Ow is ook niet vervelend bedoeld naar julie, ik heb er gewoon even niet zo'n zin in. Misschien tot over een tijdje. x
Hey dames ben ik weer effe. Pien,ik kan me voorstellen dat je áltijd met je cyclus bezig bent als je zwanger wilt worden. Dat lijkt me niet meer normaal,en dan elke maand die teleurstelling. En ik zou gewoon gebruik maken van de situatie en niet teveel hopen. Zo blijft het vrijen misschien nog leuk. Wanneer begon je IVF nu? Beschuitje,die foto's op fb deden mij altijd het pijnste en vooral dat elke simple ziel zwanger kon raken (sorry!) Dan was ik altijd zó boos. Wel fijn dat je bij de haptonoom terecht kunt,word je heerlijk ontspannen en dat is alleen maar goed. Mysterious,zo erg he die wachtweken. Ik duim weer met je mee. Hopelijk gebeuren er meer wondertjes in dit topic! Zuuske,jammer dat je wat rustiger bent.. Ik ga even in bed liggen. Zwangerschap& lyme is een combinatie van 10 uur slaap per nacht als het niet meer is
Zuus: kan me best voorstellen dat je de puf er even niet voor hebt hoor. Rustig aan en denk om jezelf! Klaproos: ik probeer er ook niet teveel op te hopen, en misschien lukt dat ook nog wel, maar ik kon het toch ook niet over mijn hart verkrijgen de kans helemaal voorbij te laten gaan, ook al is ie misschien maar heel klein... Zal voor jou nu wel een pittige combi zijn: zwanger en lyme. Je kunt niet anders dan je maar aan de moeheid toegeven denk ik. Lekker veel slapen! Beschuitje: ik denk dat het ook tijd nodig heeft voordat het effect van zo'n haptonoom op langere termijn ook effect heeft. En al met al blijft de MMM een moeilijk traject, dus je er helemaal lekker bij voelen zal niemand lukken. Als het maar weer een beetje te dragen is he. Je hebt in elk geval nog een maand om op te laden. Mysterious: ja lastig he die babyfoto's op Facebook. Vind het ook lastig. Maar je doet er niets aan en ooit wil je zelf toch ook zo'n fotootje kunnen plaatsen . Daar gaan we voor meid!
All: ben net net weer even bij de acupuncturist geweest. Mijn blokkades zijn al weer aardig opgeheven en Chinees gezien ben ik nu dus meer klaar voor een zwangerschap. Het kan nog wel beter, maar het is al een stuk beter met me volgens haar. Nou ben benieuwd hihi . Jullie nog plannen voor het weekend? Ik zal me weer gaan richten op het nieuwe huis: schuren, verven....Pfff
Pien, je hebt gelijk. De hatonoom doet haar best, maar het is niet 1,2,3 over allemaal natuurlijk. Dus jij gaat weer klussen in je nieuwe huis? Wanneer ging je nou precies verhuizen, schiet dat al een beetje op? Dat lijkt me ook wel rust geven als je eenmaal over bent. Wij genieten hier met volle teugen van de vakantie week, het gaat alleen zo hard... Het weekeind begint alweer en dan maandag weer aan het werk. Gelukkig komt het mooiere weer in zicht. Een beetje zon daar hebben we wel behoefte aan allemaal. We zijn deze week bezig geweest in de tuin, beetje klaar maken voor het voorjaar. Boompjes snoeien, bladeren vegen, straat ontgroenen..Zo leuk dan krijg je er ook weer zin in he? Hebben jullie eigenlijk een tuin? Ik hoop trouwens Pien dat nu je blokkades zijn opgeheven, dat je snel zwanger mag zijn. Dat zou wat zijn he? Klaproos, ik kan me voorstellen dat je goed moe bent nu. Heb je ook al kwaaltjes? Ik was met zes weken al behoorlijk aan het kokhalzen hihi..ik merkte het zo snel .Als ik ooit weer zwanger mag worden, ben ik heel benieuwd of dat weer zo is. Myst. girl hoe is het met wachtennnnn? Trek je het een beetje? De rest: ZWAAI ZWAAI !!
