Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Liefde: mooi meid dat alles goed is met de kleine :). Kom ons gerust updates geven hoor!
    Miss: super nieuws meid! O en wat lief een jong katje :). Leuke afleiding voor het traject straks! Weet je al of je een lang of kort protocol hebt? Of in elk geval hoe lang je welke medicatie moet? Ik begin komende cyclus (eind volgende week) eerst 5 weken met de pil, dan een tijdje decapeptyl en daarna nog menopur. Al met al zal de punctie pas begin juni zijn. Heb jij al een planning?
    Beschuitje: dankje :). Ik heb trouwens gisteren ook de aflevering van babyboom vast op internet gekeken. Ik vind het een leuk programma om te volgen. Je ziet zo veel verschillende situaties, maar elke heeft wel iets speciaals of moeilijks. Zo zie je maar weer hoe wonderlijk het uiteindelijk is als alles goed gaat!

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hoi allemaal

ons schatje is helaas overleden met 8 weken en ik ben er kapot van. Nu heb ik pillen gekregen om de miskraam op te wekken. Sorry voor zulk rotnieuws. Het enigste wat ik kan denken is: WAAROM???

3. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Oh nee klaproos.
    Hoe kan dat nou.
    Shit!!!! :(
    Take care meid.
    Het is inderdaad oneerlijk.

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O nee Klaproos, wat erg!!
    Meis toch, wat ontzettend oneerlijk is dit toch :(:(.
    Heel veel sterkte!

5. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Klaproos wat een rot nieuws! Heel veel sterkte in de verschrikkelijke tijd!
    Knuffel

6. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Oh lieve Klaproos, wat vreselijk voor je! Ik heb er geen woorden voor. Weet dat we allemaal aan je denken en met je meeleven!!! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden ik lees net het bericht van klaproos... Meisje wat ontzettend erg voor jullie. Ik voel meteen te pijn weer die ik helaas ook heb moeten doormaken. Je kan me altijd pb-en als je even privé wilt praten.

Sorry dat ik over mezelf begin maar hier ook al een behoorlijk down.. Dinsdag te horen gekregen dat er iemand bij ons weg moet op het werk vanwege bezuinigingen. Als niemand zich vrijwillig aanmeldt ben ik de klos vanwege een rare regel die er schijnt te zijn. Heeft niks met goed of niet goed functioneren of wat ook te maken, gewoon vette pech. Nu net knallende ruzie met mijn man omdst hij ook gedoe had op het werk en ik blijkbaar niets mag zeggen...dus dat kan er ook wel bij...lekker begin van het weekeind! Kan we huilen..

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klaproos hoe kwam je er eigenlijk achter ? In het ziekenhuis? En dan is het dus ook nog niet op gang gekomen... Ik leef zo met je mee weet niet wat ik zeggen moet...

9. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @beschuitje wat erg!!!
    Hopelijk hoef je niet weg en kunnen jij en je mannetje t snel weer bijleggen.
    Take care!!

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: ah jeetje wat vervelend zeg :(. Is de kans groot dat iemand zich vrijwillig zal melden? Niets aan die onzekerheid. En dan ook nog eens mot met je mannetje... Knuffel voor jou, gooi het er maar uit hoor! En kan me voor jou ook wel voorstellen dat het berichtje van Klaproos er wel even inhakt...

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja het berichtje van klaproos hakt er zeker in! Ik weet nog zo hoe het voelt. Moet er nog veel aan denken. Klaproos kom je snel vertellen hoe het met je is?
    Wij zijn er voor je hoor!
    Gisteravond de ruzie weer bijgelegd gelukkig. Waren beiden moe en konden even niet veel van elkaar hebben. Het ging eigenlijk nergens over maar ja... Ja wat betreft mijn baan. Ik denk dat de kans zeer klein is dat iemand vrijwillig weg gaat. Als dit niet gebeurt moet ik verplicht naar een andere school. Heb dan nog wel werk gelukkig, maar het kan ook zijn dat ik op twee scholen moet gaan werken of zo. Die onzekerheid is slopend! Kan nog wel tot juni duren.. Heb gelukkig wel goed geslapen. Volgende week gaan we lekker een weekendje weg hebben we gisteravond besloten. Even eruit. Dit weekeind eens kijken waarheen.

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Goed idee Beschuitje om er even tussenuit te gaan! Even opladen en weg van de spanning! Die onzekerheid is natuurlijk heel vervelend. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Rustig aan he meid!

