Wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 3 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Siepie85, 23 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Leuk weer wat van je te horen Lena! Vervelend dat je zo slecht slaapt, ik had er ook last van hoor en ook vaak harde buiken. Ik had ook zo'n Voedingskussens bij het slapen tussen mijn benen zoals Siepie zei. De laatste lootjes komen er aan nu. Wel lekker als je straks verlof hebt :).
    Ik vraag het me ook wel es af hoe het is om zwanger te zijn met een kleine dreinende peuter om je heen ;).

@Siepie85 oh dat schiet al op zeg, wat spannend! Je had er 3 toch? Dan is de kans toch wel erg groot dat de tp doorgaat. Zou zo mooi zijn he als het lukt...
    Het is mij niet gelukt om samen met vriendinnen zwanger te zijn, er waren genoeg kansen, maar ja het duurde bij mij zo lang he...
    morgenochtend heb ik een echo na 6 dagen spuiten. Heb wel het idee dat er wat gaande is van binnen, ben dus heel benieuwd hoeveel er aan het groeien is!

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    @Pien15 spannend ik hoop dat er een mooi aantal aan het groeien is!! Ja klopt 3 zijn er nog maar je weet het nooit ofc, ik probeer maar realistisch te zijn. Het liefst wil ik straks meteen zwanger zijn maar als je de cijfers bekijkt die de ziekenhuizen publiceren is die kans op een cryo 18% ofzo, dus we zien het wel. Maar stiekem ben ik toch al na aan het denken hoe we dat gaan doen met de indeling van de slaapkamers etc, erg he!

3. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Net ook weer de spuit van de ovitrelle gezet, was wel weer even O hoe ging dit nou ook alweer;)

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Die zit er maar weer in Siepie!
    Die gedachtes had ik ook, maar merk dat ik ze na 2 teleurstellingen ook weer probeer tegen te houden...
    Net terug van de echo. Waren 5 follikels, 4 links en 1 rechts. Ze waren al best groot. Zag rechts nog wel 3 kleinere, maar de kans is klein dat ze nog mee gaan doen. Wel beetje een tegenvaller. Had toch met hogere dosis iets meer gehoopt. Daarnaast zijn ze hard gegroeid en heb ik nu 225 gonal f icm met 75 menopur gespoten. Ben nu ook wel beetje bang dat het te snel gegaan is en dat dat ten koste van de kwaliteit gaat... Moest vanochtend gelijk daar de cetrotide spuiten om de eisprong te remmen. Zit ik nu ook wel beetje over in, straks werkt dat niet goed en krijg ik toch een eisprong voor de punctie, heb dat spul nooit eerder gehad. Al met al ben ik er niet heel gerust op allemaal. Maar moet het maar proberen los te laten, kan er niks meer aan doen... zo als het nu lijkt donderdag al de punctie.

5. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Pien dat klinkt wel alsof wat er zit als eicellen dat deze wel weer heel goed reageren om het even positief te benaderen. Maar snap je angst hoor wat als straks alles weg is met de punctie. Wanneer is de punctie eigenlijk gepland?

Ik ben er stiekem mee bezig idd what iff het straks lukt maar aan de andere kant heb ik nog niet eens zwangerschapstesten in huis. Hoe dubbel is dat;)

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Denk dat de hogere dosis en de andere medicatie ervoor zorgen dat het sneller gaat dan de vorige keer, maar blijf het jammer vinden dat het aantal niet gestegen is. Maar goed, eerst dinsdag nog afwachten, misschien is er nog een verrassingsei ;). Waarschijnlijk donderdag de punctie, horen we dinsdag. Het is trouwens met al een kleine ook wel wat meer gedoe met de logistiek...

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik heb dat bij de eerste punctie meegemaakt. Ik spoot pregnyl en toen ze klaar waren om de eiblaasjes leeg te prikken, zagen ze alles net springen. Daarna heb ik iedere punctie twee uur sneller na de pregnyl gekregen. Ik stond als eerste van de dag op hun planning zodat ze niet konden uitlopen. De overige puncties waren wel steeds op tijd. Ik kreeg ook steeds meer pijn hoe korter ik bij de eisprong kwam. (Had wel 24 eicellen) ik kon niet goed meer stappen net voor de eisprong. Dus als ik meer pijn kreeg en ze waren nog niet met mij begonnen, liet ik al weten dat de tijd drong.

