Liefde overw; dat ziet er veelbelovend uit!!! Goed man! Mys grl; Zo dat is achter de rug... goed gedaan meis, nu nog hopen dat het gelukt is. Nog twee spannende weken te gaan. Hier voelt het niet alsof het gelukt is. Voel mn borsten en buik zoals altijd bij de aankomende ongesteldheid. Ik vrees zelfs dat het eerder gaat komen, ben normaal netjes 29 dagen, maar verwacht het morgen of overmorgen al. Van de andere kant, kom maar gauw op dan, dankunnen we verder.
Liefdeoverwint: wow nou als daar niet eentje van bevrucht raakt zou je zeggen.... . Ik duim voor je! Mysteriousgirl: duim ook voor jou! Fijn dat het goed gegaan is . Zuuske: er is nog hoop meid, ongi klachten kunnen ook zwangerschapsklachten zijn... maar goed, ik herken het wel, mijn ongiklachten zijn ook altijd hetzelfde en het eindigt ook altijd hetzelfde... Toch hoop ik voor je dat het dit keer goed eindigt!! Duim nog ff voor je door . Beschuitje: En merk je nu al iets van de clomid of valt het nog mee? Ik loop een klein beetje achter op jou. Ik mag maandag beginnen met spuiten. All: Vandaag was toch wel dag 1 van de menstruatie. Het kwam redelijk snel op gang moet ik zeggen. Al vind ik het toch altijd wel lastig te beoordelen wat nu echt dag 1 is. Maar heb vandaag toch paar keer moeten verschonen en bloed was later op de dag mooi rood en bijbehorende krampen ook al gevoeld. Dus dan zal het toch echt wel zo zijn . Dan is maandag dag 3, ga toch maar 's avonds spuiten, kan ik het in iets meer rust doen dan 's ochtends vroeg. Ben ik hopelijk ook wat scherper, ben niet zo'n ochtendmens .
Pien eigenlijk gaat het goed met de clomid. Ik merk wel af en toe enorme zweetaanvallen, maar dat heb ik de laatste tijd wel vaker gehad met die warmte enzo. Kan dus ook komen doordat het in huis warm is. Had ook een klein beetje misselijk gevoel, maar weet je misschien denk ik er ook wel te veel aan en dan lijkt het of je misselijk bent maar is het helemaal niet zo. Dus eigenlijk niet echt grote opvallende dingen.
Gelukkig maar beschuitje. Die zweetaanvallen of opvliegers, hoe je het ook noemen wilt, heb ik wel vaker gehoord van meiden die clomid gebruiken, dus dat zou wel kunnen... Maar goed, alles voor het goede doel he. Ik ben benieuwd naar hoe de menopur op mij werkt...
@ beschuitje Opvliegers verschrikkelijk.. zo uit het niets bloed heet hebben... heb van de week gewoon ook snachts de airco aangedaan. Wist even niet meer waar ik het zoeken moest. Ik ga nooit meer lachen als mijn moeder weer eens loopt te puffen en te wapperen.
Liefde overwint haha zo weet je meteen hoe je moeder zich voelt he? Het zou ook nog met de warmte in het huis kunnen samenhangen denk ik dan ,maar als meerdere mensen het hebben zouden het ook wel eens bijverschijnselen kunnen zijn .
Ik zit net te denken: menopur wordt gemaakt van urine van vrouwen in de menopauze.... . Misschien clomid ook wel voor een deel? Verklaart vast het een en ander . O getsiederrie ik hoop niet dat ik dat straks ook krijg zeg... lach ook wel eens om mijn moeder als haar bril ineens beslaat....
