Mysterious: ik zou haast zeggen 'gelukkig maar', scheelt jou toch weer even wat ingewikkelde emoties . Ach ja die acupuncturist. Ik probeer het gewoon maar. Ik wordt er in geval niet minder van, en wie weet helpt het een beetje .
Bah er heeft weer bijna geen groei plaatsgevonden. Moet maandag weer terug en als ze dan niet gegroeid zijn, moet ik bloed laten prikken. Dan kan m'n ei al zijn geweest. Gadverdamme Ze verwacht van niet omdat m'n bm slijmvlies nog groeit, maar je weet t maar nooit. De laatste IUI laat m'n lichaam me in de steek... Hopelijk komt t nog goed. @klaproos hoe was de echo?
Om effe vervelend te zijn,echo was prima Wel een week teruggezet helaas naar 8+2 maar echt al een baby'tje gezien en keihard zitten janken daar. Die dame zal gedacht hebben. Pien,niet slecht je eitjes hoor! Zou zeggen dat je er met IVF genoeg kunt krijgen! Ik duim voor je en voor iedereen hier.
@klaproos leuk dat je een echt baby'tje hebt gezien. Kan me voorstellen dat je er emo van werd Zou ik ook zijn. En wanneer ben je uitgerekend?
Mysterious: getsie, balen meid! Stom ei zeg! En dat terwijl het bijna Pasen is . Op welke dag zit je nu inmiddels? Klaproos: fijn meid dat de echo goed was . Je wordt wel lekker heen en weer geslingerd met het aantal weken he . Maar nu zal het dan wel een keertje duidelijk zijn. Lekker genieten meid!
@klaproos wat goed dat je echo goed was!!! gelukkig maar ik neem idd heel 2013 pauze...heb namelijk nog steeds de hoop dat t gewoon spontaan komt. aangezien er niks aan de hand is...afwachten maar
Miracle,je weet het maar nooit. Bij ons is het ook spontaan gekomen en ik denk dat een van de oorzaken is dat ik de boel de boel liet en van zkh veranderde. Ik ben nu weer 30 oktober uitgerekend *zucht* word idd heen en weer gegooid,meestal telkens een week terug,en bedankt Mysterious,inderdaad een vervelend ei! Het komt door de kou de paashaas weet je nog niet te vinden. Grapje he,niet vervelend bedoeld
miracle wat goed dat je een jaar pauze neemt. Jij bent dan vast nog niet boven de 30 of wel ? Ik zou dat niet kunnen, alhoewel, inmiddels heb ik straks ook een half jaar pauze. Kan je nagaan hoe snel de tijd gaat. De maanden vliegen voorbij. Klaproos, wat kan jou het schelen wanneer je kind komt haha je bevalt toch nooit op precies de uitgerekende dag. Voel je je goed? Pien hoe is het in je huis? al bij de acupuncturist geweest? Ik was gister weer bij de hap, heerlijk weer even bijgekomen. Ben nog elke dag blij dat ik die stap genomen heb. Ik ben er nog niet , maar voel wel dat dit werkt.
@klaproos leuk dat je nu ergens naar toe kunt leven meid! Hihihihi, geeft niet. Kan wel tegen een grapje @beschuitje mooi zo meid! Blijf maar lekker 'zen' @miracle goed dat je de tijd neemt om op de natuurlijke manier zwanger te raken. Daarom wil ik ook niet al te snel met IVF beginnen, omdat ik bang ben dat we straks uitbehandeld zijn en nog met lege handen staan. Daarbij snap ik wel dat als je wat ouder bent dat je niet meer zo lang kunt/wilt wachten.
Hier geen plannen,het is doodsaai.Buiten is het te koud en ik woon in een muffe kleine stad waar de winkels dicht zijn. Beschuitje,ik vind het zo kut om telkens teruggezet te worden omdat ik telkens in die risicozone blijf van 12 weken. Ben ik over 2 weken 10 weken (eigenlijk 11) maken ze er dadelijk weer 9 ofzo van
Wij ook geen plannen. Lekker warmpjes binnen blijven. @klaproos dat is idd vervelend. Morgen weer een fm. Hopen dat er dan wat meer groei te zien is, anders ben ik bang dat dit weer een mislukte poging wordt. Fijne dag allemaal!
Ja het is koud he meiden ! Ik ben even naar een vriendin geweest, ze had wat verdrietigs te verwerken dus heb haar even opgevrolijkt met een bosje tulpen. Geeft een goed gevoel. Maar op de fiets was het wel steenkoud brrr.... Ja ik kan me voorstellen dat je baalt als je terug gezet wordt hoor Klaproos. Moeilijk. Maar wees blij dat je kindje het goed doet. Probeer toch maar te genieten meid. Ik zou graag met je ruilen. Myst girl ook al lekker thuis. Heerlijk warm. Hier staat net een lekkere lasagna in de oven, dus straks over drie kwartier kunnen we lekker smullen. Heerlijk !!
Klaproos: nou ik denk dat het wel de laatste keer is dat ze je terug hebben gezet. Hoe verder je bent hoe preciezer ze het kunnen zien, ik denk dat ze dat met 8 weken wel goed kunnen bepalen, dus dan zal je nu wel gewoon netjes vooruit kunnen blijven tellen . Beschuitje: da's lief dat je je vriendin hebt opgevrolijkt! En fijn dat de haptotherapie zo goed aanslaat . Mysterious: nou meid ik duim voor je dat er morgen wel een mooi eitje te zien is!! All: woensdag gaan we naar de zon, heerlijk . Paar dagen Barcelona. Tis er nu een graad of 18-20. Heb er zo'n zin in! En verder doe ik eigenlijk al weekenden lang overdag weinig leuks, we zijn alleen nog maar aan het klussen. En dat moeten we ook nog even volhouden tot de verhuizing eind april. En daarna zullen we ook nog wel het e.e.a. moeten doen, maar dan kan het wel wat rustiger aan gelukkig. Fijne avond nog!!
Pien als ik je niet meer 'spreek' een heeeel fijne vakantie!! Heerlijk wat lekkerder weer. Zonder jas lopen daar verlangen we allemaal wel naar. Geniet er in ieder geval van!!
Hard aan het werk geweest beschuitje . Mijn ei valt waarschijnlijk ergens in onze minivakantie. Mooi zou je zeggen, maar ik hoop maar dat het manlief dan lukt om mijn ei te 'benutten'. Misschien werkt een andere omgeving wel positief . Ga in elk geval niet met spuitjes in de weer tijdens onze citytrip... Ti's 18 graden in Barcelona, niet verkeerd toch . Ik ga haast denken dat die acupunctuur en/of Chinese kruiden iets positiefs doen. Maar zodra ik het hier opschrijf, zal het tegendeel vast bewezen worden, dus ik zeg nog maar niets .
Dag dames, Hier vandaag weer een fm gehad en m'n eitje begint wat door te groeien en als het zo door blijft groeien eind van de week de IUI . Woensdag dus weer terug voor een fm. @pien heel veel plezier in Barcelona. Gewoon subtiel je mannetje verleiden rond je ei En wie weet brengt jullie tripje wel iets goede met zich mee. Andere omgeving, ontspannen...ik kan alle clichés wel opnoemen Hopelijk doen ze t werk bij jullie