Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#2021 Klaproos, Mar 3, 2013
    Last edited by a moderator: Mar 3, 2013
    Myst,oooh wat ontzettend k*t voor je meis :( Had het zó gehoopt en vond het zo lief dat je me feliciteerde in het topic. Ik dacht dat je alle IUI's met hormonen deed maar ik kan me vergissen?

Pien,niet zo raar van je lief, het zal idd de druk zijn. Mijn vriend deed het ook liever alleen. Wat ik alleen niet wist is dat antidepressiva bij mannen zo heftig is. Ik slik het zelf ook helaas en heb nergens last van,geen een bijwerking. Dat is dan wel weer prettig. En misschien heeft hij ook last van spanningen?

miss,hoe gaat het met je? Ik lees af en toe wel het POF topic. Hoop dat ze je kunnen helpen in Dusseldorf.

Citroen,idd supergoed en sterk van je! Je vriend vind ik echt heel erg gemeen. Heb er geen ander woord voor.

Zuuske Sorry meid,ik heb helemaal over je berichtje heengelezen:( Dank je wel voor de felicitaties en ik hoop dat je toch blijft meeschrijven hoor!!

Beschuitje,sterkte met ziek zijn. Niet leuk.

hiero: ik ben ook niet lekker en lief is hartstikke ziek. Ik ben meteen bezorgd dan. Hij is naar zijn appartement,baal ervan want ik heb hem het liefste bij me als hij ziek is. Ik heb hoofdpijn en zit al in bed nu. Moeders was jarig en het was erg gezellig. Trouwens dingen over mijn zwangerschap heb ik besloten niet hier neer te zetten verder,dat vind ik niet eerlijk en doe ik wel ergens anders op het forum. Dan weten jullie dat.

2. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Beschuitje: beteschap meid en rustig aan!
    Klaproos: ja die anti-depressiva heeft echt nadelen voor wat betreft libido en klaarkomen. Staat ook wel in de bijsluiter. Maar goed, het heeft ook zijn goede kanten. Hij is er een stuk rustiger en gelukkiger onder. Hij is wel een keer gestopt, maar uiteindelijk had hij het toch weer nodig. Het is niet anders...
    En jij mag best af en toe wat melden over je zwangerschap meid! Je zorgen, je kwaaltjes, je blije momenten, dat wil ik graag horen hoor! We zijn er niet alleen in slechte tijden, maar ook in goede tijden voor elkaar :). Maar ik snap je gedachtegang wel hoor, misschien zou ik me ook wel bezwaard voelen. Tenzij ik de laatste ben (wat ik niet hoop natuurlijk ;))

3. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Dag dames,

Bedankt voor de lieve woorden!
    Nu wachten tot de ongie doorbreekt :(
    Is bij mij altijd een paar dagen na het eerste stipje bloedverlies.
    Ik hoop dat er een wonder gebeurt en dat ik IVF niet nodig heb.
    Zie er zo tegen op. Denk omdat dat de laatste stap is.
    Maarja, we blijven positief en hopen dat ons geduld wordt beloond.

@miss76 en heb je het leuk gehad in Maastricht?
    Even alles opzij kunnen zetten.
    Bedankt voor je knuffel!
    Ik gebruik vanaf IUI 1 al hormonen, dus dat gaat voor mij denk ik niet op.
    Hoe voel jij je verder?
    Begint voor jou spannend te worden.
    Succes!!

@pien bedankt voor de knuffel!
    En lekker geklust in jullie huis?
    En de statistieken kunnen t ook wel eens mis hebben, dus ik blijf ook voor jou hopen dat er voor de IVF een wonder mag gebeuren.

@citroen leuk om wat van je te horen.
    Wat rot van je vriend.
    Gelukkig gaat het voor de rest goed met je.
    Wat goed dat je zoveel bent afgevallen!!
    Ben trots op je!
    En veel succes met 't behalen van je rijbewijs.

@klaproos
    Voel je niet bezwaard hoor om over je zwangerschap te vertellen.
    Ik heb er geen moeite mee.
    Vind het juist leuk om te lezen.
    Ik gebruik idd hormonen vanaf de eerste IUI.

@liefde
    Ook jij moet je niet bezwaard voelen om over je zwangerschap te schrijven. Wij vinden het ook leuk om positieve verhalen te lezen, dus hou je alsjeblieft niet in ;)
    Leuk dat je al wat veranderingen doormaakt. En wat betreft het groeien van borsten is volgens mij altijd goed :)
    Leuk ook dat je niet wordt overgeplaatst.

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Klaproos, heb ik gemist dat jullie gescheiden wonen?
    ( Omdat hij naar zijn appartement terug ging...)

5. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @beschuitje sorry was jou vergeten te noemen.
    Beterschap meid!
    Jij ook bedankt voor het meeleven.

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Geeft niks!!;)

7. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @klaproos je had laatst toch 2 eitjes? Ben wel benieuwd naar de echo.
    Misschien wordt t een tweeling :)
    Ben je meteen klaar ;)

8. Klaproos

Myst,ja ik had 2 eitjes! Dit is de 5e IUI nu die niet gelukt is? Oh erg meis. Krijg je er nu nog eentje of 2? Meen me te herinneren dat er eentje afgebroken is?

Pien,ik begrijp je vriend volkomen. Ik voel me met ad ook echt véél gelukkiger en rustiger. Het is niet leuk het te moeten gebruiken maar ik denk maar dat sommige mensen ook pillen voor hun hart of wat dan ook moeten nemen.

Beschuitje,ja we wonen gescheiden! Hij heeft een appartement in Rotterdam en zijn werk is ook nog in Rotterdam. Als hij heel vroeg moet beginnen blijft hij in Rotterdam en helaas mag hij officieel maar 3 dagen hier slapen :( Soms ben ik dus best alleen. Maar als de echo goed is dan veranderd natuurlijk alles :D

Hoe gaat het met je verder? Al wat beter?

Ik ben echt bezorgd,heb een zieke rotnacht gehad en voel geen menstruatiekrampjes meer en ook geen bandenpijn. Ik moet meteen aan jou denken Beschuitje en ben bang :(

9. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    Klaproos gefeliciteerd!!! het eerste positieve bericht weer na een lange tijd! echt superrrrr zo precies in je pauze ongelooflijk :)
    dat je nu zo onzeker bent er over is ook wel begrijpelijk. we gaan er gewoon vanuit dat alles helemaal goed komt hoor.

Ik lees dus nog steeds af en toe mee hoor hihih ;)
    Hier nog steeds alles t zelfde...niks bijzonders

liefs,

10. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @klaproos ik heb nog 1 IUI te gaan, de 6e.
    Eigenlijk de 8e, maar de 1e IUI telde niet mee ivm te korte 2e helft en er was 1 IUI afgebroken ivm overstimulatie.

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Klaproos, zolang je geen grote heftige krampen hebt en geen extreem bloedverlies hoef je je echt geen zorgen te maken. Als de krampen heel extreem worden dan zou ik me pas zorgen maken. Het komt bij jou vast goed ! Ik snap dat het soms wel eenzaam is hoor, zo alleen wonen. Als de kleine komt, gaan jullie dan wel samen wonen of niet?
    Lijkt mij helemaal niets aan om alleen te wonen met mijn liefje op afstand...

12. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Klaproos: meid ik snap je onzekerheid heel goed... Dat raak je als MMM meisje ook niet zo snel meer kwijt denk ik. We kunnen niets anders dan duimen dat je over een week een hele mooie echo hebt!!

Miracale: he meid, leuk dat je weer even langs komt :). Hoe bevalt de rust? Mocht er nog een miracle gebeuren, laat je het ons wel weten he :).

13. Klaproos

Miracle,ook ik hoop op een miracle :D

Myst,ik heb er eigenlijk ook maar 5 gehad en eentje in eigen cyclus. Een is er afgebroken met teveel eitjes en de laatste is gedwongen afgebroken en daarom ben ik naar een ander zkh gegaan. Ik hoop dat je toch geluk hebt,ik gun het je zo! Vind het zo rot voor jou en Pien dat het toch IVF word na zoveel moeite.

Beschuitje,het is ook eenzaam en als manlief is afgewerkt moet hij nog tot 20:00 wachten voordat ie kan aanrijden omdat er file's staan. Hij is als hij komt dus pas rond 21:00 thuis. Maar hij is vandaag ziek en echt ziek en ik vind het heerlijk hem hier te hebben :D

Ik ben trouwens vooral bang om geen kloppend hartje te zien maar gewoon een lege vruchtzak of zoiets. Soms denk ik wel eens dat ik alleen maar pech kan hebben,die gruwelijk enge ziekte en dan zo hard moeten vechten om beter te worden,eindelijk je liefste droom uit zien komen en dan een slechte echo..Ik ben in staat naar mijn oude ziekenhuis te rennen,10 minuten hier vandaan en te vragen of ze effe snel snel een echo maakt :D Maar ik heb me daar afgemeld.

14. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Dankjewel Klaproos.
    Vandaag echt zo'n depri dagje.
    Buikkrampen enz.
    Mezelf afvragen waarom 't ons niet gegund is.
    Ik moet gewoon geduld hebben, maar dat is soms zo moeilijk :(

Ik snap dat je je zorgen maakt, maar het komt vast goed meid.