Pien haha we gaan er allemaal voor met of zonder bijwerkingen, alles voor het goede doel toch? Hier gaat het vandaag erg goed. Voel me goed gelukkig. Mijn man is er heilig van overtuigd dat we na deze maand zwanger zijn haha...voorgevoel zegt hij...zou mooi zijn
owhh opvliegers!! heb ik ook last van hoor... dan zit ik gewoon op de bank bijvoorbeeld en dan plop! WARMM!! het zweet breekt me dan uit... ik lach ook nooit meer om vrouwen in de overgang die klagen over opvliegers
Alles voor het goede doel meiden, we doen het immers ergens voor. Hoop zo dat voor ons allen het IUI traject een heel mooi kindje oplevert! Zou zeker mooi zijn als je man voorspellende krachten heeft beschuitje !
Ik heb 9 Augustus me 1e IUI gehad. En zie hier de het resultaat. 1e foto testen t/m zaterdag 2e foto vandaag. Morgen zkh bellen. Heb wel sinds donderdagavond bruinverlies, vrijdag behoorlijk en nu bijna over. Kon door de innesteling komen. Tis zo onwerkelijk....maar zo dankbaar en gelukkig.
Hallo dames, Hopelijk zijn de bijwerkingen van de hormonen ergens goed voor en mogen we allemaal straks zeggen dat we zwanger zijn @Miep80 Wat goed! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd miep. Volgens mij kun je testen op je nod. Bij mij is dit morgen maar heb me heel eigenwijs en ondanks de pms verschijnselen me aan een testje gewaagd. Helaas witter dan wit... Moet morgen iig bloed laten prikken maar verwacht dat mijn menstruatie danwel vandaag danwel morgen begint. dat betekent weer gonal in huis halen en weer een heerlijke paar prikweken tegemoet gaan
@zuuske jammer! Hopelijk toch nog goed nieuws en anders met goede moed aan de volgende poging. Mijn NOD is dan nog ver. Had mijn IUI op CD 12, vandaag op CD 14 en mijn cyclus duurt ca. 31 dagen
@miep, gefeliciteerd! ik hoop dat het bij ons allemaal ook zo mag verlopen @zuuske, er is nog hoop meid, zolang de rode duiveltjes zich niet melden blijf ik voor je duimen! volgens mij kan je 14 dagen na je IUI testen toch ? als je pregnyl hebt gebruikt moet je niet te vroeg testen want pregnyl kan zorgen voor een positieve test terwijl je niet zwanger bent,,, dan is de klap erg hard denk ik @all... mijn bloeding van dit weekend waarvan ik niet weet of het nou ongi was of niet, is inmiddels weer over... ik moet vanmiddag wel naar de fertiliteitsverpleegkundige... hopelijk wordt dan duidelijk of ik nou ongi was of niet en als dit wel zo is mag ik vandaag denk ik weer beginnen met spuiten
Ow Miss Miranda, lijkt me superspannend. Misschien was het echt een innestelingsbloeding. Dat zou toch wel helemaal te gek zijn! Mystgirl, irritant he? dat wachten. Hadden ze maar een testje waarbij je het meteen weet!
Hallo allemaal Mysteriousgirl, fijn dat de IUI mee viel nu ben je van het spuiten af en misschien voorgoed, dat zou super mooi zijn. Ik herken dat rekslijm nu ook een beetje hihi. Dat wachten is irritant, afleiding zoeken helpt misschien wat en leuke dingen doen Ik hoop het zo voor je meis dat het raak is!! Liefde overwint, goede ronde zeg = goede kansen. Zet hem op. Miep80, wow gefeliciteerd, wat goed. Leuk dat je de foto's hier geplaatst hebt! Zuuske, ik duim voor je dat het toch raak mag zijn. Miranda, succes vandaag meid! spannend voor je... Pien en Beschuitje, dat er bij jullie mooie eitjes mogen groeien... als ze op het werk iets door hebben kan je altijd het weer de schuld geven @ all, hier last van hyperdepieper buien of juist heeel moe en weinig eetlust, ook mede door het warme weer denk ik. Alles voor een klein wondertje Straks Ovitrelle spuiten en morgen IUI.