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Ja klopt dat merk ik nu ook, vrijdag met de echo moest ik onze dochter ook mee nemen. En toch voelt dat niet helemaal fijn omdat ik namelijk de nog kinderloze stellen hun ogen ook niet wil uitsteken. Maar ja geen keus omdat we er nu even voor gekozen hebben om niks te zeggen, pas als we echt weer richting punctie gaan etc gaan we degene die dicht bij ons staan weer informeren. Het is ook wel weer leuk om samen het geheimpje te hebben dat we mogelijk zwanger kunnen worden van een tweede.

Lena bijzonder toch hoe ons lichaam werkt he, ik voelde nooit wat zelfs niet toen ik meer dan 50 eitjes had dat de fert arts mij ook echt zo aankeek hoe kan je hier geen last van hebben. En die stonden toen ook bijna op springen:) Ik hoop dat bij pien ze gewoon een mooi wonderei in ieder geval weghalen!

9. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    @Pien hoe is het nu, punctie al bijna inzicht?

10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lena fijn om nog eens wat van jou te horen. Balen dat je zo slecht slaapt. Harde buiken heb ik ook wel meer dan bij mijn vorige zwangerschap... wel fijn dat je de vervanging al kunnen regelen hebt.

Siepie ik duim voor een tp morgen

Pien ook hier duim ik dat je gauw een punctie mag hebben met een goede oogst

Lizinlonden hoe gaat het met jullie?

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    En Siepie heb je al een mooie terugplaatsing gehad? Hoe ging het?

Hier duurde het uiteindelijk toch iets langer. Heb gisteren de punctie gehad en ze hebben 7 eicellen gevonden, nou dat is een heel mooi aantal voor mij! En vandaag gehoord dat er zelfs 6 zijn bevrucht. Dus tot zover ben ik erg blij met het resultaat. Blijft toch spannend hoeveel goede embryo's er dan dinsdag nog over zijn. Maar de afspraak voor dinsdag is vast gemaakt!

Verder heb ik nog niet eerder zoveel last na de punctie gehad. Gisteren hele dag verder op bed gelegen en ben net maar weer even gaan liggen. Denk dat ik wel klein beetje overstimulatie heb ofzo. Dus rustig aan en veel drinken.

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Pien wat een super resultaat zeg, dat moet toch in ieder geval een verse tp opleveren en ook cryos met zulke mooie getallen! Succes morgen!!
    Nog meer last gehad van de punctie of is het minder geworden?
    Laat je nog even weten hoe het gegaan is?

Yaraah jeetje jij bent ook alweer een tijd op weg zeg! Hoeveel zit er straks nou tussen jullie 2 mannen?

Hoe is het met de andere dames?

Hier vrijdag een tp gehad, helaas geen blastocyst, maar een morula. Dus liep ietsje achter maar dat deze ze al voor invriezen, dus hij is wel na ontdooien gaan doorgroeien gelukkig. Dus geen idee of ik hier ook zwanger van kan worden hehe. Net als de vorige keer weer een veel te volle blaas, dus heel fijn met die echo kop erop haha. En de wacht weken zijn wel weer killing, ene kant nu blij dat ik dit weekend overdag dienst heb, scheeld weer. MAar dinsdag compensatie dus kan je dan weer lekker in je eentje gaan denken:)

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh fijn dat je een tp hebt gehad @Siepie85 ! Als ze na ontdooien weer netjes ontwikkelen is het volgens mij helemaal prima hoor, gewoon een mooie kanshebber! Ik zie nu ook al op tegen die wachtweken hoor, er maar even vanuitgaande dat ik straks ook op het bankje mag.
    Morgenmiddag tp en dan zullen we ook wel horen wat de emmies gedaan hebben en of er wat in te vriezen valt. Fingers crossed!
    Zal vast voor je duimen meid!