15. Miss76

Miss76 Bekend lid

Jan 24, 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Hallo meiden!

Hoe gaat het hier? Lief dat jullie nog naar me vragen en met me meeleven. Dat doe ik zeker ook nog met jullie!

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Ik wist het gister al, ik temperatuur altijd 2 dagen voordat ik mijn menstruatie verwacht. Temperatuur zakt standaard de dag voordat ik ongesteld word. Is zo fijn, scheelt toch (soms ruim) een dag in de zenuwen zitten! Ik moet zeggen dat ik van deze IUI poging geen enkele verwachting had vanwege mijn lage AMH, maar toch word je die laatste dagen weer een beetje zenuwachtig. Gek is dat toch!

Had deze week eindelijk een keer goed nieuws trouwens: ik ben ipv 24 juni al op 3 april aan de beurt voor ons intakegesprek in Dusseldorf!!! Zo fijn. Hoop dan ergens in mei de eerste IVF/ICSI poging al te hebben. Moet eerst natuurlijk nog wel minimaal 6-8 weken DHEA slikken.

En... ik ga zaterdag met een van mijn beste vriendinnen 3 dagen naar Spanje, waar zij appartementen bezit en verhuurt en wat afspraken heeft staan. Zo lekker, spontaan iets kunnen doen (nu hond dood is) en even de boel de boel laten! Vriend gaat vrijdagavond op wintersport dus ik zou alleen thuis hebben gezeten en daar zag ik wel tegenop, nu ik zoveel te piekeren heb. Mooi opgelost zo!

@ Mysteriousgirl: Sterkte en straks hopelijk weer genoeg moed verzameld voor poging 6!

@ Pien: wat een lastige bijwerking van de antidepressiva joh! Maar zoals je zegt, hartstikke mooi dat hij zich daardoor zoveel beter voelt. Er zijn ergere dingen, toch? Zolang hij nog wel van de seks kan genieten, is een orgasme toch geen must? Ik ben zo'n lastige tante die alleen een orgasme krijgt van 'iets waar batterijen in moeten' en zo zijn er tal van mensen met een gebruiksaanwijzing tussen de lakens denk ik :p

@ Klaproos: houd de moed erin!

Sorry dat ik niet uitgebreider inga op jullie verhalen en sommigen misschien heb overgeslagen. Maar ik denk aan jullie, leef mee en duim voor jullie!

Liefs,

Miss

16. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Klaproos: vervelende gedachtes meid... Kun je het nog een beetje volhouden tot de echo?

Mysterious: gewoon geduld hebben is makkelijker gezegd dan gedaan he. Ik vind die onzekerheid van of het überhaupt wel komt nog erger, want als ze me van tevoren zeiden dat ik er 5 jaar over zou doen, dan kon ik dat nog wel opbrengen. Maar we moeten positief blijven, want het komt vast nog wel een keer! Knuffel voor jou!

Miss: ach toch balen meid! Maar wel heerlijk een paar dagen naar Spanje! Probeer er van te genieten meid, hopelijk heb je lekker weer :). En je hebt gelijk, ieder zo z'n gebruiksaanwijzing tussen de lakens ;).

17. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @miss76 jammer! We hebben nog een IUI poging te gaan.
    Misschien is dat the lucky shot ;)
    Wel fijn dat je adhv je temperatuur weet of je ongie eraan komt.
    Scheelt idd een paar stressvolle dagen.
    En fijn dat je eerder terecht kunt voor de intake voor IVF.
    Helemaal beter zou natuurlijk zijn dat je voor die tijd nog zwanger raakt :)
    Wat leuk zo'n spontaan tripje naar Spanje.
    Zal je vast goed doen.
    Alvast veel plezier!

@pien ook onze tijd zal komen. We wachten geduldig af (voor zover dat kan;))

18. Klaproos

Mysterious,kan me zo goed voorstellen hoe rot je je voelt. En dan vooral het afvragen waarom het je niet gegund is :(

miss76,ontzettend jammer!!

Het gaat hier niet lekker. Ik heb echt heftige paniekaanvallen en wil zsm naar de POP polie omdat ze daar raad mee weten maar ze kunnen me pas doorsturen na de echo. (als die goed is) Ik moet denk ik medicatie erbij want de antidepressiva doet nauwelijks iets maar ik wil ook geen medicatie wat mijn kindje schade doet! Heel moeilijk dit :(

19. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @klaproos wat moeilijk!
    Ik hoop dat je snel de rust weer kunt vinden en kunt genieten van je zwangerschap. Take care!

20. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Klaproos: sterkte meid, kun je niet misschien deze week of een echo krijgen? Dan kunnen ze je ook eerder helpen... Knuffel en hou je taai he!

Share This Page