Hallo dames! Even een berichtje om te laten weten dat ik nog met jullie meelees en meeleef! Het is alleen zo druk op het poffertjes en pannenkoeken topic, dat ik daar de meeste tijd doorbreng. En wil ook niet de hele dag achter de laptop zitten, dus bescherm mezelf een beetje. Ik zit prima op het wachtbankje. Voel niet veel bijzonders, behalve wat grote en gevoelige borsten. Maar die heb ik meestal in de tweede week, dus dat zegt ook niet zoveel. Bovendien lijkt het me sterk dat ik met mijn lage AMH waarde nog zwanger kan worden van IUI dus ik ben voor het eerst niet gespannen voor mijn NOD. Schrik me wel rot als het alsnog raak is, haha! Dat zou toch echt een geweldig cadeau zijn Hou jij het nog een beetje vol mysterious girl? Sterkte met de laatste dagen!! Ik ga morgen een weekendje naar Maastricht met mijn liefje. Heel veel zin in. Na het slechte nieuws over mijn AMH, de ziekte en het overlijden van onze hond en alle emoties van de afgelopen weken, kunnen we wel een leuk uitje gebruiken samen! Jullie ook een fijn weekend. Heerlijk, dat de lente eraan komt he? Ik word ieder jaar zo blij van de datum 1 maart Liefs, Miss
Beschuitje: lekker meid even in de tuin werken, en nog lekkerder dat je een weekje vrij had . Das toch ideaal van het onderwijs he. Maar ik weet dat het zwaar werk ik hoor, mijn beide ouders werken in het onderwijs. Ik heb een kantoorbaan en in totaal ruim 5 weken per jaar. Veuls te weinig . Bij ons huidige huis hebben we alleen een klein plaatsje. Wel heel gezellig, maar tuinieren is niet echt nodig. Ons nieuwe huis daarentegen heeft wel een aardige tuin. Dus dat wordt nog wat, want heb niet zulke groene vingers . Miss: snap het wel dat je veel op het poffertjes topic bent, daar weten ze van jouw situatie immers veel meer. Toch vind ik het gezellig dat je ook met ons mee kletst . Veel plezier in Maastricht, groot gelijk dat je er even met je mannetje tussenuit gaat! En ik duim toch maar even voor je he, want de wonderen zijn de wereld nog niet uit . Goed weekend allemaal!!
Hoi hoi, Ben al een poosje niet hier geweest sorry! Kan me voor stellen dat jullie niet op mijn blije berichten zitten te wachten. Voor de gene die toch benieuwd zijn, Alles gaat goed hier! Beetje hoofdpijn al 3 dagen. En ontzettend pijnlijke borsten. Niet normaal meer. Dacht dat ik altijd rond menstruatie al pijn had maar dit slaat alles. Heb zelfs al een nieuwe bh moeten kopen! Hahaha nu al een cup maat groter. Verder geen last van misselijkheid. 1x gehad van die stinkende borste n crème. Daar dus maar mee gestopt en over gegaan op olie. Mijn moeder en zussen zijn inmiddels op de hoogte. Mijn moeder had het al foor voor dat ik het zelf wist! Ik schijn die bekende je straalt uiterlijk te hebben. Vrienden collega's zelfs de hoge baas van het werk zien het aan me. Had van de week eigenlijk te horen moeten krijgen dat ik overgeplaatst zou worden op het werk. Nieuwe uitdaging met een nieuw team. De grote baas kwam langs en zei gelijk waar voor hij kwam maar dat het waarschijnlijk toch niet door ging. Heel voorzichtig kwam de vraag of ik misschien zwanger ben. Nou niet misschien maar heel zeker weten! Ben wel blij dat ik niet overgeplaatst word. Geen leuke stad en de collega's daar zijn ook echt niet zo leuk als de collega's die ik nu heb. Ga zo shoppen voor mijn nichtje. Ze is 1 geworden mijn zus wilt graag kleertjes voor haar. Nou dat gaat goed komen hoor. Durf voor me zelf niks te kopen bang dat het mis kan gaan. Dus dit is echt heel leuk! Krijg alle zwangerschaps kleding van mijn zus morgen. Moet nog even groeien maar het is zeker welkom! Hoop voor jullie allemaal dat het snel mag lukken! Gun het jullie zo!!
Oeps sorry Pien er stond een spelfout in mijn vorige berichtje! ik bedoelde te zeggen dat het niet meer dan normaal is om met je cyclus bezig te zijn! Ik zou de kans ook niet voorbij hebben laten gaan hoor,je weet het maar nooit en je verdiend het zo. Succes met het huisje in het weekeind. Beschuitje,ken het qua vakantie,hier is ie helaas ook alweer bijna voorbij. Ik ben al vanaf dat ik een paar dagen overtijd was aan het kokhalsen Kan bijna niet eten ook niet,ik doe het maar omdat de misselijkheid minder word dan. miss,succes op het wachtbankje,spannend. myst,hoe lang nog wachten? Grr die laatste dagen... liefde,veel 'plezier' met je zwangerschap. Grapje hoor Maar die pijnlijke borsten lijkt me ook niet alles. Ik ga het pas tegen mensen zeggen na 12 weken denk ik.
Liefde: wat fijn dat je niet overgeplaatst wordt voor je werk. Een beetje rust in de tent nu je zwanger bent is immers wel zo fijn. Volgens mij kun je er al aardig van genieten. Heerlijk lijkt me dat. En lief dat je het ons ook gunt. Ik vind het zo wonderlijk dat het jullie na 6 mislukte IUI's toch zelf gelukt is! En klaproos ook nog. Ik zou dat ook zooo graag willen, maar statistisch gezien zou het wel heeeel wonderlijk zijn dat ik dat in dit topic ook nog mag meemaken . Dus vrees toch dat ik de IVF wel moet doorlopen... Bovendien maakt mijn man het ook wel lastig om op de natuurlijke manier zwanger te raken. De laatste paar keren lukt het hem steeds niet om bij mij klaar te komen... Had ie anders ook wel last van hoor, maar niet zo extreem als de laatste paar weken. Vind het nu irritant worden eigenlijk. Ik denk dan: tsja hoe moet er dan ooit een wonder komen? Hij maakt zich er niet zo druk om, maar ik vind het wel vervelend. We hebben afgelopen woensdag zelfinseminatie gedaan om de kans toch niet helemaal te laten schieten. Deden we voor de IUI ook wel. Maar dat is natuurlijk niet bepaald romantisch... Enfin. Genoeg gezeurd, zal maar weer eens aan de bak in het nieuwe huis....