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    We hebben weer een emmie aan boord! En het is ook nog een toppertje :)! Vanochtend 8 cellig en vanmiddag al weer meer.
    En het meest bijzondere: ook nog 4 emmies van goede kwaliteit in de vriezer! Er was nog een matige bij en die hebben ze ook maar ingevroren. En dat uit 7 eicellen! Echt een monsterscore voor ons :D. Wat er ook nog gebeuren gaat, dit is voor ons al wel heel positief.
    Alleen waar ik me nu toch nog wel een beetje ongerust over maak: heb wel wat kramperigheid gevoel en had net wat bloedverlies bij afvegen. Dat bloedverlies na tp heb ik volgens mij nog niet eerder gehad... iemand daar ervaring mee? Zou zo zonde zijn dat emmie er nu al uitgegaan is...

15. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Pien wat een topscore zeg!! Gewoon 4 in de vriezer ook nog wat fijn.
    Waarschijnlijk komt het bloedverlies van je baarmoeder van het slangetje wat ze inbrengen, is alleen maar goed betekend dat het goed doorbloed is! En je Emmy kan er echt niet uit gegaan zijn hoor, geen zorgen maken!

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
  17. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    @Pien15 hoe gaan de wachtdagen bij jou?
    Hier wordt het steeds moeilijker en begin ik al met voel ik al wat etc.
    En stomme is het is in een natuurlijke cyclus maar weet niet eens wanneer ik ongesteld zou moeten worden als het mislukt is, ik denk deze zaterdag want dan is het 14 dagen na de ovitrelle, maar kan dus ook nog zondag zijn.

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Siepie85 : herkenbaar! En ik ben nog maar 2 dagen na tp haha! Maar in het ziekenhuis hadden ze gezegd dat vanaf vandaag zeg maar het embryo uit z'n schilletje kruipt en aan de innesteling gaat beginnen. Nou en ik heb volgens mij nog geen innesteling gevoeld natuurlijk... wel heel erg rommelende darmen, maar dat begon al op de dag van tp zelf. Eierstokken zijn wat tot rust gekomen na de punctie, dus dat voelt wel wat beter. Borsten worden steeds wat minder pijnlijk, dat begint al bij mij voor de punctie en neemt daarna weer af... dus ja, ik ben ook al weer erg bezig met wat ik voel ja :rolleyes:. Ik weet ook niet meer zo goed van mijn zoontje of ik toen wel of niet of achteraf toch iets van een innesteling gevoeld. Ik zou zo graag iets gaan voelen waarvan ik denk: ja dat zal het zijn ;). Het enige dat ik nog weet is dat ik toen vanaf paar dagen voor NOD echt een enorm opgeblazen gevoel had. Dus daar hoop ik natuurlijk weer op straks :rolleyes:.
    Ik denk dat je nog iets meer geduld moet hebben met testen eerlijk gezegd. Want de dag van otrivelle is nog niet de dag van je eisprong, die komt pas 40 uur later. Dus dan zou je vanaf maandag weer ongesteld kunnen worden en zou je ook kunnen testen, mocht dat nog niet het geval zijn. Maar goed, genoeg dames die iets eerder testen.

19. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Ik pas donderdag testen mocht ik niet ongesteld worden, net zoals de vorige keer hehe.
    Door drukte heb ik de ovitrelle wel een dag later moeten zetten dus kan ook al van mezelf een eisprong gehad hebben wat het nog moeilijker maakt haha.

Maar irritant he dat je toch weer de hele tijd zit van wat voel ik nou etc. Moet je eigenlijk gewoon niet doen;)

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Op welke cyclusdag heb je dan otrivelle gezet? Ach zoveel maakt het ook niet uit, niet als je een beetje geduld kunt opbrengen om niet te testen Haha.
    Volgende week zondag is denk ik de dag dat ik ga testen, mits ik niet eerder ongesteld ben geworden. Tot nu toe is mijn ervaring dat ik gewoon door de utro heen ongesteld wordt. Dus als dat dan nog niet het geval is, zal ik een testje wagen.

Maar idd we moeten er helemaal niet zo erg op letten, maar ja das zo moeilijk he! Heb jij nog iets bijzonders gevoeld denk je? (Om het er niet over te hebben ;))

Deel Deze Pagina