Pien we gaan er vanuit dat je een positieve engergie op doet daar en wie weet meid....komt er een mooi kleintje van
Nou moe ik had niet moeten zeggen dat ik het niet moest zeggen... Ik doelde net op dat ik altijd een paar dagen voor ei een paar dagen bloedverlies heb... Nou ik dacht dus heel even dat het misschien deze ronde wel weg zou blijven, maar dat is dus niet het geval . Ti's misschien wat later dan anders, maar ti's er wel weer. Maar misschien is het wat sneller over... Ach ja... Tsja manlief is de laatste maanden erg slecht in zijn prestaties... Met het handje lukt het hem gelukkig wel altijd, dus met de IUI gelukkig geen problemen gehad, maar met mij erbij tussen de lakens presteert ie noppes... Als we nou geen kinderen wilden vond ik het helemaal geen probleem als ie problemen had met klaarkomen, scheelt alleen maar viezigheid , maar ja, ti's niet echt handig zo... Maar goed wie weet doet de Spaanse zon nog wonderen, al ga ik daar maar niet te veel op rekenen. Mysterious: mooi zo meid, hopelijk last but not least deze ronde!
Meiden hier lekker weekeind ! Heerlijk lang. Jullie nog plannen? Wij doen met mijn familie een gezellig paasontbijt.
Echoooooooo echooooooo.... Hier vandaag allemaal lekkere hapjes gemaakt voor een paasbrunch met de familie. Ben de halve dag bezig geweest, ook meer omdat niet alles in 1 keer lukt haha...tussendoor op het internet naar babyboom gekeken. De eerste aflevering moet nog komen, maar staat al op hun site. Vond 'm wel weer indrukwekkend, maar wel heel veel over dat zelfde stel. Kijken jullie dat ook? Heb weer lekker een potje kunnen huilen
Goeiemorgen all ben inderdaad nog niet boven de 30. ben 25 nu kan ik nog zo een pauze nemen. als ik boven de 30 had geweest had ik waarschijnlijk morgen al een afspraak om over ivf te praten. maar heb daar nu nog zo geen 'zin' in. ben er ook een beetje bang voor denk ik... @beschuitje veel plezier met je paasbrunch en ik heb het ook wel is gezien inderdaad dat babyboom. als het weer komt ga ik het zeker weer kijken. vind het ook een interressant programma! fijne pasen allemaal
Hallo meiden!! Zo te zien heb ik weinig gemist . Das dan wel een voordeel dat het zo rustig was . We hebben het heerlijk gehad in Barcelona. Het was er echt heel lekker weer, ik wou dat ik het mee kon nemen hier naar toe! En wat is dat een mooie stad zeg! En lekker gegeten natuurlijk . Hotel was mooi, maar het bed was veel te hard voor me, heb er slecht geslapenben nu dus wel wat geradbraakt . O ja en misschien hebben we mijn paasei nog wel goed benut ook . Fijne paasdagen allemaal!
hahaha die pien heeft haar paasei goed benut ! Grappig ! Wel fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Vandaag hebben wij een lekker rustig dagje, morgen naar de familie. Morgen is het 1 april, lijkt me wel grappig om ze in de maling te nemen, maar weet even niet hoe nog..
Succes met je snode plannetje beschuitje! Heb je al iets bedacht? Wij moeten morgen weer aan de klus in ons nieuwe huis...
Dag meiden, Hier een gezellig lang weekend gehad en ook de laatste IUI is achter de rug. Wij gisteren met z'n tweeën een lekkere paasbrunch gehad. @beschuitje gezellige en lekkere paasdagen ook voor jou. Wat had je allemaal klaargemaakt? Babyboom heb ik nooit eerder van gehoord. Komt 't op tv? @pien goed om te lezen dat je t leuk hebt gehad in Barcelona. En mooi dat je je ei goed hebt benut Wat voor leuks hebben jullie verder gedaan? Fijne dag allemaal!
Beschuitje: en heb je nog een leuke grap uitgehaald ? Mysterious: zo de laatste IUI meid... Ik hoop zo voor je dat het nog gaat lukken! Zo te lezen lekkere paasdagen gehad. Mooi zo! Hopelijk brengt jouw paasei geluk! Klaproos: hoe ist met jou meid? Heb je al weer een echo gehad of binnenkort weer? Zuuske: hoop dat je ook weer komt kletsen meid. Zijn jullie alweer met een nieuwe poging gestart? Ben erg benieuwd hoe het met je is. En Citroentje: hoe ist met jou? Miracle: ik geef je groot gelijk meid! Die behandelingen kunnen paar jaar later ook nog wel. En wie weet gaat het jullie toch op de natuurlijke manier wel lukken, er was immers geen reden dat het niet lukte toch? Ti's natuurlijk vreemd dat het zo lang duurt, maar goed, je hebt de tijd en nog voldoende mogelijkheden, dus nog alle hoop voor jou meid!