Ik zal weer aan de klus in het nieuwe huis ;) pfffffff

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Het gaat wel opschieten nu toch in je huis? Bedankt Pien, komt goed. Ik ga zo lekker wat in huis doen, sinds heeeeel lang eens even de ramen zemen van binnen..als het voorjaar qua weer niet komt, moet ik zelf maar beginnen met de voorjaarsschoonmaak ;)

14. Klaproos

Ja,mijn grootste nachtmerrie was een echo zonder hartactie. De hele zwangerschap ben ik daar het bangste voor geweest. En dat was dus helaas ook zo. Ik zou 10 weken moeten zijn maar kindje is overleden met 8. Het is dus helaas ook niet losgekomen en heb medicijnen om het op te wekken. Hopelijk komt het dit weekeind los,dan kan ik het gaan verwerken:(

dank jullie voor de lieve berichtjes meiden. Sorry dat ik even niet op jullie reageer,ik loop de hele dag te janken en rusteloos door huis te lopen

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O Klaproos. Je was er eerder deze week al bang voor he dat er iets niet goed zat misschien... ik had je topic voorbij zien komen. En het lijkt me extra moeilijk dat het niet uit zichzelf komt, want dan moet je er nu op zitten wachten. Lijkt me echt heel naar :(. Ik vind het echt vreselijk voor je. Je had hier zo lang op gewacht......Ik hoop voor je dat het snel op gang komt en dat je er niet al te veel lichamelijke pijn van gaat ondervinden. Heel veel sterkte meid!

16. Klaproos

Dank je wel lieve Pien,ook nog voor het reageren op dat andere topic. Ik heb de miskraam al achter de rug! Pillen (cytotec)ingebracht om half 2,om 4 uur voelde ik het vruchtje komen. De pijn was helaas afschuwelijk. Ik heb een hoge pijngrens maar dit ging me te ver. Ijskoud,neiging tot flauwvallen en de hele tijd op de plee gezeten met darmkrampen. Ik heb 3 naproxen moeten nemen. Echt heel veel maar anders had ik naar het zkh gemoeten. (moest eigenlijk ook bij 8 a 9 weken maar wilde ik niet)De pijn is nu weg en ik krijg van mijn lief dadelijk een pizza en lekker ijsje waar ik zin in heb. Ik ben blij dat het achter de rug is. Nu kan ik weer verder. Sorry trouwens voor alle vieze details,hopelijk kunnen jullie ertegen.

beschuitje,jammer van je ruzie maar dat kan gebeuren natuurlijk. Wel ontzettend kut van je werk! Klinkt heel gemeen die regel en ik hoop voor je dat je mag blijven. Wel fijn een weekeindje weg,hopelijk voel je je wat beter dan.
    Pien hoe gaat het met jou verder?

17. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @beschuitje ik kan me voorstellen dat het nieuws van klaproos veel nare herinneringen bij je terug brengt.
    Lijkt me erg moeilijk dit te verwerken.
    Vind het knap van jullie hoe jullie ermee omgaan.
    Gelukkig heb je het weer bijgelegd met je mannetje.
    En goed dat jullie een weekendje weg gaan.
    Even een andere omgeving.

@pien succes in jullie huis!!

@klaproos wat verschrikkelijk meid :(
    Gelukkig is de pijn weg.
    Laat je maar goed verwennen meid.
    Kan me voorstellen dat jij en je man heel erg verdrietig zijn.
    Ik denk aan je.
    Neem je tijd en hopelijk zal de tijd de wonden helen en hopelijk worden jullie beloond met een prachtig kindje.
    Ik gun het je van harte!

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Heftig Klaproos :(, maar toch goed dat er redelijk vlot uitgegaan is, al zal je je nu vast heel leeg voelen :(. Neem de tijd om dit te verwerken.

Met mij gaat het verder wel goed. Ik verwacht eind volgende week mijn ongi en dan ga ik aan de pil als voorbereiding voor de IVF. Heeeel stiekem hoop ik nog dat dat wonder boven wonder niet nodig zal zijn, maar goed realistisch bekeken moet ik daar gewoon niet meer op rekenen. Dus straks aan de pil, dan verhuizen, dan aan de hormonenspuiterij en dan in juni ergens de punctie. Het huis geeft me nu zoveel drukte dat ik amper de tijd heb om me druk te maken over de IVF, dus dat scheelt dan weer ;)

19. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    @klaproos wat een vreselijk nieuws :( heel veel sterkte in de komende tijd. leef met je mee :(

20. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @pien ik hoop ook voor jou dat IVF niet nodig zal zijn.
    Het kan allemaal!!
    Gelukkig heb je genoeg afleiding om de komende weken door te komen.

Deel Deze Pagina