Pien heel veel succes alvast voor morgen Siepie ik voel me echt heel erg goed en daar ben ik wel blij om, want onze kleine prins heeft ook nog de nodige aandacht nodig en ik ben heel blij dat ik hem nog alle aandacht kan schenken
Veel succes morgen, Pien!! Plaatsen ze in jullie ziekenhuis altijd zo vroeg terug? Ik ben gewoon om dag 6 cryo's teruggeplaatst te krijgen of een verse embryo op dag 5. Zo zie je maar weer dat ieder ZH zijn eigen manier van werken heeft. X
Dankje Lena! Het is best goed gegaan. De punctie was goed te doen. Ze hebben 4 eicellen gevonden. Ik hoor vrijdag of ik vrijdag een terugplaatsing zal krijgen. Vind het wel heel spannend. Ik heb een keer eerder 'maar' 4 eicellen gehad en toen had ik toch een verse tp en een cryo. Dus ik hoop zo dat we nu in elk geval wel 1 goed embryo hebben... Ja bij ons doen ze tp op dag 2. Voor zover ik weet is dat ook het enige ziekenhuis in NL die dat zo doet... ook wel wat vreemd moet ik zeggen. Meest gangbare in NL is volgens mij dag 3 voor verse tp's.
Mooie score hoor pien! Bij mij zei de fert arts destijds ik heb er liever wat minder dan veel van slechte kwaliteit. Wij hadden toen 6 en uiteindelijk 5 eicellen en 5 bevrucht. Dus duimen dat je weer een tp en wellicht cryos hebt!! Fijn dat de punctie ook weer goed te doen was.
Embryo is binnenboord! Geen idee wat voor kwaliteit, ik vond m zelf er wat minder mooi uitzien dan de vorige keer. Maar UMCG maakt volgens mij weinig onderscheid: goed is goed genoeg. Er is nog een embryo in de race om cryo te worden. En nu maar afwachten!
Heeeeel veel succes Pien!!! Dus de helft was bevrucht? Ik hoop echt dat het tot een zwangerschap leidt!!!! Xxx
Gefeliciteerd Lena, begint het al wat meer werkelijk te worden? Pien hoe gaat het met jou, wanneer mag je testen? Yaraah hoe gaat het inmiddels met jou? Hier zondag op Mn verjaardag Mn eerste Moederdag heel gek haha, de kadootjes staan al klaar zag ik) De kleine meid is nu al proberen om los te staan wat niet altijd even goed gaat haha en vallen hoort erbij!
Wauw gefeliciteerd Lena Siepie wat leuk moederdag en je verjaardag morgen. Geniet er van meid en alvast gefeliciteerd. Ego: ik voel me heerlijk. Soms vergeet ik echt dat ik zwanger ben...
Gefeliciteerd Lena, wat fijn dat het goed is! En een jongen: leuk!! Hier gaat het tot nu toe wel goed. Heb veel afleiding, ben nu weekendje weg met schoonfamilie. Ik heb geen idee of het gelukt zou kunnen zijn. Voel niks bijzonders eigenlijk, dus vind het wel wat eng... maar Woensdag is 14 dagen na punctie, maar ziekenhuis zegt dat ik pas zaterdag moet testen.
Even ego: familieweekend overleefd, maar helaas vlak voor vertrek eerste lichte bloed gespot. Tot gister had ik af en toe nog een beetje hoop, maar vandaag voelde het echt niet goed meer. 99,9% dat het over is en dan ben ik nog optimistisch...
Nee he Pien, ik snap dat je dan al van het ergste uit gaat hoor. Maar aan de andere kant wie weet, misschien niet eens bloed van een aankomende menstruatie of heb je het altijd dat je zo snel alweer je menstruatie krijgt? Sterkte in ieder geval en hou nog een beetje moed.
Ik begin altijd wel vroeg wat te bloeden. Het zal nog niet doorzetten verwacht ik, das normaal gesproken ook pas na 14 dagen. En ik gebruik ook nog utro.
Oooh Pien, Ik begrijp dat je liever geen bloed ziet! Ik kreeg de keren die niet lukten ook (bruin) bloed door de utro heen. Bij deze tp heb ik utrogestan geweigerd. Ik kreeg enkel 1 pregnylspuit om te kunnen timen. Voor de rest na de tp geen medicatie. Een urinetest zou al licht positief moeten zijn als het innestelingsbloed is, dus als je duidelijkheid wil... Ben je van plan nog een poging te ondergaan, indien deze werkelijk niet gelukt zou zijn? Misschien van ziekenhuis veranderen? Dag 5 embryo's zijn sterker. En ze werden langer in de gaten gehouden in het labo. Op dat 5 moeten ze blastocyst zijn geworden om een goede kans te maken. Als ze op dag 2 al terugplaatsen, hebben ze totaal geen zicht op de verdere evolutie... Het is dan een pure gok. Toen we nog in Leuven in behandeling waren, plaatsten ze 1 keer een 7-cellig embryo terug op dag 3. Die werd ook niks. In Gent hoorde ik dan hoe klein de kans is dat een 3 dagen oude embryo al kan overleven in de baarmoeder. In een natuurlijke situatie bevindt die zich nog in de eileider. Ik geloof dus echt meer in blastocysten. Ik kan je UZ Gent echt warm aanbevelen! Xxx
Ooooh nee Pien, ik hoop gewoon heel hard dat het toch nog goed komt meid Lena wat je zegt over die dag 5 tp snap ik wel, maar toen ik bij UZ Gent liep was het wel zo dat je meer dan 5 bevrucht eicellen moest hebben voordat ze gingen terugplaatsen op dag 5. Had je er minder, dan was het een tp op dag 3 en de rest lieten ze doorgroeien om te zien of er nog over waren om in te vriezen.
Lena de meeste ziekenhuizen doen op dag 2 of 3 een terugplaatsing vers en bij dag 3 invriezen, er is namelijk nog steeds geen meerwaarde gebleken uit wetenschappelijk onderzoek dat het beter is tot dag 5 te wachten. Wij hebben het via de VU gedaan en die hebben de grootste succes cijfers in nl en die doen het ook zo, dus geen idee of het nou zoveel beter is tot dag 5 te wachten. Pien hoe is het vandaag?