@pien dankje zo denk ik er inderdaad ook precies t zelfde over, maar misschien zeg ik over een half jaar toch weer dat ik het wachten helemaal zat ben. kan zomaar weer omslaan gelukkig was barcelona geslaagd! je hebt het zonnetje wel meegebracht hoor whihih heerlijk weer gister en vandaag! het zonnetje kan een mens ook aardig goed doen, word er zelf altijd wel heel blij van whihi
Hoi hoi! Hoe gaat het met jullie? Hier niet zo veel te melden. Ben tegenwoordig zelfs savonds bezig in het nieuwe huis. Ben net weer thuis. Nog even een paar weken flink doorzetten...
Hi meiden! Ik ben net thuis van mijn intakegesprek in Düsseldorf. Was een prettig maar zakelijk gesprek (wat ik prima vond hoor) over onze voorgeschiedenis, over mijn lage AMH waarde en over onze kansen. Over onze kansen kon hij weinig zeggen tot ook mijn FSH (en E2 en nog iets, wat ik ben vergeten) is gemeten. Daarvoor heb ik meteen bloedgeprikt (zat toevallig op goede moment in mijn cyclus) en ik krijg morgenmiddag de uitslag. Als de uitslag slecht is (= te hoge waarden), moet ik de DHEA nog 2 cycli slikken en starten we eind mei met de eerste IVF. Als de uitslag goed is, moet ik nog 1 cyclus DHEA slikken en starten we eind april. Met een slechte uitslag verwacht hij niet teveel van de IVF, zei hij heel eerlijk. Maar als de uitslag goed is denkt hij dat we met DHEA, gezien mijn jonge (dat zei hij echt ) leeftijd, een goede kans gaan maken op een positieve afloop. Spannend telefoontje dus morgenmiddag! Toch ben ik er wel kalm onder. Ik kan niets aan de uitslag veranderen dus ik laat het maar op me afkomen en hoop er het beste van Ik kom morgen weer even op jullie reageren! Het is nog steeds een beetje rustig hier hè? Liefs, Miss
O wat goed je bent al in Dusseldorf geweest, en wat fijn dat je toevallig al direct kon bloedprikken . Oh wat spannend Miss! Ik hoop zo voor je dat de uitslag goed is en jullie snel met IVF kunnen starten. In dat geval gaan we waarschijnlijk ongeveer gelijk op, gezellig . Mijn duimen draaien voor je!
@miss dat is snel gegaan. Hopelijk zijn de uitslagen goed en kun je snel verder. Succes! @pien hopelijk is jullie huis snel af. Tot die tijd veel klusplezier! Hier ook niet veel te vertellen. Hoe gaat het met de rest? Fijne dag!
Hoi dames, Ik wil niemand tegen het hoofd stoten maar heb hier toch een poos mee gelezen/ geschreven dus wil toch even een kleine update geven. Vandaag de 2e echo gehad. Ons kindje is goed gegroeid. Ben nu 10 weken + 3 dagen. Heb op gevoelige borsten nog steeds nergens last van. Net ook gelijk de kraamzorg geregeld. Echt bizar dat dat nu al moet maar goed. Succes allemaal en laat je droom niet zomaar verdwijnen! Wonderen bestaan! Xx
@liefde voel je niet bezwaard om te vertellen over je zwangerschap. Goed om te horen dat je beebje goed aan 't groeien is. En gelukkig nog niet echt veel kwaaltjes. En wat betreft onze kinderwens...ik zal zeker niet opgeven, omdat ik weet dat 't uiteindelijk zal lukken.
Pfffff... ben eindelijk gebeld dat alles goed was!!! Dit betekent dat ik over ongeveer een maand met de eerste IVF poging ga starten (inderdaad gezellig tegelijk met jou Pien ). Ik verwacht ieder moment mijn menstruatie, moet de hele komende cyclus nog DHEA slikken en dan dus klaar voor de start! Ben zo blij! Ga nu even ontspannen en bijkomen van de zenuwen. Heb afgelopen weekend zo'n leuke verrassing van mijn vriend gekregen! Een klein katje van 7 maanden . Is na het overlijden van onze hond en in deze spannende tijden een welkome afleiding. Ze is zoooooooo lief! Ben even kroelen en kom straks weer terug!
@miss76 gelukkig alles goed!!! Begint dan al op te schieten. En wat lief een poesje Veel knuffelplezier!!!
Dag dames, Net toevallig een aflevering gezien van babyboom op Ned. 1. Beschuitje jij had t er laatst nog over toch? Mooi programma, met af en toe wel confronterende momenten.