Pien dat lijkt me ook lastig voor jou en je man. En vooral als je jezelf gaat insemineren.. Zou niet weten hoe dat te doen. Heftig hoor, zou het de "druk" zijn voor je man? Het moeten presteren?
hallo meiden,, liefde en klaproos zwanger! wat ontzettend fijn gefeliciteerd meiden... met mij gaat het wel redelijk goed hoor... nog wel ups en downs. ben er achter gekomen dat mijn ex dus al wel gevoelens had voor een ander toen we nog samen waren. hij had veel app/sms contact met haar... wat een loser!! bah... helemaal klaar met hem. nu wil hij me opeens weer terug. maar daar trap ik niet in. ik probeer ondertussen door te gaan met alles... werk, vriendinnen, gezellige dingen doen en ik ben begonnen met mijn rijbewijs! verder ben ik aan het afvallen en dat lukt me ook wel aardig... kijkt maar naar mn banner naar omstandigheden gaat het dus wel goed met me
Citroen: goed weer even van je te horen! En je bent goed bezig lees ik! Wat vervelend zeg dat je vriend niet direct eerlijk is geweest. Lijkt me lastig, maar des te meer reden om nu voor jezelf te kiezen! Ga zo door meid, je komt er wel! Beschuitje: ja ti's inderdaad wel lastig, maar ik ben het wel gewend van hem. Hij slikt anti depressiva en dat noemen ze ook wel een 'chemische castratie' . Ik mag denk ik al blij zijn dat het hem alleen en met de hand dus wel lukt en we geen problemen hadden bij de IUI. Zelfs laatst in het andere ziekenhuis waar we straks voor de teruplaatsing naar toe moeten, lukte het hem dus wel. Alleen vreemd genoeg met mij erbij lukt het vaak niet en dat zal vast wel met de druk te maken hebben. Hij kan het zelf ook niet helemaal verklaren. Maar ik moet het er niet te veel over hebben, anders wordt de druk nog groter . Zelfinseminatie is trouwens niet ingewikkeld hoor. Het kan gewoon met een potje en een spuitje . Gaat natuurlijk niet zover naar binnen als bij de IUI, maar dat moet ook niet.
Oh ja anti depressiva is een middel waar je inderdaad wel op die manier last van kunt hebben. Fijn dat jullie er beiden goed mee gaan, lijkt me toch best lastig rondom de kinderwens...
Hoi dames, Sorry even een ego berichtje, maar helaas is 't eerste rood al gespot Begin de moed al op te geven. Nog 1 IUI te gaan voor mij, maar ik denk dat IUI 't voor ons niet zal worden. Of er moet een wonder gebeuren. Zal binnenkort op jullie berichtjes reageren. Nu te verdrietig.
Hè bah Mysterious girl, wat ontzettend *** voor je! Ik snap dat je de moed begint te verliezen. Doe jij ook alweer IUI met hormonen? En vanaf welke poging? Mijn arts zei dat de 5e en 6e poging vaak succesvol zijn als je vanaf de 4e poging hormonen gaat gebruiken, zoals in het VUmc. 4e poging is even zoeken naar de juiste dosis, 5e soms ook nog.. en dan heb je eindelijk de optimale omstandigheden! Ik hoop voor je dat de 6e raak gaat zijn. Niet de hoop opgeven!!! Maar natuurlijk ben je nu gewoon verdrietig. Daarom een hele dikke knuffel voor jou, helemaal vanuit Maastricht!
Mysterious: ah nee toch, wat k*t toch weer ..... Ik weet hoe het voelt, en logisch dat de moed je in de schoenen zakt... Dat mag ook best wel eventjes. Voor nu een hele dikke knuffel!! Miss: lief dat je nog even reageert vanuit Maastricht! Veel plezier daar nog! All: en er staat weer een klusdag in het nieuwe huis op me te wachten... Heb geen zin... Ben ook niet zo fit, heb last van m'n tandvlees, al een paar dagen en nu zie ik dat er ook blaasjes op zitten . Ben bang dat ik komende week toch maar eens naar de tandarts moet .
Hoi meiden, hier ook al niet zo fit. Rugpijn, hoesten en beetje brak. Voel me niet topfit dus. Ben lekker een beetje aan het rommelen vandaag. Myst. girl wat een rot nieuws weer. Pfff weet dat we allemaal met je meeleven he? Dikke kus xx