt. Ik hoop dat ik, nu de 12 de week nadert, wat meer durf te gaan genieten en blijer durf zijn. We hebben zelfs nog maar zeer weinig mensen durven inlichten.

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lieve Lena ik herken jouw gevoel wel en wil je een dikke knuffel geven en zeggen dat alles goed komt. Fijn dat je niet al te veel last hebt van kwaaltjes. Vermoeid en honger horen er bij. Die misselijkheid kan ook van de honger komen. Ik weet dat het bij mij altijd hielp om heel veel kleine maaltijden op een dag te eten.

Ego: straks om 11u de echo om te zien of er hartactiviteit is en daar heb ik toch wel behoorlijk wat zenuwen voor, want het is toch wel een beetje bang afwachten of het allemaal goed zit. Soms vrees ik gewoon dat het geluk geen tweede keer voor ons kan weggelegd zijn.

6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Yaraah hoe was de echo?

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.
    Eindelijk weer n keer bericht van mij. Als eerste gefeliciteerd lena en yaraah!! Eindelijk weer n keer babynieuws.Pien spannend dat jij ook voor n tweede gaat. Ik duim voor je mee.Liz en siepie volgen over n tijdje begrijp ik. Goed om te lezen dat t met jullie en de kindjes allemaal goed gaat.Hier gaat t met de jongste helaas nog steeds niet zo heel goed. Hij heeft behoorlijke reflux en heeft veel buikpijn. Zijn nu bezig met provocatietesten voor kma. Vooral t slapen is hier nog steeds drama. Zowel overdag als snachts.Ik probeer zo veel mogelijk alles mee te lezen, maar t schrijven lukt me gewoon niet meer. Voor iedereen heel veel succes en vooral veel geluk!!

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Boboke wat balen dat het met de jongste zoon nog steeds niet zo heel goed gaat. Ik hoop dat jullie gauw een oplossing vinden.

Ego: de echo was goed, er was hartactiviteit te zien. Ik ben helemaal blij

9. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Boboke jeetje zeg ik snap wel dat je dan echt even niet uitgebreid gaat schrijven etc. Ik hoop dat jullie snel de oorzaak vinden en daarbij ook de juiste therapie zodat jullie jongste het een stuk beter krijgt en daarbij jullie ook. Je mag hier natuurlijk altijd even je hart komen luchten!

Yaraah wat ontzettend mooi, het is jullie ook zo gegund!!

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Boboke, wat lijkt me dat erg voor de kleine en voor jullie! Slaapjes zijn zo belangrijk, maar als je veel buikpijn hebt wordt het wel geel moeilijk om te kunnen slapen. Ocharme! Ik duim voor een spoedige positieve evolutie! !

Yaraah, super! Dat hartje zien/ horen is zo'n geruststelling.

Ik probeer vanaf nu stilaan mijn grootste zorgen een beetje opzij te schuiven. Wij hebben hier zolang voor gevochten en nu vergeet ik te genieten! Morgen 12 weken. Vandaag op echo zag alles er nog steeds goed uit, ook de nekplooi en het neusbeentje. Baby was druk aant schommelen en zwaaide naar ons. Gek dat zo'n kleintje van 5,2 cm dat al kan! We hebben ook gekozen om de nipt te laten doen en daar heb k vandaag bloed voor laten prikken. Binnen max 3 weken krijgen we het resultaat. Ook het geslacht is dan gekend. X

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lena jeeeej vandaag 12 weken. Die magische grens heb je al bereikt...ik weet nog dat ik de vorige keer vanaf toen echt ben gaan genieten van de zwangerschap

12. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik ben precies nog te misselijk om echt al te kunnen genieten en vind dat erg jammer. Ik lust ook bijna niks, waardoor ik me slapjes voel en snel moe word. Maar naart schijnt komt er een betere tijd met meer energie aan.... Als ik dat mag geloven. X

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    hmm ik krijg van dit topic geen meldingen als er nieuws is, terwijl ik het wel 'volg'... vandaar late reactie.

Bobo: wat goed weer even van je te horen! Maar wat sneu voor je jongste mannetje dat ie nog steeds zo'n last van reflux heeft en slecht slaapt. Kan me voorstellen dat je daar je handen vol aan hebt. Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor hem en voor jullie!

Lena: 12 weken, wow dat is een hele mooie mijlpaal! De kans dat het mis gaat is nu echt nog heeeeeel klein hoor. Probeer inderdaad nu echt te gaan genieten. Straks begint je buik echt te groeien en wordt het allemaal nog echter. Komt goed meid!

Yaraah: ook hier nog even: gefeliciteerd! Zo'n kloppend hartje is super!

Ik heb morgen tweede follikelmeting. Dinsdag had ik de eerste en toen zijn er 6 follikels geteld. Alleen links was niet zo goed te zien. Hopelijk morgen wat meer zekerheid. Waarschijnlijk volgende week ergens de punctie en hopelijk dan 2 dagen erna ook een terugplaatsing!

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Spannend Pien, heel veel succes vandaag! Ik duim!!! Xxx

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Pien hoe loopt alles bij jou? Ik ben wel benieuwd hoor! ;) xxx

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankje Lena :). Vrijdag waren er nog 5 in de race. Links zat er nog maar 1, maar die is wel het grootst, al 18 mm was ie. Rechts zaten er 4 van 14 mm. Morgenochtend weer kijken, hopelijk is het dan goed genoeg en kan ik morgenavond de pregnyl zetten en dan woensdag punctie.

Hoe ist met jou? Durf je al wat meer te genieten?

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hoe was de FM vandaag Pien?
    Heb je deze Woe de punctie? Spannend weer!!

Ik geniet nog niet volop, want voel me nog misselijk. Ik merk wel dat ik ernaar uitkijk wanneer mijn buik begint te groeien. Ik vind dat je nog zeer weinig ziet op dit moment. X

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Woensdag punctie! Vandaag nog 5 follikels, dus ik hoop dat er ook 5 eicellen zullen zijn. Als er maar op z'n minst een terugplaatsing gaat zijn... Blijft toch spannend, ook al is het voor een tweede kindje.

Oh vervelend dat je misselijk bent. Ik had daar wel erg geluk mee. Buikje komt vanzelf hoor, gaat na 20 weken echt wel snel vond ik. En dan voel je het ook, wat het nog weer een stukje echter maakt. En af en toe een schopje is ook een fijne bevestiging. Nog even geduld :)!

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lena niet fijn dat je nog zo misselijk bent... dat buikje komt er wel en gaat ineens hard groeien.

20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Lena vervelend dat je misselijk bent hopelijk is dat snel weer over, en die buik ik was achteraf blij dat het bij mij behoorlijk lang duurde voordat ie der was want was hem aan het einde ook goed zat:)

Yaraah hoe voel jij je?

Pien wel een mooi aantal 5, wie weet zijn er toch nog meer en ik duim mee voor een mooi aantal bevrucht straks!!

Deel Deze Pagina